Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(2)
Autor
Wróblewski Łukasz
(2)
Guth David W
(1)
Iwaszkiewicz Michał
(1)
Kuras Leszek
(1)
Marsh Charles
(1)
Poovey Short Bonnie
(1)
Szpakowski Mirosław K
(1)
Szymański Piotr A
(1)
Tomczewska Dorota
(1)
Witerska Kamila
(1)
Wnuczak Paweł
(1)
Woźnicka Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Instytucje kultury
(3)
Sztuka
(3)
Zarządzanie kulturą
(3)
Controlling
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Filharmonia
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kultura
(1)
Kultura chrześcijańska
(1)
Marketing
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie kultury
(1)
Muzyka religijna
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagogika
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Reklama
(1)
Sztuka ulicy
(1)
Twórczość
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Kultura i sztuka
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Controlling w instytucjach kultury / Paweł Wnuczak. - Warszawa : Poltext , 2017. - 320, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Rozdział 1. CHARAKTERYSTYKA POLSKICH INSTYTUCJI KULTURY I ICH ROLI W GOSPODARCE I ŻYCIU SPOŁECZNYM: 1.1. Charakterystyka instytucji kultury prowadzących działalność w warunkach polskich; 1.2. Rola i znaczenie instytucji kultury w gospodarce i życiu społecznym; 1.3. Ocena kondycji publicznych instytucji kultury w Polsce. Rozdział 2. CONTROLLING JAKO SKUTECZNE NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA INSTYTUCJĄ KULTURY: 2.1. Badanie efektywności instytucji kultury; 2.2. Istota controllingu; 2.3. Funkcje i zadania controllingu w instytucjach kultury; 2.4. Kryteria systematyzacji controllingu; 2.5. Controling funkcyjny w instytucjach kultury; 2.5.1. Controlling finansowy w instytucji kultury; 2.5.3. Controlling zasobów ludzkich w instytucji kultury; 2.5.4. Controlling usług i projektów w instytucji kultury; 2.6. System controllingu w instytucji kultury - wnioski. Rozdział 3. NARZĘDZIA STOSOWANE W CONTROLLINGU ORAZ MOŻLIWOŚCI W ZAKRESIE ICH IMPLEMENTACJI W INSTYTUCJACH KULTURY: 3.1. Strategiczna karta wyników; 3.1.1. Strategiczna karta wyników jako instrument implementacji strategii i pomiaru rezultatów; 3.1.2. Systemy pomiaru dokonań w instytucjach kultury w kontekście wdrożenia zrównoważonej karty wyników; 3.1.3. Zastosowanie zrównoważonej karty wyników w instytucjach kultury; 3.2. Ocena opłacalności projektów kulturalnych; 3.3. Budżetowanie jako narzędzie sterowania instytucją kultury; 3.4. Rachunek kosztów instytucji kultury; 3.5. Narzędzia controllingu w instytucjach kultury - podsumowanie. Rozdział 4. CONTROLLING W INSTYTUCJACH KULTURY -WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 4.1. Cel badania i zastosowana metodyka; 4.2. Charakterystyka próby badawczej; 4.3. Ocena systemów controllingu stosowanych przez polskie instytucje kultury. Rozdział 5. ZASTOSOWANIE NARZĘDZI CONTROLLINGU W ZARZĄDZANIU INSTYTUCJĄ KULTURY - STUDIUM PRZYPADKU: 5.1. Implementacja systemu controllingu w teatrze -studium przypadku; 5.1.1. Wprowadzenie do studium przypadku; 5.1.2. Implementacja zrównoważonej karty wyników jako narzędzia usprawniającego proces tworzenia i kontroli realizacji strategii; 5.1.3. Proces tworzenia budżetu; 5.1.4. Zastosowanie rachunku kosztów i wyników w procesie podejmowania decyzji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Profesjonalizacja Kreatywności)
Zawiera: Kreatywność w procesie profesjonalizacji: Koncepcja kształcenia w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi; Gotowość do działań transgresyjnych studentów o różnym poziomie postawy twórczej; Wybrane aspekty profesjonalizacji i komercjalizacji kreatywności; Orientacja kolektywistyczna vs orientacja indywidualistyczna, homo sociologicus vs homo creator - dychotomia czy integralność postaw?; Od pomysłu do wdrożenia - istota, etapy i uwarunkowania procesu powstawania innowacji; Kreowanie wiedzy w kontekście teorii 6 filarów poczucia własnej wartości. Kreatywność w szkole: Kreatywność w działalności pedagoga. Perspektywa poszerzona; Kreatywny nauczyciel - w poszukiwaniu nowych źródeł zabaw. Kreatywność w przestrzeni miasta: Łódź jako przestrzeń sprzyjająca twórczości; Street art. Jako narzędzie marketingowe na poziomie samorządu terytorialnego; Dobre praktyki projektowe w sektorze usług medycznych; Creativity, innovation, enterpreneurship - the big three of modern business.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Rynek sztuki a marketing, 2.Rynek sztuki i jego odrębność, 3.Otoczenie podmiotów rynku sztuki, 4.Strategia produktu na rynku sztuki, 5.Strategia dystrybucji na rynku sztuki, 6.Strategia promocji na rynku sztuki, 7.Strategia ceny na rynku sztuki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Introduction: How This Book Works Section 1. Strategic Writing: 1A. Introduction; 1B. The Importance of Good Writing; 1C. research, Planning and the Writing Process; 1D. Writing for the Web; 1E. Writing for Social Media; 1F. Broadcast/Podcast Writing; 1G. Strategic Design; 1H. Integrated Marketing Communications; 1I. Ethics and Strategic Writing; 1J. Diversity and Strategic Writing; 1K. Persuasion and Strategic Writing; 1L. The Law and Strategic Writing. Section 2. Strategic Writing in Public Relations: 2A. Introduction; 2B. Social Media in Public Relations; 2C. Microblogs and Status Updates; 2D. Blogs; 2E. Podcast; 2F. Websites; 2G. News Release Guidelines; 2H. Annoucement News Releases; 2I. Feature News Releases; 2J. Hybrid News Release; 2K. Social Media News Release; 2L. Media Advisories; 2M. Pitches; 2N. Video News Releases and Organizational Storytelling; 2O. Digital Newsrooms and Media Kits; 2P. Backgrounders; 2Q. Fact Sheets; 2R. Photo Opportunity Advisories; 2S. Newsletter and Magazine Stories; 2T. Annual Reports; 2U. Speeches. Section 3. Strategic Writing in Advertising: 3A. Introduction; 3B. Social Media in Advertising; 3C. Strategic Message Planners; 3D. Print Advertisements; 3E. Radio Advertisements; 3F. Television Advertisements; 3G. Web and Mobile Advertisements; 3H. Radio and TV Promotions; 3I. Radio and TV Public Service Annoucements. Section 4. Strategic in Sales and Marketing: 4A. Introduction; 4B. Social Media in Sales and Marketing; 4C. Content Marketing; 4D. Proposals and Marketing Communications Plans; 4E. Mobile Messages; 4F. Sales Letters and E-Blats; 4G. Fundraising Letters and E-Blasts; 4H. Brochures. Section 5. Strategic Writing in Business Communication: 5A. Introduction; 5B. Social Media in Business Communication; 5C. Business Correspondence; 5D. Good-News Correspondence; 5E. Bad-News Correspondence; 5F. Request Correspondence; 5G. Job-Request Correspondence; 5H. Resumes; 5I. Memoranda; 5J. Business Reports. Appendices: A. A Concise Guide to Punctuation; B. A Concise Guide to Grammar; C. A Concise Guide to Style; D. Tips for Oral Presentations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Marketing w instytucji kultury i jego specyfika: Wprowadzenie do marketingu kultury; Wybrane zagadnienia rynku sztuki; Marketing w działalności instytucji kultury; 2. Kształtowanie strategii marketingowej na rynku upowszechniania dzieł sztuki: Formułowanie i wybór strategii marketingowych; Instrumenty marketingu i ich miejsce w sferze kultury wysokiej; Narzędzia marketingowe oparte na relacjach z głównymi uczestnikami rynku; 3. Strategie marketingowe w sferze kultury na przykładzie filharmonii: Działania strategiczne filharmonii; Działania marketingowe filharmonii w osiąganiu przewagi konkurencyjnej; Strategie narzędziowe stosowane przez filharmonie; Modele strategii marketingowych filharmonii dotyczące wyspecyfikowanych rynków docelowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w instytucjach kultury / red. Łukasz Wróblewski. - Dodruk. - Warszawa : CeDeWu , 2018. - 201 s. : ilustracje ; 24 cm.
Zawiera: Część I Zarządzanie projektami w instytucjach kultury; Rozdział 1. Warunki skutecznego zarządzania projektem w kulturze - Agnieszka Orankiewicz; Rozdział 2. Klaster kultury i turystyki przemysłowej w województwie śląskim jako przykład współpracy marketingowej na rynku dóbr i usług kultury - Joanna Kurowska-Pysz; Rozdział 3. Marketingowa współpraca sieci lokalnych punktów informacji kulturalnej w warunkach wykorzystania funduszy Unii Europejskiej - Joanna Kurowska-Pysz. Część II Zarządzanie strategiczne i marketingowe w instytucjach kultury; Rozdział 4. Czynniki utrudniające samodzielne opracowywanie planów strategicznych przez pracowników instytucji kultury - Mateusz Lewandowski; Rozdział 5. Operacjonalizacja modelu sprawności w zarządzaniu strategicznym instytucjami kultury - Mateusz Lewandowski; Rozdział 6. Adaptacja i zakres stosowania koncepcji marketingowej w muzealnictwie w świetle wyników badań empirycznych - Magdalena Sobocińska; Rozdział 7. Marketing mediów społecznościowych w instytucjach kultury - szansę i bariery - Iwona Lupa; Rozdział 8. Wpływ konwergencji instrumentów marketingu na marketing mix na rynku rozrywki -Adam Grzegorczyk; Rozdział 9. Młodzież szkolna i akademicka jako specyficzny rynek docelowy instytucji kultury - Łukasz Wróblewski; Rozdział 10. Strategie marketingowe filharmonii jako element upowszechniania kultury wysokiej wśród młodzieży szkolnej i akademickiej - Łukasz Wróblewski. Część III Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury - case studies; Rozdział 11. Zastosowanie strategii marketingowych w polskich teatrach - Karna Pawłicka; Rozdział 12. Finansowanie działalności instytucji kultury - studium przypadku: instytucje kultury samorządu województwa łódzkiego - Paweł A. Nowak; Rozdział 13. Wykorzystanie wybranych narzędzi PR w promocji instytucji kultury na przykładzie zrealizowanego projektu Opery Krakowskiej "Opera w Małopolsce" - Anna Kościelna; Rozdział 14. Innowacje w zarządzaniu w Centrum Kultury Dwór Artusa w Toruniu - Marek Pijanowski; Rozdział 15. Uwarunkowania skuteczności organizacji transgranicznych wydarzeń kulturalnych na przykładzie 15. Edycji Przeglądu Filmowego "Kino na granicy" - Maciej Rendaszka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1. Filozofia zarządzania organizacją z pierwiastkami pedagogiki, kultury i sztuki: Zarządzanie organizacją w kontekście zmiany; Refleksje nad bezmiarem – zarządzania organizacjami – i nie tylko; Myślę, więc jestem. Refleksje – niekoniecznie – zarządzaniu organizacjami; Nauka i wiedza wobec strategicznych wyzwań XXI wieku; Ewolucja zarządzania w subtelnie filozoficznym ujęciu. 2. Animacja kultury, edukacja, wychowanie: Kultura muzyczna w Kościele katolickim; Kierowanie zespołem muzycznym; Zarządzanie w przykościelnym zespole muzycznym; Wychowawcza i kulturotwórcza funkcja zespołów przykościelnych. 3. Geneza i konteksty młodzieżowej muzyki religijnej: Geneza piosenki religijnej; Rodzaje piosenek religijnych; Pojęcia i charakterystyka współczesnej kultury muzycznej chrześcijan; Relacje kulturowo-społeczne, funkcje i ideologia. 4. Środki masowego przekazu w przestrzeni publicznej: Media katolickie uznawane przez Kościół katolicki; Początki katolickich mass mediów; Promocja chrześcijańskiej kultury muzycznej; Wartości i edukacja kulturalna społeczności chrześcijańskiej; Rola rodziny w promowaniu kultury i wartości chrześcijańskich. 5. Badania własne. Zarządzanie karierą – determinanty edukacyjnych decyzji uczniów szkół średnich uwarunkowanych oddziaływaniem rodziny, środowiska oraz szkoły – z perspektywy doradcy zawodowego: Cel badań własnych; Rozdział 1: Rodzina a decyzje zawodowe absolwentów szkół średnich; Podstawowe terminy i pojęcia; Rola i znaczenie wychowania w rodzinie – w kontekście decyzji zawodowych; Rozdział 2: Doradztwo zawodowe; Rynek pracy a edukacja młodzieży szkolnej na poziomie średnim; Doradztwo zawodowe a w szkole średniej; Rozdział 3: Metodologia oraz badania własne; Metodologia badań; Ankieta oraz pytania badawcze; Charakterystyka próby badawczej; Wybór kierunku studiów wyższych; Czynniki oddziałujące na wybór kierunku studiów; Wnioski z badań własnych; Podsumowanie; Bibliografia; Streszczenie pracy badawczej. 6. Badania własne. Animacja kultury religijnej na przykładzie przykościelnych zespołów muzycznych w Archidiecezji Lubelskiej: Przedmiot i cel badań; Problemy i hipotezy badawcze; Główny problem badawczy; Hipoteza główna; Zmienne i wskaźniki; Obszar i grupa badawcza; Organizacja i przebieg badań; Rozdział 1: Zespoły śpiewające przy Kościele katolickim w Polsce; Organizacja i uwarunkowania; Pomoce dydaktyczne wykorzystywane przez zespoły przykościelne; Funkcjonowanie zespołów przykościelnych; Działalność zespołów przyparafialnych; Relacje duszpasterza z zespołem; Rozdział 2: Zakres realizacji zasad wykonywania śpiewów liturgicznych; Zespół przykościelny a liturgia; Repertuar zespołów przyparafialnych; Rozdział 3. Świadomość wspólnoty parafialnej i ludzi w Kościele na temat piosenki religijnej; Miejsce spotkania z piosenką religijną; Popularni wykonawcy piosenek religijnych; Rozpoznawalność stylu i gatunków muzyki religijnej wśród wiernych Kościoła katolickiego; Rozpoznawalność piosenki religijnej; Wnioski z przeprowadzonych badań; Obraz zebranego materiału muzycznego; Podsumowanie; Bibliografia; Załącznik do płyty CD; Noty biograficzne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej