Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
Branch
Czytelnia
(2)
Author
Bohdanowicz Paulina
(1)
Golka Marian
(1)
Year
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Turystyka
(2)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Reklama
(1)
Stopa życiowa
(1)
Świadomość ekologiczna
(1)
Świadomość społeczna
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Turystyka a świadomość ekologiczna / Paulina Bohdanowicz. - Warszawa : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2008. - 361, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7441-893-5
R. I. Ochrona środowiska naturalnego jako współczesne wyzwanie cywilizacyjne: 1. Istota przyrodniczych podstaw życia społeczno-politycznego; 2. Środowisko naturalne w refleksji filozoficznej; 3. Degradacja środowiska naturalnego jako następstwo rozwoju cywilizacji; 4. Współczesne zagrożenia ekologiczne; 5. Świadomość ekologiczna; R. II. Zadania społeczno-polityczne realizowane przez rozwój polityki: 1. Turystyka jako zjawisko społeczno-polityczne; 2. Rezonans tradycji w rozwoju turystyki; 3. Współczesny stan kulturowo-cywilizacyjny turystyki; 4. Usługi i instytucje turystyczne; 5. Funkcje społeczno-polityczne oraz inne cele turystyki; R. III. Idea a praktyka działalności instytucji turystycznych w zakresie kształtowania ekologii: 1. Zależność między turystyką a środowiskiem naturalnym; 2. Zrównoważony rozwój i ekopolityka w turystyce; 3. Stymulatory prawne i ekonomiczne zrównoważonej turystyki; 4. Edukacja ekologiczna kadr turystyki i turystów; 5. "Praktyki naśladowcze" jako formy kreowania postaw proekologicznych; R. IV. Stan świadomości ekologicznej podmiotów turystycznych i turystów: 1. Zainteresowanie poznawcze świadomością ekologiczną w Europie i w Polsce; 2. O stanie wiedzy i świadomości ekologicznej podmiotów turystycznych; 3. Popularność rozwiązań przyjaznych środowisku w turystyce; 4. Stan świadomości ekologicznej turystów; 5. Uczestnictwo turystów w inicjatywach prośrodowiskowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Socjologia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 41)
ISBN: 83-232-1380-1
1. Rozwój społeczeństwa konsumpcyjnego i różne koncepcje wolności, 2. Spektakle konsumpcji i biedy, 3. W stronę socjologii przedmiotów, 4. Jak wizualna reprezentacja zapośredniczą konsumpcję ciała, 5. Konsumpcyjna strona turystyki zorganizowanej, 6. Konsumpcyjna mentalność osób ubogich, 7. Warunki udanego życia w oczach osób samotnych życiowo, 8. Reklama społeczna jako " sumienie" społeczeństwa konsumpcyjnego, 9. Kreowanie postaw konsumpcyjnych przez prasę kobiecą, 10. Cywilizacja konsumpcji w społecznym nauczaniu Kościoła
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again