Form of Work
Książki
(10)
Status
available
(8)
only on-site
(8)
Branch
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(8)
Author
Półturzycki Józef
(3)
Cygan Zdzisław
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Karpińska Anna
(1)
Kowaluk Marzena
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Lütje-Klose Birgit
(1)
Niemierko Bolesław
(1)
Remża Piotr
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Werning Rolf
(1)
Wojdak-Piątkowska Magdalena
(1)
Zińczuk Monika
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(9)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(10)
Subject
Uczenie się
(7)
Kształcenie
(4)
Nauczanie
(4)
Nauczyciele
(3)
Niepowodzenia szkolne
(3)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Innowacje
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Nauczanie -- teoria
(2)
Oceny szkolne
(2)
Oceny szkolne -- psychologia
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Internet
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Konflikt
(1)
Leczenie
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Strony WWW
(1)
Studenci
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Uczniowie
(1)
Współdziałanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
11 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-7244-775-6
1. Motywacja osiągnięć, 2. Cele uczenia się, 3. Cele studentów a ich osiągnięcia w nauce
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88193-56-2
Cz. I Teologiczno-treściowa; 1. Przedmiot i zadania dydaktyki, 2. Wartości i cele kształcenia, 3. Treści kształcenia. Cz. II Procesualna; 4. Proces kształcenia, 5. Zasady kształcenia, 6. Metody nauczania, 7. Metody uczenia się, 8. Samokształcenie jako proces oświatowy, 9. Wdrażanie do samokształcenia, 10. Organizacja i planowanie działalności dydaktycznej, 11. Lekcja jako podstawowa forma nauczania i uczenia się, 12. Podręcznik i środki dydaktyczne w kształceniu. Cz. III Wynikowa; 13. Kontrola w procesie kształcenia, 14. Ocena w procesie kształcenia, 15. Dydaktyczne wykorzystywanie kontroli
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7322-365-7
Cz. I Teologiczno-treściowa; 1. Przedmiot i zadania dydaktyki, 2. Wartości i cele kształcenia, 3. Treści kształcenia. Cz. II Procesualna; 4. Proces kształcenia, 5. Zasady kształcenia, 6. Metody nauczania, 7. Metody uczenia się, 8. Samokształcenie jako proces oświatowy, 9. Wdrażanie do samokształcenia, 10. Organizacja i planowanie działalności dydaktycznej, 11. Lekcja jako podstawowa forma nauczania i uczenia się, 12. Podręcznik i środki dydaktyczne w kształceniu. Cz. III Wynikowa; 13. Kontrola w procesie kształcenia, 14. Ocena w procesie kształcenia, 15. Dydaktyczne wykorzystywanie kontroli
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7322-365-7
Wprowadzenie; 1. Przedmiot i zadania dydaktyki, 2. Wartości i cele kształcenia, 3. Treści kształcenia, 4. Proces kształcenia, 5. Zasady kształcenia, 6. Metody nauczania, 7. Metody uczenia się, 8. Samokształcenie jako proces oświatowy, 9. Wdrażanie do samokształcenia, 10. Organizacja i planowanie działalności dydaktycznej, 11. Lekcja jako podstawowa forma nauczania i uczenia się, 12. Podręcznik i środki dydaktyczne w kształceniu, 13. Kontrola w procesie kształcenia, 14. Ocena w procesie kształcenia, 15. Dydaktyczne wykorzystywanie kontroli
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Edukacja w Dialogu i Perspektywie)
ISBN: 978-83-8019-423-6
Zawiera: CONSOLATIO. Mapa Pamięci ilustrowana „augustowską” twórczością Profesora Kazimierza Denka; Wprowadzenie. Cz. I Niepowodzenia edukacyjne i możliwość ich minimalizacji: „Edukacja Spotkania” jako antidotum na „negatywizm edukacyjny”; Diagnoza pozytywna w resocjalizacji – modele i propozycje rozwiązań modelowych; Rodzina dziecka w młodszym wieku szkolnym a niepowodzenia szkolne; Rodzinne uwarunkowania niepowodzeń edukacyjnych – komunikat z badań; Habitus a osiągnięcia szkolne uczniów; Potrzeba i konieczność stosowania biblioterapii przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej; Matematyka jako jeden z obszarów niepowodzeń szkolnych; Gimnazjalista wobec wyzwań edukacyjnych – ukryte źródła stresu i jego konsekwencje; Klimat emocjonalny klasy – próba operacjonalizacji ulotnych wymiarów kultury szkoły; Niepowodzenia dydaktyczne w uczelni zawodowej – wybrane problemy; Czy szkoła wyższa jest środowiskiem edukacyjnym przyjaznym dyslektycznym studentom – perspektywa studenta i nauczyciela akademickiego; Pro0filaktyka i diagnoza niepowodzeń szkolnych. Cz. II W trosce o efektywność działań edukacyjnych – rekomendacje teoretyczne i praktyczne: Rudymentarne właściwości formacji osobowościowej nauczyciela-wychowawcy; Powinności nauczyciela w dobie zagrożeń i złożoności cywilizacyjnych; Elementy szkoły herbartowskiej we współczesnym systemie dydaktycznym szkoły powszechnej; Wartości swobodnej aktywności zabawowej dzieci; Oferta rekreacyjno-eventowa dla dzieci w wieku przedszkolnym i jej funkcjonowanie na przykładzie Jeleniej Góry; Wiedza dzieci rozpoczynających naukę w szkole na temat wybranych pojęć społeczno-moralnych; Potrzeby szkoleniowe w zakresie doskonalenia zawodowego nauczycieli w województwach o zróżnicowanym poziomie wskaźnika edukacyjnego; System samooceny kompetencji fachowej; Refleksje dotyczące znaczenia oceniania szkolnego, głos z badań.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-227-2956-4
1. Trudności w uczeniu się, 2. Trudności w uczeniu się a funkcjonowanie psychospołeczne dzieci, 3. terapia pedagogiczna, 4. Założenia metodologiczne, 5. Ustępowanie trudności w uczeniu się, 6. Zmiany w funkcjonowaniu psychospołecznym dzieci z trudnościami w uczeniu się w wyniku terapii pedagogicznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Szkoła Dziś i Jutro)
ISBN: 83-02-08284-8
Cz. I Dlaczego nasi uczniowie się uczą? Wyniki uczenia się jako wartość; 1. Uczenie się, 2. Wynik uczenia się, 3. Cele kształcenia, 4. Cele uczenia się. Cz. II Co powinniśmy wiedzieć o naszych uczniach? W gąszczu uwarunkowań uczenia się; 1. Diagnostyka edukacyjna, 2. Środowisko domowe ucznia, 3. Osobowość ucznia i klasy, 4. Udział w zajęciach edukacyjnych. Cz. III Jak sprawdzić osiągnięcia uczniów? Sprawdzać, czyli upewniać się: 1. Standardy edukacyjne, 2. Holizm i atomizm, 3. Pomiar dydaktyczny, 4. Niezbędne właściwości sprawdzania osiągnięć uczniów. Cz. IV Jak zbudować ocenę osiągnięć uczniów? Skala stopni szkolnych jako umowa z uczniem; 1. Ocena i ocenianie w szkole, 2. Dwa układy wymagań egzaminacyjnych, 3. Znaczenie treściowe stopni szkolnych, 4. Etyczne kwestie oceniania. Cz. V Jak przestawić uczniowi jego osiągnięcia? Droga ucznia do samodzielności: 1. Jak mówić, by nas słuchano, 2. Wyniki egzaminów powszechnych, 3. Wyniki egzaminów doniosłych, 4. Ocenianie szkolne jako umiejętność pedagogiczna
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7489-192-9
1. Zaburzenia uczenia się- próba przybliżenia trudnego pojęcia; 2. Powstanie szczególnej pedagogiki dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się; 3. Teorie zaburzeń uczenia się; 4. Dydaktyka- lekcja dla uczniów przejawiających trudności w uczeniu się; 5. Perspektywy uczniów z trudnościami w uczeniu się
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87256-84-6
1. Zagadnienia metodologiczne kreowania strategii rozwoju produkcji. Problemy zarządzania strategicznego; Proces tworzenia i elementy składowe strategii produkcji; Strategie produkcji przedsiębiorstw w otoczeniu międzynarodowym; Aksjologiczne podstawy procesu innowacji; Metoda wielokryterialnej analizy decyzyjnej problemu. 2. Rola wiedzy w kształtowaniu strategii produkcji. Kierunki rozwoju wiedzy w dobie globalizacji; Kapitał ludzki a perspektywy gospodarki opartej o wiedzę na przykładzie Białegostoku; Rola wiedzy w kształtowaniu innowacyjnej strategii produkcji; Rola współpracy w tworzeniu innowacji w gospodarce opartej na wiedzy; Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach wysokiej techniki; Dyferencyjność organizacji uczących się w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Rola edukacji w gospodarce opartej na wiedzy. 3. Społeczne, ekonomiczne i techniczne uwarunkowania strategii rozwoju produkcji. Cechy charakterystycznej strategii przedsiębiorstw w warunkach kształtowania się nowej ekonomii (na przykładzie UE, Białorusi i Rosji); Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw produkcyjnych; Nauczanie współpracy i zarządzania konfliktem w programach studiów wyższych uczelni; Konkurencyjne priorytety białoruskiej gospodarki w kontekście rozwoju i efektywnego wykorzystania zasobów naturalnych i kapitału ludzkiego; Podstawowe założenia kulturowe w zarządzaniu produkcją; Strategie finansowania inwestycji zagranicznych; Ochrona kapitału intelektualnego jako konieczny warunek innowacyjnego rozwoju gospodarki narodowej. 4. Doświadczenia zagraniczne w zakresie kształtowania produkcji i poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw. Znaczenie zwiększania wydajności w warunkach globalnej konkurencji; Czynniki konkurencyjności niemieckich przedsiębiorstw na rynkach globalnych; Polityka kształtowania produkcji i handlu na przykładzie gospodarki argentyńskiej przed i po kryzysie; Relacje pomiędzy innowacjami w organizacji, satysfakcja z pracy oraz podnoszeniem kwalifikacji na przykładzie Eti Mining Corporation Bandirma Boron and Acid (Boracite) Factory; Rola rynku w rozwoju systemu edukacji Białorusi w okresie transformacji; Konkurencyjność przygranicznych regionów (W oparciu o badania empiryczne przeprowadzone w Polsce, Litwie, Łotwie i na Białorusi); Strategiczne problemy zarządzania kosztami w przedsiębiorstwie w gospodarce narodowej Białorusi; Aktywna polityka na rynku pracy w systemie innowacyjnych priorytetów realizacji narodowej strategii ustawicznego rozwoju republiki Białoruś; Międzynarodowe alianse strategiczne jako instrument rozwoju innowacyjnego. 5. Strategie produktowe i kształtowania struktury asortymentowej. Opinie respondentów o koncepcji produktów ekologicznych w regionie Polski północno-wschodniej; Postęp produktowy jako czynnik kształtowania strategii produkcji; Strategia innowacji produktu na rynku międzynarodowym; Venture capital jako forma finansowania innowacji produktowych; Zarządzanie wartością firmy (VBM) podstawą kształtowania strategii asortymentu produkcji w przedsiębiorstwie uczącym się; Kształtowanie asortymentu a pozycjonowanie firmy na rynku. 6. Strategie procesowe. Strategia i ekonomika technologii jako podstawa postępowego państwa; Wzrost efektywności procesu produkcyjnego jako warunek funkcjonowania przedsiębiorstwa (na przykładzie metodyki pracy grupy roboczej w Biazet S.A.); "Centra doskonałości" jako alternatywa dla tradycyjnego zarządzania produkcją; Taśma produkcyjna nowej gospodarki - modele zarządzania procesami biznesowymi; Outsourcing produkcji jako źródło przewagi; Wizualizacja jako narzędzie w zarządzaniu procesem produkcyjnym. 7. Strategie kształtowania jakości produkcji, powiększania zdolności produkcyjnych i logistyki. Strategie zdolności produkcyjnych. Studium przypadku; Podstawy sformułowania polityki zarządzania zapasami materiałów na bazie modelu probabilistycznego; Problematyka zarządzania jakością w procesach wytwórczych; Standard SA8000 a strategia produkcji przedsiębiorstwa; Podnoszenie jakości produktów przy wykorzystaniu macierzy cech produktu i jej wybranych modyfikacji; Logistyczne strategie produkcji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Authority data
Uczenie się - efektywność (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again