Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Autor
Antoniuk Jarosław R
(1)
Golat Rafał
(1)
Horosz Piotr
(1)
Kurzajewski Maciej
(1)
Zapała Artur
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Umowa
(3)
Agencje reklamowe
(1)
Maklerstwo
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama
(1)
Rklama
(1)
Spółki
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Spółki osobowe
(1)
Upadłość
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rodzaje umów o świadczenie usług przez domy maklerskie; 2. Zawieranie umów o świadczenie usług maklerskich; 3. Ch-ka umów o świadczenie usług maklerskich; 4. Miejsce zawarcia umów o świadczenie usług; 5. Działalność klubów inwestora; 6. Ochrona aktywów inwestora; 7. Dochodzenie roszczeń przez klienta domu maklerskiego; 8. Rola komisji papierów wartościowych i giełd w systemie ochrony inwestorów; 9. "Z życia wzięte".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawne podstawy przedsiębiorczości / Piotr Horosz, Jarosław R. Antoniuk. - Stan prawny na 1.01.2007 r. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2007. - 318, [1] s. ; 23 cm.
(Seria Akademicka)
1. Prawo gospodarcze i działalność gospodarcza, 2. Przedsiębiorca, 3. Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej, 4. Pojęcie spółki i klasyfikacja spółek, 5. Spółki osobowe, 6. Spółki kapitałowe, 7. Łączenie się, podział i przekształcanie spółek handlowych, 8. Umowy i ich wykonanie, 9. Wybrane umowy, 10. Wybrane zagadnienia związane z finansami przedsiębiorcy, 11. Upadłość przedsiębiorcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Umowy związane z organizacją działalności reklamowej (umowy z pracownikami zajmującymi się reklamą firmy). 2. Współpraca umowna z agencjami reklamowymi. 3. Umowy towarzyszące działalności reklamowej. 4. Umowy w zakresie tworzenia reklam. 5. Umowy w zakresie rozpowszechniania reklam. 6. Umowny kontekst promocji poza reklamą. 7. Rozliczenia finansowe w zakresie reklamy (promocji) z uwzględnieniem kwestii podatkowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej