Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(5)
Autor
Brach Jarosław
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Gostomski Eugeniusz (1951- )
(1)
Grala Dariusz
(1)
Jałowiec Tomasz
(1)
Kordel Zdzisław (1950- )
(1)
Ligaj Magda
(1)
Miler Ryszard
(1)
Nowosielski Tomasz
(1)
Pietrzyk-Wiszowaty Katarzyna
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Skowrońska Agnieszka
(1)
Stec Mirosław (1951- )
(1)
Tymińska Izabella
(1)
Witkowski Jarosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Transport towarowy
(4)
Logistyka
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Transport międzynarodowy
(2)
Ładunki
(2)
Gospodarka materiałowa
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Kontenerowce
(1)
Kontenery
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing partnerski
(1)
Obrót towarowy
(1)
Polityka transportowa
(1)
Recykling
(1)
Reengineering*
(1)
Samochody ciężarowe
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Substancje niebezpieczne i szkodliwe
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Terminal kontenerowy
(1)
Transport
(1)
Transport morski
(1)
Transport samochodowy
(1)
Umowa
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Transport i logistyka
(4)
8 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ

Jednym ze sposobów redukcji powiązanych względnych ekonomicznych i ekologicznych kosztów przemieszczania jest upowszechnienie stosowania wydłużonych i megawydłużonych zestawów o podwyższonej dopuszczalnej masie całkowitej. Wdrożenie takich zestawów oznacza relatywne ograniczenie emisji gazów cieplarnianych, łagodzi zmiany klimatu, a jednocześnie przekłada się na zmniejszenie ekonomicznych i ekologicznych zewnętrznych kosztów transportu. Już od ponad dekady trwają działania na rzecz wprowadzenia na ograniczoną skalę do normalnej eksploatacji (czyli z możliwością poruszania się po normalnych drogach w normalnym ruchu ulicznym) tzw. zestawów megawydłużonych, określanych jako Mega Long Heavy Vehicle – megaciężki i długi pojazd, czyli bardzo wydłużony zestaw o jeszcze bardziej podniesionej dopuszczalnej masie całkowitej i tym samym większych zdolnościach przewozowych. Pojawiają się również określenia Super EcoCombi oraz High Capacity Transport i High Capacity Vehicle. Monografia jest pierwszym w Polsce zwartym opracowaniem poświęconym wdrażaniu zestawów tego rodzaju, tym samym przyczynia się do wyeliminowania poważnej luki badawczej.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Reagowanie na sytuacje kryzysowe związane z katastrofami naturalnymi, technicznymi i atakami terroryzmu jest domeną dynamicznie rozwijającej się w ostatnich latach logistyki w nietypowych zastosowaniach, w tym zwłaszcza logistyki humanitarnej i miejskiej. Niezależnie od chronicznego charakteru niektórych sytuacji kryzysowych w większości przypadków logistyka humanitarna polega na elastycznym reagowaniu na nagłe i trudne do przewidzenia zdarzenia, które wymagają podejmowania szeregu decyzji i działań o charakterze taktyczno-operacyjnym. Dodatkowym utrudnieniem przy podejmowaniu decyzji i działań logistycznych w nadzwyczajnych sytuacjach kryzysowych, poza presją czasu i ograniczeniami finansowymi, jest różnorodność interesariuszy akcji pomocowych, do których prócz organizacji humanitarnych należą: sponsorzy, rządy, media, służby mundurowe i wykonawcy usług logistycznych. Podobne trudności w procesie kształtowania i funkcjonowania logistyki miejskiej wynikają ze sprzeczności celów interesariuszy logistyki miejskiej, do których zalicza się mieszkańców, władze lokalne, wykonawców usług logistycznych oraz pozostałe podmioty gospodarcze. W wielu publikacjach słusznie zwraca się uwagę na brak profesjonalizacji decyzji i działań logistycznych podejmowanych przez władze miejskie oraz wolontariuszy z organizacji pomocowych, co wynika przede wszystkim z niedostatku odpowiednio przygotowanej kadry kierowniczej, ale również braku wypracowanych struktur organizacyjnych, procedur i nowoczesnych technologii teleinformatycznych, służących doskonaleniu systemów logistyki miejskiej i humanitarnej. Przewaga intuicyjnego sposobu podejmowania decyzji logistycznych i działanie w trudnych uwarunkowaniach infrastrukturalnych na obszarach zurbanizowanych lub dotkniętych katastrofami skutkuje często brakiem skuteczności i efektywności. Dlatego tematyka doskonalenia systemów logistyki miejskiej i humanitarnej z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju stała się jednym z głównych tematów obrad ogólnopolskiej konferencji naukowej, która po raz piąty została zorganizowana przez zespół pracowników Katedry Zarządzania Strategicznego i Logistyki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Treść artykułów zamieszczonych w niniejszym tomie koncentruje się wokół dwóch obszarów tematycznych. Są nimi: 1. Logistyka miejska i usługi logistyczne w sektorze usług publicznych w warunkach ograniczeń budżetowych. 2. Zrównoważone łańcuchy dostaw i zielona logistyka w sytuacjach kryzysowych. W obszarze odnoszącym się do logistyki miejskiej i usług logistycznych realizowanych w sektorze publicznym szczególną uwagę zwrócono na: czynniki kształtujące poczucie jakości życia w mieście, które potraktowano jako przesłankę tworzenia polityki logistycznej miasta, innowacje w logistyce miejskiej, projekty logistyki miejskiej realizowane w warunkach ograniczeń budżetowych, zrównoważony transport publiczny, sposoby zarządzania miejskim transportem towarowym w kontekście budowania konsensusu pomiędzy zróżnicowanymi oczekiwaniami jego interesariuszy oraz kryteria kształtowania logistyki ostatniej mili i realne możliwości ich wykorzystania na obszarze największych aglomeracji w Polsce. W części pierwszej publikacji skoncentrowano się także na zagadnieniach związanych z zarządzaniem logistycznym w sytuacjach kryzysowych. Zaprezentowano istotę zarządzania zabezpieczeniem logistycznym w stanach nadzwyczajnych, metody zarządzania imprezami sportowymi w sytuacjach kryzysowych oraz outsourcing obsługi logistycznej szpitali w warunkach kryzysu. Globalizacja, dynamicznie zmieniające się otoczenie, nasilająca się fala kryzysów oraz towarzysząca tym zjawiskom wyczerpywalność zasobów naturalnych, a także degradacja środowiska powodują, że coraz większego znaczenia zaczynają nabierać koncepcje i działania koncentrujące się na osiąganiu celów ekonomicznych, przy jednoczesnym spełnieniu ograniczeń społecznych i środowiskowych. W części drugiej niniejszego tomu zwrócono uwagę na: rozwój ekologistycznych łańcuchów dostaw jako skutku kryzysów ekonomicznego i środowiskowego, zielony łańcuch dostaw w gospodarce o okrężnym obiegu, znaczenie zrównoważonej logistyki w redukcji kosztów i poprawie jakości obsługi klienta, kryteria optymalizacji przepływów zwrotnych w zielonych łańcuchach dostaw. W drugiej części publikacji zamieszczono także artykuły dotyczące logistyki i recyklingu tworzyw sztucznych, wartości rynku surowców wtórnych oraz działań związanych z wdrożeniem II dyrektywy antysiarkowej w portach morskich.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Glosariusz terminów i wykaz skrótów (akronimów); Rozdział 1. Geneza procesów konteneryzacji w wymianie międzynarodowej 1.1. Przedkontenerowe jednostki ładunkowe w transporcie i wynalezienie kontenera 1.2. Implikacje spowodowane wprowadzeniem kontenerów w gospodarce światowej 1.3. Determinanty rozwoju konteneryzacji na świecie ze szczególnym uwzględnieniem transportu morskiego Rozdział 2. Kontener jako jednostka ładunkowa 2.1. Definicja i zasady normalizacji kontenerów 2.2. Konstrukcja kontenerów 2.3. Rodzaje kontenerów (systematyka kontenerów) Rozdział 3. Kontenerowy System Transportowy i wielogałęziowe systemy transportu 3.1. Pojęcie Kontenerowego Systemu Transportowego 3.2. Modalne systemy transportu kontenerów 3.3. Wielomodalne (międzygałęziowe) systemy transportu kontenerów 3.4. Systemowe regulacje prawne w krajowym i międzynarodowym obrocie kontenerowym Rozdział 4. Rozwój światowej floty kontenerowców 4.1. Rodzaje statków do przewozu kontenerów 4.2. Wielkości i struktura światowej floty kontenerowej 4.3. Wpływ pandemii Covid-19 na światową flotę kontenerową i perspektywy jej wykorzystania 4.4. Najwięksi światowi operatorzy kontenerowi w transporcie morskim 4.5. Charakterystyka wybranych armatorów kontenerowych 4.6. Majątek, kapitał, przychody i koszty wybranego armatora kontenerowego - Hapag-Lloyd Rozdział 5. Wielkość i struktura geograficzna międzynarodowych przewozów kontenerowych w transporcie morskim 5.1. Światowy park kontenerów stosowanych w transporcie morskim 5.2. Podatność ładunków na konteneryzację w międzynarodowym obrocie towarowym 5.3. Rozmiary i kierunki globalnych przewozów kontenerowych drogą morską 5.4. Wielkość i struktura geograficzna globalnego obrotu kontenerowego w portach morskich 5.5. Puste kontenery w międzynarodowym handlu morskim (repozycja) Rozdział 6. Rola portowych terminali kontenerowych w morskim obrocie kontenerowym 6.1. Pojęcie terminala kontenerowego 6.2. Suche porty 6.3. Depoty kontenerowe 6.4. Charakterystyka morskich terminali kontenerowych 6.5. Wybrani globalni operatorzy morskich terminali kontenerowych 6.6. Majątek, kapitał, koszty i przychody terminala kontenerowego na przykładzie grupy Eurokai Rozdział 7. Organizacyjne i techniczne uwarunkowania funkcjonowania portowych terminali kontenerowych 7.1. Modele funkcjonowania portowych terminali kontenerowych 7.2. Czynniki determinujące terminalowe operacje obsługi kontenerów 7.3. Infrastruktura i suprastruktura terminalowa 7.4. Usługi oferowane przez portowe terminale kontenerowe Rozdział 8. Koszty transportu i przeładunku kontenerów w międzynarodowym transporcie morskim 8.1. Podział kosztów transportu i przeładunku kontenerów między eksportera i importera 8.2. Opłaty portowe związane z korzystaniem przez morskich przewoźników kontenerowych z portów i terminali kontenerowych 8.3. Opłaty agencji celnych w ramach procedur celnych przy przewozie towarów w kontenerach 8.4. Stawki frachtowe w morskich przewozach kontenerów 8.5. Opłaty za usługi terminali kontenerowych naliczane eksporterom i importerom skonteneryzowanych towarów 8.6. Indeksy w morskim obrocie kontenerowym Rozdział 9. Dokumenty w międzynarodowym transporcie morskim 9.1. Umowa bukingowa i lista bukingowa 9.2. Morski list przewozowy - Seawaybill 9.3. Konosament liniowy 9.4. Konosament bezpośredni, multimodalny i FIATA 9.5. Umowa o udostępnienie przestrzeni ładunkowej - Slothire 9.6. Rola konosamentu w rozliczeniach międzynarodowych za pomocą akredytywy dokumentowej 9.7. Manifest ładunkowy - Ship cargo manifest Rozdział 10. Ubezpieczenie kontenerów i statków w żegludze morskiej 10.1. Przesłanki ubezpieczania kontenerów, ładunków i kontenerowców 10.2. Ubezpieczenie statków 10.3. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej związanej z eksploatacją statku 10.4. Ubezpieczenia cargo Rozdział 11. Technologie informacyjno-informatyczne (telematyczne) w zarządzaniu procesami konteneryzacji transportu morskiego 11.1. Zadania i architektura systemów telematyki w zarządzaniu procesami konteneryzacji 11.2. Systemy monitoringu kontenerowych jednostek ładunkowych w transporcie morskim 11.3. Systemy ładunkowe w kontenerowym transporcie morskim (klasy vessel planning) 11.4. Systemy terminalowe kontenerowego transportu morskiego (klasy TOS) 11.5. Systemy dostępowe do terminalowego systemu operacyjnego dla gestorów ładunków (system dostępowy dla spedytorów, system awizacji, OCR); Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesna logistyka, 2. System logistyczny w przedsiębiorstwie, 3. Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwie, 4. Rachunek kosztów logistyki, 5. Logistyka zaopatrzenia, 6. Logistyka produkcji, 7. Logistyka dystrybucji, 8. Sieć dostaw, 9. Rynek usług logistycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Istota i zakres ładunkoznawstwa w logistyce 1.1. Rola i znaczenie transportu w łańcuchach logistycznych 1.2. Ładunkoznawstwo jako specjalistyczna dziedzina wiedzy 1.3. Ładunkoznawstwo a efektywność procesów transportowych Rozdział 2. Ładunki w procesie transportowym 2.1. Klasyfikacje ładunków 2.2. Podatność transportowa ładunków 2.3. Bezpieczeństwo transportu ładunków Rozdział 3. Właściwości i wrażliwości ładunków 3.1. Podstawowe właściwości wybranych ładunków 3.2. Wrażliwości ładunków jako determinanty zarządzania procesami logistycznymi 3.3. Ładunki specjalistyczne Rozdział 4. Metody zabezpieczenia ładunków w łańcuchach logistycznych 4.1. Istota opakowań transportowych 4.2. Identyfikacja jednostek ładunkowych 4.3. Techniki i narzędzia zabezpieczenia ładunków Rozdział 5. Współczesne technologie przewozowe i przeładunkowe 5.1. Środki transportu i technologie przewozu poszczególnych gałęzi transportu 5.2. Wybrane technologie transportu intermodalnego Rozdział 6. Wybrane uregulowania prawne w międzynarodowym i krajowym transporcie ładunków 6.1. Międzynarodowe regulacje prawne w transporcie ładunków 6.2. Krajowe uregulowania prawne w przewozie ładunków Rozdział 7. Obsługa celna ładunków w transporcie międzynarodowym 7.1. Specyfika procesu transportowego w obrocie międzynarodowym 7.2. Dokumentacja celna w obrocie towarowym z zagranicą 7.3. Ograniczenia w obrocie towarowym z zagranicą; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków i tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Polski transport samochodowy ładunków / red. nauk. Zdzisław Kordel. - Wyd. 1 (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 334 s. : fotografie, ilustracje, mapy, wykresy ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Stan i rozwój krajowego parku pojazdów przeznaczonych do przewozu ładunków 1.1. Pojazdy zarejestrowane w Polsce 1.2. Pojazdy eksploatowane w Polsce 1.3. Samochody ciężarowe zarejestrowane po raz pierwszy w Polsce oraz stan rejestracji w latach 2004-2017 według dopuszczalnej masy całkowitej 1.4. Pierwsze rejestracje samochodów ciężarowych według wieku 1.5. Park samochodów ciężarowych zarejestrowanych i eksploatowanych w Polsce według wieku 1.6. Ciągniki samochodowe siodłowe zarejestrowane po raz pierwszy w Polsce oraz stan rejestracji w latach 2004-2015 1.7. Pierwsze rejestracje ciągników samochodowych siodłowych według wieku 1.8. Park ciągników samochodowych siodłowych zarejestrowanych i eksploatowanych w Polsce według wieku Rozdział 2. Stan polskiego krajowego i międzynarodowego transportu samochodowego ładunków Rozdział 3. Infrastruktura drogowa w Polsce 3.1. Uwagi ogólne 3.2. Klasyfikacja formalna dróg według klas technicznych i funkcji 3.3. Stan infrastruktury transportu drogowego 3.4. Efekty rozwoju sieci dróg ekspresowych w aspekcie atrakcyjności inwestycyjnej regionów 3.5. Finansowanie budowy i utrzymania infrastruktury drogowej 3.6. Rozwój infrastruktury drogowej w Polsce w aspekcie transportu intermodalnego Rozdział 4. Warunki funkcjonowania transportu samochodowego 4.1. Ewolucja krótko- i długofalowych celów polityki transportowej UE 4.2. Polityka Unii Europejskiej wobec sektora transportu drogowego - w tym MŚP 4.3. Wybrane akty prawne polskie i wspólnotowe regulujące funkcjonowanie transportu samochodowego 4.4. Instrumenty polityki transportowej w realizacji celów i ich skuteczność Rozdział 5. Wahania koniunktury na rynku przewozów towarowych 5.1. Wahania cykliczne - uwagi ogólne 5.2. Współczesne spojrzenie na badania wahań cyklicznych 5.3. Uwagi o metodyce badania koniunktury w transporcie 5.4. Wahania cykliczne rynku przewozów towarowych - przegląd wyników 5.5. Koniunktura w transporcie - cykl jakościowy 5.6. Koniunktura w transporcie - cykl ilościowy Rozdział 6. Charakterystyka uwarunkowań determinujących wielkość i strukturę transportu towarowego 6.1. Systematyka czynników determinujących wielkość i strukturę transportu towarowego 6.2. Podstawowe uwarunkowania egzogeniczne determinujące wielkość i strukturę transportu towarowego Rozdział 7. Przewidywania prognostyczne rozwoju popytu na pracę przewozową transportu ciężarowego w Polsce do 2030 r. Rozdział 8. Przewozy ładunków na obszarach zurbanizowanych 8.1. Koncepcja inteligentnego miasta - przesłanki rozwoju, pojęcie, rankingi 8.2. Zadania i znaczenie logistyki miejskiej w systemie inteligentnego miasta 8.3. Inicjatywy UE na rzecz inteligentnych miast i logistyki miejskiej 8.4. Przykłady dobrych praktyk europejskich z zakresu logistyki miejskiej 8.5. Adaptacyjność rozwiązań z zakresu logistyki miejskiej w warunkach polskich Rozdział 9. Średnie jednostkowe koszty polskich przedsiębiorstw międzynarodowego transportu ciężarowego 9.1. Przesłanki badań kosztowych 9.2. Przedmiot, zakres i metody badań oraz analizy 9.3. Charakterystyka statystyczna próby badawczej 9.4. Średnie koszty 1 wozokilometra przebiegu w badanych przedsiębiorstwach ciężarowego transportu samochodowego w latach 2009-2017 9.5. Średnie stawki przewozowe i zysk w zbadanych przedsiębiorstwach międzynarodowego transportu ciężarowego Rozdział 10. Problematyka transportu a ochrona środowiska 10.1. Założenia polityki ochrony środowiska 10.2. Wodoryzacja transportu, w tym transportu samochodowego 10.3. Uwarunkowania ekologiczne 10.4. Uwarunkowania ekonomiczne Rozdział 11. Problematyka recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji 11.1. Miejsce recykling pojazdów wycofanych z eksploatacji (PWE) w hierarchii odpadów 11.2. Odpady pochodzące z PWE w Polsce 11.3. Wybrane obowiązki ustawowe podmiotów tworzących system gospodarowania pojazdami wycofanymi z eksploatacji 11.4. Zagospodarowanie wybranych grup odpadów pochodzących z pojazdów wycofanych z eksploatacji 11.5. Bariery i szanse rozwoju recyklingu w Polsce; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Prawa Handlowego)
1. Kwestie wstępne, 2. Źródła prawa, 3. Pojęcie i treść umowy, 4. Strony umowy, 5. Zawarcie umowy, 6. Dokumenty przewozowe, 7. Obowiązki stron, 8. Odpowiedzialność stron umowy przewozu, 9. Wygaśnięcie, przedawnienia i dochodzenie roszczeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 7/1999)
1. Era informacyjna-problemy z jej identyfikacją i świadomością, 2. Megatrendy cywilizacji informacyjnej, 3. Przestrzeń internetowa jako płaszczyzna konkurencji, 4. Przedsiębiorczość podstawą rozwoju businesu w Polsce i USA - przedsiębiorstwa przyszłości, 5. Tendencje rozwoju narzędzi wspomagających tworzenie zintegrowanych systemów zarządzania, 6. U progu ery społeczeństwa informacyjnego, 7. Struktury organizacyjne polskich przedsiębiorstw. Ocena ich funkcjonowania, 8. Znak towarowy u progu epoki społeczeństwa informacyjnego (Próba prognozy losów znaku towarowego na nadchodzącą epokę), 9. Reengineering - nowoczesna technika usprawniania organizacji, 10. Wykorzystanie baz danych w kształtowaniu trwałych więzi z klientem, 11. Pojęcie o stanie zdolności roboczej złożonego socjo-antropotechnicznego systemu działania, 12. System Informacji Marketingowej w przedsiębiorstwach polskich, 13. Zarządzanie bezpieczeństwem przewozu materiałów niebezpiecznych na drogach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej