Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(7)
Autor
Mazurek Grzegorz
(2)
Bierzyński Jakub
(1)
Brzostek-Kleszcz Mirosława
(1)
Czaplicki Kamil
(1)
Fabian Ewa
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kastory Paweł (1963- )
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Lacey Matt
(1)
Magiera Anna
(1)
Markiewicz-Hoyda Hanna
(1)
Marzec Ewa
(1)
Ocicka Barbara
(1)
Ofmański Norbert
(1)
Pietrasiewicz Adam (1958- )
(1)
Polański Przemysław
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prusak-Górniak Katarzyna
(1)
Roszewska Katarzyna
(1)
Sala Paweł
(1)
Schmidt Włodzimierz
(1)
Staniszewski Marek (1956- )
(1)
Stępkowski Robert
(1)
Szczepaniak Sylwester
(1)
Szpor Grażyna
(1)
Trochimiuk Paweł
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Żórawski Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
Aplikacja mobilna
(4)
Technologie mobilne
(4)
Internet
(3)
Marketing mobilny
(3)
Prawo nowych technologii
(3)
Dostępność (informatyka)
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Sektor publiczny
(2)
Smartfon
(2)
Strony WWW
(2)
Badania marketingowe
(1)
Copywriting
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Edukacja medialna
(1)
Google AdWords
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media mobilne
(1)
Mobilne systemy operacyjne
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Obsługa klienta
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawa osób z niepełnosprawnościami
(1)
Projektowanie
(1)
Public relations
(1)
Publicystyka
(1)
Reklama internetowa
(1)
User experience (UX)
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Znak towarowy
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Praca zbiorowa
(5)
Podręcznik
(3)
Komentarz do ustawy
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Transport i logistyka
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Komunikacja marketingowa w budowaniu kapitału marki; 2. Homo smartphonicus i jego gadżet; 3. Narzędzia komunikacji mobilnej; 4. Komunikacja marki z wykorzystaniem smartfonów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / red. Grzegorz Mazurek. - Wyd. w nowej szacie graficznej - Warszawea : Poltext, 2022. - 482, [5] s. : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Autorzy; Wstęp; Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe; Rozdział 2. Konsument w internecie; Rozdział 3. Badania marketingowe online; Rozdział 4. Mierzalność działań online; Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu; Rozdział 6. Usługi interaktywne; Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online; Rozdział 8. Projektowanie interfejsów; Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO); Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa; Rozdział 11. Reklama internetowa; Rozdział 12. E-mail marketing; Rozdział 13. Marketing Automation; Rozdział 14. Social media marketing; Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu; Rozdział 16. Content marketing; Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube; Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing; Rozdział 19. Personal branding; Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marka z potencjałem; 2. Marketing 3.0; 3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie; 4. Wpływ Internetu na gospodarkę; 5. Social media - społeczny wymiar Internetu; 6. Rola edukacji środowiska online; 7. Usability i User Experience; 8. Marketing mobilny; 9. E-mail marketing; 10. Automatyzacja marketingu; 11. Gry w Internecie; 12. Wideo i audio w sieci; 13. Od e-commerce do „zakupów totalnych”; 14. Vademecum budowania platformy e-commerce; 15. Copywriting; 16. Content marketing; 17. Kampanie społeczne w Internecie; 18. Badania mediów internetowych; 19. Monitoring mediów społecznościowych; 20. Human Crafted Rules vs. Artificial Inelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing; 21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja; 22. Ominichannel, czyli o wszechsprzedaży; 23. Z technologią za pan brat; 24. Jak współpracować z zespołem IT; 25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę); 26. Obsługa klienta w sieci; 27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci; 28. Marketing w start-upach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Drodzy Czytelnicy, składamy na Wasze ręce kolejne już opracowanie z serii „Informatyka Ekonomiczna”. Niniejszy zeszyt, jak każdy z wcześniej opublikowanych, ma unikatowy charakter. Niepowtarzalną oraz godną polecenia wartością opracowania jest fakt, iż składa się ono z rozważań zawartych w artykułach Autorów, których domeną jest spoglądanie na Informatykę z wielu perspektyw. Przedłożone artykuły prezentują zatem wszechstronne spojrzenie na różnorakie aspekty wykorzystania rozwiązań z obszaru nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych za-równo w ujęciu naukowym, jak i z perspektywy rozwiązań gospodarczych. Jako Komitet Wydawniczy, cieszymy się, że trafiają do nas artykuły z różnych ośrodków naukowo-badawczych w Polsce, a chęć publikowania zgłaszają doświadczeni praktycy. Nie wszystkie nadesłane publikacje spełniają jednak wymogi formalnomerytoryczne, co jeszcze bardziej podnosi znaczenie i wartość publikacji, które otrzymały podwójne pozytywne recenzje i zostały wybrane do opublikowania w aktualnym numerze „Informatyki Ekonomicznej”. Redaktorzy niniejszego wydania pragną wyrazić podziękowania wszystkim Autorom, którzy zechcieli podzielić się swoimi doświadczeniami oraz poglądami. Ponadto składają podziękowanie Recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny przedkładanych prac. Iwona Chomiak-Orsa, Tomasz Turek
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Z dużą przyjemnością przedstawiamy kolejny numer kwartalnika „Informatyka Ekonomiczna. Business Informatics”. Niniejszy numer zawiera artykuły przedstawiające wyniki badań naukowych autorów dotyczących zastosowania nowoczesnych rozwiązań ICT w informatyce biznesowej. Dynamiczny rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych znajduje swoje odzwierciedlenie w codziennej praktyce biznesowej polskich przedsiębiorstw. Szybko upowszechniają się technologie mobilne, media społecznościowe są zaś coraz częściej wykorzystywane w praktyce biznesowej. Obserwujemy szybki rozwój prac badawczych w zakresie odkrywania wiedzy zarówno z tradycyjnych baz danych, jak i z tekstów. Na problematykę analizowania dużych wolumenów danych nie tylko biznesowych, ale i medycznych również zwrócono uwagę w niniejszym numerze. Czytelnik odnajdzie w nim także artykuły poświęcone zagadnieniom ontologii. Przez wielu naukowców nadal prowadzone są prace badawcze nad wspomaganiem procesów produkcyjnych w przedsiębiorstwach. Badacze koncentrują się na zagadnieniach projektowania czy wdrażania systemów informatycznych w przedsiębiorstwach, a inni skupiają swoją uwagę na problematyce miękkich aspektów zarządzania, jak kapitał ludzki czy tzw. social business.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Wprowadzenie. Rekonfiguracja komunikacji społecznej; Uwagi o hipertekście; Chaos, baza danych i internetowe gatunki dziennikarskie; Spojrzenie historyka mediów na internet. 2. Gatunki. Gatunek w sieci; Blog jako gatunek dziennikarski - ewolucja i transgresja; Moda na blogowanie. Blog jako komentarz, element polityki redakcyjnej i narzędzie kreacji politycznej rzeczywistości; Wykorzystanie blogów politycznych w dziennikarstwie internetowym; Felieton w ujęciu tradycyjnym oraz w e-modyfikacjach. 3. Redagowanie. Deadline 24 godziny na dobę czyli o regionalnej gazecie, radiu i konwergencji; Radio w eterze i w internecie. Sposoby kontaktu ze słuchaczami; Dziennikarstwo społeczne jako nowy trend w kulturze; Zmiana kształtu przekazów dziennikarskich w internecie na przykładzie portali internetowy koncernu "Media Regionalne"; Detronizacja czwartej władzy? Relacje dziennikarze - użytkownicy na przykładzie internetowego forum gazeta.pl; Relacje międzygatunkowe w strukturze oficjalnego serwisu internetowego serialu "Ekipa" Agnieszki Holland; www.motel.wp.pl jako przykład konwergencji różnych form komunikacji; Telewizja internetowa czy telewizja w internecie? Nowe usługi medialne. 4. Konteksty. Granice wolności internetowych gatunków dziennikarskich; Zasady ochrony ogólnie dostępnego dorobku naukowego w internecie; Techniki manipulowania a specyfika warsztatowa ogólnoinformacyjnych portali internetowych; Internetowy komunikat dla mediów; E-film jako najnowszy sposób percepcji sztuki filmowej; RSS - cechy i ewolucja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I - Efektywna komunikacja marketingowa w latach 2016-2030; Przyszłość dzieje się już teraz; Content marketing; Wideo; Siła wyszukiwarek; Smartfon - centrum dowodzenia wszechświatem; Kampanie mobilne, na których warto się wzorować; Big data, personalizacja, lojalność i programmatic; Do menadżerów na zakończenie. Część II - Rozmowy z ekspertami reklamy i public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I. Kontekst: Kto używa aplikacji?; Gdzie i kiedy aplikacja jest używana?; Na jakim urządzeniu aplikacja jest używana? Część II. Wejście: Jak wygląda interakcja użytkownika z aplikacją; Dane wprowadzone przez użytkownika; Dane z innych źródeł; Część III. Wyjście: Wyświetlanie komponentów w aplikacji; Wyjście niewizualne; Część IV. Responsywność: Zrozumienie postrzegania czasu; Szybkie uruchamianie aplikacji; Szybkie działanie aplikacji; Część V. Dostęp do sieci: Sposoby na zróżnicowaną jakość połączenia; Część VI. Zasoby: Zarządzanie zużyciem energii i zasobami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
W „Pracach Instytutu Elektrotechniki” publikowane są oryginalne artykuły naukowe, prace przeglądowe, prace habilitacyjne i skrócone prace doktorskie z zakresu szeroko pojętej elektrotechniki. Czasopismo ukazuje się nieprzerwanie od 1951 roku. Początkowo zawierało artykuły oparte na wykonanych w Instytucie Elektrotechniki badaniach tak teoretycznych jak i doświadczalnych. Obecnie na łamach "Prac IEL" bardzo często goszczą autorzy spoza Instytutu – z kraju i zagranicy. Wszystkie artykuły naukowe zgłoszone do publikacji w czasopiśmie były zawsze recenzowane.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Technologie mobilne w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw / red. nauk. Barbara Ocicka. - Wyd. 1 - 2 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2020. - 256, [1] s. : rys., tab. ; 2020.
Wprowadzenie; CZĘŚĆ I. Trendy rozwojowe w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw Rozdział 1. Wprowadzenie do logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw w obliczu trendów XXI w. 1.1. Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw - istota, elementy, cele 1.2. Trendy i ich wpływ na zarządzanie logistyką i łańcuchem dostaw w XXI w. Rozdział 2. Wpływ technologii mobilnych na logistykę i zarządzanie łańcuchem dostaw 2.1. Rozwój technologii informacyjnych i komunikacyjnych 2.2. Era technologii mobilnych 2.3. Technologie mobilne w zarządzaniu cyfrowym łańcuchem dostaw 2.4. Zastosowanie technologii mobilnych w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw 2.5. Główne korzyści z zastosowania technologii mobilnych 2.6. Zarządzanie potencjałem technologii mobilnych CZĘŚĆ II. Zastosowanie technologii mobilnych - studia przypadków Rozdział 3. Mobilna perspektywa rozwoju partnerstwa Grupy Raben z klientami na innowacyjnej platformie myRaben.com 3.1. Informacje ogólne o Grupie Raben 3.2. Analiza strategiczna sektora TSL i pozycja konkurencyjna Grupy Raben w Polsce 3.3. Usługi szyte na miarę 3.4. Zastosowanie technologii mobilnych 3.5. Platforma myRaben.com - rozwiązanie mobilne sterowane potrzebami użytkowników 3.6. Ewaluacja potencjału platformy myRaben.com 3.7. Doskonalenie funkcjonalności myRaben.com Rozdział 4. Nowoczesne technologie mobilne w magazynowaniu w świetle koncepcji Internet of Things 4.1. Internet Rzeczy w gospodarce magazynowej 4.2. Rynek nowoczesnych technologii mobilnych w magazynowaniu 4.3. Przegląd nowoczesnych technologii mobilnych w magazynowaniu 4.4. Rozwiązania typu iButton na przykładzie magazynu z kontrolowaną temperaturą Rozdział 5. Zastosowanie aplikacji mobilnej w zarządzaniu relacjami z klientami w chmurze na przykładzie enxoo mobilo 5.1. Działalność przedsiębiorstwa Enxoo 5.2. Rozwój rynku oprogramowania klasy Sales Force Automation (SFA) 5.3. Rola zastosowania systemów SFA w procesach logistycznych 5.4. Charakterystyka systemów SFA 5.5. Prezentacja technologii mobilnej enxoo mobilo 5.6. Efekty zastosowań systemu enxoo mobilo Rozdział 6. Technologiczne tajniki obsługi klienta w kanale m-commerce 6.1. Rozwój rynku m-commerce 6.2. Proces obsługi klienta w m-commerce 6.3. Główne trendy skutecznej obsługi m-klienta 6.4. Technologie mobilne i efekty ich zastosowań w m-commerce Rozdział 7. Rozwój technologii mobilnych na rynku przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych na przykładzie działalności DHL Parcel Polska 7.1. Charakterystyka globalnej działalności DHL 7.2. Główne informacje o działalności DHL Parcel Polska 7.3. Analiza rynku przesyłek KEP i pozycja konkurencyjna DHL Parcel Polska 7.4. Usługi DHL Parcel Polska 7.5. Systemy i aplikacje stosowane w obsłudze klientów na rynku B2B i B2C 7.6. Mobilne wsparcie obsługi zleceń 7.7. Zwiększanie elastyczności usług dzięki mobilności 7.8. Perspektywa przyszłych zastosowań technologii mobilnych przez DHL Rozdział 8. Mobilny potencjał inteligentnego Systemu Transportowego firmy Sprint S.A. w Łodzi 8.1. Główne informacje o firmie Sprint S.A 8.2. Analiza rynku ITS i pozycja konkurencyjna firmy Sprint S.A 8.3. Mobilne systemy informacji o organizacji ruchu miejskiego w Łodzi 8.4. Działanie Inteligentnego Systemu Transportowego w Łodzi 8.5. Efekty wdrożenia ITS w Łodzi dla interesariuszy 8.6. Perspektywy rozwoju łódzkiego ITS CZĘŚĆ III. Stan obecny i perspektywy rozwoju technologii mobilnych w przyszłości - wywiady z ekspertami Rozdział 9. Obecny i przyszły zakres zastosowań technologii mobilnych w świetle polskiej praktyki gospodarczej 9.1. Rola technologii mobilnych w działalności operatora logistycznego 9.2. Cyfryzacja w towarowym transporcie lotniczym 9.3. Wyzwania zastosowań technologii mobilnych w logistyce kontraktowej 9.4. Doskonalenie technologii mobilnych w zarządzaniu łańcuchem dostaw 9.5. Znaczenie technologii mobilnych w logistyce dystrybucji 9.6. Beneficjenci mobilnej rewolucji w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw 9.7. Korzyści zastosowania technologii mobilnych w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw 9.8. Rynek usług telekomunikacji mobilnej 9.9. Przyszłość technologii mobilnych w strategii 2020; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział I. Transformacja cyfrowa – istota i charakterystyka; 1.1. Transformacja i cyfryzacja; 1.2. Technologie informacyjno-komunikacyjne – fundament cyfrowej transformacji; 1.3. Internet – od Web 1.0 do Web 4.0 – podbudowa procesów transformacyjnych; 1.4. Transformacja cyfrowa – perspektywy rozważań; 1.5. Ujęcie definicyjne transformacji cyfrowej – perspektywa przedsiębiorstwa; 1.6. Strategia transformacji cyfrowej; 1.7. Pomiar dojrzałości cyfrowej organizacji. Rozdział II. Technologie informacyjne i ich wpływ na marketing: 2.1. Media społecznościowe; 2.2. Wirtualna rzeczywistość; 2.3. Rozszerzona rzeczywistość; 2.4. Big data i chmura obliczeniowa; 2.5. Internet rzeczy; 2.6. Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe; 2.7. Technologie mobilne i technologie noszone. Rozdział III. Konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu; 3.1. Ewolucja marketingu – imperatyw technologiczny; 3.2. Technologie marketingowe (MarTech) – konsekwencje zarządcze; 3.3. Wyzwania współczesnego marketingu w świetle badań naukowych; 3.4. Współczesna rola marketingu w organizacji; 3.5. Nowe koncepcje zarządzania działalnością marketingową; 3.6. Organizacja działalności marketingowej w dobie transformacji cyfrowej; 3.7. Nowe wyzwania dla marketingu. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki. Kwestionariusz ankiety wykorzystanej do badania ilościowego; Programy kształcenia dot. Transformacji cyfrowej na świecie; Narzędzie do pomiaru dojrzałości cyfrowej organizacji – Forrester Research.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komentarze Praktyczne)
Wstęp. Ustawa z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. poz. 848). Art. 1. [Zakres regulacji]. Art. 2. [Podmioty publiczne objęte regulacją]. Art. 3. [Wyłączenia podmiotowe i przedmiotowe spod regulacji]. Art. 4. [Definicje legalne]. Art. 5. [Obowiązek zapewnienia dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych]. Art. 6. [Obowiązek publikowania w sposób dostępny cyfrowo informacji publikowanych również na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej niespełniającej wymagań dostępności cyfrowej]. Art. 7. [Obowiązek zapewnienia alternatywnego sposobu dostępu do elementu strony internetowej lub aplikacji mobilnej w przypadku braku możliwości zapewnienia jego dostępności cyfrowej]. Art. 8. [Strony, elementy i funkcje stron internetowych lub aplikacji mobilnych objęte obowiązkiem zapewnienia ich dostępności cyfrowej]. Art. 9. [Obowiązek zapewnienia dostępności cyfrowej elementów stron internetowych i aplikacji mobilnych jednostek organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego oraz gminnych osób prawnych]. Art. 10. [Deklaracja dostępności]. Art. 11. [Terminy przeglądu i aktualizacji deklaracji dostępności]. Art. 12. [Zadania ministra właściwego do spraw informatyzacji]. Art. 13. [Kompetencje nadzorcze ministra właściwego do spraw informatyzacji]. Art. 14. [Wykaz podmiotów publicznych, wykaz adresów stron internetowych podmiotów publicznych oraz wykaz aplikacji mobilnych podmiotów publicznych]. Art. 15. [Strony internetowe i aplikacje mobilne podlegające monitorowaniu zapewnienia dostępności cyfrowej]. Art. 16. [Udostępnianie informacji o wynikach monitorowania zapewnienia dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych]. Art. 17. [Sprawozdanie z wyników monitorowania zapewnienia dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych]. Art. 18. [Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub ich elementów]. Art. 19. [Kara pieniężna]. Art. 20. [Zmiany w przepisach ustawy z 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne]. Art. 21. [Zmiany w przepisach ustawy z 6.12.2018 r. o zmianie ustawy o dowodach osobistych oraz niektórych innych ustaw]. Art. 22. [Warunki techniczne publikacji oraz struktura dokumentu elektronicznego deklaracji dostępności]. Art. 23. [Pierwsze monitorowanie zapewnienia dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych]. Art. 24. [Pierwsze sprawozdanie z wyników monitorowania zapewnienia dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych]. Art. 25. [Reguła wydatkowa]. Art. 26. [Przepis przejściowy]. Art. 27. [Wejście ustawy w życie]. Załącznik. Ustawa z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. poz. 848).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Krótkie Komentarze Becka)
Zawiera: Wykaz skrótów; Wykaz literatury; A. Komentarz; Ustawa o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z dnia 4 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 848); Wprowadzenie; Art. 1. Zakres przedmiotowy; Art. 2. Zakres podmiotowy; Art. 3. Wyłączenie stosowania; Art. 4. Objaśnienie pojęć; Art. 5. Dostępność cyfrowa strony internetowej i aplikacji mobilnej Art. 6. Publikacja informacji; Art. 7. Alternatywny sposób dostępu; Art. 8. Zapewnienie dostępności cyfrowej przez podmiot publiczny; Art. 9. Zapewnienie dostępności cyfrowej przez samorząd terytorialny; Art. 10. Deklaracja dostępności; Art. 11. Termin przeglądu i aktualizacji deklaracji dostępności; Art. 12. Zadania ministra właściwego do spraw informatyzacji; Art. 13. Zakres nadzoru; Art. 14. Wykaz adresów stron internetowych podmiotów publicznych; Art. 15. Zakres stron internetowych i aplikacji mobilnych podlegających monitorowaniu; Art. 16. Udostępnianie informacji o wynikach monitorowania; Art. 17. Sprawozdanie z wyników monitorowania; Art. 18. Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej; Art. 19. Kara pieniężna; Art. 20. Zmiany w InformPodPublU; Art. 21. Zmiany w ZmDowodyU18; Art. 22. Warunki techniczne publikacji, struktura dokumentu elektronicznego deklaracji dostępności; Art. 23. Termin pierwszego monitorowania; Art. 24. Termin przekazania pierwszego sprawozdania do KE; Art. 25. Limit wydatków z budżetu państwa; Art. 26. Utrata mocy aktów wykonawczych; Art. 27. Wejście w życie; B. Aneks; 1 . Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego z dnia 26 października 2016 r. (Dz.Urz.UE.L z 2016 r. Nr 327, str. 1); 2. Wytyczne dla dostępności treści internetowych (WCAG); Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej