Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(45)
Forma i typ
Książki
(43)
Publikacje naukowe
(21)
Publikacje fachowe
(12)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(37)
dostępne
(33)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(35)
Czytelnia
(37)
Autor
Abt Stefan (1937-2002)
(3)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(3)
Szymonik Andrzej (1952- )
(3)
Andrzejczyk Paweł
(2)
Banaś Jarosław
(2)
Blaik Piotr (1942- )
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Janczewska Danuta
(2)
Janczewski Jerzy
(2)
Kordel Zdzisław (1950- )
(2)
Krawczyk Stanisław
(2)
Kuriata Andrzej
(2)
Lutek Wojciech
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Pastuszak Zbigniew
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Brauer Jakub
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Chmielewiec Beata
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Domagała Joanna
(1)
Drejerska Nina
(1)
Drozda Mariola
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dyczkowska Joanna
(1)
Dziedzic Dorota
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Ejdys Stanisław
(1)
Fajfer Paweł
(1)
Ficoń Krzysztof (1947- )
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gajda Waldema
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Godlewska-Majkowska Hanna
(1)
Golonko Magdalena
(1)
Gołasa Piotr
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Gromada Arkadiusz
(1)
Górecka Aleksandra Katarzyna
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Huczek Antoni
(1)
Janusz Anna
(1)
Januła Eugeniusz
(1)
Jarosz Marek
(1)
Jędrzejczyk Zbigniew
(1)
Kacperska Elżbieta
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Kasińska Małgorzata
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kałowski Adam
(1)
Kempny Danuta
(1)
Klepacki Bogdan (1953- )
(1)
Knapik Alina
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Krystek Ryszard (1941-2017)
(1)
Krzepicka Alicja
(1)
Krzyżaniak Stanisław
(1)
Kukuła Karol (1948- )
(1)
Kwiatkiewicz Piotr (1968- )
(1)
Kwietniewska-Sobstyl Małgorzata
(1)
Laskowski Marek
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Maciejczak Mariusz
(1)
Maciąg Agnieszka
(1)
Madyda Aneta
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Majewski Jerzy (1952- )
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Matuszczak Agnieszka Ewa
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Michalik Damian
(1)
Michalski Konrad
(1)
Miecznikowski Stanisław
(1)
Moczydłowska Joanna M
(1)
Motnyk Marcin
(1)
Myszak Justyna Maria
(1)
Niemczyk Aleksander
(1)
Niestrój Krzysztof
(1)
Nowak Iwo
(1)
Nowicka-Mieszała Julia
(1)
Pachura Aneta
(1)
Paradowski Mariusz
(1)
Penar Dominik
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Perkowska Aleksandra
(1)
Piszczek Marcin
(1)
Pochopeń Jolanta
(1)
Rajczakowska Ewa
(1)
Rokicki Tomasz
(1)
Roman Monika
(1)
Rucińska Danuta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(45)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Logistyka gospodarcza
(19)
Transport
(11)
Usługi logistyczne
(8)
Przedsiębiorstwo
(7)
Łańcuch dostaw
(6)
Branża TSL
(5)
Gospodarka magazynowa
(5)
Marketing
(5)
Zarządzanie
(5)
Logistyka
(4)
Magazynowanie
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Handel międzynarodowy
(3)
Magazyn
(3)
Międzynarodowa logistyka gospodarcza
(3)
Obsługa klienta
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Usługi
(3)
Controlling
(2)
Ekonomika transportu
(2)
Gospodarka odpadami
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Infrastruktura techniczna
(2)
Inteligentne miasta i wsie
(2)
Komunikacja miejska
(2)
Konkurencyjność
(2)
Logistyka zwrotna
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Polityka transportowa
(2)
Powierzchnie magazynowo-przemysłowe
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Transport międzynarodowy
(2)
Transport samochodowy
(2)
Zaopatrzenie przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie zapasami
(2)
Abt, Stefan (1937-2002)
(1)
Badania operacyjne
(1)
Bezpieczeństwo komunikacyjne
(1)
Budownictwo infrastrukturalne
(1)
COVID-19
(1)
Ceny
(1)
Decyzje
(1)
Ekonomika
(1)
Eksport
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gry kierownicze
(1)
Handel
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Integracja europejska
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Inżynieria bezpieczeństwa
(1)
Jakość usług
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kolejnictwo
(1)
Konkurencja
(1)
Logistyka miejska
(1)
Lotnictwo
(1)
Marketing partnerski
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Mobbing
(1)
Obuwie
(1)
Odzież
(1)
Opakowania
(1)
Organizacje gospodarcze
(1)
Poczta
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Polityka miejska
(1)
Polska
(1)
Popyt
(1)
Poradnictwo
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(1)
Przedsiębiorstwo transportowe
(1)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(1)
Reengineering*
(1)
Reklama
(1)
Rosja
(1)
Rynek
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Ryzyko transportowe
(1)
Spedycja
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Substancje niebezpieczne i szkodliwe
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Transport drogowy
(1)
Transport kolejowy
(1)
Transport morski
(1)
Transport pasażerski
(1)
Transport powietrzny
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(17)
Monografia
(11)
Praca zbiorowa
(6)
Opracowanie
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(38)
Transport i logistyka
(35)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(17)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Matematyka
(1)
45 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia programowania liniowego; Problemy transportowe i przydziału; Gry; Zagadnienie kolejek; Programowanie sieciowe; Nieliniowe zagadnienia optymalizacyjne; Elementy programowania dynamicznego; Wybrane modele zapasów; Zastosowanie badań operacyjnych w konstrukcji biznesplanu, Podejmowanie decyzji na rynku kapitałowym; Budowa rankingu obiektów w swietle ocen wielokryterialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
Wprowadzenie; Rozdział 1. Strategia marketingowa w eksporcie 1.1. Struktura eksportu jako uwarunkowanie działań marketingowych 1.2. Segmentacja rynku zagranicznego 1.3. Wybór strategii w zakresie produktu, ceny i logistyki marketingowej 1.4. Strategia działań promocyjnych za granicą 1.5. Strategia kreowania wizerunku przedsiębiorstwa eksportującego 1.6. Organizacja i budżetowanie działań marketingowych na rynku zagranicznym Rozdział 2. Analiza rynków eksportowych i wybór metody wejścia 2.1. Ustalanie sytuacji rynkowej 2.2. Metody wejścia na rynek zagraniczny 2.3. Badanie zachowań nabywców za granicą 2.4. Analiza uwarunkowań prawnych, kulturowych i politycznych Rozdział 3. Zarządzanie ryzykiem w eksporcie 3.1. Niepewność i ryzyko w odniesieniu do rynku zagranicznego 3.2. Sposoby ograniczania ryzyka eksportowego 3.3. Gwarancje bankowe jako forma przeniesienia ryzyka na bank 3.4. Ubezpieczenia w działalności eksportowej 3.5. Międzynarodowe procedury bezpieczeństwa dostaw Rozdział 4. Specyfika sporządzania oferty eksportowej 4.1. Prawne aspekty ofert w handlu zagranicznym 4.2. Elementy ofert zgodnych z wymaganiami rynków zagranicznych 4.3. Kalkulacja ceny ofertowej 4.4. Cykl zawierania umów w eksporcie za pomocą oferty 4.5. Postępowanie eksportera z zapytaniem i zamówieniem Rozdział 5. Kulturowe aspekty negocjacji z kupcami z różnych krajów 5.1. Etapy negocjacji w handlu zagranicznym 5.2. Taktyki negocjowania umów w eksporcie 5.3. Wykorzystanie przez eksportera taktyk obrony ceny 5.4. Specyfika negocjowania umów z kupcami z różnych kultur narodowych Rozdział 6. Zabezpieczanie interesów eksportera w kontrakcie handlowym 6.1. Uwarunkowania prawno-zwyczajowe kontraktów zagranicznych 6.2. Konwencja NZ o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów 6.3. Formułowanie klauzul podstawowych w kontrakcie 6.4. Posługiwanie się warunkami ogólnymi umów eksportowych 6.5. Zasady ustalania kar umownych i postępowania reklamacyjnego Rozdział 7. Etapy realizacji transakcji eksportowej 7.1. Cykl transakcji eksportowej i związane z nim czynności 7.2. Działania eksportera w zakresie dokumentacji 7.3. Kontrola przedwysyłkowa i wysyłka towaru 7.4. Załatwianie reklamacji towaru przez eksportera Rozdział 8. Warunki dostaw w transakcjach eksportowych 8.1. Uzanse międzynarodowe w zakresie bazy dostawy 8.2. Szczegółowa wykładnia uniwersalnych terminów Incoterms 2010 8.3. Postanowienia terminów Incoterms 2010 dla transportu morskiego 8.4. Nowe zwyczaje Combiterms 2011 dla dostaw kontenerowych 8.5. Amerykańskie formuły RAFTD Rozdział 9. Dobór finansowych zabezpieczeń i rozliczanie dostaw w eksporcie 9.1. Akredytywa dokumentowa jako tradycyjny sposób rozliczeń 9.2. Zwyczaje dotyczące akredytyw dokumentowych UCP 600 9.3. Zabezpieczenia przed odrzucaniem dokumentów eksportowych przez banki 9.4. Bankowe zobowiązanie płatnicze (BPO) jako najnowszy sposób rozliczeń 9.5. Rachunek zastrzeżony jako alternatywa akredytywy 9.6. Inkaso dokumentowe i jego negocjowanie przez eksportera 9.7. Analiza sposobu płatności z punktu widzenia eksportera Rozdział 10. Dokumenty w transakcjach eksportowych 10.1. Faktura handlowa jako jeden z dokumentów podstawowych 10.2. Dokumenty przewozowe, składowe i ubezpieczeniowe 10.3. Dokumenty kontroli i pochodzenia jako uzupełniające 10.4. Kwestie zgodności dokumentacji w zwyczajach UCP 600 Rozdział 11. Transport i spedycja w transakcjach eksportowych 11.1. Współpraca eksportera z przewoźnikiem i spedytorem 11.2. Umowa przewozu i list przewozowy w transporcie drogowym 11.3. Posługiwanie się konosamentem i dokumentami multimodalnymi w transporcie morskim 11.4. Wykorzystanie transportu kolejowego i lotniczego w eksporcie 11.5. Dokumenty spedycyjne FIATA Rozdział 12. Dochodzenie spraw spornych w eksporcie 12.1. Arbitraż instytucjonalny i ad hoc 12.2. Wzorcowe klauzule arbitrażowe w różnych sądach 12.3. Procedury arbitrażowe i sądy ponadnarodowe 12.4. Dochodzenie roszczeń przed sądami państwowymi 12.5. Porozumienia międzynarodowe o uznawaniu orzeczeń; Zakończenie; Załącznik 1. Konwencja CISG (wyciąg); Załącznik 2. Status Konwencji CISG; Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Logistyka międzynarodowa w internacjonalizacji zarządzania, 2. Strategiczne i operacyjne metody zarządzania logistyką międzynarodową, 3. Logistyka międzynarodowaw praktyce polskich przedsiębiorstw, wyniki badań, 4. Swobody gospodarcze oraz polityka celna, transportowa i wobec MSP według Traktatu Wspólnot Europejskich a zmiany warunków obsługi logistycznej, 5. Polski rynek TSL po wejściu do Unii Europejskiej, 6. Uwarunkowania i kierunki rozowju logistyki europejskiej, 7. Logistyka w polityce gospodarczej wybrnaych państw, 8. Społeczno-kulturowe uwarunkowania logistyki międzynarodowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Istota gospodarowania w aspekcie historycznego rozwoju transportu kolejowego, 2. Popyt na rynku usług transportu olejowego, 3. Charakterystyka podaży w transporcie kolejowym, 4. Marketing na jednolitym rynku usług kolejowych, 5. Konkurencyjność kolei na rynku transportowym, 6. Efektywność przedsiębiorstw transportu kolejowego, 7. Rewitalizacja jako czynnik poprawy pozycji konkurencyjnej transportu kolejowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inżynieria bezpieczeństwa systemów logistycznych / Andrzej Szymonik. - Warszawa : Difin SA, 2016. - 353 s. : il., wykresy ; 23 cm.
Wstęp; 1. System logistyczny 1.1. Istota systemu logistycznego 1.2. Współdziałanie systemów logistycznych 1.3. Klasyfikacja zagrożeń w kontekście bezpieczeństwa systemów logistycznych 2. Determinanty funkcjonowania zarządzania bezpieczeństwem systemu logistycznego 2.1. Bezpieczeństwo systemu logistycznego i zarządzanie nim 2.2. Zarządzanie progresywne 2.3. Zarządzanie konserwatywne 2.4. Zarządzanie ryzykiem w systemach logistycznych 3. Bezpieczeństwo systemów logistycznych w wymogach i normach międzynarodowych 3.1. System Zarządzania Bezpieczeństwem Łańcucha Dostaw – ISO 28000:2007 3.2. Wytyczne dotyczące społecznej odpowiedzialności – ISO 26000:2010 3.3. System Zarządzania Ciągłością Działania – ISO 22301:2012 3.4. System Badania i Oceny Bezpieczeństwa i Jakości – SQAS (Safety and Quality Assessment System) 3.5. Inicjatywy Bezpieczeństwa Kontenerowego – CSI (Container Security Initiative) 3.6. Bezpieczeństwo łańcuchów dostaw przed terroryzmem w wymogach C-TAPT (Customs-Trade Partnership Against Terrorism) 3.7. Certyfikaty TAPA (Technology Asset Protection Association) 3.8 .Międzynarodowy Kodeks Ochrony Statku i Obiektu Portowego – ISPS (International Ship and Port Facility Security Code) 3.9. Zaawansowane informacje o ładunku ACI (Advanced Cargo Information) 3.10. Upoważniony podmiot gospodarczy – AEO (Authorised Economic Operator) 3.11. Zarządzanie ryzykiem – ISO 31000:2009 3.12. Zarządzanie ryzykiem w korporacji – COSO 3.13. Systemy Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji – ISO/IEC 27001 4. Bezpieczeństwo transportu samochodowego, kolejowego, kontenerowego, wewnętrznego 4.1. Uwarunkowania wpływające na bezpieczeństwo transportu 4.2. Bezpieczeństwa w transporcie samochodowym 4.3. Bezpieczeństwo w transporcie kolejowym 4.4. Bezpieczeństwo przewozów kontenerowych 4.5. Bezpieczeństwo w transporcie wewnętrznym 5. Bezpieczeństwo wybranych systemów logistycznych 5.1. Bezpieczeństwo gospodarki magazynowej 5.2. Zapewnienie bezpieczeństwa żywnościowego 5.3. Ekologistyka w bezpieczeństwie środowiska naturalnego 5.4. Logistyka imprez masowych 6. Bezpieczeństwo strumienia informacji 6.1. Istota ochrony informacji 6.2. Zagrożenia 6.3. System zarządzania bezpieczeństwem informacji 7. Technologie informatyczne w zarządzaniu bezpieczeństwem systemów logistycznych 7.1. Informatyczne wspomaganie 7.2. Automatyczna identyfikacja 7.3. Elektroniczna wymiana danych 7.4. Telematyka 8. Bezpieczeństwo a koszty logistyczne 8.1. Koszty logistyczne 8.2. Proces pozyskiwania sprzętu 8.3. Eksploatacja sprzętu 8.4. Koszty eksploatacji sprzętu 8.5. Redukcja kosztów 9. Model zarządzania bezpieczeństwem logistycznym 9.1. Modelowanie systemowe w zarządzaniu i logistyce 9.2. Wybiórcza analiza wyników badań i ich graficzne przedstawienie 9.3. Model zarządzania bezpieczeństwem systemów logistycznych (MZBSL); Zakończenie; Bibliografia; Załączniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Logistyczna obsługa klientów w kontekście literaturowym 1.1. Zakres definicyjny logistycznej obsługi klienta 1.2. Teoretyczne podstawy logistycznej obsługi klienta 1.2.1. Paradygmat sieciowy w logistycznej obsłudze klienta 1.2.2. Kapitał społeczny a logistyczna obsługa klienta 1.2.3. Implikacje ekonomii behawioralnej w logistycznej obsłudze klienta 1.3. Elementy logistycznej obsługi klienta 1.4. Mierniki i wskaźniki obsługi klienta 1.5. Koszty logistycznej obsługi klienta 2. Istota, formy i rozwój handlu elektronicznego 2.1. Początki handlu elektronicznego 2.2. Zakres definicyjny handlu elektronicznego 2.3. Rozwój handlu elektronicznego w Polsce i na świecie 2.4. Modele obsługi logistycznej w handlu elektronicznym 2.5. Regulacje prawne handlu elektronicznego 2.6. Handel hybrydowy wyzwaniem dla kanału elektronicznego 3. Podmioty wzorcowe branży "odzież i obuwie" funkcjonujące w internecie - studium jakościowe 3.1. Cele i kryteria doboru podmiotów do badań jakościowych 3.2. Sklep odzieżowy Ąnswear.com 3.3. Największa oferta obuwia - eobuwie.pl 3.4. Więcej niż aukcje -Allegro.pl 4. Metodologia badań logistycznej obsługi klienta 4.1. Charakter zrealizowanych badań 4.2. Dobór próby do badań 4.3. Narzędzia analizy statystycznej 5. Logistyczna obsługa e-klienta - badania empiryczne 5.1. Zróżnicowanie pokoleniowe klientów handlu elektronicznego 5.2. Logistyczna obsługa e-klienta na europejskim rynku 5.3. Postrzeganie przez klienta logistycznej obsługi w handlu elektronicznym 5.4. Czynniki kształtujące logistyczną obsługę klienta handlu elektronicznego; Zakończenie; Aneks; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Spis wykresów; Summary.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; CZĘŚĆ I. ISTOTA I ROZWÓJ LOGISTYKI Rozdział 1. Pojęcie i rys historyczny rozwoju logistyki 1.1. Pojęcie logistyki 1.2. Wybrane ważniejsze punkty rozwoju logistyki w ujęciu historycznym 1.3. Etapy rozwoju współczesnej logistyki 1.4. Przyczyny rozwoju logistyki Rozdział 2. Pozycja logistyki polskiej w Europie i na świecie 2.1. Znaczenie logistyki w wykorzystaniu zasobów i w tworzeniu Produktu Krajowego Brutto 2.2. Główni uczestnicy sektora logistyki w Polsce 2.3. Miejsce Polski w działalności logistycznej na tle wybranych państw europejskich 2.4. Poziom obsługi logistycznej w Polsce na tle wybranych państw Europy Środkowej, Wschodniej i Północnej 2.5. Ocena pozycji Polski w poziomie usług działań logistycznych na świecie CZĘŚĆ II. PODSTAWOWE OBSZARY DZIAŁAŃ LOGISTYCZNYCH Rozdział 3. Magazyny i ich wyposażenie 3.1. Pojęcie magazynu i czynności w ramach magazynowania 3.2. Rodzaje magazynów 3.3. Wyposażenie magazynów 3.4. Nowoczesne rodzaje wyposażenia magazynów 3.5. Opakowania i jednostki ładunkowe 3.4. Centra magazynowe i logistyczne Rozdział 4. Zarządzanie magazynem 4.1. Funkcje magazynów w systemie logistycznym 4.2. Stanowiska pracy i odpowiedzialność w magazynie 4.3. Organizacja procesów magazynowych Rozdział 5. Sterowanie zapasami 5.1. Definicja zapasu i zarządzania zapasami 5.2. Przyczyny utrzymywania zapasów 5.3. Klasyfikacja zapasów według metody ABC/XYZ 5.4. Metody sterowania zapasami 5.5. Wielkość dostawy bazująca na Ekonomicznej Wielkości Zamówienia Rozdział 6. Transport wewnętrzny – Tomasz Rokicki 6.1. Pojęcie transportu wewnętrznego i jego rodzaje 6.2. Rodzaje środków transportu wewnętrznego 6.3. Przepływ informacji w transporcie wewnętrznym Rozdział 7. Transport zewnętrzny – Tomasz Rokicki 7.1. Pojęcie transportu 7.2. Znaczenie i funkcje transportu 7.3. Proces transportowy 7.4. Klasyfikacje transportu 7.5. Charakterystyka gałęzi transportu 7.6. Struktura gałęziowa transportu Rozdział 8. Infrastruktura transportu 8.1. Infrastruktura transportu samochodowego 8.2. Infrastruktura transportu kolejowego 8.3. Infrastruktura transportu wodnego 8.4. Infrastruktura transportu intermodalnego 8.5. Infrastruktura transportu lotniczego Rozdział 9. Opakowania 9.1. Opakowania – rys historyczny 9.2. Opakowanie − definicja 9.3. Funkcje opakowań 9.4. Znakowanie opakowań 9.5. Rodzaje opakowań występujących w transporcie 9.6. Łańcuch logistyczny opakowań 9.7. Racjonalizacja użytkowania opakowań i poużytkowych odpadów opakowaniowych Rozdział 10. Systemy informatyczne w logistyce 10.1. Podstawowe pojęcia z zakresu informatyki ekonomicznej 10.2. Logistyczny system informacyjny i jego elementy 10.3. Geneza i funkcje systemów informatycznych w logistyce 10.4. Podział systemów informatycznych wspierających procesy logistyczne 10.5. Systemy do zarządzania magazynem (WMS) 10.6. Systemy realizacji produkcji (MES) 10.7. Systemy do zarządzania transportem (TMS) 10.8. Systemy zintegrowane (ERP) 10.9. Główne kierunki rozwoju systemów informatycznych w logistyce CZĘŚĆ III. LOGISTYKA W PRZEDSIĘBIORSTWIE Rozdział 11. Logistyka zaopatrzenia, produkcji i dystrybucji 11.1. Wstęp 11.2. Logistyka według faz w przedsiębiorstwie 11.3. Logistyka zaopatrzenia 11.4. Logistyka produkcji 11.5. Logistyka dystrybucji Rozdział 12. Logistyka usług 12.1. Różnice między produktem materialnym i usługą istotne z punktu widzenia logistyki 12.2. Charakterystyka systemu logistycznego dla usług 12.3. System wsparcia logistycznego dla usług 12.4. Zastosowanie koncepcji logistyki w sektorach usług Rozdział 13. Koncepcje zarządzania w logistyce 13.1. Zarządzanie logistyczne jako koncepcja zarządzania w logistyce 13.2. Procesowe koncepcje zarządzania w logistyce 13.3. Zarządzanie procesami biznesowymi (BPM) 13.4. Just in Time, Kanban i VMI jako metody zarządzania przepływami produktów w przedsiębiorstwach 13.5. Lean Management Rozdział 14. Dojrzałość procesów logistycznych 14.1. Wprowadzenie 14.2. Geneza koncepcji dojrzałości 14.3. Istota i definicje modelu dojrzałości 14.4. Model dojrzałości jako narzędzie zarządzania 14.5. Modele dojrzałości procesowej 14.6. Modele dojrzałości projektowej 14.7. Modele dojrzałości logistycznej Rozdział 15. Rachunek kosztów logistyki 15.1. Definiowanie kosztów logistyki 15.2. Funkcje rachunku kosztów logistyki 15.3. Istota rachunku kosztów działań 15.4. Nowoczesne koncepcje rachunku kosztów logistyki Rozdział 16. Ekonomika transportu 16.1. Pojęcie ekonomiki transportu i jej zakres 16.2. Mierniki produkcji usług transportowych 16.3. Popyt i podaż usług transportowych 16.4. Usługi spedycyjne 16.5. Koszty i ceny w transporcie Rozdział 17. Marketing w logistyce 17.1. Marketing i relacje z klientami 17.2. Segmentacja i podstawy marketingu mix 17.3. Marketing międzynarodowy i badania marketingowe Rozdział 18. Ubezpieczenia i prawo w logistyce 18.1. Pojęcie ubezpieczenia 18.2. Odpowiedzialność cywilna spedytora i przewoźnika 18.3. Rodzaje ubezpieczeń szczególnie przydatnych w logistyce 18.4. Ubezpieczenie CARGO 18.5. Prawo w logistyce Rozdział 19. Transport i magazynowanie towarów niebezpiecznych 19.1. Definicja i właściwości towarów niebezpiecznych 19.2. Pakowanie i oznakowanie towarów niebezpiecznych 19.3. Uwarunkowania prawno-technologiczne przewozu towarów niebezpiecznych 19.4. Uwarunkowania prawno-technologiczne magazynowania towarów niebezpiecznych 19.5. Zasady pracy w magazynach towarów niebezpiecznych 19.6. Środki ochrony indywidualnej dla pracowników magazynu towarów niebezpiecznych 19.7. Postępowanie w sytuacjach awaryjnych Rozdział 20. BHP w logistyce 20.1. Wprowadzenie 20.2. Koszty BHP w działalności logistycznej 20.3. Transport wewnątrzzakładowy a wymogi BHP 20.4. Użytkowanie wózków jezdniowych 20.5. Oznakowanie dróg 20.6. Ruch pieszych na terenie zakładu 20.7. Transport ręczny 20.8. Drogi ewakuacyjne i pożarowe oraz utrzymanie porządku Rozdział 21. Specyfika wyceny przedsiębiorstwa logistycznego 21.1. Metody oceny kondycji finansowej przedsiębiorstw w perspektywie wyceny firmy logistycznej 21.2. Zakres i rola dokumentacji finansowej w wycenie przedsiębiorstwa logistycznego 21.3. Metody szacowania wartości przedsiębiorstw a wycena firmy logistycznej CZĘŚĆ IV. PROJEKTOWANIE I FUNKCJONOWANIE SIECI ORAZ SYSTEMÓW LOGISTYCZNYCH Rozdział 22. Systemy logistyczne 22.1. Definiowanie systemów logistycznych 22.2. Cechy i rodzaje systemów logistycznych 22.3. Struktura systemów logistycznych 22.4. Ocena systemów logistycznych Rozdział 23. Projektowanie systemów logistycznych 23.1. Ogólne zasady projektowania systemów logistycznych 23.2. Uwarunkowania, płaszczyzny i kluczowe elementy projektowanego systemu logistycznego 23.3. Procedura projektowania systemu logistycznego 23.4. Formułowanie zadania logistycznego 23.5. Kształtowanie systemu logistycznego 23.6. Wymiarowanie systemu logistycznego 23.7. Ocena rozwiązań projektowych Rozdział 24. Łańcuchy dostaw i ich rola 24.1. Definicje łańcucha dostaw i zarządzania łańcuchem dostaw 24.2. Fazy rozwoju koncepcji zarządzania łańcuchami dostaw 24.3. Czynniki sprzyjające rozwojowi koncepcji zarządzania łańcuchami dostaw 24.4. Strategie łańcuchów dostaw 24.5. Technologie informatyczne wspomagające zarządzanie łańcuchem dostaw CZĘŚĆ V. METODY I TECHNIKI WSPOMAGAJĄCE PODEJMOWANIE DECYZJI LOGISTYCZNYCH Rozdział 25. Technologie informacyjne w logistyce 25.1. Znaczenie informacji i technologii informacyjnych 25.2. System GS1 i kody kreskowe 25.3. Zastosowanie systemów GPS w logistyce Rozdział 26. Nowoczesne technologie informatyczne w logistyce 26.1. Technologie towarzyszące systemom transakcyjnym logistyki 26.2. Aplikacje mobilne do zarządzania zleceniami 26.3. Platformy usług przewozowych (giełdy transportowe) 26.4. Rozwiązania telematyczne w transporcie 26.5. Traceability w łańcuchu dostaw 26.6. Systemy do zarządzania obiegiem dokumentów 26.7. Systemy informowania kierownictwa (MIS) w logistyce 26.8. Systemy wsparcia decyzji (DSS) w logistyce 26.9. Systemy zarządzania wiedzą (eksperckie) w logistyce 26.10. Główne kierunki rozwoju zastosowań informatycznych w logistyce Rozdział 27. Badania operacyjne i teoria optymalizacji 27.1. Podstawowe pojęcia z zakresu badań operacyjnych i teorii optymalizacji 27.2. Elementy sytuacji decyzyjnej 27.3. Problem plecakowy 27.4. Zagadnienie transportowe 27.5. Problem komiwojażera CZĘŚĆ VI. WSPÓŁCZESNE KIERUNKI ROZWOJU LOGISTYKI Rozdział 28. Logistyka międzynarodowa 28.1. Pojęcie logistyki międzynarodowej 28.2. Specyfika logistyki międzynarodowej 28.3. Przyczyny rozwoju logistyki międzynarodowej 28.4. Podmioty logistyki międzynarodowej 28.5. Metody zarządzania w logistyce międzynarodowej Rozdział 29. E-handel 29.1. Biznes elektroniczny 29.2. Handel elektroniczny w logistyce 29.3. Perspektywy rozwoju handlu elektronicznego Rozdział 30. Logistyka zwrotna 30.1. Pojęcie logistyki zwrotnej i rodzaje zwrotów w łańcuchach dostaw 30.2. Działania i procesy w logistyce zwrotnej 30.3. Recykling jako element logistyki zwrotnej 30.4. Korzyści z logistyki zwrotnej Rozdział 31. Logistyka miejska 31.1. Istota logistyki miejskiej 31.2. Cele i zadania logistyki miejskiej 31.3. Inteligentne miasta Rozdział 31. Agrologistyka 32.1. Pojęcie i zakres agrobiznesu 32.2. Miejsce rolnictwa i wybranych członów agrobiznesu w gospodarce 32.3. Pojęcie agrologistyki 32.4. Specyfika agrobiznesu jako miejsca zastosowania rozwiązań logistycznych 32.5. Pojęcie i cele zrównoważonego łańcucha żywnościowego 32.6. Typowy łańcuch dostaw w agrobiznesie 32.7. Przepływy zbóż jako przykład roślinnego łańcucha logistycznego 32.8. Rynek mleka jako przykład zwierzęcego łańcucha logistycznego 32.9. Rola zimnych łańcuchów dostaw w agrologistyce 32.10. Tendencje zmian w agrologistyce Rozdział 33. Rynek usług logistycznych 33.1. Usługi logistyczne, ich formy i rodzaje 33.2. Systematyka rynku usług logistycznych 33.3. Branża TSL 33.4. Popyt na usługi logistyczne i zachowania nabywców 33.5. Ceny usług logistycznych Rozdział 34. Logistyka w okresie P4.0 34.1. Megatrendy i ich rola w rozwoju ludzkości 34.2. Rys historyczny rozwoju społeczno-gospodarczego 34.3. Ważniejsze elementy ery Przemysł 4.0 34.4. Przemysł 4.0 a logistyka; Literatura; Wykaz wybranych skrótów stosowanych w logistyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka : koncepcja zintegrowanego zarządzania / Piotr Blaik. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2017. - 400 s. : rys.; tab., wykresy ; 24 cm.
Od Autora; Rozdział 1. Istota i przewartościowania pojęcia logistyki 1.1. Przegląd i interpretacja znaczących definicji logistyki 1.2. Ewolucja i przewartościowania przedmiotu, celów i instrumentów logistyki jako podstawowych wyznaczników pojęcia logistyki 1.3. Logistyka jako kategoria zintegrowanego zarządzania 1.4. Teoretyczne koncepcje logistyki Rozdział 2. Trendy i determinanty rozwoju i zmian w logistyce 2.1. Geneza oraz fazy i kierunki rozwoju logistyki 2.2. Czynniki determinujące rozwój logistyki — próba klasyfikacji i hierarchizacji 2.3. Czynniki kształtujące zmiany w logistyce w świetle badań w krajach zachodnich 2.4. Megatrendy i determinanty określające popyt i możliwości podaży w sferze/zakresie logistyki i usług logistycznych w świetle badań w Europie Zachodniej 2.5. Czynniki stymulujące i ograniczające rozwój logistyki w Polsce 2.6. Wizja rozwoju logistyki Rozdział 3. Podstawowe wymiary nowoczesnej koncepcji logistyki 3.1. Relacje i właściwości nowoczesnej koncepcji logistyki 3.2. Podstawowe zasady kształtowania nowoczesnej koncepcji logistyki 3.3. Podstawowe aspekty i orientacje nowoczesnej koncepcji logistyki Rozdział 4. Identyfikacja i kształtowanie systemów logistycznych 4.1. Podejście systemowe jako podstawa interpretacji i kształtowania orientacji i struktur współczesnej logistyki 4.2. Podstawowe kryteria i przekroje klasyfikacji systemów logistycznych 4.3. Powiązania między systemami logistycznymi — wstępna identyfikacja 4.4. Kształtowanie i wdrażanie systemów logistycznych 4.5. System logistyczny przedsiębiorstwa jako przejaw rozwoju i pełnej integracji w skali mikroekonomicznej Rozdział 5. Struktura procesów logistycznych i problemy jej kształtowania 5.1. Istota i znaczenie orientacji na procesy w zintegrowanym zarządzaniu 5.2. Pojęcie i podstawowe właściwości procesu 5.3. Kryteria i przekroje klasyfikacji procesów 5.4. Klasyfikacja i strukturyzacja procesów logistycznych w aspekcie zarządzania i tworzenia wartości 5.5. Modelowanie kluczowych procesów logistycznych w przedsiębiorstwie 5.6. Poziomy oraz sposoby analizy i oceny procesów logistycznych 5.7. System i procesy transformacji logistycznej w aspekcie tworzenia wartości 5.8. Proces cyrkulacji logistycznej Rozdział 6. Identyfikacja struktury i przejawów wdrażania procesu zarządzania logistycznego 6.1. Istota i funkcje procesu zarządzania logistycznego 6.2. Kompleksowość logistycznych sytuacji decyzyjnych 6.3. Podstawowe orientacje procesu zarządzania logistycznego — próba systematyki 6.4. Założenia koncepcji zintegrowanego zarządzania logistycznego 6.5. Koncepcja „nawigatora” zarządzania logistycznego jako przykład całościowej orientacji logistycznej w badaniach i w praktyce zarządzania w przedsiębiorstwach Rozdział 7. Koncepcja logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem 7.1. Tendencje integracyjne w logistyce i przewartościowania strategicznych funkcji zarządzania logistycznego 7.2. Założenia i struktura koncepcji logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem 7.3. Zakres i możliwości oddziaływania koncepcji zarządzania logistycznego na podstawowe sfery zarządzania w przedsiębiorstwie 7.4. Opcje strategiczne logistyki 7.5. Proces logistycznie zorientowanego zarządzania strategicznego 7.6. Proces logistycznie zorientowanego zarządzania operacyjnego Rozdział 8. Zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM) jako przejaw integracji zarządzania logistycznego między przedsiębiorstwami 8.1. Istota i rozwój koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) 8.2. Modele integracji zarządzania łańcuchem dostaw 8.3. Potencjały efektów związane z rozwojem koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw 8.4. Korzyści wdrażania koncepcji SCM w świetle badań w przedsiębiorstwach w krajach zachodnich 8.5. Przesłanki i przejawy integracji zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) i zarządzania relacjami z klientami (CRM) Rozdział 9. Logistyka a inne przekrojowe koncepcje zarządzania 9.1. Ogólne założenia integracji logistyki z innymi współczesnymi koncepcjami zarządzania w zintegrowanym zarządzaniu przedsiębiorstwem 9.2. Koncepcja zarządzania logistyczno-marketingowego jako przejaw rozwoju i integracji logistyki i marketingu 9.3. Logistyka a zarządzanie wyszczuplające (LM) 9.4. Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) 9.5. Logistyka a zarządzanie kategorią czasu (TBM) 9.6. Logistyka a efektywna obsługa klienta (ECR) 9.7. Logistyka a zarządzanie innowacjami (IM) 9.8. Przejawy wpływu wdrażania przekrojowo zorientowanych koncepcji zarządzania na oczekiwane efekty i sukces przedsiębiorstwa Rozdział 10. Organizacja logistyki w przedsiębiorstwie 10.1. Podstawowe koncepcje i zasady kształtowania organizacji logistyki w przedsiębiorstwie 10.2. Czynniki wpływające na organizację logistyki w przedsiębiorstwie 10.3. Formy organizacyjne logistyki w przedsiębiorstwie 10.4. Logistyka w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa w świetle badań i doświadczeń w krajach zachodnich Rozdział 11. Problemy identyfikacji i racjonalizacji struktury kosztów logistyki 11.1. Istota i kierunki racjonalizacji kosztów logistyki 11.2. Zagadnienie wyodrębnienia i identyfikacji kosztów logistyki 11.3. Zadania, zakres i przekroje rachunku kosztów logistyki 11.4. System rachunku kosztów procesów 11.5. Target costing jako instrument rynkowo zorientowanego zarządzania kosztami logistyki 11.6. Tendencje rozwojowe i struktura kosztów logistyki w świetle badań w krajach zachodnich Rozdział 12. Podstawy systemowej koncepcji efektywności logistyki w aspekcie zarządczym oraz logistyczne potencjały efektów i tworzenia wartości 12.1. Założenia systemowej koncepcji efektywności logistyki w aspekcie zarządzania 12.2. Efektywność potencjalna logistyki w aspekcie zarządczym 12.3. Identyfikacja logistycznych potencjałów oczekiwanych efektów 12.4. Zakres wdrożenia koncepcji logistyki w przedsiębiorstwie a poziom efektywności w świetle badań w krajach zachodnich; Bibliografia; Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Część 1. Logistyka i spedycja w modelach rozgrywających i ujęciu teoriomnogościowym Rozdział 1. Model informacyjny operatora oraz obiektu technicznego w ujęciu rozgrywającym 1.1. Pojęcie operatora oraz obiektu technicznego w ujęciu holistycznym 1.2. Elementy pojęcia systemu rozgrywającego (SR) 1.3. Ujęcie rozgrywające procesów logistycznych (strony: operator (OP) - obiekt techniczny (OT)) 1.4. Ujęcie rozgrywające działalności podmiotów gospodarczych (strony: produkcyjny - operator) 1.4.1. Istota ujęcia rozgrywającego. Rozważania teoretyczne 1.4.2. Ujęcie modelowe podmiotu gospodarczego produkcyjnego oraz operatora logistycznego 1.4.3. Model gry logistycznej w ujęciu teoriomnogościowym (uczestnicy: podmiot gospodarczy produkcyjny oraz operator logistyczny) 1.4.4. Ujęcie modelowe podmiotu gospodarczego oraz sytuacji konfliktowej Rozdział 2. Pojęcia spedycji oraz usług logistycznych w ujęciu teoriomnogościowym 2.1. Pojęcie spedycji w ujęciu teoriomnogościowym 2.2. Pojęcie usługi logistycznej w ujęciu teoriomnogościowym Część 2. Usługi logistyczne w ujęciu pragmatycznym (transport i spedycja) Rozdział 3. Rynek transportu samochodowego w realizacji usług logistycznych 3.1. Potencjał infrastruktury drogowej w Polsce 3.2. Potencjał taborowy 3.3. Potencjał magazynowy 3.4. Potencjał przewozowy Rozdział 4. Ceny w transporcie samochodowym 4.1. Podstawowe zagadnienia związane z pojęciem ceny 4.2. Konkurencja na rynku transportu samochodowego w Polsce 4.3. Tendencje kształtowania się kosztów i cen w transporcie samochodowym 4.4. Problematyka konkurencji cenowej - dumping Rozdział 5. Warunki funkcjonowania transportu samochodowego w Polsce 5.1. Konwencja TIR 5.2. Znaczenie regulacji prawnych w transporcie samochodowym w Polsce; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka i transport w ujęciu systemowym / Zdzisław Kordel, Andrzej Kuriata. - Wyd. 1 (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 181 s. : ilustracje, mapy, wykresy ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Ogólna teoria systemów. Logistyka oraz jako łańcuch informacyjny 1.1. Teoria systemów 1.2. Logistyka (pojęcie) 1.3. Transport (pojęcie) Rozdział 2. Systemowość pojęcia Międzynarodowego Transportu Multimodalnego (MTM) oraz jego bezpieczeństwa 2.1. Istota pojęcia MTM oraz jego bezpieczeństwa 2.2. Istota pojęcia MTM oraz jego bezpieczeństwa Rozdział 3. System logistyczny (SL) 3.1. Struktura elementowa i procesowa pojęcia systemu logistycznego (SL) 3.2. Algorytm struktury elementowej i procesowej pojęcia systemu logistycznego (SL) Rozdział 4. Ujęcie rozgrywające elementu D (dystrybucji) pojęcia systemu logistycznego (SL) (strony: producent - hurtownik) 4.1. Istota pojęcia systemu rozgrywającego (SR) 4.2. Model gry logistycznej (strony: producent - hurtownik) Rozdział 5. Instrumenty polityki transportowej 5.1. Liberalizacja w transporcie 5.2. Problematyka regulowania rynku 5.3. Bariery rozwoju rynku transportu samochodowego Rozdział 6. Funkcjonowanie rynku transportu samochodowego - Zdzisław Kordel 6.1. Polityka wspólnotowa w odniesieniu do transportu samochodowego 6.2. Ceny jako instrument polityki transportowej Rozdział 7. Ujęcie systemowe transportu samochodowego Polsce - Zdzisław Kordel; Zakończenie; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka miasta / Jacek Szołtysek. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2016. - 261, [1] s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Miasto i jego podatność na zarządzanie logistyczne 1.1. Miasto jako produkt urbanizacji 1.2. Miasto jako przestrzeń zajmowana przez społeczność 1.3. Konsekwencje przestrzenno-społeczne a dostępność 1.4. Miasto jako akcelerator innowacji 1.5. Jakość życia w mieście jako nadrzędny cel jego funkcjonowania Rozdział 2. Logistyka miasta jako koncepcja kształtowania przepływów osób, dóbr materialnych i kreowania przestrzeni miasta 2.1. Logistyka i jej uniwersalny cel 2.2. Logistyka miasta jako koncepcja osadzona w paradygmacie logistyki 2.3. Istota, przedmiot, cele i zadania logistyki miasta 2.4. Interdyscyplinarność a sposób podejmowania decyzji logistycznych 2.5. Mobilność i jej wymiary. Rola logistyki w realizacji mobilności Rozdział 3. Logistyka w kształtowaniu przepływów osób w miastach 3.1. Przemieszczenia osób w miastach 3.2. Potencjał logistyki w zarządzaniu przepływami osób 3.3. Potencjał infrastruktury transportu miejskiego w logistyce miasta 3.4. Założenia systemu zintegrowanych przemieszczeń osób w miastach 3.5. Projekty doskonalące przepływy osób w miastach oparte na narzędziach cenowych 3.6. Projekty doskonalące przepływy osób w miastach oparte na zmianach organizacyjnych i technologicznych Rozdział 4. Logistyka w kształtowaniu przepływów dóbr materialnych w miastach 4.1. Przepływy dóbr materialnych w miastach i ich wpływ na funkcjonowanie miasta 4.2. Potencjał logistyki w zarządzaniu przepływami dóbr materialnych w miastach 4.3. Wpływ logistycznej infrastruktury miejskiej na usprawnianie przepływów dóbr materialnych w miastach 4.4. Tworzenie systemów dostaw dóbr materialnych w miastach 4.5. Obsługa transportowa dostawców i odbiorców dóbr materialnych w miastach 4.6. Wdrożenia logistycznych projektów w zakresie dostaw dóbr materialnych w miastach i ich rezultaty Rozdział 5. Logistyka w kształtowaniu przestrzeni miasta 5.1. Mapy emocjonalne w ewaluacji przestrzeni miejskiej 5.2. Uwalnianie przestrzeni miejskiej 5.3. Dostosowanie miasta do potrzeb seniorów i osób niepełnosprawnych 5.4. Livability i walkability jako przykłady nowoczesnego myślenia o mobilności w miastach 5.5. Zanieczyszczenie hałasem i światłem w miastach 5.6. Smart city Rozdział 6. Zarządzanie logistyczne miastem 6.1. Miasto sukcesu 6.2. Założenia systemu zintegrowanego zarządzania przepływami osób i dóbr materialnych w miastach 6.3. Organizacja systemu zintegrowanego zarządzania przepływami osób i dóbr materialnych w miastach 6.4. Spodziewane efekty zarządzania przepływami osób i dóbr materialnych w miastach 6.5. Logistyka miasta a ambicje miasta 6.6. Kompetencje logistyków miejskich Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Istota i zadania magazynu w systemie logistycznym 1.1. Funkcjonalne ujęcie systemów logistycznych 1.2. Magazyn jako ogniwo łańcucha dostaw 1.3. Rodzaje magazynów 1.4. Przeznaczenie (funkcje) i specyfika obiektów magazynowych 2. Funkcjonowanie magazynu 2.1. Struktura organizacyjna magazynu 2.2. Organizacja pracy magazynu 2.3. Nowoczesne rozwiązania przepływu informacji wspomagające procesy magazynowe 2.4. Przygotowanie inwentaryzacji w magazynie 2.5. Odpowiedzialność za powierzone mienie 2.6. Metody i narzędzia pomocne w zarządzaniu gospodarką magazynową 3. Wyposażenie magazynowe 3.1. Klasyfikacja wyposażenia 3.2. Urządzenia do składowania 3.3. Środki transportu magazynowego 3.4. Pomocnicze urządzenia magazynowe 4. Technologia i organizacja prac magazynowych 4.1. Przyjmowanie towaru do magazynu 4.2. Składowanie towarów w magazynie 4.3. Kompletowanie towarów w magazynie 4.4. Wydawanie towarów w magazynie 4.5. Dokumentacja magazynowa 5. Przechowalnictwo towarów 5.1. Podstawowe czynniki wpływające na zmianę jakości towarów w czasie przechowywania 5.2. Urządzenia do pomiaru, kontroli i regulacji warunków w magazynach 5.3. Magazynowanie ciał stałych (sypkich, kawałkowych, bryłowych) 5.4. Racjonalne przechowywanie towarów 5.5. Ekologistyka w magazynie 6. Koszty związane z funkcjonowaniem innowacyjnego magazynu 6.1. Innowacyjny magazyn 6.2. Ocena gospodarki magazynowej 6.3. Kontroling magazynowy 6.4. Rachunek kosztów działań w gospodarce magazynowej 7. Bezpieczeństwo magazynów 7.1. Klasyfikacja zagrożeń w kontekście bezpieczeństwa magazynów 7.2. Determinanty bezpieczeństwa gospodarki magazynowej 7.3. Model zarządzania bezpieczeństwem magazynu; Bibliografia; Załącznik 2.1.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Specyfika logistyki ponad granicami: Logistyka a systemy logistyczne; Struktura systemów logistycznych; Procesy logistyczne ponad granicami; Ku globalizacji gospodarki; Logistyka w skali mikro i makro. 2. Różnorodność infrastruktury logistycznej: Infrastruktura logistyczna; Modernizacja transportu; Gospodarka magazynowa; Logistyczne centra; Wymogi eurologistyczne 3. Logistyka w integracji systemów transportowych Europy: Integracja polskiego systemu transportowego z systemem transportowym Europy; Bariery w wykorzystywaniu logistyki w przewozach międzynarodowych; Centrum dystrybucji w organizacji łańcucha dostaw; Znaczenie infrastruktury transportowej dla procesu integracji krajów europejskich; Koncepcje pracy europejskiego operatora logistycznego. 4. Polska infrastruktura transportowa w logistyce po nadgranicznej: Regulacje UE w zakresie transportu międzynarodowego; Rozwój motoryzacji i wzrost ruchu na drogach Polski; Polska sieć drogowa na mapie Europy; Założenia programu budowy autostrad; Pozostała infrastruktura transportowa Polski. 5. Logistyka w marketingu sprzedaży: Organizowanie procesów dystrybucji; Klasyfikacje produktów; Prognozy marketingowe; Wybór kanałów dystrybucji; Proces obsługi klienta. 6. Logistyka w marketingu zakupów: Środowisko procesu zakupów; Organizacja procesu zakupów; Planowanie zakupów; Aspekty międzynarodowe w logistyce. 7. Kontrolingowy system zarządzania międzynarodowymi procesami logistycznymi: Kontroling jako element zintegrowanego środowiska zarządzania logistycznego ponad granicami; Komponenty kontrolingowego systemu zarządzania procesami logistycznymi; Wpływ organizacyjnych form kształtowania międzynarodowych procesów logistycznych na system kontrolingu; Modele sterowania kontrolingowego procesami logistycznymi i rodzaje wzorców oceny; Wybrane metody i narzędzia rachunku zarządczego i analizy odchyleń; Podstawowe techniki zaopatrzenia informacyjnego w zarządzaniu kontrolingowym. 8. Zintegrowane łańcuchy dostaw: Zjawisko "dojrzałości przemysłowej"; Koncepcja outsourcingu; Ewolucyjne przemiany rynku dostawców; Koncepcja zintegrowanego dostawcy; Płaszczyzny współpracy objęte koncepcją zintegrowanego dostawcy; Problemy związane z wdrażaniem nowoczesnych strategii zaopatrzeniowych na rynku europejskim; Wprowadzenie do zagadnienia wirtualnych korporacji; Koordynacja działań drogą do sukcesu; Zaopatrzenie wirtualnych korporacji. 9. Doświadczenia logistyki europejskiej: Tendencje logistyki europejskiej w aspekcie ekologii; Dążenie do zmniejszenia szkodliwego wpływu transportu; Gospodarka odpadami; Rozwój ponadgranicznej regionalnej komunikacji gospodarczej (PRKG) pomiędzy Niemcami a Polską; Argumenty przemawiające za PRKG; Analiza rozwoju PRKG w latach 1994-1998 i prognoza; Warunki ramowe i następstwa rozwoju gospodarczego w regionie; Środki potrzebne do rozwoju ponadgranicznej regionalnej komunikacji gospodarczej do roku 2005.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka usług / Grzegorz Biesok (red.). - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 160 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Przedmowa; Rozdział 1. Usługi: Pojęcie usług; Cechy usług; Klasyfikacja usług; Usługi w polskich klasyfikacjach standardowych; Usługi w Polskiej Klasyfikacji Działalności; Usługi w Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług; Jakość usług; Determinanty i ocena jakości usług; Logistyka usług; Literatura do rozdziału pierwszego; Rozdział 2. Usługi logistyczne: Pojęcie usług logistycznych; Rodzaje usług logistycznych; Charakterystyka usług logistycznych; Usługi spedycyjne; Usługi transportowe; Usługi kurierskie; Centra logistyczne; Outsourcing usług logistycznych; Branża usług logistycznych; Literatura do rozdziału drugiego; Rozdział 3. Logistyka usług transportu samochodowego rzeczy: Charakterystyka transportu samochodowego; Przepisy regulujące transport drogowy rzeczy; Infrastruktura transportu drogowego; Środki transportu drogowego rzeczy; Koszty producenta usługi transportowej; Koszty rodzajowe; Koszty bezpośrednie i pośrednie; Koszty paliwa w Europie; Analiza ograniczeń czasowych w transporcie drogowym rzeczy; Czas pracy kierowców; Ograniczenia wynikające ze specyfiki przewożonego towaru; Indywidualne ograniczenia ruchu drogowego; Czynniki losowe; Literatura do rozdziału trzeciego; Rozdział 4. Logistyka usług komunikacji miejskiej: Logistyka miejska; Cele i zadania logistyki miejskiej; Funkcjonalny i obszarowy podział logistyki miejskiej; Charakterystyka komunikacji miejskiej; Infrastruktura transportu miejskiego; Środki komunikacji miejskiej; Organizacja komunikacji miejskiej; Systemy biletowe w komunikacji miejskiej; Komunikacja miejska a niepełnosprawni; Literatura do rozdziału czwartego; Rozdział 5. Logistyka w turystyce: O turystyce; Logistyka w usługach turystycznych; Literatura do rozdziału piątego; Rozdział 6. Logistyka usług gastronomicznych: Usługa gastronomiczna; Logistyka w gastronomii; Problemy zarządzania logistycznego w gastronomii; Obsługa klienta; Gastronomia a turystyka; Nowe trendy i rozwiązania w gastronomii; Literatura do rozdziału szóstego; Rozdział 7. Logistyka imprez masowych: Pojęcie imprezy masowej; Motywy organizacji imprez masowych; Rodzaje imprez masowych; Formalnoprawne aspekty organizacji imprez masowych; Bezpieczeństwo imprez masowych; Zabezpieczenie imprezy masowej; Logistyczne aspekty imprez masowych; Lokalizacja; Rozmieszczenie obiektów i publiczności; Transport i komunikacja; Przepływ informacji; Obsługa klienta; Problemy logistyczne imprez masowych; Literatura do rozdziału siódmego; Rozdział 8. Logistyka usług. Studia praktyczne: Transport i magazynowanie dzieł sztuki; Logistyka usług transportowych i magazynowych; Logistyka przedsiębiorstw usługowych; Obsługa logistyczna dzieł sztuki; Przewóz dzieł sztuki na przykładzie firmy ART LOGISTICS; Literatura i źródła; Warunki bezpiecznej organizacji przewozu materiałów niebezpiecznych; Obowiązki stron w przewozie materiałów niebezpiecznych; Znakowanie opakowań materiałów niebezpiecznych; Niezgodności w przewozie materiałów niebezpiecznych; Literatura i źródła; O autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola i zadania logistyki międzynarodowej w integracji przedsiębiorstw Unii Europejskiej, 2. Integracja przedsiębiorstw Unii Europejskiej, 3. Identyfikacja strategii wejścia przedsiębiorstwa na rynki zagraniczne, 4. Zagraniczne inwestycje bezpośrednie w rozwoju logistyki międzynarodowej, 5. Przesłanki rozwoju infrastruktury telekomunikacyjnej w Polsce w świetle strategii Lizbońskiej, 6. Uwarunkowania polskiego systemu transportowego w obliczu przystąpienia do Unii Europejskiej, 7. Logistyka w strategiach ekspansji międzynarodowej firm
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Logistyka w globalizacji usług: Istota usług w XXI wieku; Ważniejsze przesłanki globalizacji usług; Zadania logistyki globalnej w zarządzaniu usługami; 2. Rola i miejsce logistyki w usługach: Przedmiot i zakres logistyki w globalizujacych się usługach; Wybrane sposoby realizacji operacji logistycznych w usługach; Kierunki rozwoju logistyki w usługach; 3. Ocena efektywności procesu logistycznego w usługach: Proces logistyczny w usługach; Ważniejsze modele jakości usług; Metody pomiaru efektów działalności logistycznej w usługach; 4. Usługi logistyczne: Mierniki i wskaźniki systemu logistycznego w przedsiębiorstwie usługowym; Siły konkurencyjne na rynku usług logistycznych; Ceny i koszty usług logistycznych; 5. Ważniejsze problemy zarządzania ryzykiem logistycznym w usługach: Istota ryzyka w logistyce w przedsiębiorstwie usługowym; Zarządzanie ryzykiem logistycznym; Zarządzanie ryzykiem w praktyce; 6. Zarządzanie ryzykiem w usługach logistycznych: Narzędzia i metody zarządzania ryzykiem w usługach logistycznych; Ważniejsze instrumenty oceny ryzyka; Zasady wdrażania zarządzania ryzykiem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka w zarządzaniu marketingiem / Stanisław Krawczyk. - Wyd. 2. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 1999. - 201 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Wstęp; Logistyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Procesy i ich koordynacja; Marketing sprzedaży; Marketing zakupów; Problemy magazynowania; Baza transportowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Przewaga konkurencyjna w głównych nurtach zarządzania strategicznego 1.1. Istota przewagi konkurencyjnej i jej miejsce w systemie konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.2. Czynniki i wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa w budowaniu przewagi konkurencyjnej 1.3. Podejście zasobowe w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 1.4. Podejście pozycyjne w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Rozdział 2. Koncepcja logistyki jako podstawa tworzenia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 2.1. Istota i podstawowe wyznaczniki koncepcji logistyki 2.2. Podstawowe fazy rozwoju koncepcji logistyki 2.3. Koncepcja logistyki a logistyczne determinanty zarządzania przedsiębiorstwem 2.4. Koncepcja logistyki a potencjały logistyczne i przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 3. Zasoby logistyczne w zarządzaniu strategicznym 3.1. Pojęcie i podstawowe wyznaczniki zasobów 3.2. Podstawowe założenia i elementy koncepcji zasobowej 3.3. Wiedza jako szczególny rodzaj zasobów 3.4. Istota i znaczenie zasobów logistycznych w zarządzaniu strategicznym 3.5. Zasoby logistyczne a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 4. Zdolności logistyczne w zarządzaniu strategicznym 4.1. Pojęcie i podstawowe wyznaczniki zdolności 4.2. Podstawowe założenia i elementy koncepcji dynamicznych zdolności 4.3. Istota i znaczenie zdolności logistycznych w zarządzaniu strategicznym 4.4. Zdolności logistyczne a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 5. Kompetencje logistyczne w zarządzaniu strategicznym 5.1. Pojęcie i podstawowe wyznaczniki kompetencji 5.2. Kompetencje a pozostałe potencjały strategiczne przedsiębiorstwa 5.3. Przesłanki rozwoju koncepcji zarządzania opartego na kompetencjach 5.4. Podstawowe założenia i elementy koncepcji zarządzania opartego na kompetencjach 5.5. Istota i znaczenie kompetencji logistycznych w zarządzaniu strategicznym 5.6. Kompetencje logistyczne a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 6. Łańcuch wartości 6.1. Istota i podstawowe wyznaczniki łańcucha wartości 6.2. Podstawowe rodzaje użyteczności w łańcuchu wartości 6.3. Hierarchia wartości dla klienta i dla przedsiębiorstwa 6.4. Logistyka w rynkowo zorientowanych koncepcjach tworzenia wartości Rozdział 7. Strategie logistyczne 7.1. Pojęcie i podstawowe poziomy strategii 7.2. Istota strategii logistycznej oraz jej znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 7.3. Podstawowe orientacje w kształtowaniu i rozwoju strategii logistycznych 7.4. Strategie logistyczne a model biznesu 7.5. Kluczowe kompetencje oraz metakompetencje w kształtowaniu i rozwoju strategii logistycznych oraz modeli biznesu; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług logistycznych / Joanna Dyczkowska. - Warszawa : Difin SA, 2014. - 192 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Rynek usług transport-spedycja-logistyka (TSL) 1.1. Rynek usług logistycznych 1.1.1. Łańcuch logistyczny 1.1.2. Outsourcing 1.1.3. Przedsiębiorstwa TSL 1.2. Zarządzanie strategiczne usługami logistycznymi 1.2.1. Proces zarządzania wiedzą 1.2.2. Struktury organizacyjne 1.2.3. Zarządzanie poziomem zapasów 1.2.4. Łańcuch wartości dla przedsiębiorstw TSL 1.2.5. Funkcje zarządzania i strategie w przedsiębiorstwach TSL 1.3. Segmenty rynku logistycznego a zachowanie nabywców 1.3.1. Segmentacja rynku konsumentów 1.3.2. Marketing relacji 1.3.3. Segmenty klientów na rynku TSL 1.3.4. Wartość logistyczna a zachowanie klientów 1.4. System informacji marketingowej – telematyka 1.4.1. Informacja marketingowa 1.4.2. Informacja w procesie logistycznym 1.4.3. Elektroniczna wymiana danych 1.4.4. Telematyka Rozdział 2. Instrumenty marketingu usług logistycznych 2.1. Produkt – usługa logistyczna 2.1.1. Model usługi logistycznej 2.1.2. Cechy usługi logistycznej 2.1.3. Marka w usługach logistycznych 2.2. Promocja usług logistycznych 2.2.1. Komunikacja marketingowa 2.2.2. Sprzedaż osobista 2.2.3. Reklama 2.2.4. Public relations 2.2.5. Marketing bezpośredni 2.2.6. Promocja sprzedaży przez internet 2.3. Dystrybucja w usługach logistycznych 2.3.1. Strumienie w dystrybucji 2.3.2. Typy kanałów marketingowych 2.3.3. Rodzaje kanałów marketingowych 2.3.4. Funkcje dystrybucji 2.3.5. Strategie dystrybucji 2.3.6. Logistyka dystrybucji 2.4. Cena usługi logistycznej 2.4.1. Problem ustalania wysokości cen 2.4.2. Metody wyznaczania cen 2.4.3. Oferty cenowe usług logistycznych 2.5. Funkcje personelu w przedsiębiorstwie TSL 2.5.1. Zasoby ludzkie 2.5.2. Zarządzanie personelem 2.5.3. Personel w usługach logistycznych 2.6. Proces usług logistycznych 2.6.1. Proces świadczenia usługi 2.6.2. Determinanty procesu 2.6.3. Proces obsługi klienta 2.6.4. Logistyczna obsługa klienta 2.6.5. Fazy i mierniki procesu obsługi klienta 2.7. Jakość w usługach logistycznych 2.7.1. Koncepcja jakości 2.7.2. Kompleksowe zarządzanie jakością 2.7.3. Jakość w logistyce Rozdział 3. Kreowanie wizerunku operatora logistycznego 3.1. CSR – odpowiedzialność społeczna operatorów logistycznych 3.1.1. Zrównoważony łańcuch dostaw 3.1.2. Ekologistyka 3.1.3. Działania CSR u operatorów logistycznych 3.2. Logistyka ładunków niebezpiecznych przez operatorów logistycznych 3.2.1. Towary niebezpieczne 3.2.2. Odpowiedzialność przewoźnika 3.2.3. Logistyka ADR 3.3. Logistyka imprez sportowych 3.3.1. Obsługa klienta – zawodnika, klubu 3.3.2. Łańcuch dostaw w organizacji zawodów 3.3.3. Rola operatora w logistyce zawodów 3.4. Wizerunek wybranych przedsiębiorstw TSL 3.4.1. Konkurowanie marką 3.4.2. Benchmarking; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
Przedmowa 1.1. Magazyn i magazynowanie 1.2. Zagospodarowanie magazynu 1.3. Procesy magazynowe 1.4. Ocena wskaźnikowa i procesowa pracy magazynu 1.5. Urządzenia magazynowe 1.6. Środki transportu wewnętrznego 1.7. Dokumentacja magazynowa 2.1. Podstawowe wiadomości dotyczące zapasów 2.2. Koszty w gospodarce zapasami 2.3. Analiza popytu 2.4. Prognozowanie popytu 2.5. Profil popytu – rozkłady częstości występowania 2.6. Cykl uzupełniania zapasu 2.7. Poziom obsługi a zapas zabezpieczający 2.8. Optymalizacja zapasu cyklicznego 2.9. Systemy sterowania zapasami 2.10. Zapasy w wybranych strategiach logistycznych 3.1. Wspomaganie procesów magazynowych z wykorzystaniem systemów informatycznych; Ważniejsze wzory; Tablice pomocnicze do zadań rachunkowych; Słowniczek podstawowych pojęć w językach: polskim, angielskim i niemieckim; Wykaz angielskojęzycznych skrótów i akronimów; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej