Form of Work
Książki
(10)
Status
only on-site
(8)
available
(5)
Branch
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(8)
Author
Mroziewicz Krzysztof
(2)
Baumgartner-Cohen Beatrice
(1)
Billingham Jo
(1)
Crews Frederick
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna
(1)
Dąbowska Agnieszka
(1)
Grzybowski Przemysław Paweł
(1)
Guth David W
(1)
Hennessy Michael
(1)
Kasterski Rafał
(1)
Kuziak Michał
(1)
Malinowski Andrzej
(1)
Marsh Charles
(1)
Poovey Short Bonnie
(1)
Rzepczyński Sławomir
(1)
Sawicki Krzysztof
(1)
Schor Sandra
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(6)
Country
Poland
(9)
Kiribati
(1)
Language
Polish
(10)
Subject
Sztuka pisania
(9)
Dziennikarstwo
(4)
Stylistyka
(4)
Pisanie
(2)
Pisarstwo
(2)
Publicystyka
(2)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Dziennikarze
(1)
Język angielski
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
List motywacyjny
(1)
Marketing
(1)
Media społecznościowe
(1)
Postępowanie administracyjne
(1)
Postępowanie cywilne
(1)
Prawo
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Reklama
(1)
Sprawozdania
(1)
Stylizacja językowa
(1)
Tekst
(1)
Życiorysy urzędowe
(1)
17 results Filter
No cover
Book
In basket
The Borzoi Handbook for Writers / Frederick Crews, Sandra Schor, Michael Hennessy. - 3rd ed. - Nwe York [i in.] : McGraw-Hill, Inc., [b.r.]. - 672, [14] s. ; 19 cm.
ISBN: 0-07-013638-6
1. Composing Essays, 2. Paragraphs, 3. Sentences, 4. Words, 5. Usage, 6. Punctuation, 7. Conventions, 8. Research Papers, 9. Applied Writing, 10. Tools
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811.111 (1 egz.)
Book
In basket
(Edukacja medialna. Podręcznik akademicki / komitet red. Janusz Adamowski, Edward Chudziński, Tomasz Goban-Klas, Krzysztof Mroziewicz, Walery Pisarek)
ISBN: 83-02-09145-6
1. Instrumenty, 2. Umiejętność pisania, 3. Jak to robią mistrzowie, 4. Warsztat dziennikarza, 5. Szkoła pisania, 6. Gatunki medialne po 11 września
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Book
In basket
Dziennikarz w globalnej wiosce / Krzysztof Mroziewicz. - Wyd. 2 poszerz. i uzupeł. - Warszawa : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2006. - 287 s. : fot. ; 24 cm.
ISBN: 83-60186-29-4
O książce Krzysztofa Mroziewicza "Dziennikarz w globalnej wiosce". Wstęp. Opis wioski globalnej. Instrumenty: Depesza. Reportaż. Korespondencja wojenna. Wywiad. Felieton. Publicystyka. Artykuł wstępny. Komentarz. Esej. Książka. Fotoreportaż. Film dokumentalny. Arcydzieła dziennikarstwa. Umiejętność pisania - kryterium prawdy ostatecznej. Jak to robią mistrzowie: Pierwsze kroki Hemingwaya. Gabriel García Márquez. Kim jest Mario Vargas LLosa. Przeciwko populizmowi. "Pisanie to rzecz niemęska". Wizytantki. Kadeci. Diabli. Miłość do Magdy i Sartre`a. Instant literatura. Katorga. Piętnastu goryli. Przesąd. Druga Japonia. Opowiadanie różnych rozmiarów. Długonoga ciotka. Doświadczenie ponad granicami. Wyrzuty sumienia. Bezradność. W czym?: Gazeta. Agencja. Archiwum. Podręczniki dziennikarstwa i literatury. Rola ucha. Jak zacząć pisać. Jak nie zaczynać. Jak nie kończyć. Tytuły. Śródtytuły. Skrót. Przypisy. Język. Plagiat. Powtórzenia. Powtarzalność tematów. Erudycja. Miachałki. Wpadki, gafy. dziennikarstwo śledcze. Metody i skutki zdobywania informacji. dziennikarstwo a szpiegostwo. Sztuka słuchania. Korupcja. gatunki medialne po 11 września. Zakończenie. About the book "Journalist in a global village"
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
Jak pisać? / Michał Kuziak, Sławomir Rzepczyński. - Wyd.2. - Bielsko-Biała : PARK, [b.r.w.]. - 330 s. : tab.; zdj. ; 25 cm.
ISBN: 83-7266-160-X
Wstęp; / Jak pisać? - Opis, Opowiadanie, Charakterystyka, Streszczenie; / Jak redagować? - Pisma użytkowe: Instrukcja, List, Notatka, Odezwa, Ogłoszenie (zawiadomienie), Opinia, Podanie, Podziękowanie, Prośba, Protokół, Przeprosiny, Referat, Sprawozdanie, Telegram (depesza), Zaproszenie, Zapytanie, Życiorys, Życzenia; Pisma publicystyczne: Felieto, Reportaż, Wywiad; Inne pisma: Rozprawka, Esej, Recenzja, Tekst polemiczny, Tekst reklamowy, Przemówienie, Prca dyplomowa i praca magisterska; / Trochę niezbędnej teorii: Tekst, Logika, Stylistyka, Retoryka / Analiza i interpretacja tekstów: Analiza, Interpretacja, Związek analizy i interpretacji, Od czego i jak zacząć?, Przykłady interpretacji / Uwagi o technologii pracy umysłowej: Kiedy pisać?, Zbieranie i opracowywanie materiału / Zasady cytowania i sporządzania bibliografii: Przedstawienie stanu badań Cytowanie i sporządzanie przypisów, Sporządzanie bibliografii
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
Book
In basket
Jak pisać? 2 / Rafał Kasterski. - Bielsko-Biała : PARK, 2003. - 307 s. : zdj. ; 25 cm.
ISBN: 83-7266-183-9
Wstęp; / Jak to napisać? / Pisma w postępowaniu cywilnym: Pojęcie postępowania cywilnego, Pisma procesowe, postępowanie procesowe, Postępowanie nieprocesowe, Postępowanie egzekucyjne / Pisma w postępowaniu administracyjnym: Pisma i formularze w sprawach obywatelskich, Odwołanie od decyzji administracyjnej / Podejmujemy działalność gospodarczą: Forma prowadzenia działalności gspodarczej, Niezbędne formalności, Podstawowe umowy przydatne przy podejmowaniu działalności gospodarczej / Podejmujemy pracę - zatrudniamy pracownika: Piszemy pracę i list motywacyjny, Kwestionariusz osobowy pracownika, Umowa o pracę, Zakres obowiązków pracownika, Zmiana wysokości wynagrodzenia lub innych warunków umowy o pracę, Regulamin pracy, Regulamin wynagradzania, Rozwiązanie umowy o pracę (wypowiedzenie, bez wypowiedzenia, porozumienie stron), Świadectwo pracy, Umowa o odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie, Wnioski i decyzje urlopowe (urlop wypoczynkowy, urlop bezpłatny, urlop macierzyński, urlop wychowawczy).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7587-395-5
Abecadło- czyli co i jak czytać, zanim zacznie się pisać; Rzeźbienie umysłu- czyli od czego zacząć; Igła w stogu siana- czyli poszukiwanie informacji; Nie tylko dla zapominalskich- czyli co i jak notować; Pokaż język- czyli sztuka unikania błędów; Skromność to cnota- czyli Twoje miejsce w szeregu; Koszmar kropki i przecinka- czyli strona formalna tekstu; Wielka układanka- czyli jak pisać artykuł; Warsztat paparazzo- czyli ilustracje w pracy; Nie załamuj palców- czyli jak to się robi z komputerem; Nie drażnij śpiącego lwa- czyli kontakty z wykładowcami; Pod obstrzałem- czyli sztuka referowania; Twój pierwszy raz- czyli jak się zachować podczas konferencji naukowej; Klątwa Gutenberga- czyli składanie prac do druku; Kodeks dyplomanta- czyli seminaryjny savoir-vivre; Śmiać się czy płakać- czyli humor z prac studenckich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-64788-07-9
1. Pisarstwo naukowe; 2. Cele i zadania procesu przygotowania do pisania; 3. Planowanie i organizacja prac pisarskich- warsztat pedagoga; 4. Sprawozdanie/doniesienie naukowe; 5. Kształtowanie i samo kształtowanie umiejętności pisania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7620-697-4
1. Uwagi wstępne; 2. Jednoznaczność i precyzja słów w tekście prawnym; 3. Definicje; 4. Spójniki i interpunkcja; 5. Wyrażanie normy w zdaniu pojedynczym; 6. Wyrażanie normy w zdaniu złożonym; 7. Budowa zdań wielokrotnie złożonych występujących w tekstach prawnych; 8. Podział treści w tekście prawnym; 9. Środki zwiększające spójność tekstu prawnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 340 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-14712-1
1. Co to jest redagowanie, 2. Autorzy i redaktorzy, 3. Czytelnicy i cele tekstu, 4. Założenia redakcyjne, 5. Pierwsze kroki, 6. Praca nad treścią, 7. Spójność strukturalna, 8. Spójność językowa, 9. Styl i ton, 11. Zwięzłość, 12. Przejrzystość, 13. Kurs mistrzowski, 14. Współczesna technika w procesie redagowania
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-1-138-03710-6 (hbk)
Zawiera: Introduction: How This Book Works Section 1. Strategic Writing: 1A. Introduction; 1B. The Importance of Good Writing; 1C. research, Planning and the Writing Process; 1D. Writing for the Web; 1E. Writing for Social Media; 1F. Broadcast/Podcast Writing; 1G. Strategic Design; 1H. Integrated Marketing Communications; 1I. Ethics and Strategic Writing; 1J. Diversity and Strategic Writing; 1K. Persuasion and Strategic Writing; 1L. The Law and Strategic Writing. Section 2. Strategic Writing in Public Relations: 2A. Introduction; 2B. Social Media in Public Relations; 2C. Microblogs and Status Updates; 2D. Blogs; 2E. Podcast; 2F. Websites; 2G. News Release Guidelines; 2H. Annoucement News Releases; 2I. Feature News Releases; 2J. Hybrid News Release; 2K. Social Media News Release; 2L. Media Advisories; 2M. Pitches; 2N. Video News Releases and Organizational Storytelling; 2O. Digital Newsrooms and Media Kits; 2P. Backgrounders; 2Q. Fact Sheets; 2R. Photo Opportunity Advisories; 2S. Newsletter and Magazine Stories; 2T. Annual Reports; 2U. Speeches. Section 3. Strategic Writing in Advertising: 3A. Introduction; 3B. Social Media in Advertising; 3C. Strategic Message Planners; 3D. Print Advertisements; 3E. Radio Advertisements; 3F. Television Advertisements; 3G. Web and Mobile Advertisements; 3H. Radio and TV Promotions; 3I. Radio and TV Public Service Annoucements. Section 4. Strategic in Sales and Marketing: 4A. Introduction; 4B. Social Media in Sales and Marketing; 4C. Content Marketing; 4D. Proposals and Marketing Communications Plans; 4E. Mobile Messages; 4F. Sales Letters and E-Blats; 4G. Fundraising Letters and E-Blasts; 4H. Brochures. Section 5. Strategic Writing in Business Communication: 5A. Introduction; 5B. Social Media in Business Communication; 5C. Business Correspondence; 5D. Good-News Correspondence; 5E. Bad-News Correspondence; 5F. Request Correspondence; 5G. Job-Request Correspondence; 5H. Resumes; 5I. Memoranda; 5J. Business Reports. Appendices: A. A Concise Guide to Punctuation; B. A Concise Guide to Grammar; C. A Concise Guide to Style; D. Tips for Oral Presentations.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Authority data
Sztuka pisania (hasło przedmiotowe)
Authority data
Authority data
Sztuka pisania - poradnik (hasło przedmiotowe)
Authority data
Tekst - a sztuka pisania - poradnik (hasło przedmiotowe)
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again