Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(3)
Autor
Denek Kazimierz (1932-2016)
(2)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Komorowska Hanna
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Szkolnictwo
(3)
Oświata
(2)
Edukacja domowa
(1)
Innowacje
(1)
Języki
(1)
Kształcenie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Podręczniki szkolne
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Edukacja Jutra)
1. Współczesne szkolnictwo w obliczu reform oświatowych: Edukacja jutra wiedzie do postępu edukacyjnego od wczoraj do dzisiaj; Ku nowoczesnej szkole; Nauczyciel wobec reformy- reforma wobec nauczyciela. Ku polityce partnerstwa i dialogu edukacyjnego; Dyrektor szkoły- zarządca czy kreator edukacji; System edukacji w Szwecji; 2. Szkoła jako podmiot polityki lokalnej: Środowisko lokalne rzeczywistym determinantem rozwoju edukacji; Komu zależy na jakości kształcenia? O samorządzie terytorialnym, wspólnocie lokalnej i kulturze politycznej Polaków; Wybrane zagadnienia polityki oświatowej gminy Racibórz na lata 2013-2017; 3. Kompetencje współczesnego nauczyciela: Zdolności i kompetencje interpersonalne nauczyciela warunkujące skuteczność procesu pedagogicznego; Kompetencje nauczycielskie związane z troską o motywację uczenia się uczniów/studentów w ramach paradygmatu humanistycznego w realnym środowisku uczenia się; Wykształcony, doświadczony nauczyciel… Dyskusje o przygotowaniu nauczycieli do pracy z uczniem w szkole; Jaki nauczyciel w e-szkole?; 4. Współczesne wyzwania stojące przed nauczycielami i wychowawcami: Problematyka niepowodzeń edukacyjnych z perspektywy Tatrzańskich Sympozjów Naukowych; Neurodydaktyka- sposób na niepowodzenia współczesnej szkoły?; Różnorodność w edukacji- wyzwanie dla polskich nauczycieli; Rzeczywistość wychowawcza wobec znamion psychomanipulacji w relacjach pedagogicznych współczesnej szkoły; Druga szansa dla młodzieży zaniedbanej i trudnej. Casus Ochotniczych Hufców Pracy; 5. Ewaluacja i innowacje w edukacji szkolnej: Kognitywistyczne fundamenty hybrydowego modelu szkoły; Kilka uwag o ewaluacji kształcenia szkolnego; Cel a zadanie- kategorie ewaluacji kształcenia; Innowacje pelagiczne w edukacji wczesnoszkolnej; Podstawa programowa a metodyka kształcenia; 6. Edukacja wczesnoszkolna w perspektywie jutra: Sześciolatek u progu kariery szkolnej- nowe wyzwania, szanse i zagrożenia; Kształtowanie dojrzałości szkolnej poprzez zabawę; Edukacja domową forma kształcenia i samokształcenia dzieci; Dziecko w roli konsumenta. Dylematy pedagoga; 7. Specjalne potrzeby edukacyjne i profilaktyka w szkole jutra: Paradygmaty normalizacyjne, modele wsparcia, a pomoc specjalna w szkołach masowych; Elementy Metody Dobrego Startu w profilaktyce i terapii logopedycznej; Profilaktyka zniekształceń poznawczych u dzieci- wybrane środki i metody dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ku dobrej edukacji / Kazimierz Denek. - Toruń, Leszno : Wydawnictwo Edukacyjne "AKAPIT", 2005. - 243, [1] s. : ryc.; tab. ; 24 cm.
(Studia i Monografie Wyższej Szkoły Humanitycznej w Lesznie / przewodniczący Aleksander Zandecki)
1. Reforma systemu edukacji; 2. Wspieranie i doskonalenie reformy systemu edukacji; 3. W stronę dobrej szkoły; 4. Podmiotowość uczestników procesu kształcenia; 5. Edukacja z perspektywy kapitału ludzkiego; 6. Czas wolny i związana z nim edukacja; 7. Wartości edukacji szkolnej; 8. Teologiczne aspekty edukacji szkolnej; 9. Metody dydaktyczne a aktywność i kreatywność uczniów; 10. Ewaluacja uczniowskich postępów w nauce; 11. Decydują nauczyciele
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe koncepcje programowe a ich realizacja w zreformowanej szkole: Psychologiczne aspekty procesu uczenia się języka obcego; Możliwości wykorzystania wyników badań nad przyswajaniem języka obcego w nauczaniu; Zasady konstrukcji programu autorskiego; Programy nauczania języka angielskiego w gimnazjum; Podejście do błędu językowego w programach nauczania języka angielskiego w gimnazjum; Koncepcje pedagogiczne i cele zintegrowanego programu nauczania języka francuskiego i przedmiotów artystycznych dla pierwszego etapu kształcenia; Innowacyjne materiały w nauczaniu języków obcych . Europejskie projekty współpracy w ramach programu Socrates-Lingua; 2. Podręczniki do nauki języków obcych: Wybór i ocena podręczników do nauki języków obcych; rozwijanie kompetencji interkulturowej w nowych materiałach do nauczania języka angielskiego dla szkół średnich; Ukryty program w podręcznikach do nauki języków obcych; Podręczniki do nauki języka angielskiego w gimnazjum; Materiały dydaktyczne w nauczaniu języka angielskiego do celów specjalistycznych (ESP); Podręczniki elektroniczne do nauki języków obcych; 3. Kształcenie nauczycieli języków obcych: Paradygmaty wstępnego kształcenia nauczycieli języków obcych; Tworzenie programu językowego w kształceniu nauczycieli na przykładzie programu zajęć z konwersacji; Autorski program doskonalenia nauczycieli języka angielskiego w zakresie techniki oceniania i testowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej