Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(3)
Książki
(2)
Forma i typ
E-booki
(3)
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Autor
Kozioł Leszek
(3)
Manhas Parikshat Singh
(1)
Stein Andi
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(4)
angielski
(1)
Temat
Turystyka
(2)
Marketing terytorialny
(1)
Temat: miejsce
Indie
(1)
Iran
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Portugalia
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Acknowledgments. Chapter One: Introduction. Chapter Two: Types of Attractions. Chapter Three: Attraction Development. Chapter Four: Promotion, Advertising, and Marketing. Chapter Five: Media Relations. Chapter Six: Social Media Marketing. Chapter Seven: Sales Promotions and Merchandising. Chapter Eight: Special Events. Chapter Nine: Guest Relations and Customer Service. Chapter Ten: Employee Relations. Chapter Eleven: Crisis Communications. Chapter Twelve: Social Responsibility and Sustainability. Suggested Readings. Attraction Fun Fact Sources. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Foreword. Preface. List of Contributors. Section I. Sustainable and responsible tourism: Chapter 1. Regional development and sustainability: Cultural Tourism in the Southern Region of Jalisco. Chapter 2. The Application of sustainable Tourism Indicators in the Development of Taman Rimba Telok Bahang, Penang, Malaysia. Chapter 3. Rural Tourism Development: Constraints and Potential with Special Reference to Agri-Tourism (A case study on Cashew Agri-Tourism Destination – Rajendrapattinam Village in Vriddachalam Taluk of Cuddalore District, Tamil Nadu). Chapter 4: Changing expectations of traditional pilgrims: An Analysis of Expectations and Motivations of Tourists Visiting Badri-Kedar Tourism Zone. Chapter 5. A comparative analysis of Mwalughanje Elephant Sanctuary and Rukinga Wildlife Sanctuary in Kenya. Chapter 6. Environmental practises in a medium size hotel: A case study approach. Chapter 7. Planning Considerations for Tourism in The Minho-Lime Region (Northwest Portugal). Section II. Community Development by Tourism: Section 8. Development of a standard measurement scale to measure community attitude towards impacts of tourism in Malaysia. Section 9. Community-based ecotourism and sustainable developmkent supported by case study: Kumaon Himalayas (Lake District of Uttarakhand). Section III. Case studies and practices on tourism trends: Chapter 10. Tourist’s use of public transport information: A case study in Penang Island. Chapter 11. Rebuilding Destination Functionality: A strategic Framewok Towards Crisis Communication. Chapter 12. Trust in the online hotel booking decision. Chapter 13. Endogenous Project on rural Tourism: A case study of Kalamkari. Chapter 14. Causality between tourism and education. Chapter 15. Greening the Marikina City: Cycling as an Alternative Transportation. Chapter 16. The study of relationship between climate and annual tourism trends condition: Case of Tabriz, Iran. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Głównym obszarem analizy, któremu poświęcono największą liczbę publikacji, były determinanty potencjału innowacyjnego przedsiębiorstw, ze zwróceniem uwagi na uwarunkowania kulturowo-organizacyjne innowacyjności przedsiębiorstw, profesjonalizm i kompetencje pracownicze, nowoczesność struktury TI w zakresie e-learningu i nauczaniu zdalnym oraz wysokość nakładów na badania i rozwój i ich efektywność. Prezentowane w artykułach dane z badań wykazały, że wspomniane uwarunkowania i czynniki mają istotny wpływ na potencjał innowacyjny przedsiębiorstw, a tym samym na ich działalność innowacyjną, mierzoną liczbą wprowadzonych innowacji. Kolejny nurt badań opisanych w trzech artykułach dotyczy ekonomicznych i ergonomicznych aspektów kształtowania stosunków i warunków pracy w przedsiębiorstwie i gospodarce. Przegląd wyników badań na te tematy oraz badania własne, empiryczne autorów artykułów umożliwiły sformułowanie propozycji doskonalenia warunków pracy oraz szczegółowe zalecenia i metody zwiększania dobrostanu pracowników. Przedstawiono m.in.: niedogodności pracy stanowiska montażowego i sposoby ich niwelacji; przyczyny i skutki mobbingu, opisano przy tym profil mobbera oraz wskazano sposoby ograniczenia tego zjawiska, zaprezentowano również koncepcję ergonomicznej analizy i rekonstrukcji systemu czasu pracy w przedsiębiorstwie. Kolejny nurt analizy oscyluje wokół badania procesu jakości obsługi klienta oraz procesu obsługi reklamacji. Dla celów budowy wzorca obu tych procesów wykorzystano m.in. metodę servqual oraz wskazania normy PN-ISO 10002: 2006. Odrębną grupę stanowią publikacje z zakresu finansów i turystyki. Pozytywnie zweryfikowano tezę, że hotele butikowe stanowią atrakcyjną ofertę noclegową dla wymagających turystów. W kwestii inwestycji finansowych dokonano oceny zyskowności różnych strategii inwestowania na giełdach Europy Środkowo-Wschodniej.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zamieszczone w zeszycie artykuły, które są efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych w różnych ośrodkach akademickich, zawierają wiele ciekawych poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W zgromadzonych tu publikacjach Czytelnik może znaleźć sporo oryginalnych ujęć teoretycznych dotyczących prawnych aspektów promocji zatrudnienia osób bezrobotnych, metod poradnictwa zawodowego i pośrednictwa pracy, zasad i przepisów prawnych ochrony własności intelektualnej oraz kierunków rozwoju edukacji w zakresie ergonomii i ochrony środowiska w sektorze turystycznym i energetycznym. Głównym celem tej publikacji jest zebranie wybranych, ważniejszych elementów, które decydują o efektywnym i kreatywnym zarządzaniu zasobami materialnymi i niematerialnymi w przedsiębiorstwie. Zeszyt ten może posłużyć jako skrótowy, lecz pełen wnikliwych spostrzeżeń podręcznik i przewodnik po zagadnieniach produktywności, ergonomii oraz ochrony pracy. Problematyka zawarta w artykułach ergonomicznych została zaprezentowana na II Międzynarodowym Kongresie Ergonomii w Poznaniu w 2015 roku, zorganizowanym przez Polskie Towarzystwo Ergonomiczne i Politechnikę Poznańską. Teksty te są rezultatem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, jak również stanowią pokłosie ożywionej dyskusji odbywającej się w trakcie obrad Kongresu, prezentując wiele interesujących informacji. (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
The issue consists of articles containing a great deal of cognitively and practically interesting information. For the most part, they regard: methods of estimation of human capital as well as productivity of work, survey on absenteeism from work and arduousness in work, research on digital capital of the websites of local governments, methods of advancement in international accounting systems, forming of principles of fair value as a measure of value of financial instruments. The content of subsequent papers allows perceiving strategic aspects of the management process, among which: management through creating values for the customer in a local tourist economy, strategic planning of rural tourism development, and strategies of the decision making process by representatives of trade unions as well as other social organizations.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej