Form of Work
Książki
(9)
Czasopisma
(1)
Status
only on-site
(10)
available
(6)
Branch
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(10)
Author
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Detyna Beata
(1)
Dietl Jerzy
(1)
Francik Kamila
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kosiński Bohdan
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Miąsek Dagmara
(1)
Nowak Alojzy Z
(1)
Pańkowska Małgorzata
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Porvazník Ján
(1)
Pudło Mariusz
(1)
Pędziwiatr Ewelina
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Shypulina Yuliia
(1)
Sroka Henryk
(1)
Stolarska Agnieszka
(1)
Sulich Adam
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Trofimov Valerij Vladimirovič
(1)
Trojanowski Tomasz
(1)
Widera Wiktor
(1)
Wolski Waldemar
(1)
Zając Paweł
(1)
Ćwik Bogdan
(1)
Żukowska Joanna
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(8)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(10)
Subject
Systemy informatyczne
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Banki
(4)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Internet
(2)
Marketing
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
BPMS (informat.)
(1)
Banki internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Bezpzieczeństwo informacyjne
(1)
Biznes
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Franchising
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Innowacje
(1)
Internet -- stosowanie -- gospodarka
(1)
Języki programowania
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kobieta
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kredyt
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing partnerski
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Obsługa klienta
(1)
Oceny pracowników
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Parlament
(1)
Polska
(1)
Prawo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym
(1)
Płaca minimalna
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Równowaga ekonomiczna
(1)
Sport
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Terroryzm
(1)
Unia Europejska
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zabezpieczenie wierzytelności
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zdolności
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Subject: time
2001-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Katowice
(1)
Genre/Form
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
10 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-89069-37-7
CZ.I Bank na tle systemu bankowego i rynku finansowego : 1.System bankowy, 2.bank i jego cechy charakterystyczne, 3.Rynki finansowe - instrumenty, podmioty, klasyfikacja. Cz. II Operacje bankowe: 4.Operacje depozytowe, 5.Operacje płatnicze, 6.Operacje aktywne - kredytowe i lokacyjne, 7.Operacje zabezpieczające - gwarancje i poręczenia, 8.Operacje instrumentami pochodnymi. Cz. III Otoczenie banku i jego relacje z nim : 9.Otoczenie banku, 10.Marketing bankowy, 11.Bankowość elektroniczna. Cz. IV Gospodarka finansowa banku : 12.Pasywa, aktywa, wynik finansowy, 13.ryzyko i zarządzanie ryzykiem, 14.Analiza i ocena sytuacji finansowej banku. Cz. V Zarządzanie bankiem : 15.Organizowanie działalności banku, 16.Kontrola w zarządzaniu bankiem, 17.Polityka banku i planowanie działalności
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Navigator ISSN 1425-0993 ; 17)
Wstęp, Cel i zakres pracy, 1. Charakterystyka systemów CRM w aspekcie zarządzania logistycznego, 1.1. Logistyczna obsługa klienta, 1.2. Ogólne pojęcie i definicje systemu CRM, 1.3. Poczatki i rozwój systemów CRM, 1.4. Filozofia CRM, 1.5. Koncentracja na kliencie jako podstawa strategii CRM, 1.6. Architektura systemów CRM, 2. Przegląd oraz porównanie wybranych systemów dostepnych na rynku, 2.1. Systemy o pełnej funkcjonalności CRM, 2.2. Systemy o ograniczonej funkcjonalności CRM, 2.3. Rynek CRM w Polsce, 3. technologie IT wspierające CRM, 3.1. Internet i rynki internetowe, 3.2. Elektroniczny biznes (e-business), 3.3. E-CRM, 3.4. Mobolny CRM, 3.5. Przegląd nowoczesnych technologii telematycznych, 4. Wdrożenie systemu TETA_CRM w modelowej firmie, 4.1. cele i oczekiwania wobec wdrożenia systemu, 4.2. Harmonogram wdrożenia, 4.3. Zakres funkcjonalny systemu TETA_CRM, 4.4. Charakterystyka firmy modelowej, 4.5. Zdefiniowanie potrzeb modelowej firmy wobec systemu, 5. Analiza wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.1. Charakterystyka procesow biznesowych objetych wdrożeniem, 5.2. Ważniejsze modyfikacje systemu, 5.3. Środowisko informatyczne, 5.4. Koszty wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.5. Przebieg wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.6. Korzyści i zagrożenia związane z wdrożeniem systemu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Bakalavr. Akademičeskij kurs)
ISBN: 978-5-534-00259-1
Zawiera: Раздел I. ИНФОРМАЦИЯ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ И ПРОЦЕССЫ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ Глава 1. Экономическая информация: Экономическая информация как часть информационного ресурса общества; Информация и информационные процессы в организационно-экономической сфере; Сущность, значение и закономерности развития информационных систем и технологий в современной экономике; Экономические законы развития информационных технологий. Глава 2. Информационные технологии: Основные понятия, терминология и классификация; Технология и методы обработки экономической информации; Структура базовой информационной технологии. Глава 3. Информационные системы: Роль и место автоматизированных информационных систем в экономике; Виды информационных систем и принципы их создания; Состав информационных систем; Жизненный цикл информационных систем. Раздел II. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В УПРАВЛЕНИИ ПРЕДПРИЯТИЕМ Глава 4. Организация и средства информационных технологий обеспечения управленческой деятельности: Предприятие как объект управления; Роль и место информационных технологий в управлении предприятием; нформационные технологии организационного развития и стратегического управления предприятием. Глава 5. Методические основы создания информационных систем и технологий в управлении предприятием: Основные понятия; Системный подход; Информационный подход; Стратегический подход; Объектно-ориентированный подход; Методические принципы совершенствования управления предприятием на основе информационных технологий; Разработка информационного обеспечения систем управления предприятием. Глава 6. Информационные технологии документационного обеспечения управленческой деятельности: Основные понятия документационного обеспечения управленческой деятельности; Виды информационных систем управления документационным обеспечением предприятия; Организация электронной системы управления документооборотом. Глава 7. Инструментальные средства компьютерных технологий информационного обслуживания управленческой деятельности: Общие свойства КИС; Типовой состав функциональных модулей КИС; Корпоративная информационная система SAP R/3; Корпоративные информационные системы компании «Microsoft»; Корпоративная информационная система «Галактика»; Корпоративная информационная система «Парус». Глава 8. Компьютерные технологии интеллектуальной поддержки управленческих решений: Корпоративная сеть Интранет; Информационные базы корпоративных информационных систем; Аналитическая обработка данных. Раздел III. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В МАРКЕТИНГЕ Глава 9. Структура и состав информационной системы маркетинга; Маркетинг как объект управления; Информационное обеспечение в системе управления маркетингом; Управление взаимоотношениями с потребителем (CRM); Планирование ресурсов в зависимости от потребности клиента (CSRP); Непрерывная информационная поддержка поставок и жизненного цикла (CALS); Программные продукты в маркетинге. Глава 10. Функциональное назначение и ресурсы Интернета: Технология Интернет в маркетинге; Электронная коммерция. Раздел IV. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БУХГАЛТЕРСКОМ УЧЕТЕ Глава 11. Общая характеристика информационной системы бухгалтерского учета: Сущность и принципы ведения бухгалтерского учета; Учетная политика; Функциональная архитектура бухгалтерского учета. Глава 12. Компьютерные информационные технологии в бухгалтерском учете: Программные продукты ИС бухгалтерского учета; Классы программных продуктов ИС бухгалтерского учета. Раздел V. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БАНКОВСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 13. Специфика организации банковского дела в России: Сущность банковской деятельности; Операции и услуги банков; Основные тенденции развития банковской системы России. Глава 14. Проблемы создания информационных систем банковской деятельности: Принципы построения автоматизированных банковских систем; Технические решения банковских систем; Информационное и программное обеспечение банковских систем; Электронный документооборот в банке Глава 15. Электронные банковские услуги: Электронные услуги с использованием банковских карт; Электронные услуги дистанционного банковского обслуживания; Автоматизация межбанковских расчетов; Электронные платежные системы в Интернете. Раздел VI. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В СТРАХОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 16. Понятие страховой деятельности и ее организации: Риск как экономическая категория; Основные функции и задачи страхования; Основы финансово-хозяйственной деятельности страховщиков. Глава 17. Автоматизированные информационные системы страховой деятельности: Организационная структура ИС СД; Функциональная структура ИС СД; Информационные технологии ИС СД; Программа «Парус-Страхование»; Программа «ИНЭК-Страховщик»; Развитие ИС СД. Раздел VII. СТАНДАРТИЗАЦИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ Глава 18. Основы построения системы стандартов ИТ: Понятие открытых систем; Международные структуры в области стандартизации информационных технологий; Методологический базис открытых систем; Архитектурные спецификации (эталонные модели); Эталонная модель взаимосвязи открытых систем; Базовые спецификации. Глава 19. Инструменты функциональной стандартизации: Понятие профиля открытой системы; Классификация профилей; Основные свойства и назначение профилей; Пример компоновки функционального профиля. Раздел VIII. БЕЗОПАСНОСТЬ ИНФОРМАЦИОННЫХ СИСТЕМ Глава 20. Защищенная информационная система: Определение защищенной информационной системы; Методология анализа защищенности информационной системы; Требования к архитектуре информационной системы для обеспечения безопасности ее функционирования; Этапы построения системы безопасности ИС; Стандартизация подходов к обеспечению информационной безопасности; Обеспечение интегральной безопасности информационных систем.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
IT w firmie / Tomasz Teluk. - Gliwice : Helion, 2004. - 244 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 83-7361-410-9
1. Przedsiębiorstwo działające w czasie rzeczywistym ( Real-Time Enterprise), 2.Technologie informacyjne- rdzeń nowoczesnego biznesu, 3. Marketing w czasie rzeczywistym i współczesne systemy wspomagania sprzedaży, 4. Otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa działającego w czasie rzeczywistym
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
MEiP 1(16) 2007. - Warszawa : Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im.Ryszarda Łazarskiego, 2007. - 153 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Myśl Ekonomiczna i Prawna : kwartalnik Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ISSN 1644-4213 ; 1(16) 2007)
1. Finanse publiczne w procesie dostosowania polskiej gospodarki do przyjęcia Euro; 2. Rola rynku kapitałowego w proinnowacyjnej alokacji kapitału w Polsce; 3. Reformy bankowe w krajach Europy Środkowej; 4. Organizacja wirtualna a organizacja tradycyjna - analiza porównawcza systemów zarządzania; 5. Istota i zakres marketingu sportu; 6. Raport o innowacyjności polskiej gospodarki
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 577)
ISBN: 83-7241-478-5
1. Analiza kierunków rozwoju systemów informacyjnych wspomagających zarządzanie, 2. Metoda technologii obiektowej w tworzeniu przedsięwzięć biznesowych, 3. Metody obiektowo rozproszone w e-biznesie, 4. Technologie internetowe w tworzeniu systemu informacyjnego przedsiębiorstwa, 5. Badanie stanu zaawansowania przedsiębiorstw w realizacji przedsięwzięć internetowych (e-biznesu), 6. Modele strategii realizacji e-biznesu w przedsiębiorstwie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyt Studencki Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 3)
1. Polska i region świętokrzyski w perspektywie integracji europejskiej: Perspektywy rozwoju integracji europejskiej. Polska a Unia Europejska; Rozwój regionu świętokrzyskiego w warunkach integracji europejskiej; Województwo świętokrzyskie u progu wejścia do Unii Europejskiej; Sytuacja kobiet polskich na rynku pracy w przededniu wstąpienia Polski do Unii Europejskiej; Specyfika małych firm w dobie wejścia Polski do Unii Europejskiej; Warunki przystąpienia i droga do Unii Europejskiej - specyfika Danii. 2. Technologia informatyczna i problemy marketingu: Wpływ technik internetowych na funkcjonowanie biznesu; Reklama internetowa jako nowoczesna forma komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem; Franchising jako forma kanału dystrybucyjnego; Systemy informatyczne. Zarządzanie bliżej produkcji. 3. Wybrane zagadnienia nauk politycznych: Eskalacja terroryzmu na świecie; Historia Parlamentu Wielkiej Brytanii; Stan obecny i perspektywy polsko - rosyjskich stosunków handlowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-910763-7-7
Cz.I Media a uczelnie : 1.Rola mediów w kształtowaniu wizerunku nauki i jakości ksztaćłenia, 2.Edukacja w medialnym stereotypie, 3.Debata publiczna a tworzenie polityki wobec szkół wyższych, 3.Unia Europejska a promocjha i oferta edukacyjna polskich uczelni. Cz.II Znaczenie srodków masowego przekazu dla promocji uczelni : 1.system komunikacji marketingowej szkoły wyższej, 2.Reklama prasowa szkół wyższych, 3.Relacje szkoła wyższa-media a kształtowanie pozytywnego wizerunku uczelni, 4.Rola informacji w środkach masowej komunikacji w kształtowaniu jakości nauczania w szkołach wyższych, 5.PR - promocja państwowej i prywatnej uczelni ekonomicznej (na przykładzie Akademii Ekonomicznej i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu), 6.Znaczenie środków masowego przekazu w promowaniu powstającej uczelni na przyładzie Wyższej Szkoły Biznesu-National-Louis University w Nowym Sączu. CZ.III Rankingi uczelni w środkach masowego przekazu : 1.Ranking jako element systemu informacji o szkołach wyższych, 2.Biznes a (i) etyka. Promowanie uczelni i kierunków studiów za posrednictwem środków masowego przekazu, 3.Rankingi szkół wyższych na świecie - na przykłądzie USA, Wielkiej Brytanii i Japonii. CZ.IV Wykorzystywanie współczesnej technologoo informatycznej w zarządzaniu uczelnią oraz jej promocji : 1.Systemy teleinformatyczne środkiem kreowania wizerunku uczelni wyższych, 2.Internet na uczelni, 3.Witryna www jak wizytówka uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie, 4.Rola interentu w koształtowaniu wizerunku społecznego uczelni. CZ.V Wykorzystanie współczesnej technologii informatycznej w nauczaniu na odległość : 1.Studia wyższe na odległość, 2.Dedytkowane oprogramowanie wykorzystywane w kształceniu na odległość, 3.Internetowe systemy zdalnego nauczania a problem bezpieczeństwa , 4.O wykorzystywanych możliwościach zastosowania narzędzi interentowych w nauczaniu na odległość, 5.Realizacja studiów wspomaganych interentowo w Wyższej Szkole Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
ISBN: 83-7246-071-X
1.Transformacje organizacji w cyberprzestrzeni, 2. Kierunki kształtowania strategii organizacji wirtualnej i handlu elektronicznego, 3. Rozwój społeczeństwa globalnej informacji, 4. Nowe formy pracy w cyberprzestrzeni, 5. Analiza koncepcji interorganizacyjnego systemu informatycznego, 6. Infrastruktura sieciowa dla potrzeb funcjonowania organizacji w cybeprzestrzeni, 7.System zarządzania łańcuchem dostaw, 8.Bazy danych w internecie, 9.Inteligentna komputerowa gra strategiczna w internecie IKGwi AE 2000 - od koncepcji do realizacji, 10. Systemy informacyjne marketingu. Marketing w cyberprzestrzeni, 11. Wpływ systemów informatycznych na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 2/2018)
Zawiera: Scientific examination and valuation of holistic managerial competence; Innovation culture as the basis for innovative environment of the enterprise; Innowacyjne produkty i usługi w polskiej bankowości; Financial risk in the contemporary environment of enterprises; Wdrożenie koncepcji „szczupłego” zarządzania w szkole wyższej; „Rodzinny znaczy godny zaufania” - przedsiębiorstwa rodzinne w opinii polskich konsumentów; Talent jako element potencjału organizacji XXI wieku; Istota kapitału relacyjnego - ujęcie empiryczne oraz dalsze kierunki badań; Big data jako narzędzie zarządzania procesem budowania społeczeństwa idealnego; Wynagrodzenie i zatrudnienie w mikroprzedsiębiorstwach; Integralne oceny równowagi makroekonomicznej na przykładzie polskiej gospodarki; Analiza założeń teorii uwarunkowań sytuacyjnych w kontekście zarządzania projektem europejskim; Change or continuation? Long-term city management on the example of local development strategy of Katowice; Zastosowanie chmury obliczeniowej dla potrzeb systemów BPMS; Chosen aspects of it resources security in sme sector enterprises - results of the research; Koncepcja modelu zagrożenia w systemach ostrzegających organizację; Recenzja książki: D. Martin, J. Schouten, Sustainable Marketing.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again