Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Dostępność
tylko na miejscu
(28)
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(28)
Autor
Gaj Jerzy
(2)
Niezgoda Agnieszka
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Barcik Jacek
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Fierla Irena
(1)
Gracz Jacek
(1)
Janczyk Marek
(1)
Johann Maria
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kurek Włodzimierz
(1)
Lijewski Teofil
(1)
Martin William B
(1)
Merski Janusz
(1)
Mikułowski Bogdan
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Orłowski Bolesław
(1)
Rapacz Andrzej
(1)
Sankowski Tadeusz
(1)
Siwiński Wiesław
(1)
Tauber Roman Dawid
(1)
Walczak Ryszard
(1)
Warecka Joanna
(1)
Winiarski Ryszard
(1)
Wojcieszak Łukasz
(1)
Wyrzykowski Jerzy
(1)
Włodarczyk Bogdan
(1)
Łazarek Maria
(1)
Łazarek Roman
(1)
Łobożewicz Tadeusz
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(26)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
Turystyka
(27)
Usługi
(7)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(5)
Hotelarstwo
(3)
Gastronomia
(2)
Gospodarka
(2)
Popyt
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przemysł
(2)
Agrosturystka
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Internet
(1)
Jakość produktu
(1)
Komputery
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konwencja montrealska (1999)
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Ludność
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Odpoczynek
(1)
Odzież
(1)
Pedagogika
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podróżnictwo
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prawo lotnicze
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo morskie
(1)
Prawo rzeczowe
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiortswa małe i średnie
(1)
Psychologia
(1)
Rehabilitacja (med.)
(1)
Rolnictwo
(1)
Rybołówstwo
(1)
Socjologia
(1)
Spadek
(1)
Sport
(1)
Spółki
(1)
Szlaki turystyczne
(1)
Technika
(1)
Transport
(1)
Turystka
(1)
Turystyka przemysłowa
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Umowa
(1)
Unia Europejska
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Wycieczki
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dzieje turystyki w Polsce / Jerzy Gaj. - Warszawa : ALMAMER Wyższa Szkoła Ekonomiczna, 2006. - 257 s., [14] k.tabl. : il. ; 24 cm.
1. Tradycje turystyczne w dawnej Polsce. 2. U podstaw nowożytnej turystyki. 3. Turystyka na przełomie XIX i XX wieku. 4. Turystyka w Polsce w Dwudziestoleciu Międzywojennym i w latach okupacji. 5. Turystyka w Polsce Ludowej. 6. Turystyka w pierwszych latach III Rzeczypospolitej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 375.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
1. Zagadnienia wstępne; 2. Źródła prawa międzynarodowego a turystyka; 3. Ludność w prawie międzynarodowym; 4. Terytorium w prawie międzynarodowym; 5. Prawo dyplomatyczne i konsularne; 6. Międzynarodowe organizacje turystyczne na przykładzie Światowej Organizacji Turystyki; 7. Międzynarodowa współpraca w zwalczaniu negatywnych zjawisk związanych z turystyką; 8. Odpowiedzialność w prawie międzynarodowym; 9. Pokojowe załatwianie sporów międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Region - Polityka - Promocja / przewodniczący kolegium red. Zbigniew Ptasiewicz ; Akademia Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora. Wydział Turystyki i Rekreacji ; Nr 6)
1. Odnotowanie zjawiska; 2. Przyczyny zjawiska; 3. Sposób oceny i selekcji zabytków dziedzictwa przemysłowego (stosowane kryteria); 4. Uznane zabytki dziedzictwa technicznego; 5. Stan polskiego dziedzictwa technicznego; 6. Przykład sensownej, skutecznej działalności na rzecz ochrony dziedzictwa techniczno-przemysłowego: wrocławska Fundacja Otwartego Muzeum Techniki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
1.Proces foresightu w sektorze usług; 2. Foresight w sektorze usług turystycznych; 3. Współpraca sieciowa przedsiębiorstw w turystyce; 4. Kultura myślenia o przyszłości w przedsiębiorstwie turystycznym; 5. Elementy planowania strategicznego w firmach turystycznych; 6. Koncepcja oraz przebieg badań empirycznych; 7. Wyniki badań firm turystycznych Małopolski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Procesy integracyjne w Europie. 2. Dynamika i struktura gospodarki. 3. Przyrodnicze uwarunkowania działalności gospodarczej. 4. Ludność. 5. Rolnictwo i rybołówstwo. 6. Przemysł. 7. Turystyka. 8. Infrastruktura transportowa. 9. Handel zagraniczny. 10. Regiony ekonomiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Geografia turystyki Polski / Teofil Lijewski, Bogdan Mikułowski, Jerzy Wyrzykowski. - Wyd. 5 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008. - 383, [1] s. : fot. ; rys. ; tabl. ; 24 cm.
1. Geografia turystyki: Zakres badawczy geografii turystyki; Podstawowe pojęcia stosowane w geografii turystyki; Podstawowe metody ocen środowiska geograficznego dla turystyki; Metody badań ruchu turystycznego; Wskaźniki rozwoju turystyki; Rys historyczny rozwoju turystyki w Polsce; 2. Walory turystyczne Polski: Walory wypoczynkowe; Walory krajoznawcze; Walory kulturowe; Walory specjalistyczne; Szczególne formy wyróżnienia i ochrony walorów; Klasyfikacja atrakcyjności turystycznej Polski dla turystki zagranicznej; 3. Zagospodarowanie turystyczne Polski: Baza noclegowa służąca turystyce; Baza gastronomiczna; Baza towarzysząca; Infrastruktura transportowa; 4. Ruch turystyczny: Rozwój ruchu turystycznego w okresie powojennym; Wykorzystanie bazy noclegowej przez ruch turystyczny; Zwiedzający muzea; Turystyka kwalifikowana PTTK; Turystyka świąteczna; Uczestnictwo Polaków w turystyce krajowej; Turystyka zagraniczna; 5. Gospodarcze aspekty turystyki Polski; 6. Regiony turystyczne: Uwagi ogólne; Wybrzeże; Pojezierze Pomorskie; Pojezierze Mazurskie; Pojezierze Wielkopolskie; Wyżyna Małopolska; Sudety; Karpaty; Pozostałe rejony turystyczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1 Podstawowe pojęcia i zakres gospodarki turystycznej; R. 2 Gospodarka turystyczna a rynek turystyczny; R. 3 Gospodarka turystyczna w miejscowościach turystycznych i regionach; R. 4 Turystyka i gospodarka turystyczna w procesach międzynarodowego współdziałania i integracji; R. 5 Baza noclegowa turystyki; R. 6 Uzdrowiska; R. 7 Turystyka wiejska - agroturystyka; R. 8 Turystyka socjalna; R. 9 Organizacja konferencji i kongresów; R. 10 Biura podróży; R. 11 Koncentracja w gospodarce turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zastosowanie technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych, 2. Ewolucja zastosowania technologii informatycznych w systemach dystyrbucji usług turystycznych, 3. Internet a zachowania nabywcze konsumentów produktów turystycznych, 4. Wykorzystanie Internetu w dystrybucji produktu turystycznego przez producentów usług turystycznych, 5. Wykorzystanie internetowych systemów dystrybucji przez pośredników w turystyce, 6. Wpływ internetu na rynek turystyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw na rynku turystycznym, 2. Proces uruchomienia działalności usługowej w małych i średnich przedsiębiorstwach sektora turystycznego, 3. Wybrane nowoczesne metody organizacji i zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami na rynku turystycznym, 4. Zarządzanie finansami małych i średnich przedsiębiorstw w sektorze turystycznym, 5. Ocena efektywności ekonomicznej małego i średniego przedsiębiorstwa w sektorze turystycznym, 6. Rozliczenia podatkowo-ubezpieczeniowe małych i średnich przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Warszawa : Difin, 2007. - 326 s. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie, zasady i instrumenty marketingu usług turysytcznych, 2. Zachowania konsumentów usług turystycznych, 3. Proces planowania marketingowego w przedsiębiorstwie turystycznym, 4. Produkt turystyczny, 5. Cena jako instrument marketingu w turystyce, 6. Dystrybucja produktu turystycznego, 7. Promocja w turystyce, 8. E-marketing usług turystycznych, 9. Marketing regionu w turystyce, 10. Marketing usług agroturystycznych, 11. Marketing międzynarodowy usług turystycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2009. - 325, [3] s. : tab. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1 Wprowadzenie do zagadnień turystyki i rynku turystycznego; R. 2 Popyt turystyczny i jego cechy; R. 3 Czynniki wpływające na popyt turystyczny; R. 4 Społeczne i psychologiczne determinanty popytu turystycznego; R. 5 Decyzje nabywcze turystów; R. 6 Segmentacja popytu turystycznego; R. 7 Badanie popytu turystycznego; R. 8 Trendy w popycie turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R. 1 Wprowadzenie do zagadnień turystyki i rynku turystycznego; R. 2 Popyt turystyczny i jego cechy; R. 3 Czynniki wpływające na popyt turystyczny; R. 4 Społeczne i psychologiczne determinanty popytu turystycznego; R. 5 Decyzje nabywcze turystów; R. 6 Segmentacja popytu turystycznego; R. 7 Badanie popytu turystycznego; R. 8 Trendy w popycie turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo konsumenckie / Marek Janczyk ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. - Stan prawny na 1.05.2007 r. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2008. - 186 s. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie do prawa konsumenckiego, 2. Instytucje i organy ochrony konsumenta, 3. Bezpieczeństwo produktów, 4. zagadnienia ogólne umów konsumenckich, 5. Umowa sprzedaży, 6. Umowy o świadczenie usług, 7. Usługi turystyczne, 8. umowy o świadczenie usług finansowych, 9. Ochrona prywatności konsumenta, 10. Nieuczciwe praktyki handlowe, 11. Dochodzenie roszczeń konsumenckich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Uwagi ogólne o prawie II. Wybrane zagadnienia prawa cywilnego i postępowania cywilnego A. Część ogólna B. Własność i inne prawa rzeczowe C. Zobowiązania D. Prawo spadkowe E. Sądowe postępowanie cywilne III. Wybrane zagadnienia prawa handlowego A. Uwagi ogólne B. Spółki C. Inne podmioty gospodarcze D. Likwidacja i upadłość przedsiębiorców IV. Usługi turystyczne - zagadnienia ogólne V. Usługi turystyczne i pośrednicy turystyczni VI. Ochrona klienta VII. Przewodnicy turystyczni i piloci wycieczek VIII. Usługi hotelarskie IX. Umowy zawierane z gośćmi hotelowymi przez zakłady hotelarskie X. Odpowiedzialność hotelu, podobnego zakładu i gościa hotelowego XI. Wybrane zagadnienia prawne turystyki; Aneks - regulacje prawne w turystyce - prawo polskie, prawo międzynarodowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Akty prawa międzynarodowego; 2. Akty prawa europejskiego; 3. Akty prawa polskiego; 4. Globalny kodeks etyki w turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Przedsiębiorstwo turystyczne jako uczestnik rynku, 2.Typologia podmiotów gospodarki turystycznej, 3.Otoczenie przedsiębiorstwa turystycznego, 4.Zasoby przedsiębiorstwa turystycznego i ich wykorzystanie, 5.Instrumenty i działania marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym, 6.Strategia działania przedsiębiorstwa turystycznego, 7.Skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, 8.Sposoby oceny efektywności działania przedsiębiorstwa turystycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy Habilitacyjne Uniwersytetu Łodzkiego / Uniwersytet Łódzki)
1. Wstęp: Problem badawczy; Założenia i cele pracy; Przestrzeń turystyczna w badaniach naukowych i literaturze przedmiotu; 2. Przestrzeń turystyczna jako przedmiot badań naukowych: Przestrzeń turystyczna a przestrzeń geograficzna; Całościowe koncepcje przestrzeni turystycznej; Cząstkowe koncepcje przestrzeni turystycznej; Ewolucja badań nad przestrzenią turystyczna; 3. Istota przestrzeni turystycznej: Definicje przestrzeni turystycznej; Cechy przestrzeni turystycznej; Sposoby pojmowania przestrzeni turystycznej; Klasyfikacje i podziały ; Funkcje turystyczne w przestrzeni, funkcje przestrzeni turystycznej; 4. Etapy kontinuum przestrzeni turystycznej: Nowe i stare przestrzenie turystyczne; Cykl rozwoju przestrzeni turystycznej; 5. Człowiek w przestrzeni turystycznej: Role człowieka w przestrzeni turystycznej; "Aktorzy" przestrzeni turystycznej; 6. Determinanty rozwoju przestrzeni turystycznej: Klasyfikacja i charakterystyka determinant rozwoju przestrzeni turystycznej; Stymulatory rozwoju przestrzeni turystycznej; Bariery rozwoju przestrzeni turystycznej; 7. Przestrzeń turystyczna jako przestrzeń gościnna: Formuła recepcji przestrzeni turystycznej; Przestrzeń gościnna jako optymalny stan przestrzeni turystycznej; 8. Studia przypadków: Północna część krawędzi Wyżyny Łódzkiej; Sudety polskiej; Sudety polskie; Langwedocja- Rousillon; 9. Podsumowanie: Metodologia badań przestrzeni turystycznej; Wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; 1. Pojęcie i działy psychologii jako nauki - psychologia w rekreacji i turystyce; 2. Percepcja i orientacja w otoczeniu jako przejawy zachowania; 3. Zagadnienie osobowości; 4. Psychologiczne różnice indywidualne a praca i wypoczynek; 5. Potrzeby i ich zaspokajanie w pracy i wypoczynku; 6. Procesy motywacyjne a aktywność rekreacyjno-turystyczna; 7. Rekreacja i turystyka jako spoósb przeciwdziałania stresom
emocje i stres; 8. Zmęczenie pracą a wypoczynek; 9. Pychofizjologiczne skutki ruchowej aktywności rekrea cyjno-turystycznej; 10. Postawy i ich kształtowanie w rekreacji i turystyce; 11. Wybrane zagadnienia społe cznej psychologii rekreacji i turystyki; 12. Bariery i utrudnienia w podejmowaniu aktywności rekreacyjno - turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej