Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(4)
Autor
Ciborski Piotr
(1)
Krzyszkowska-Dąbrowska Monika
(1)
Rotkiewicz Marek
(1)
Sadowska-Snarska Cecylia
(1)
Wichrowska-Janikowska Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Telepraca
(5)
Prawo pracy
(2)
Zatrudnienie elastyczne
(2)
COVID-19
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Praca zdalna
(1)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(1)
Rynek pracy
(1)
Tarcza antykryzysowa (pakiet rządowy)
(1)
Umowa
(1)
Umowa o pracę
(1)
Zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy
(1)
Zawód
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do elastycznych form pracy, 2. Elastyczność na rynku pracy - potrzeba czy konieczność?, 3. Elastyczne formy pracy przyjazne rodzinie, 4. Nowe spojrzenie na pracę w niepełnym wymiarze, 5. Umowy cywilnoprawne, 6. Efektywne zarządzanie czasem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca zdalna : praktyczny przewodnik / Monika Krzyszkowska-Dąbrowska. - Stan prawny na 23.08.2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2020. - 138 s. ; 21 cm.
(Poradniki Kadrowe)
Wykaz skrótów 1. Wstęp 2. Praca zdalna jako prewencja COVID-19 2.1. Czym jest praca zdalna w kontekście przeciwdziałania COVID-19? 2.2. Jak polecić pracę zdalną? Na co zwrócić uwagę? 2.3. Narzędzia i materiały 2.4. Organizacja pracy i obowiązki pracodawcy podczas pracy zdalnej 2.5. Dokumentacja pracy zdalnej 2.6. Miejsce wykonywania pracy zdalnej a miejsce pracy 2.7. Czas pracy zdalnej 2.8. Bhp i wypadki 2.9. Jak chronić dane osobowe i informacje poufne? 2.10. Rezygnacja z pracy zdalnej 3. Telepraca 3.1. Skąd wzięła się telepraca? 3.2. Jak uregulowana jest telepraca w prawie polskim? 3.3. Definicja i rodzaje telepracy 3.4. Jak wprowadzić telepracę? Wprowadzenie telepracy w trybie zbiorowym 3.5. Regulamin telepracy 3.6. Jak wprowadzić telepracę? Indywidualne uzgodnienia telepracy 3.7. Co powinna zawierać umowa o pracę dotycząca wykonywania pracy w formie telepracy? 3.8. Obowiązki pracodawcy w związku z telepracą i sprzęt niezbędny do wykonywania telepracy 3.9. Organizacja pracy telepracownika, komunikacja, dokumentacja pracownicza 3.10. Miejsce pracy telepracownika 3.11. Czas pracy telepracownika 3.12. Bhp i wypadki telepracownika 3.13. Kontrola telepracownika 3.14. Jak zrezygnować z telepracy? 4. Sporadyczna praca zdalna 4.1. Telepraca a sporadyczna praca zdalna (tzw. „home office”, praca z domu) 4.2. Jak wprowadzić możliwość sporadycznej pracy zdalnej? 4.3. Regulamin „home office”/„pracy z domu” – czy warto go wprowadzić? 4.4. Obowiązki pracodawcy związane z nieregularną pracą zdalną; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Elastyczne formy pracy a równowaga praca-życie pracowników: Elastyczność rynku pracy- istota i rodzaje; Przesłanki rozwoju elastycznych form pracy; Charakterystyka elastycznych form pracy; Charakterystyka elastycznych form pracy, które mogą łagodzić konflikt praca-rodzina; Umowy cywilnoprawne; Charakterystyka wybranych atypowych form zatrudnienia; Wady i zalety elastycznego zatrudnienia; 2. Proces organizacji szkolenia dla pracowników: Wprowadzenie; Diagnoza potrzeb szkoleniowych. Dobór uczestników szkolenia; Wybór rodzaju szkolenia; Miejsce i termin szkolenia; Pomoce wizualne. Materiały szkoleniowe; Dobór kadry trenerów; Budżet szkolenia; Rekrutacja uczestników; Ocena efektywności szkolenia; 3. Program szkolenia: Cel szkoleń; Modele szkolenia; Charakterystyka modułów szkoleniowych; 4. Jak prowadzić szkolenia dla pracownika?: Charakterystyka wybranych metod szkoleniowych; Przykłady ćwiczeń do wykorzystania podczas szkolenia z zakresu elastycznych form pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Definicje. 2. Zastosowanie telepracy. 3. Pojęcie telepracownika. 4. Wprowadzenie telepracy u pracodawcy. 5. Wprowadzenie telepracy w indywidualnych stosunkach pracy. 6. Dodatkowe informacje przekazywane telepracownikowi. 7. Obowiązki nałożone na pracodawcę i telepracownika. 8. Dodatkowe wzajemne zobowiązania pracodawcy i telepracownika. 9. Zabezpieczenia interesów pracownika. 10. Zmiany w pozakodeksowych aktach rawnych, związane z wprowadzeniem telepracy. 11. Czas pracy telepracownika. 12. Telepraca a obowiązek przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 13. Korzyści z wykonywania telepracy. 14. Wady telepracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pracodawca i pracownik / C.H.Beck)
1. Poszukiwanie pracownika; 2. Definicje i zasady prawa pracy; 3. Czynności poprzedzające nawiązanie stosunku pracy; 4. Umowy o pracę; 5. Praca tymczasowa; 6. Telepraca; 7. Umowa o zakazie konkurencji; 7. Prawa cywilne; 9. Samozatrudnienie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej