Form of Work
Książki
(9)
Status
only on-site
(8)
available
(4)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(9)
Author
Piątek Stanisław
(2)
Czaplewski Maciej
(1)
Flejterski Stanisław
(1)
Jarmakiewicz Jacek
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Krasuski Andrzej
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Panasiuk Aleksander
(1)
Perenc Józef
(1)
Rogala Elżbieta
(1)
Rosa Grażyna
(1)
Windekilde Iwona
(1)
Witkowska Janina
(1)
Wrażeń Marian
(1)
Wysokińska Zofia
(1)
Year
2000 - 2009
(9)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Subject
Telekomunikacja
(8)
Usługi
(4)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Rynek
(2)
Dane osobowe
(1)
Ekonomia
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Finanse
(1)
Globalizacja
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatyka
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje
(1)
Logistyka
(1)
Obsługa klienta
(1)
Poczta
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Poradnictwo
(1)
Postęp
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Sieć cyfrowa z integracją usług
(1)
Szkolnictwo
(1)
Służba zdrowia
(1)
Transmisja danych
(1)
Transport
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Umowa
(1)
Umowa kupna i sprzedaży
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Łączność
(1)
15 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7171-821-7
1.Innowacyjność jako źródło przewagi konkurencyjnej firm na jednolitym rynku europejskim w dobie globalizacji, 2.Rola innowacyjności w umiędzynarodoweieniu małych i średnich przedsiębiorstw. Aspekty teoretyczne, 3.Dywersyfikacja działalności badawczo-rozwojowej jako źródło zwiększenia innowacyjności korporacji transnarodowych, 4.Innowacyjność japońskich korporacji transnarodowych, 5.Standardy międzynarodowe i proces innowacji w dobie globalizacji, 6.Jednolity rynek usług telekomunikacyjnych w krajach Unii Europejskiej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.9
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89142-24-4
Wstęp. 1.Wybrane zagadnienia z teorii marketingu usług:1.1.Wprowadzenie do teorii marketingu. 1.2.Pojęcie i cechy usług. 1.3.Koncepcje marketingu-mix w działalności usłygowej. 2.Charakterstyka rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce; 2.1.Istota rynku usług telekomunikacyjnych. 2.2.Aspekty organizacyjno-prawne funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce. 2.3.Usługi świadczone na rynku usług telekomunikacyjnych. 3.Marketingowa analiza rynku rynku usług telekomunikacyjnych: 3.1.Wstęp do teorii badań marketingowych. 3.2.Wybrane metody analizy otoczenia firm telekomunikacyjnych. 3.3.Firma telekomunikacyjna jako obszar badań marketingowych. 3.4.Analiza SWOT w badaniach rynku telekomuniakcyjnego. 4.Marketingowe instrumenty oddziaływania na rynku usług telekomunikacyjnych: 4.1.istota i formy strategii marketingowych. 4.2.Produkt - usługa telekomunikacyjna. 4.3.Cena usługi telekomunikacyjnej. 4.4.Dystrybucja usług telekomunikacyjnych. 4.5.Promocja usług telekomunikacyjnych w praktyce działalności operatorów: 4.5.1.Wprowadzenie do metod aktywizacji sprzedaży usług telekomunikacyjnych. 4.5.2.Możliwości wykorzystania odziaływania psychologicznego na zachowanie nabywców. 4.5.3.Korzyści aktywizacji sprzedaży usług telekomunikacyjnych. 5.Istota obsługi klienta w telekomunikacji: 5.1.Klienci jako podstawa funkcjonowania firm. 5.2.Poczynania służące do utrzymaniu klienta. 5.3.Nowoczesne metody budowania więzi i lojalności klientów na rynku telekomunikacyjnym. 5.4.Uwarunkowania wprowadzenia CRM w firmie telekomunikacyjnej. 5.5.Wdrażanie systemu CRM w Telekomunikacji Polskiej. 5.6.Spojrzenie Deutsche Telekom na systemy CRM. 5.7.Skutki wdrażania systemów CRM.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-721-0
1. Przesłanki, istota i cele ochrony interesów konsumentów, 2. Polityka konsumencka w Unii Europejskiej i w Poslce, 3. Modele instytucjonalne ochrony interesów konsumentów w krajach Unii Europejskiej a polskie realia, 4. Ochrona interesów konsumentów w Polsce w świetle obowiązujących przepisów prawa, 5. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług finansowych, 6. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług telekomunikacyjnych i pocztowych, 7. Ochrona interesów konsumentów w starszym wieku (w swietle badań opinii)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 346 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarys Prawa / C.H.Beck)
ISBN: 83-7387-034-2
R.1 Przedmiot prawa telekomunikacyjnego; R.2 Źródła prawa telekomunikacyjnego; R.3 Krajowe władze regulacyjne; R.4 Przedsiębiorstwa telekomunikacyjne; R.5 Uprawnienia do prowadzenia działalności telekomunikacyjnej; R.6 Dostęp do sieci i połączenia sieci; R.7 Świadczenie usług telekomunikacyjnych; R.8 Dystrybucja przekazów telewizyjnych i radiowych; R.9 Gospodarowanie ograniczonymi zasobami telekomunikacyjnymi; R.10 Ochrona danych osobowych i prywatności; R.11 Standaryzacja w telekomunikacji; R.12 Urządzenia radiowe i telekomunikacyjne urządzenia końcowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 341 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88311-45-X
1. Wstęp; 2. Podstawowe pojęcia w telekomunikacji; 3. Model odniesienia RM OSI; 4. Systemy telekomunikacyjne; 5. Systemy teletransmisyjne; 6. Systemy telekomunikacyjne; 7. Cyfrowa sieć z integracją usług ISDN; 8. Systemy radiokomunikacyjne; 9. Charakterystyki sieci; 10. Teoria ruchu telekomunikacyjnego; 11. Synchronizacja sieci; 12. Sygnalizacja w sieciach; 13. Przepustowość kanału
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7334-514-0
1. Charakter prawny umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 2. Cechy umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 3. Strony umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 4. Forma umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 5. Treść umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 6. Sposoby zawierania umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 7. Wykonanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 8. Rozstrzyganie sporów, 9. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, 10. Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych w prawie wspólnotowym
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 346 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7251-621-9
1.Zasady metodyczne klasyfikowania czynności dla celów VAT, 2.Usługi informatyczne, 3.Usługi telekomunikacyjne, 4.Usługi elektroniczne, 5.Ustawowo wyznaczone miejsce opodatkowania niektórych usług i tego konsekwencje, 6.Wykaz ważnych przepisów dotyczących VAT
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-14488-2
1.Usługi w teorii ekonomii, 2.Specyfika i klasyfikacja usług, 3.Struktura i przeobrażenia współczesnego sektora usług, 4.Handel w gospodarce, 5.Międzynarodowa wymiana usług, 6.Usługi transportowo-spedycyjne, 7.Usługi portowo-żeglugowe, 8.Usługi logistyczne, 9.Usługi turystyczne i hotelarskie, 10.Usługi pocztowe, 11.Usługi telekomunikacyjne, 12.Usługi bankowe, 13.Usługi ubezpieczeniowe, 14.Usługi medyczne, 15.Usługi publiczne, 16.Usługi komunalne, 17.Usługi konultingowo-oradcze, 18.Usługi edukacyjne
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
Authority data
Rynek - a usługi - telekomunikacja (hasło przedmiotowe)
Authority data
Telekomunikacja - usługi (hasło przedmiotowe)
Authority data
Authority data
Telekomunikacja Polska SA - usługi (hasło przedmiotowe)
Authority data
Authority data
Usługi - telekomunikacja (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again