Form of Work
Książki
(29)
Status
only on-site
(25)
available
(11)
Branch
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(25)
Author
Godzic Wiesław
(2)
Bogucka Teresa
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bourdieu Pierre
(1)
Braun Juliusz
(1)
Briggs Matt
(1)
Dayan Daniel
(1)
Francuz Piotr
(1)
Gała Aleksandra
(1)
Giereło-Klimaszewska Katarzyna
(1)
Gwóźdź Andrzej
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jankowski Michał
(1)
Katz Elihu
(1)
Kopecka-Piech Katarzyna
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Kozłowski Tomasz
(1)
Krajewska Beata
(1)
Krajewski Marek
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Magoska Maria
(1)
Nowakowski Piotr Tomasz
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Radwan Beata
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Sartori Giovanni
(1)
Sawisz Anna
(1)
Sokołowski Marek
(1)
Szlendak Tomasz
(1)
Sztandar-Sztanderska Karolina
(1)
Ulfik-Jaworska Iwona
(1)
Uszyński Jerzy
(1)
Zdrodowska Magdalena
(1)
Zielińska-Pękał Daria
(1)
Ziółkowska Anna
(1)
Łuszczek Krzysztof
(1)
Żabicki Piotr
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(2)
Country
Poland
(29)
Language
Polish
(29)
Subject
Telewizja
(27)
Środki masowego przekazu
(11)
Kultura masowa
(6)
Programy telewizyjne
(6)
Komunikacja społeczna
(4)
Kultura
(3)
Reality show
(3)
Polityka
(2)
Polska
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Telewizja regionalna
(2)
Banki internetowe
(1)
Big Brother
(1)
Blogi
(1)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Czytelnictwo
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja medialna
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Gazety
(1)
Gazety brukowe
(1)
Informacja
(1)
Inność
(1)
Internet
(1)
Iława (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Młodzież
(1)
Przemoc
(1)
Radiofonia
(1)
Regionalizm
(1)
Reklama
(1)
Rodzina
(1)
Serial filmowy polski
(1)
Społeczeństwo
(1)
Studenci
(1)
Technika
(1)
Teleturnieje
(1)
Telewizja Polska
(1)
Telewizja publiczna
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Transformacja systemu społeczno
(1)
Wideo
(1)
Wolność słowa
(1)
Zachowanie
(1)
Środki masowego przekazu regionalne
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
1989-
(1)
Subject: place
Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
45 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-7363-410-X
1. Treść programów telewizyjnych jako czynnik oddziaływania na widzów. Wprowadzenie i strategia badań, 2. Obrazy destruktywne w programach telewizyjnych, 3. Przekaz treści konstruktywnych i destruktywnych w programach telewizyjnych, 4. Analiza treści występujących w programach telewizyjnych, 5. Programy informacyjne w Telewizji Polskiej, 6. Programy dla dzieci w Telewizji Polskiej, 7. Reklamy i zwiastuny audycji w programach telewizyjnych, 8. Struktura czasu w programach telewizyjnych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-86770-97-X
Telewizja - medium XX wieku, Reklama - perswazja, sztuka czy edukacja, metodologiczne podstawy badań, Telewizja w życiu dzieci, Reklama telewizyjna w życiu dzieci, Recepcja reklamy telewizyjnej proszku pollena rex przez dzieci w wieku 5-10 lat, Reklama telewizyjna jako inspiracja dla folkloru dziecięcego, Dorośli o dzieciach i reklamach telewizyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-912429-7-8
1. Czy leci z nami pilot? czyli o choreografii życia rodzinnego, 2. Bo w telewizji tak powiedziano czyli o sugestywności szklanego okienka, 3." Zmotywowana rzeczywistość" czyli o wprowadzeniu widza w świat fikcji, 4. Jesteśmy bestiami? czyli o nadprezenatacji przemocy w telewizji, 5. Brudna woda czyli o zatrutej obyczajności, 6. Syndrom tępego warzywa czyli o psychologicznych skutkach oglądania telewizji, 7. Strzeż się "książkowstrętu" czyli o korzyściach płynących z czytania, 8. Młotkiem w kineskop czyli wyrzucić telewizor czy nie?, 9. Telewizja pod kontrolą czyli zasady rozsądnego korzystania z telewizji, 10. Telewizja dzieciom czyli o wychowaniu do telewizji i przez telewizję
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-233-3337-1
1. Rzeczywistość telewizyjnych dyskursów - fenomenologia telewizyjnego medium; 2. Transformacja telewizji - telemorfoza oraz status telewizji; 3. Self-Television - autoreferencyjna natura telewizji; 4. Telewizja śniadaniowa - koncepcje telewizji bezpośredniego przekazu; 5. Telewizja rozrywkowa- rozrywkowa koncepcja telewizji; 6. Teleporadnictwo - kultywacja i znaczenia zmian w życiu indywidualnym oraz społecznym; 7. Teleinterwencjonizm - wizualizacja i inscenizacja problematyki społecznej i instytucjonalnej; 8. Telesocjonwesy - wyjaśnienie i interpretacja rzeczywistości; 9. Teleświat medyczny - medykalizacja codzienności i diagnozowanie stanu organizmu społecznego; 10. Telekulinaria - popularyzacja gotowania w telewizji; 11. Telewizyjni bohaterowie Kasia i Tomek- negocjacyjny styl życia w kulturze konsumpcyjnej; 12. Telewizyjne pokolenie "Magdy M." - styl życia reprezentantów pokolenia trzydziestolatków; Zakończenie: Telewizja w metaforach codzienności - społeczny i kulturowy fenomen telewizji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Communicare: historia i kultura / red. nauk. Andrzej Mencwel)
ISBN: 978-83-235-0398-9
Pryzmat obrazu, 2. Telesterowna opinia publiczna, 3. A co z demokracją?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7308-803-0
1. Od telewizora do telewizji. 2. Teorie mediów i komunikacja masowego. 3. Podstawy metodologiczne badań i przekazu telewizyjnego. 4. Jawne i ukryte programy typowych form przekazu telewizyjnego. 5. Rodzaje odbioru przekazów telewizyjnych przez młodzież gimnazjalną. 6. Od edukacji medialnej do rozumienia przekazu telewizyjnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Komunikacja społeczna - Komunikacja medialna - Komunikacja sieci / Tomasz Goban-Klas, Jerzy Jastrzębski, Marek Jeziński, Kazimierz Krzysztofek ; zastępca przewodniczącego Wojciech Muszyński ; przewodniczący rady serii Marek Sokołowski ; Mirosława Wawrzak-Chodaczek)
ISBN: 978-83-7611-068-4
1. Media XXI wieku. Ciągłość i zmiana: Digitariusze wszystkich sieci łączcie się! Widmo hiperkapitalizmu krąży nad światem; Poprawianie wizerunków w popkulturze i tego konsekwencje; Telewizyjne programy informacyjne w badaniach problemów społecznych; Redefinicja pojęcia czasu i przestrzeni w dobie Internetu; Obecność prawosławia w Internecie- skala i rola; Społeczny i medialny wizerunek skrajnych feministek; E-prasa, e-książka. Gutenberg w notebooku?; Kod konotacyjny w reklamie. Aspekty antropologiczne; Badanie wpływu mediów na przykładzie analizy skuteczności oddziaływania reklamy twórczej; Teoria autorska a kino amerykański w latach 70-tych XX wieku; Uwarunkowania kulturowe wizerunków Indian w kinie amerykańskim; Kompetencje medialne młodzieży: status quo, perspektywy rozwoju; Walory i ograniczenia komunikacji sieciowej; Od telewizora do monitora- zmiana preferencji odbiorczych; 2. Sztuka jako komunikacja. Autor i jego dzieło: Dzieło muzyczne jako komunikat; Miasto jako przestrzeń komunikacyjna w programowych wypowiedziach awangardy literackiej XX wieku; Wolność twórczości artystycznej a ochrona dóbr kultury w świetle prawa; Sztuka interaktywna jako forma psychoterapii; Aktor i widz- relacja intersubiektywności (na przykładzie teatru ruchu); Komunikacja jako sztuka początku XXI wieku- taniec słowa z obrazem; "Taniec z gwiazdami"- próba analizy programu telewizyjnego; Dziennikarz jako twórca; 'Ja jestem bohaterem moich książek". Autor i jego dzieło na przykładzie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego; Wizerunek starszej kobiety w polskiej sztuce współczesnej; Kształcenie komunikacji interkulturowej z wykorzystaniem materiałów prasowych z punktu widzenia dydaktyka i taphofila; Uwagi o młodych pojęciach- na przykładzie autorytetu; Czytelnik we wspomnieniach Marii Znamierowskiej-Prufferowej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7322-996-5
1. Koncepcja programowa " Big Rothera ", 2. Kulturowe znaczenie reality shows, 3. Społeczno-edukacyjny kontekst reality shows, 4. Przyszłość telewizji po reality shows
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Socjologia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 34)
ISBN: 83-232-1255-4
1. Kultura popularna jako kultura dominująca 2. Kultury kultury popularnej: Kultura alien-nacji; kultura okrucieństwa (przemoc w TV, przemoc TV); Kultura transparencji; Kultura repetycji (PRL w kulturze popularnej); kultura aromatyzacji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-233-2636-6
I. Media w strukturze codzienności: Polacy na semiotycznym poligonie; Projekt Ulica; Badania zbiorowości i jej stan posiadania; Media na co dzień - telewizja; Media na co dzień - radio, gazeta, magazyn, sieć; Ubogie i bogate korzystanie z mediów (i możliwa alternatywa). II. Szerokie paradygmaty medialne i ich interpretacje: Gatunki medialne; Adaptowanie, hybrydyzacja, nowe gatunki medialne; Serwisy informacyjne i infotainment; Tabloidy i tabloidyzacja; Talk show - podglądactwo i democratainment; Teleturnieje i edutainment; Męskie/kobiecie - media rodzajowe i konsumpcja; Prasa dla kobiet i prasa kobieca; Magazyny dla mężczyzn; Opera mydlana - melodramat w mediach; Reklama - szeroki kontekst
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-233-2009-8
1. Media jako czwarta władza? Co na to prawo?, 2. Media: od "czwartej" do "pierwszej" władzy?, 3. O wolności wypowiedzi, 4. Spór polityczny wokół Telewizji Polskiej, 5. Kryzys polityki a prawo, 6. Społeczeństwo polskie wobec władzy, 7. Rola mediów w kształtowaniu społecznych opinii o sądach, 8. Dziennikarz i prawnicy. Wizerunek i wzajemne relacje w oglądzie empirycznym, 9. Bumerangowy efekt kampanii informacyjnej. Polacy za czy przeciw Unii europejskiej?, 10. Parlament Europejski a parlamenty narodowe. Kompetencje, wzajemne relacje i odbiór społeczny w Polsce, 11. Media publiczne w Unii Europejskiej, 12. O manipulacji w polityce
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
ISBN: 978-83-60807-85-9
1. Umysł rodem z sawanny. Natura ludzka oczami psychologów ewolucyjnych. 2. Czy telewizja jest dla idiotów? O rzeczywistości uciśnionej przez hiperrzeczywistość, 3. Panieniki z okienka. Dlaczego ekran ocieka seksem?, 4. Mściciele, zębiska i ciemne moczary. Sensacja, thiller i horror jako kopalnia danych o człowieku, 5. Salwy śmiechu z pudełka. komedia, sitcom i inne rozweselacze, 6. Fabuła zlepiona z fajerwerków. Reguła punktu kulminacyjnego i scenariusz optymalny
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89701-20-0
I. Telewizja w krajobrazie kultury masowej : Specyfika telewizji jako medium elektronicznego; Komunikowanie masowe ; Przemiany w komunikacji w współczesna młodzież II. Główne gatunki współczesnej telewizji : Realty show ; Talk - show ; Telenowela ; Film fabularny ; Teleturnieje i audiotele ; Wiadomości telewizyjne ; Reklama ; Programy dla dzieci i młodzieży III. Niepokojące tendencje w ofercie programowej : Niektóre problemy recepcji programów z gatunku reality show : Programy reality show w ocenie etycznej ; Niektóre opinie psychologiczne dotyczące reality show; Dylematy wychowawcze ; Przemoc i erotyka w programach telewizyjnych IV. Strategie ochrony młodych widzów w Polsce : Telewizja wśród polskich dzieci i młodzieży ; Regulacje prawne dotyczące ochrony młodych widzów; Inicjatywy społeczne służące ochronie młodych widzów; Problemy edukacji medialnej V. Społeczne szanse telewizji : Społeczna rola telewizji ; Z doświadczeń europejskich i amerykańskich
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Socjologia współczesna)
ISBN: 978-83-01-16046-3
1. Scena i jej kulisy: niewidzialna cenzura; Ukrywać pokazując; Zamknięty obieg informacji; Presja czasu i Fast-thinking; Debaty prawdziwie fałszywe lub fałszywie prawdziwe; Sprzeczności i napięcia; 2. Niewidzialna struktura i jej efekty: Udziały w rynku i konkurencja; Siła banalizacji; Walki rozstrzygane przez wskaźnik oglądalności; Panowanie telewizji; Kolaboracja; Prawo do wejścia i obowiązek wyjścia; Aneks. Panowanie dziennikarstwa: Kilka właściwości pola dziennikarskiego; Efekty ingerencji; Krótkie postscriptum normatywne
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7052-346-3
Fakt telewizji; Efekt technologii i jej wykorzystanie; Komunikacja masowa i paraspołeczna interakcja. Uwagi o imtymności na odległość; Telewizja jako forum kultury; Restrukturyzacja mitu; Telewizja na żywo - ontologia jako ideologia; Telewizja jako forma symboliczna; Efekt zappingu; Postmodernizm i telewizja; Jak można opisać telewizję?; Podwójne spojrzenie. Przestrzeń w obrazie telewizyjnym; Obraz filmowy a obraz telewizyjny. Związki i perspektywy; Gest wideo; Wideo - znamienne cechy medium; Estetyka obrazu wideo; Timsehift; Powierzchnia wideo; Technologia jako ontologia. Próba fenomenologiczna wyjaśnienia rozdzielczości obrazu telewizyjnego; Anioł obrazu cyfrowego. Czy Mallarne wymyślił wideo?; Obraz cyfrowy albo technologiczna katastrofa obrazów; Estetyka cyfrowa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 96)
ISBN: 83-7306-200-9
1. Magia obrazu, 2. Perswazyjne oddziaływanie telewizji - możliwości obrony, 3. Mitologizowanie przemocy ekranowej, 4. Uwaga i rozumienie w odbiorze przekazu audiowizualnego przez dzieci, 5. Psychologiczne funkcje odbioru telewizji, 6. Torowanie intencji bohaterów wiadomości telewizyjnych: w kierunku rozumienia narracji, 7. Torowanie intencji bohaterów wiadomości telewizyjnych: efekty asymilacji i kontrastu, 8. Zapamiętanie treści telewizyjnych programów informacyjnych o zróżnicowanym nasyceniu emocjonalnym, 9. Poziom refundacji i rodzaj ekspozycji materiału audiowizualnego a rozpoznawanie informacji telewizyjnych, 10. Ocena programu telewizyjnego w zależności od miejsca logo stacji, 11. Wpływ źródła przekazu na odbiór i ocenę telewizyjnych programów informacyjnych, 12. Czego możemy nauczyć się o naszej pamięci na podstawie analizy rozpoznawania treści słownych i obrazowych umieszczonych w materiale audiowizualnym w pobliżu ciecia montażowego?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
ISBN: 978-83-7611-084-4
Część I Analiza procesów komunikacyjnych na rynku politycznym w kontekście kształtowania wizerunku polityków w telewizji. 1. Wizerunek (image) polityka - teoria i praktyka, 2. Telewizja jako istotny czynnik kształtujący role aktorów politycznych i widzów, 3. Profesjonalizacja kampanii wyborczych, 4. Elementy marketingu politycznego, 5. Polityczne public relations, 6. Elementy komunikowania perswazyjnego. Część II Kwaśniewski versus Krzaklewski - analiza telewizyjnego pojedynku wizerunków. 1. Wprowadzenie, 2. Marian Krzaklewski, 3. Aleksander Kwaśniewski, 4. Podsumowanie analizy zawartości wizerunków Mariana Krzaklewskiego i Aleksandra Kwaśniewskiego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Obyczaje Prawo i Polityka Życie Codzienne / przewod. rady Jacek Kurczewski)
ISBN: 83-7436-107-1
1. Technologia - komunikacja - konsumpcja: sieć powiązań, 2. Webmaster: społeczny plug-in nowych technologii komunikacyjnych, 3. Bank jako technologia, bank i technologia - dwa wymiary komunikowania, 4. Nowe technologie w kontekstach komunikacji telewizyjnej, 5. Zakończenie. Technologiczna codzienność
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Dziennikarstwo i Świat Mediów / pod red. Zbigniew Bauer, Edward Chudziński)
ISBN: 83-242-0400-8
1. Głośniej nad tą telewizją, 2. Telewizja-jej gatunki, 3. Telewizja na krawędzi rzeczywistości, 4. Era Wielkiego brata - telewizja oplątana przez "rzeczywistość", 5. Inwazja telewizji rzeczywistości, 6. Przyszłość gatunków telewizji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
ISBN: 978-83-233-3201-5
Wstęp: co można zrobić z badaniami odbioru; 1. Telewizja, wiadomości i sfera publiczna; 2. Reality television, widzowie i etyka; 3. Opera mydlana i zabawa; 4. Telewizja i przestrzeń domowa; 5. Telewizja, tożsamość i globalna widownia; Zakończenie: telewizja i etyka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again