Form of Work
Książki
(5)
Status
available
(3)
only on-site
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(3)
Author
Rydzkowski Włodzimierz
(2)
Wojewódzka-Król Krystyna
(2)
Abt Stefan
(1)
Rucińska Danuta
(1)
Ruciński Andrzej
(1)
Stępień Beata
(1)
Wyszomirski Olgierd
(1)
Year
2000 - 2009
(5)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
Transport
(4)
Gospodarka narodowa
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Polska
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Transport kolejowy
(2)
Transport morski
(2)
Transport powietrzny
(2)
Transport samochodowy
(2)
Transport wodny śródlądowy
(2)
Unia Europejska
(2)
Ceny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(1)
Lotnictwo
(1)
Marketing
(1)
Transport międzynarodowy
(1)
Umowa
(1)
5 results Filter
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Logistyka)
ISBN: 83-87344-55-9
1. Specyfika logistyki ponad granicami: Logistyka a systemy logistyczne; Struktura systemów logistycznych; Procesy logistyczne ponad granicami; Ku globalizacji gospodarki; Logistyka w skali mikro i makro. 2. Różnorodność infrastruktury logistycznej: Infrastruktura logistyczna; Modernizacja transportu; Gospodarka magazynowa; Logistyczne centra; Wymogi eurologistyczne 3. Logistyka w integracji systemów transportowych Europy: Integracja polskiego systemu transportowego z systemem transportowym Europy; Bariery w wykorzystywaniu logistyki w przewozach międzynarodowych; Centrum dystrybucji w organizacji łańcucha dostaw; Znaczenie infrastruktury transportowej dla procesu integracji krajów europejskich; Koncepcje pracy europejskiego operatora logistycznego. 4. Polska infrastruktura transportowa w logistyce po nadgranicznej: Regulacje UE w zakresie transportu międzynarodowego; Rozwój motoryzacji i wzrost ruchu na drogach Polski; Polska sieć drogowa na mapie Europy; Założenia programu budowy autostrad; Pozostała infrastruktura transportowa Polski. 5. Logistyka w marketingu sprzedaży: Organizowanie procesów dystrybucji; Klasyfikacje produktów; Prognozy marketingowe; Wybór kanałów dystrybucji; Proces obsługi klienta. 6. Logistyka w marketingu zakupów: Środowisko procesu zakupów; Organizacja procesu zakupów; Planowanie zakupów; Aspekty międzynarodowe w logistyce. 7. Kontrolingowy system zarządzania międzynarodowymi procesami logistycznymi: Kontroling jako element zintegrowanego środowiska zarządzania logistycznego ponad granicami; Komponenty kontrolingowego systemu zarządzania procesami logistycznymi; Wpływ organizacyjnych form kształtowania międzynarodowych procesów logistycznych na system kontrolingu; Modele sterowania kontrolingowego procesami logistycznymi i rodzaje wzorców oceny; Wybrane metody i narzędzia rachunku zarządczego i analizy odchyleń; Podstawowe techniki zaopatrzenia informacyjnego w zarządzaniu kontrolingowym. 8. Zintegrowane łańcuchy dostaw: Zjawisko "dojrzałości przemysłowej"; Koncepcja outsourcingu; Ewolucyjne przemiany rynku dostawców; Koncepcja zintegrowanego dostawcy; Płaszczyzny współpracy objęte koncepcją zintegrowanego dostawcy; Problemy związane z wdrażaniem nowoczesnych strategii zaopatrzeniowych na rynku europejskim; Wprowadzenie do zagadnienia wirtualnych korporacji; Koordynacja działań drogą do sukcesu; Zaopatrzenie wirtualnych korporacji. 9. Doświadczenia logistyki europejskiej: Tendencje logistyki europejskiej w aspekcie ekologii; Dążenie do zmniejszenia szkodliwego wpływu transportu; Gospodarka odpadami; Rozwój ponadgranicznej regionalnej komunikacji gospodarczej (PRKG) pomiędzy Niemcami a Polską; Argumenty przemawiające za PRKG; Analiza rozwoju PRKG w latach 1994-1998 i prognoza; Warunki ramowe i następstwa rozwoju gospodarczego w regionie; Środki potrzebne do rozwoju ponadgranicznej regionalnej komunikacji gospodarczej do roku 2005.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1540-1
R.1 Charakterystyka transakcji w handlu zagranicznym, R.2 Badania marketingowe rynków zagranicznych, R.3 Negocjacje w handlu międzynarodowym, R.4 Zawieranie umów w handlu międzynarodowym, R.5 Międzynarodowe zwyczaje handlowe, R.6 Warunki płatności i finansowanie w handlu zagranicznym, R.7 Obsługa transportowa ładunków handlu zagranicznego, R.8 Odprawa celna towarów, R.9 Ubezpieczenia w handlu zagranicznym, R.10 Rozstrzyganie sporów wynikających z międzynarodowych transakcji handlowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
Transport / red. Włodzimierz Rydzkowski, Krystyna Wojewódzka-Król. - Wyd.3 zm. - Wraszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 508 s. : tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-01-13180-2
I. Transport w gospodarce rynkowej: Transport w procesie gospodarowania, Transport chłonności gospodarki narodowej, Działalność transportowa a budżet państwa, Nakłady inwestycyjne na transport a wzrost dochodu narodowego, Transport a administracja państwowa, Potrzeby transportowe. II. Gospodarowanie w gałęziach i rodzajach transportu: Transport samochodowy, transport kolejowy, Transport wodny śródlądowy, Transport lotniczy, Transport morski, Transport miejski. III. Wybrane zagadnienia funkcjonowania transportu: Spedycja, Marketing w transporcie, Transport w łańcuchach logistycznych. IV. Przedsiębiorstwo transportowe: Podstawy wiedzy o przedsiębiorstwach transportowych, Strategiczne podejście do zarządzania przedsiębiorstwem transportowym, Informacja ekonomiczno-finansowa w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Czynniki kreujące rozwój organizacyjny przedsiębiorstw transportowych, Zastosowanie teleinformatyki w procesach zarządzania działalnością transportową, Modele zachowań przedsiębiorstw transportowych na rynku. V. Problemy integracji transportu Polski z europejskim systemem transportowym : Zróżnicowanie struktury gałęziowej systemów transportowych, Proces dostosowywania infrastruktury transportu do wymagań europejskich, Rozwój technologii międzygałęziowych, Dostosowywanie przedsiębiorstw transportowych do wymogów Unii Europejskiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Transport / red. Włodzimierz Rydzkowski, Krystyna Wojewódzka-Król. - Wyd.4 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2005. - 550 s. : wykr., tab. mapy ; 24 cm.
ISBN: 83-01-14260-X
I. Transport w gospodarce rynkowej: Transport w procesie gospodarowania, Transport chłonności gospodarki narodowej, Działalność transportowa a budżet państwa, Nakłady inwestycyjne na transport a wzrost dochodu narodowego, Transport a administracja państwowa, Potrzeby transportowe. II. Gospodarowanie w gałęziach i rodzajach transportu: Transport samochodowy, transport kolejowy, Transport wodny śródlądowy, Transport lotniczy, Transport morski, Transport miejski. III. Wybrane zagadnienia funkcjonowania transportu: Spedycja, Marketing w transporcie, Transport w łańcuchach logistycznych. IV. Przedsiębiorstwo transportowe: Podstawy wiedzy o przedsiębiorstwach transportowych, Strategiczne podejście do zarządzania przedsiębiorstwem transportowym, Informacja ekonomiczno-finansowa w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Czynniki kreujące rozwój organizacyjny przedsiębiorstw transportowych, Zastosowanie teleinformatyki w procesach zarządzania działalnością transportową, Modele zachowań przedsiębiorstw transportowych na rynku. V. Problemy integracji transportu Polski z europejskim systemem transportowym : Zróżnicowanie struktury gałęziowej systemów transportowych, Proces dostosowywania infrastruktury transportu do wymagań europejskich, Rozwój technologii międzygałęziowych, Dostosowywanie przedsiębiorstw transportowych do wymogów Unii Europejskiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7326-215-6
Cz.I Zarządzanie marketingowe działalnością transportową: 1. Zarządzanie marketingowe działalnością gospodarczą; 2. Rynek usług transportowych jako struktura ekonomiczna; 3. Zachowania nabywcze na rynku usług transportowych; 4. Badania rynku usług transportowych; 5. Strategie marketingowe jako element zarządzania na rynku usług transportowych; 6. Instrumenty zarządzania marketingowego na rynku usług transportowych. Cz.II Zarządzanie marketingowe na wybranych rynkach usług transportowych: 1. Zarządzanie marketingowe na rynku usług lotniczych; 2. Zarządzanie marketingowe na rynku usług komunikacji miejskiej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again