Form of Work
Książki
(6)
Status
available
(4)
only on-site
(4)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(4)
Author
Binder Marek
(2)
Brzezińska Anna
(2)
Jarmocik Anna
(2)
Kaiser Jan
(2)
Kalat James W
(2)
Kuniecki Michał
(2)
Schaffer H. Rudolph
(2)
Wojciechowski Aleksander
(2)
Gawda Barbara
(1)
Kosslyn Stephen M
(1)
Majczyna Beata
(1)
Majczyna Marek
(1)
Rosenberg Robin S
(1)
Sikora Katarzyna
(1)
Tylikowska Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
Uczucia
(6)
Choroby psychiczne
(3)
Język
(3)
Mózg
(3)
Pamięć
(3)
Psychologia
(3)
Psychologia rozwojowa
(3)
Słuch
(3)
Uczenie się
(3)
Układ nerwowy
(3)
Wzrok
(3)
Zachowanie
(3)
Zmysły
(3)
Dziecko
(2)
Fizjologia
(2)
Genetyka
(2)
Genetyka zachowania
(2)
Grupy rówieśnicze
(2)
Hormony
(2)
Młodzież
(2)
Narząd ruchu
(2)
Nałóg
(2)
Niemowlę
(2)
Noworodek
(2)
Osobowość
(2)
Psychologia prenatalna
(2)
Rodzina
(2)
Schizofrenia
(2)
Sen
(2)
Vygotskij, Lev Semenovič
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Alkohol
(1)
Hipnoza
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Medytacja
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie
(1)
Narkotyki
(1)
Narracja
(1)
Ontogeneza
(1)
Piaget, Jean
(1)
Piaget, Jean (1896-1980)
(1)
Przestępcy
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychoterapia
(1)
Stres
(1)
Umysł
(1)
Świadomość
(1)
7 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-14688-7
1. Zagadnienia ogólne. 2. Komórki nerwowe i przewodnictwo nerwowe. 3. Wymiana informacji w synapsach. 4. Anatomia układu nerwowego. 5. Rozwój i plastyczność układu nerwowego. 6. Wzrok. 7. Inne układy sensoryczne i uwaga. 8. Ruch. 9. Sen i czuwanie. 10. Regulacja wewnętrzna. 11. Zachowania reprodukcyjne. 12. Zachowania emocjonalne. 13. Biologiczne aspekty uczenia się i pamięci. 14. Asymetria mózgu i język. 15. Zaburzenia psychiczne. A. Chemia w skrócie. B. Zasady postępowania w badaniach neurologicznych z udziałem zwierząt i ludzi przyjęte przez Society for Neuroscience.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-14688-7
1. Zagadnienia ogólne. 2. Komórki nerwowe i przewodnictwo nerwowe. 3. Wymiana informacji w synapsach. 4. Anatomia układu nerwowego. 5. Rozwój i plastyczność układu nerwowego. 6. Wzrok. 7. Inne układy sensoryczne i uwaga. 8. Ruch. 9. Sen i czuwanie. 10. Regulacja wewnętrzna. 11. Zachowania reprodukcyjne. 12. Zachowania emocjonalne. 13. Biologiczne aspekty uczenia się i pamięci. 14. Asymetria mózgu i język. 15. Zaburzenia psychiczne. A. Chemia w skrócie. B. Zasady postępowania w badaniach neurologicznych z udziałem zwierząt i ludzi przyjęte przez Society for Neuroscience.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-227-2749-2
1. Afektywny komponent systemu osobowości, 2. Antyspołeczne zaburzenie osobowości, 3. Ekspresja jako wyraz afektywności i osobowości, 4. Z badań nad ekspresją osób przejawiających antyspołeczne zaburzenie osobowości, 5. Programy badan własnych, 6. Miłość w narracjach, 7. Nienawiść w narracjach, 8. Lęk w narracjach, 9. Zróżnicowanie ekspresyjności językowej w dyskursach o miłości, nienawiści i lęku u osób antyspołecznych - porównania wewnątrzgrupowe, 10. Ekspresja graficzna (motoryczna)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-240-0734-9
1. Psychologia wczoraj i dziś. 2. Proces badawczy: w jaki sposób prowadzimy nasze dociekania? 3. Biologia umysłu i zachowania. 4. Wrażenia i spostrzeganie: wkraczanie świata w umysł. 5. Świadomość. 6. Uczenie się. 7. Pamięć: życie dniem wczorajszym. 8. Język i myślenie. 9. Rodzaje inteligencji: co to znaczy być bystrym? 10. Emocje i motywacja: czucie i dążenie. 11. Osobowość: niech żyje różnorodność! 12. Psychologia biegu życia: dorastanie, starzenie się, nabywanie mądrości. 13. Stres, zdrowie i radzenie sobie ze stresem. 14. Zaburzenia psychiczne. 15. Terapia. 16. Psychologia społeczna: spotkanie umysłów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-17779-9
Zawiera: Przedmowa do wydania polskiego (Anna Brzezińska). Przedmowa. Rozdział 1 Odkrywanie natury dziecka: Czym jest psychologia dziecka?; Do czego jest nam potrzebna psychologia dziecka?; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 2 Istota dzieciństwa: Kim jest dziecko?; Perspektywa historyczna; Perspektywa kulturowa; Dorosły sposób myślenia o dzieciach; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 3 Początek życia: O dziedziczeniu; Od poczęcia do narodzin; Przystosowanie noworodka do życia; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 4 Tworzenie związków: Istota związku; Rodzina; Rozwój przywiązania; Relacje między rówieśnikami; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 5 Rozwój emocjonalny: Czym są emocje?; Pojmowanie emocji przez dzieci; Socjalizowanie emocji; Kompetencje emocjonalne; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 6 Dziecko jako naukowiec: Piagetowska teoria rozwoju poznawczego: Przegląd; Studia rozwoju poznawczego; Za i przeciw teorii Piageta; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 7 Dziecko jako praktykant: Wygotskiego społeczno-poznawcza teoria rozwoju: Przegląd; Od cudzej pomocy do autopomocy; Ocena; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 8 Dzieci jako osoby przetwarzające informacje: Modelowanie czynności umysłowych; Istota myśli; Organizacja umysłu; Zapamiętywanie; Myślenie o ludziach; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 9 Posługiwanie się językiem: Czym jest język?; Przebieg rozwoju języka; Wyjaśnienie procesu przyswajania sobie języka; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 10 Ku dojrzałości: Stawanie się człowiekiem dorosłym; Ciągłość i zmiana; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Słownik pojęć. Bibliografia. Indeks nazwisk. Indeks rzeczowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-14534-X
1. Odkrywanie natury dziecka, 2. Istota dzieciństwa, 3. Początek życia, 4. Tworzenie związków, 5. Rozwój emocjonalny, 6. Dziecko jako naukowiec. Piagetowska teoria rozwoju poznawczego, 7. Dziecko jako praktykant: Wygotskiego społeczno-poznawcza teoria rozwoju, 8. Dzieci jako osoby przetwarzające informację, 9. Posługiwanie się językiem, 10. Ku dojrzałości
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (3 egz.)
Authority data
Uczucia - język (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again