Form of Work
Książki
(12)
Status
only on-site
(10)
available
(4)
Branch
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(10)
Author
Górecki Dariusz
(2)
Gała Aleksandra
(1)
Gwóźdź Andrzej
(1)
Głowacki Michał
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kołodziejczyk Anna
(1)
Król Marek
(1)
Kubicka Dorota
(1)
Musioł Marcin
(1)
Taylor Lisa
(1)
Ulfik-Jaworska Iwona
(1)
Willis Andrew
(1)
Witkowski Zbigniew
(1)
Zielińska-Pękał Daria
(1)
Łobacz Małgorzata
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(12)
Subject
Telewizja
(8)
Środki masowego przekazu
(7)
Konstytucja
(3)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(3)
Najwyższa Izba Kontroli
(3)
Prawo państwowe
(3)
Prezydentura (urząd)
(3)
Rzecznik praw obywatelskich
(3)
Rząd (organ państw.)
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Sejm
(3)
Senat
(3)
Stany nadzwyczajne
(3)
Trybunał Konstytucyjny
(3)
Trybunał stanu
(3)
Demokracja
(2)
Dziecko
(2)
Edukacja medialna
(2)
Film
(2)
Organy ochrony prawnej
(2)
Polska a Unia Europejska
(2)
Prawa człowieka
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Rzecznik praw dzieci
(2)
Wolność obywatelska
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Wychowanie
(2)
Finanse publiczne
(1)
Internet
(1)
Komputery
(1)
Kultura masowa
(1)
Opinia publiczna
(1)
Prawa i obowiązki obywatelskie
(1)
Prawo konstytucyjne
(1)
Prawo wyborcze
(1)
Radiofonia
(1)
Referendum
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rodzina
(1)
Rzecznik praw dziecka
(1)
Sądownictwo
(1)
Telewizja regionalna
(1)
12 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-7363-410-X
1. Treść programów telewizyjnych jako czynnik oddziaływania na widzów. Wprowadzenie i strategia badań, 2. Obrazy destruktywne w programach telewizyjnych, 3. Przekaz treści konstruktywnych i destruktywnych w programach telewizyjnych, 4. Analiza treści występujących w programach telewizyjnych, 5. Programy informacyjne w Telewizji Polskiej, 6. Programy dla dzieci w Telewizji Polskiej, 7. Reklamy i zwiastuny audycji w programach telewizyjnych, 8. Struktura czasu w programach telewizyjnych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7308-803-0
1. Od telewizora do telewizji. 2. Teorie mediów i komunikacja masowego. 3. Podstawy metodologiczne badań i przekazu telewizyjnego. 4. Jawne i ukryte programy typowych form przekazu telewizyjnego. 5. Rodzaje odbioru przekazów telewizyjnych przez młodzież gimnazjalną. 6. Od edukacji medialnej do rozumienia przekazu telewizyjnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
Media lokalne w Polsce. Tom 3. / Ryszard Kowalczyk. - Poznań : Wydawnictwo CONTACT, 2008. - 314, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 25 cm.
ISBN: 978-83-60251-14-0
15. Rozwój telewizji lokalnej po 1989 roku; 16. Rozwój Internetu po 1989 roku
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka "The New Educational Review" / red. Stanisław Juszczyk)
ISBN: 978-83-7441-336-7
R.I Media, ich wartości wychowawcze i zagrożenia: 1. Prezentacja, 2. Tablica, 3. Projektoskop, 4. Telewizja, 5. Przekaz podprogowy, 6. Komputer, 7. Inne media, 8. Wpływ przekazów medialnych na dzieci i młodzież. R.II Wychowanie, jego znaczenie i problemy: 1. Pojęcie wychowania, 2. Cele wychowania, 3. Metody wychowania, 4. Techniki wychowania. R.III Media w rodzinie: 1. Funkcje rodziny, 2. Typy rodzin, 3. Wpływ mediów na życie rodzinne, 4. Twórczy rozwój dzieci wspomagany mediami, 5. Media a czas wolny dzieci i młodzieży, 6. Edukacja medialna rodziców. R.IV Media w szkole i innych instytucjach wychowawczych: 1. Edukacja medialna, 2. Media w procesie kształcenia, 3. Media wspomagające proces wychowania
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
ISBN: 83-233-2160-4
Cz. I. Teksty: 1.Odmiany medialnego przekazu. 2.Odczytywanie medialnych obrazów. 3.Ideologia. 4.Sposoby przedstawiania. 5.Gatunek. 6.Narracja. 7.Intertekstualność. Cz. II. Instytucje: 8. Koncepcje Instytucji medialnych. 9. Publiczne radio i telewizja a rynek. 10. Profesjonalizm mediów i kodeksy zawodowe. 11. Media niezależne . Cz. III. Odbiorcy: 12.Definiowanie i pomiar audytoriów. 13.Skutki wpływu mediów na grupy audytoryjne. 14.Konteksty konsumpcji mediów. 15.Odbiorcy mniejszościowi a media. 16.Nowe technologie a odbiorcy mediów. 17.Konspumcja mediów a status społeczny. 18. Udział publiczności w latach 90. Epilog: Metody badawcze w medioznawstwie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
ISBN: 978-83-7441-663-4
Specyfika amerykańskiego systemu medialnego; 1. Pojęcie rynku medialnego 2. Cechy amerykańskiego systemu medialnego 3. System telewizyjny w Stanach Zjednoczonych; Fenomen MTV 1. Narodziny muzycznej telewizji 2. Udział MTV w rewolucji medialnej 3. "Inna MTV" w ujęciu A. Goodwina; MTV a problemy społeczne 1. Etapy funkcjonowania "Innej MTV" 2. Kampanie społeczne MTV 3. Videoclip jako nośnik prospołecznych idei; Analiza zawartości prezentowanych przez MTV POLSKA prospołecznych treści w okresie styczeń-grudzień 2005
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Akademicka)
ISBN: 83-7444-253-0
1.Nazwa i przedmiot prawa konstytucyjnego, 2.Konstytucja i pozostałe źródła prawa konstytucyjnego, 3.Symbole i stolica państwa, 4.Zasady ustroju Rzeczypospolitej Polskiej, 5.Wolności i prawa człowieka i obywatela, 6.Formy demokracji bezpośredniej, 7.System wyborczy do Sejmu i Senatu, 8.Sejm i Senat, 9.Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej, 10.Rada Ministrów, 11.Wymiar sprawiedliwości, 12.Trybunał Konstytucyjny, 13.Trybunał Stanu, 14.Najwyższa Izba Kontroli, 15.Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, 16.Rzecznik Praw Obywatelskich, 17.Rzecznik Praw Dziecka, 18.Finanse publiczne, 19.Samorząd terytorialny, 20.Stany nadzwyczajne w państwie, 21.Polska w Unii Europejskiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 342 (2 egz.)
Book
In basket
(Seria Akademicka)
ISBN: 978-83-264-0788-8
1.Nazwa i przedmiot prawa konstytucyjnego, 2.Konstytucja i pozostałe źródła prawa konstytucyjnego, 3.Symbole i stolica państwa, 4.Zasady ustroju Rzeczypospolitej Polskiej, 5.Wolności i prawa człowieka i obywatela, 6.Formy demokracji bezpośredniej, 7.System wyborczy do Sejmu i Senatu, 8.Sejm i Senat, 9.Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej, 10.Rada Ministrów, 11.Wymiar sprawiedliwości, 12.Trybunał Konstytucyjny, 13.Trybunał Stanu, 14.Najwyższa Izba Kontroli, 15.Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, 16.Rzecznik Praw Obywatelskich, 17.Rzecznik Praw Dziecka, 18.Finanse publiczne, 19.Samorząd terytorialny, 20.Stany nadzwyczajne w państwie, 21.Polska w Unii Europejskiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 342 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Prawo konstytucyjne / red. Zbigniew Witkowski. - Stan na 1.01.2006 r. - Toruń : TNOiK "Dom Organizatora", 2006. - 758, [1] s. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7285-273-1
Ogólna charakterystyka prawa konstytucyjnego. 2. Propedeutyka wiedzy o konstytucji. 3. System organów państwowych. 4. Wybrane zasady prawa konstytucyjnego Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Konstytucyjnoprawny wymiar członkostwa Polski w Unii Europejskiej. 6. Wolności, prawa i obowiązki człowieka i obywatela. 7. Prawa wyborcze do Sejmu i Senatu RP oraz status prawny posłów i senatorów. 8. Referendum i obywatelska inicjatywa ustawodawcza. 9. Sejm Rzeczypospolitej Polskiej. 10 Senat Rzeczypospolitej Polskiej. 11. Zgromadzenie Narodowe. 12. Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej. 13. Rada Ministrów Rzeczypospolitej Polskiej. 14. Ustrój sądownictwa. 15. Trybunały. 16. Samorząd terytorialny i prawo wyborcze do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw. 17. Najwyższa Izba Kontroli. 18. Rzecznik Praw Obywatelskich i Rzecznik Praw Dziecka. 19. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. 20 Finanse publiczne. 21. Stany nadzwyczajne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 342 (3 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-900953-9-4
Część I: Kino... i co dalej? Sposoby uprawiania teorii filmu; Tele- ekran zamiast ekranu. Wyczerpanie, przeobrażenie czy śmierć kina? Czas Estetyki? Rekonesans; Prędkość - film - media - śmierć. Od futurystycznej fantazji do estetyki znikania. Część II: Telewizja - zabezpieczanie śladów. Telewizja jako mimesis drugiego stopnia; Przypadek MTV: symulowanie, adresowanie i przyjemność; O człowieku uniwersalnym, człowieku kontekstu i reklamie telewizyjnej. Część III: Pomysły do teorii mediów. Dyspozytyw - solipsyzm; Elektroniczne gry świetlne; The Game with the Frame: O formacie obrazów technicznych; Kontrolowanie iluzji, iluzja kontroli; Ku proksemice przekazów audiowizualnych; Uwagi na temat narracji werbalnej, filmowej i telewizyjnej. Część IV: Strategie interpretacyjne. Telewizyjna "iluminacja". "A TV Dante" Petera Greenawaya; Między krzesłami. "Łowca robotów", książka, film.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7308-652-4
Cz.I Mechanizmy działania mediów: 1. Trzy spojrzenia na media masowe, 2. Podejście użytkowania i korzyści w badaniu skutków oddziaływania mediów, 3. Społeczno-poznawcza teoria komunikacji masowej Alberta Bandury, 4. Modele procesów perswazji w komunikacji masowej, 5. Teoria kultywacji w badaniu skutków oglądania telewizji. Cz.II Badania nad telewizją: 1. Nadawania i odbiór przekazów audiowizualnych, 2. Badania nad wpływami telewizji na dzieci, młodzież i dorosłych. Cz.III Efekty działania mediów w wybranych dziedzinach: 1. Wpływ oglądania telewizji na rozwój umysłowy i osiągnięcia szkolne młodych widzów, 2. Telewizja a twórcza wyobraźnia dziecka, 3. Seksualność w mediach i jej wpływ na intymne życie młodzieży
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-89701-03-9
1. Telewizja jako współczesny środek przekazu: Telewizja na tle innych mediów; Specyfika współczesnej telewizji; Główne funkcje telewizji; 2. Telewizja w aspekcie aksjologicznym: Aspekt normatywny osoby a zadania telewizji; Zadania telewizji w świetle normatywnej; Krytyczno-aksjologiczna analiza telewizji; 3. Wychowawczy i antywychowawczy wpływ telewizji: Telewizja szansą wychowawczą; Antywychowawczy wpływ telewizji; Telewizja w perspektywie przyszłości
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again