Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Kolczyński Mariusz
(1)
Mazur Marek
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kampania wyborcza
(1)
Marketing polityczny
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
1. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym; 2. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej- analiza agendy tematycznej; 3. Telewizyjna reklama polityczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej