Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Hall Hanna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing
(1)
Oświata
(1)
Szkolnictwo
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie oświatą
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing w szkolnictwie / Hanna Hall. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2007. - 236 s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
1. Marketingowa koncepcja zarządzania w organizacjach niekomercyjnych. 2. Przedmiot i metody analizy otoczenia i potencjału szkoły. 3. Segmentacja rynku adresatów oferty szkoły i pozycjonowanie szkoły. 4. Kształtowanie kompozycji instrumentów marketingowych. 5. Badania marketingowe w szkołach - proces i metody. 6. Źródła i metody pozyskiwania zasobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej