Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(1)
Autor
Dobosz Piotr
(1)
Grajewski Adam
(1)
Gredka-Ligarska Iwona
(1)
Gwardzińska Żaneta
(1)
Gwoździewicz-Matan Paulina
(1)
Iwaszkiewicz Michał
(1)
Jafra Tomasz
(1)
Rozmus Dariusz (1961- )
(1)
Sabaciński Marcin
(1)
Szafrański Wojciech
(1)
Wieczorek-Kańczura Katarzyna
(1)
Witt Jakub
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Handel dziełami sztuki
(1)
Konserwatorstwo
(1)
Ochrona zabytków
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Sztuka
(1)
Zabytki archeologiczne
(1)
Zaginione dzieła sztuki
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: O zaklętych skarbach, czyli jak się można łatwo i szybko dorobić; Ustrojowe zagadnienia pozycji prawnej niemieckich stowarzyszeń archeologicznych; Znalezienie zabytku w świetle ustawy o rzeczach znalezionych; Księgi ewidencyjne jako element kontroli obrotu zabytkami? Na marginesie projektu ustawy o rejestracji narodowych dóbr kultury; Urzędy konserwatorskie wobec działalności poszukiwaczy zabytków; Uwarunkowania konserwatorskie poszukiwania zabytków. Między doktryną i rzeczywistością; Ochrona bezpieczeństwa informacji a poszukiwanie zabytków; Poszukiwanie zabytków – zagadnienia ogólne; Prawo a przestępczość przeciwko dziedzictwu narodowemu. Zagrożenia i metody zwalczania; Analiza metod obrony detektory stów przed odpowiedzialnością z art. 111 u.o.z.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Rynek sztuki a marketing, 2.Rynek sztuki i jego odrębność, 3.Otoczenie podmiotów rynku sztuki, 4.Strategia produktu na rynku sztuki, 5.Strategia dystrybucji na rynku sztuki, 6.Strategia promocji na rynku sztuki, 7.Strategia ceny na rynku sztuki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej