Form of Work
Książki
(3)
Status
only on-site
(3)
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(3)
Author
Bereziński Mirosław
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Siemińska-Łosko Agnieszka
(1)
Year
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Internet
(3)
Komputery
(3)
Szkolnictwo
(3)
Arkusze kalkulacyjne
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Excel
(1)
Interdyscyplinarność
(1)
Multimedia
(1)
Nauczyciele
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
4 results Filter
No cover
Book
In basket
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
ISBN: 978-83-7441-454-8
Wstęp. I. Technologie informacyjna - pojęcia, tendencje edukacyjne, przygotowanie nauczycieli: 1. Technologia informacyjne (TI) - pojęcia, środki, narzędzia, metody. 2. Współczesna edukacja a technologia informacyjna. 3. Związek technologii informacyjnej z edukacją medialną. 4. Kształcenie nauczycieli w zakresie technologii informacyjnej i edukacji medialnej. 5. Standardy przygotowania nauczycieli w zakresie TI. II. Internet jako narzędzie kształcenia nauczycieli: 1. Internet - pojęcia, historia, obszary zastosowań w edukacji. 2. Metody zdalnego kształcenia nauczycieli w zakresie TI z wykorzystaniem wybranych technik komputerowych.3. Projekty systemów edukacji z wykorzystaniem sieci Internet w Polsce i na świecie. 4. Programy umożliwiające polskim szkołom dostęp do sieci komputerowej Internet. 5. PIONIER: Polski Internet Optyczny. III. Możliwości zastosowania Internetu w edukacji technologii informacyjnej: 1. Korzyści wynikające z wprowadzenia technologii informacyjnej do szkół. 2. Nowa rola nauczyciela w edukacji na odległość. 3. Techniki pedagogiczne w pracy z wykorzystaniem Internetu. 4. Warsztat pracy nauczyciela - wykładowcy. 5. Narzędzia do kształcenia na odległość. 6. Elementy metodologii prowadzenia edukacji z wykorzystaniem sieci Internet. 7. Materiał dydaktyczny. 8. Projektowanie kursów on-line. 9. Nauczanie za pomocą stron edukacyjnych. 10. Prowadzenie wideokonferencji w sieci komputerowej Internet. 11. Telewizja interaktywna i jej rola w edukacji nauczycieli. 12. Wirtualne Punkty Konsultacyjne. IV. Ograniczenia zastosowania Internetu w edukacji technologii informacyjnej: 1. Zagrożenia i bariery wynikające z wprowadzenia TI do szkół. 2. Podstawowe problemy wynikające z użytkowania sieci komputerowej Internet. V. Bariery ograniczające wykorzystanie technologii informacyjnej w szkole: 1. Wykorzystanie Internetu przez nauczycieli technologii informacyjnej i nauczycieli pozostałych przedmiotów. 2. Wykorzystanie nabytej w ramach szkoleń wiedzy przez nauczycieli technologii informacyjnej i nauczycieli pozostałych przedmiotów. 3. Bariery ograniczające wdrożenia i wykorzystanie przez nauczycieli technologii informacyjnej w szkole.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88311-68-9
Międzyprzedmiotowe aspekty dydaktyki matematyki i geografii; Przedsiębiorczość nauczycieli i jej uwarunkowania; wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego Excel w rachunkowości; Propozycje w zakresie łączenia treści matematycznych i niematematycznych w nauczaniu zintegrowanym; Wspomagająca rola komputera w rozwiązywaniu zadań i problemów uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; Użycie arkusza kalkulacyjnego MS Excel jako narzędzia pomiaru dydaktycznego na lekcjach wychowania fizycznego; Wykorzystanie technik komputerowych w zajęciach świetlicowych z dziećmi specjalnej troski; Arkusz kalkulacyjny Excel w nauczaniu matematyki w szkole podstawowej i gimnazjum; Rozwój szkoły jako organizacji uczącej się; Zastosowanie pakietu Microsoft Office w dydaktyce fizyki; Wykorzystanie komputera na lekcjach chemii; Elementy analizy i przetwarzania danych w nauczaniu gimnazjalnym; Zastosowanie technologii informacyjnej w nauczaniu przedmiotu "Podstawy żywienia człowieka"; Komputerowe wspomaganie pracy biblioteki szkolnej; Komputerowe wspomaganie nauczania matematyki w gimnazjum; Wykorzystanie techniki komputerowej do realizacji ścieżek międzyprzedmiotowych; Integracja nauczania matematyki i przyrody w szkole podstawowej specjalnej dla dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną; Rola komputerów w wychowaniu dzieci i kształtowania ich postaw estetycznych; Komputerowe wspomaganie lekcji matematyki w klasie IV szkoły podstawowej; Wykorzystanie komputera w nauczaniu fizyki; Liczby Fibonacciego w matematyce i przyrodzie; Rola przyrody w kształtowaniu matematycznej intuicji dziecka sześcioletniego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
ISBN: 83-7322-550-1
1. Kongnitywistyczne aspekty technologii edukacyjnej - kierunki badań, 2. Reforma systemu edukacji szkolnej, 3. Mass media i hipermedia zagrożeniem i szansą w edukacji, 4. Wybrane aspekty komunikacji interakcyjnej człowieka z komputerem, 5. Skrypt z wybranych zagadnień informatyki obudowany środkami dydaktycznymi i jego skuteczność, 6. Wpływ dostępu do Internetu na nauczanie informatyki w szkole podstawowej i gimnazjum, 7. Zastosowanie techniki multimediów strumieniowych w procesie przekazu informacji, 8. Multimedialne programy edukacyjne - próba poszukiwania kryteriów oceny, 9. Wybrane współczesne formy multimedialnego przekazu informacji wykorzystywane w edukacji niestacjonarnej, 11. Instytucja szkoły wobec fenomenu Internetu, 12. Technologia informacyjna a współczesna edukacja, 13. System ekspertowy wspomagania decyzji diagnostyczno-terapeutycznych dla dzieci z dysleksją
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again