Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(2)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Autor
Oleksiuk Adam
(2)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Margoński Marek
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wygaś Sebastian
(1)
Ziaeian Yasmin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(3)
angielski
(1)
Temat
Turystyka
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Usługi
(2)
Budżety obywatelskie
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Image
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Innowacje
(1)
Jakość życia
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Motywacja pracy
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sektor publiczny
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Wycena nieruchomości
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zaufanie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Warszawa : Difin, 2007. - 326 s. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2009. - 325, [3] s. : tab. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 1/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Difficulties and barriers for the implementing of marketing model in Wroclaw University of Science and Technology; Methodological principals of three-level system of cooperative marketing in the ukrainian tourism; Job satisfaction in the opinion of employees of small and medium - sized enterprises; Implementacja systemów motywacyjnych w samorządowych przedsiębiorstwach komunalnych; Odpowiedzialność za pracowników wyzwaniem dla współczesnych organizacji; Manager or leader? Leadership in crisis management at local government level; Innowacyjne metody dzielenia się wiedzą w organizacjach sektora publicznego; Budżet obywatelski jako przykład współdecydowania o rozwoju na szczeblu samorządowym wobec zmian prawnych z 2018 roku; Współpraca w zakresie działalności innowacyjnej na przykładzie inicjatyw klastrowych; Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych; Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich; Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów; Wykorzystanie opcji realnej w wycenie wartości przedsiębiorstwa; Przesłanki procesu restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce; Znaczenie zarządzania zaufaniem w organizacji wirtualnej; Forms of promotion in computer games. An example of second life; Uwarunkowania wyceny nieruchomości w aspekcie procesu decyzyjnego kredytodawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt jest próbą przedstawienia Czytelnikowi stanowiska autorów do współczesnej wiedzy o finansach i zarządzaniu organizacjami złożonymi. Celem autorów artykułów jest poszukiwanie odpowiedzi: jak te organizacje mogą być skonstruowane, zorganizowane oraz jak mogą funkcjonować w sytuacji, gdy tempo zmian zachodzących w sferze społeczno-gospodarczej powodują powstawanie nieznanych dotąd zjawisk i procesów, nasuwają nowe problemy, których rozwiązywać nie da się bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Rozwój wspomnianych nauk, dzięki badaniom naukowym i wiedzy praktycznej, utwierdza nasze przekonanie, ze większość zasad, twierdzeń, metod i procedur posiada ściśle określony przedmiot i zakres racjonalnego zastosowania. Zmieniający się świat często zmusza nas do weryfikacji, a nawet odrzucenia obowiązujących dotąd rozwiązań organizacyjnych, czy standardów postępowania badawczego – dochodzimy bowiem do wniosku, ze mają one ograniczony zakres adekwatności, odpowiedniości do rzeczywistości. Każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer "Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie”, czterdziesty szósty z kolei, tym razem jest ukierunkowany na dostosowywanie analizy świata organizacji i finansów do zmian i tempa rozwoju ekonomicznego i społecznego. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W dużej mierze są one poświęcone problematyce pomiaru rentowności czynników wytwórczych i zagadnieniom analizy dyskryminującej przedsiębiorstwa; badaniu efektywności funkcjonowania rad nadzorczych, skuteczności systemu motywacyjnego potencjału pracy oraz funkcjonalności systemu informacji marketingowej; charakterystyce metod analizy i oceny nowych form turystyki poznawczej; jak również badaniom nad sposobami ograniczenia ubóstwa i kwestiom dynamizowania rozwoju regionalnego (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej