Form of Work
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(3)
only on-site
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(2)
Author
Bielski Ireneusz
(1)
Cichoń Zofia
(1)
Duda Ignacy
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Ożóg Andrzej
(1)
Seweryn Małgorzata
(1)
Wagner Natalia
(1)
Łapko Aleksandra
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Towary
(3)
Opakowania
(2)
Ceny
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Informacja
(1)
Jakość produktu
(1)
Kadry
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Logistycy
(1)
Marketing
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Obsługa klienta
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Promocja handlowa
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Towar
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie
(1)
Znaki towarowe
(1)
Żywność
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Transport i logistyka
(1)
4 results Filter
No cover
Book
In basket
(Biała Księga, Polska - Unia Europejska : opracowania i analizy. Prawo ; z. 18)
ISBN: 83-87091-85-5
1. Podstawowe akty prawne i normy europejskie regulujące zagadnienia jakości wyrobów i eliminacji barier technicznych; 2. Organizacje europejskie i działania podejmowane przez państwa członkowskie; 3. Układ o stowarzyszeniu Rzeczypospolitej polskiej ze wspólnotami europejskimi; 4. Polskie przepisy prawne w zakresie normalizacji i certyfikacji; 5. Informacje na temat realizacji planu rewizji i nowelizacji norm ISO Serii 90000; 6. Stan prawny i propozycje zmian w zakresie opakowalnictwa i znakowania towarów; 7. Regulacje prawne dotyczące jakości żywności; 8. Reklama i odpowiedzialność za produkt.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 346 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Logistyka dystrybucji : trendy, wyzwania, przykłady / Aleksandra Łapko, Natalia Wagner. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 166, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-8102-516-4
Wstęp; Rozdział 1. Wprowadzenie do logistyki dystrybucji 1.1. Logistyka dystrybucji - istota i funkcje 1.2. Cele logistyki dystrybucji 1.3. Holistyczne podejście do logistyki dystrybucji 1.4. Trendy wpływające na rozwój logistyki dystrybucji Rozdział 2. Kanały dystrybucji 2.1. Proste i złożone kanały dystrybucji 2.2. Relacje pomiędzy uczestnikami kanałów dystrybucji 2.3. Projektowanie kanałów dystrybucji 2.3.1. Przesłanki uaktualniania struktury kanału dystrybucji 2.3.2. Wybór kanału dystrybucji 2.3.3. Wybór pośredników Rozdział 3. Logistyczna obsługa klientów 3.1. Istota i elementy logistycznej obsługi klientów 3.2. Metody ustalania właściwego poziomu obsługi klientów 3.2.1. Metoda SERVQUAL 3.2.2. Badanie półki 3.2.3. Audyt tajemniczego klienta Rozdział 4. Organizacja logistyki dystrybucji 4.1. Wybrane rozwiązania wspierające operacje dystrybucyjne 4.1.1. Merge-in-transit 4.1.2. Cross-docking 4.1.3. Współdzielenie dystrybucji 4.2. Planowanie potrzeb dystrybucyjnych - DRP 4.3. Procesy dystrybucyjne w branży FMCG Rozdział 5. Wykorzystanie internetu w dystrybucji towarów 5.1. Sprzedaż internetowa 5.2. Modele dystrybucji sklepów internetowych 5.2.1. Model magazyn własny 5.2.2. Model dropshipping 5.2.3. Model extended shopping 5.2.4. Model fulfillment 5.2.5. Model brokering towarowy Rozdział 6. Społecznie odpowiedzialna logistyka dystrybucji 6.1. Pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu 6.2. Społecznie odpowiedzialne działania w logistyce dystrybucji 6.3. Wycofanie produktu z rynku - product recall - jako sprawdzian realizacji założeń społecznej odpowiedzialności; Podsumowanie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; O Autorach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
ISBN: 83-88607-68-5
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
. - Warszawa : Urząd Komitetu Integracji Europejskiej, 2001. - 82, [1] s. ; 30 cm.
(Dostosowanie Prawa Polskiego do Prawa Unii Europejskiej ; Biuletyn Nr 2)
ISBN: 1642-8021
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. UKIE (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again