Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Marketing społecznościowy
(2)
Teatr
(2)
Komunikacja
(1)
Marketing
(1)
Teatr polski
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. New forms of communication with the audience In theaters; 2. Cultural institutions in social media on the example of Polish public theatres; 3. Polish operas in social media - comparative analysis; 4. New media promotion of cultural institutions. Case study; 5. Game mechanisms in marketing activities of cultural institutions; 6. Exercise materials.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Teatry publiczne w województwie śląskim: Teatr w Polsce a teatr w województwie śląskim; Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach; Teatr Zagłębia w Sosnowcu; Teatr im. Adama Mickiewicza w Częstochowie; Teatr Nowy w Zabrzu; Teatr Polski w Bielsku-Białej; Teatr Mały w Tychach; Teatr Rozrywki w Chorzowie; Gliwicki Teatr Muzyczny; Bytomski Teatr Tańca i Ruchu „Rozbark”; Teatr Lalek Banialuka w Bielsku-Białej; Śląski Teatr Lalki i Aktora „Ateneum” w Katowicach; Teatr Dzieci Zagłębia im. Jana Dormana w Będzinie. Teatr publiczny w mediach społecznościowych: Przedstawiciel pokolenia sieci jako współczesny odbiorca – widz teatralny; Rola mediów społecznościowych w promowaniu oferty teatralnej i kształtowaniu wizerunku teatrów; Teatr publiczne w województwie śląskim w mediach społecznościowych; Teatry publiczne w blogosferze; Opera Śląska, Opera Narodowa, Opera Krakowska, Opera Wrocławska w social media. Analiza porównawcza. Studium przypadku. Analiza internetowych działań Gliwickiego Teatru Muzycznego: Wyszukiwarka Google jako instrument marketingu internetowego; Analiza ruchu stron www.teatr.gliwice.pl; Pozyskiwanie odbiorców dla strony www.teatr.gliwice.pl; Zachowanie odbiorców na stronie www.teatr.gliwice.pl; Strona internetowa Gliwickiego Teatru Muzycznego; Portale społecznościowe; Podsumowanie. Zakończenie. Zmiana dekoracji. Teatr publiczne w świecie zasad rynkowych i w świecie cyberkultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej