Form of Work
Książki
(52)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(41)
available
(36)
unknown
(2)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(42)
Author
Nowicki Adam
(6)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(4)
Kiełtyka Leszek
(3)
Borowiecki Ryszard
(2)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Aleksnadrowicz Tomasz R
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Babik Wiesław (1956- )
(1)
Bartkiewicz Witold
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bzdek Krzysztof
(1)
Cadle James
(1)
Chibowski Robert
(1)
Chomiak-Orsa Iwona
(1)
Coleman Jason
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Detyna Beata
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dziura Marek
(1)
Flakiewicz Wiesław
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Francik Kamila
(1)
Frączek Renata
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gałach Adam
(1)
Gałaj-Emiliańczyk Konrad
(1)
Gerszberg Tomasz
(1)
Gołębiowska Ewa
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Górczyńska Agnieszka
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Głukowski Ryszard
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jabłoński Włodzimierz Jerzy
(1)
Jones Nora
(1)
Kaczmarek Jarosław
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kafel Tomasz
(1)
Kaliski Maciej
(1)
Karciarz Magdalena
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kolegowicz Konrad
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kruk Anna
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Lech Przemysław
(1)
Lewandowski Jerzy
(1)
Liderman Krzysztof (1954- )
(1)
Masłyk-Musiał Ewa
(1)
Messenlehner Brian
(1)
Mikulski Kazimierz
(1)
Miąsek Dagmara
(1)
Miłosz Marek
(1)
Mrozik Przemysław
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Ober Józef
(1)
Oleński Józef
(1)
Pawłowska Agnieszka
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Perenc Józef
(1)
Pietruch-Reizes Diana
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Porvazník Ján
(1)
Pudło Mariusz
(1)
Pędziwiatr Ewelina
(1)
Rokicka-Broniatowska Anna
(1)
Romanowska Maria
(1)
Rosenthal Casey
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Shypulina Yuliia
(1)
Siemieniuk Nina
(1)
Sobolewska Olga
(1)
Sopińska Agnieszka
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Sroka Henryk
(1)
Stefanowicz Bogdan
(1)
Stolarska Agnieszka
(1)
Sulich Adam
(1)
Surawski Bartosz M
(1)
Szadkowska-Rucińska Małgorzata
(1)
Szczygieł Maciej
(1)
Szewczyk Agnieszka
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Tor Krzysztof
(1)
Trofimov Valerij Vladimirovič
(1)
Trojanowski Tomasz
(1)
Unold Jacek
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Widera Wiktor
(1)
Year
2020 - 2022
(5)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(4)
Time Period of Creation
2001-
(6)
Country
Poland
(55)
Language
Polish
(55)
Subject
Systemy informacyjne
(28)
Przedsiębiorstwo
(17)
Systemy informatyczne zarządzania
(15)
Informacja dla zarządzania
(14)
Informacja
(8)
Systemy informatyczne
(8)
Zarządzanie wiedzą
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Informatyka
(5)
Organizacja
(5)
Bezpieczeństwo informacyjne
(4)
Internet
(4)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(4)
Zarządzanie
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Baza danych
(3)
Informacja gospodarcza
(3)
Inteligencja sztuczna
(3)
Kadry
(3)
Konflikt
(3)
Negocjacje
(3)
Organizacja -planowanie
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Administracja
(2)
Banki
(2)
Dane osobowe
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Innowacje
(2)
Jakość
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Komputery
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing partnerski
(2)
Menedżerowie
(2)
Systemy informacyjne zarządzania
(2)
Systemy informatyczne zarządzania -- podręcznik akademicki
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zintegrowane systemy informatyczne
(2)
Administracja publiczna
(1)
Algorytmy
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Awaria techniczna
(1)
BPMS (informat.)
(1)
Banki internetowe
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpzieczeństwo informacyjne
(1)
Biznes
(1)
Decyzje
(1)
Fundacja
(1)
Google
(1)
Gospodarka
(1)
Infobrokerzy
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacje niejawne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing
(1)
Normalizacja
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Nowy Sącz (woj. Małopolskie)
(1)
Obsługa klienta
(1)
Oceny pracowników
(1)
Ochrona danych
(1)
Optymalizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prakseologia
(1)
Programy komputerowe
(1)
Projekt informatyczny
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations
(1)
Płaca minimalna
(1)
Reengineering*
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regionalizm
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Ryzyko gospodarcze -- zarządzanie
(1)
Równowaga ekonomiczna
(1)
Sieci neuronowe
(1)
Sieś komputerowa
(1)
Sprzedaż
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Substancje niebezpieczne i szkodliwe
(1)
System zarządzania bezpieczeństwem informacji (SZBI)
(1)
Subject: time
2001-
(2)
2001-0
(1)
Subject: place
Katowice
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(3)
Poradnik
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Opracowanie
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Zarządzanie i marketing
(6)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
55 results Filter
Book
In basket
Bezpieczeństwo informacyjne : nowe wyzwania / Krzysztof Liderman. - Wyd. 2. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2017. - 421 s. : il. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-01-19565-6
Wstęp. 1. Wprowadzenie do ochrony informacji. 1. 1.1. Prywatność, anonimowość, poufność, ... 1. 1.2. Zagrożenia, podatności, zabezpieczenia, incydenty. 1. 5.8. 1.2.1. Zagrożenia. 1. 5.8. 1.2.2. Podatności. 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.2.1. Security Content Automation Protocol (SCAP). 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.2.2. Cykl życia podatności oprogramowania. 1. 5.8. 1.2.3. Zabezpieczenia. 1. 5.8. 1.2.4. Incydenty i zarządzanie incydentami. 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.4.1. Obsługa incydentów – podstawowe wytyczne norm i standardów. 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.4.2. Zgłoszenie incydentu. 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.4.3. Zasoby do obsługi incydentu. 1. 1.3. Elementy projektowania systemu bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 5.8. 1.3.1. Cykl życia systemu. 1. 5.8. 1.3.2. Zarządzanie przedsięwzięciem projektowania i budowy systemu bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 5.8. 1.3.3. Etap analizy w cyklu rozwojowym systemu bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 5.8. 1.3.4. Etap projektowania w cyklu rozwojowym systemu bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 5.8. 1.3.5. Dokumentowanie prac projektowych. 1. 5.8. 1.3.6. Dobre praktyki w projektowaniu wiarygodnych systemów. 1. Literatura. 2. Modele ochrony informacji. 1. 2.1. Organizacja dostępu do informacji. 1. 2.2. Sterowanie dostępem do informacji. 1. 2.3. Model Grahama–Denninga. 1. 2.4. Model Bella–LaPaduli. 1. 2.5. Model Biby. 1. 2.6. Model Brewera–Nasha (chiński mur). 1. 2.7. Model Clarka–Wilsona. 2.8. Model Harrisona–Ruzzo–Ullmana (HRU). 1. 5.8. 2.8.1. Uogólnienie modelu HRU – model TAM. 1. 2.9. Podstawowe Twierdzenie Bezpieczeństwa. 1. 5.8. 2.9.1. Konkretyzacja BST. 1. 2.10. Podsumowanie. 1. Literatura. 3. Zarządzanie ryzykiem. 1. 3.1. Charakterystyka procesu zarządzania ryzykiem. 1. 3.2. Przegląd norm i standardów z zakresu zarządzania ryzykiem. 1. 5.8. 3.2.1. Norma PN-ISO/IEC 27005:2010. 1. 5.8. 3.2.2. Standardy FIPS/NIST. 1. 5.8. 3.2.3. ISO 31000 – rodzina norm dotyczących zarządzania ryzykiem. 1. 5.8. 3.2.4. Rekomendacja D. 1. 3.3. Analiza ryzyka – identyfikacja zakresu, środowiska, zagrożeń i podatności. 1. 5.8. 3.3.1. Identyfikacja zakresu i środowiska analizy ryzyka. 1. 5.8. 3.3.2. Identyfikacja zagrożeń i podatności. 1. 3.4. Analiza ryzyka – szacowanie ryzyka. 1. 5.8. 3.4.1. Oszacowanie ryzyka – metoda ilościowa. 1. 5.8. 3.4.2. Oszacowanie ryzyka – metoda jakościowa. 1. 5.8. 3.4.3. Burza mózgów – identyfikacje zagrożeń i podatności. 1. 5.8. 3.4.4. Szacowanie ryzyka według normy PN-ISO/IEC-27005. 1. 5.8. 3.4.5. Szacowanie ryzyka według organizacji Microsoft®. 1. 5.8. 3.4.6. Szacowanie ryzyka – analiza bezpieczeństwa dla systemów sterowania. 1. 3.5. Zmniejszanie wartości ryzyka. 1. 5.8. 3.5.1. Kontrolowanie ryzyka przez stosowanie zabezpieczeń. 1. 3.6. Akceptacja ryzyka szczątkowego. 1. 5.8. 3.6.1. Ryzyko akceptowalne i koszty postępowania z ryzykiem. 1. 3.7. Administrowanie ryzykiem. 1. Literatura. 4. Dokumentowanie systemu ochrony informacji. 1. 4.1. Polityka bezpieczeństwa. 1. 4.2. Plan, instrukcje i procedury bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 4.3. Dokumentowanie przedsięwzięć zapewniania ciągłości działania organizacji. 1. 5.8. 4.3.1. Plan zapewniania ciągłości działania – nazewnictwo i struktura. 1. 5.8. 4.3.2. Przygotowanie planu zapewniania ciągłości działania. 1. 5.8. 4.3.3. Plany kryzysowe a plany zapewniania ciągłości działania. 1. 5.8. 4.3.4. Wytyczne z norm i standardów do konstrukcji planów zapewniania ciągłości działania. 1. 4.4. Przedsięwzięcia techniczne w zapewnianiu informacyjnej ciągłości działania. 1. 5.8. 4.4.1. Kopie bezpieczeństwa. 1. 5.8. 4.4.2. Kopie bezpieczeństwa – infrastruktura i organizacja. 1. 5.8. 4.4.3. Zdalna kopia bezpieczeństwa. 1. 5.8. 4.4.4. Zapasowe ośrodki przetwarzania danych. 1. 4.5. Przykłady struktury dokumentu Plan zapewniania ciągłości działania. 1. 5.8. 4.5.1. Wariant 1. 1. 5.8. 4.5.2. Wariant 2. 1. 5.8. 4.5.3. Wariant 3. 1. Literatura. 5. Badanie i ocena stanu ochrony informacji. 1. 5.1. Diagnostyka techniczna. 1. 5.2. Testowanie jako element diagnostyki technicznej. 1. 5.3. Testy penetracyjne jako szczególny przypadek testowania. 1. 5.4. Audyt jako szczególny przypadek badania jakości systemu ochrony informacji. 1. 5.5. Metodyka LP–A. 1. Literatura. 6. Standardy i normy bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 6.1. Standardy i normy i wspierające projektowanie i wytwarzanie bezpiecznych produktów oraz systemów. 1. 5.8. 6.1.1. Common Criteria i norma ISO/IEC 15408. 1. 5.8. 6.1.2. Publikacje specjalne NIST serii 800. 1. 5.8. 6.1.3. CIS Critical Security Controls. 1. 6.2. Standardy i normy wspierające zarządzanie bezpieczeństwem informacji. 1. 5.8. 6.2.1. COBIT TM – dobre praktyki w zakresie ładu informatycznego. 1. 5.8. 6.2.2. Zarządzanie bezpieczeństwem informacji – standard BS 7799 i normy serii ISO/IEC 2700x. 1. 5.8. 1.2.2. 6.2.2.1. Przegląd zawartości normy ISO/IEC 27002:2013. 1. 5.8. 1.2.2. 6.2.2.2. Przegląd zawartości normy ISO/IEC 27001:2013. 1. 6.3. Inne normy i standardy wspomagające ocenę oraz zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym. 1. 6.3. 6.3.1. Norma ISO/IEC 21827 i SSE-CMM® – System Security Engineering Capability Maturity Model. 1. 6.3. 6.3.2. ITIL – IT Infrastructure Library. 1. Literatura. 7. Polityka informowania – oddziaływanie przekazem informacji. 1. 7.1. Bezpieczeństwo informacyjne w dokumentach rangi państwowej. 1. 7.2. Komunikacja strategiczna. 1. 7.3. Definicje Komunikacji strategicznej. 1. 7.4. Charakterystyka Komunikacji strategicznej. 1. 7.5. Główne kontrowersje dotyczące Komunikacji strategicznej. 1. 7.6. Relacje Komunikacji strategicznej. 1. 6.3. 7.6.1. Relacje Komunikacji strategicznej z operacjami informacyjnymi i psychologicznymi. 1. 6.3. 7.6.2. Relacje Komunikacji strategicznej z dyplomacją publiczną. 1. 6.3. 7.6.3. Relacje Komunikacji strategicznej z działalnością prasowo-informacyjną. 1. 7.7. Strategia Komunikacyjna – uwagi ogólne. 1. Literatura. Załącznik. Metodyka LP–A przeprowadzania audytu z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego. 1. Wykaz używanych terminów i symboli graficznych. 1. Wstęp. Z1. Skład Zespołu audytowego, kwalifikacje jego członków i zakresy kompetencji. Z2. Wyposażenie narzędziowe Zespołu audytowego. Z2. Z.2.1. Kwestionariusze ankietowe. Z2. Z.2.2. Szablony edycyjne dokumentów. Z.2.3. Skanery bezpieczeństwa. Z2. Z.2.4. Skanery konfiguracji. Z2. Z.2.5. Skanery inwentaryzacyjne. Z2. Z.2.6. Zestawy narzędzi do badań technicznych. Z3. Procesy audytowe. Z4. Specyfikacja dokumentów audytowych. Z2. Z.4.1. Tabele IPO. Z2. Z.4.2. Specyfikacja zbiorcza dokumentów. Z5. Diagramy przepływu danych. Z6. Rzetelne praktyki. Z2. Z.6.1. Rzetelne praktyki stosowane na ścieżce formalnej. Z2. Z.6.2. Rzetelne praktyki stosowane na ścieżce technicznej. Podsumowanie. Indeks.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-63804-00-8
1. Wprowadzenie; 2. Zarządzanie ryzykiem systemów informacyjnych; 3. Zarządzanie ryzykiem w projektach systemów informacyjnych; 4. Zarządzanie reakcją na incydenty związane z naruszaniem bezpieczeństwa; 5. System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI); 6. Zarządzanie zapewnianiem ciągłości działania; 7. Odpowiedzialność kierownictwa organizacji; 8. Monitorowanie bezpieczeństwa; Audyty SZBI; 10. Doskonalenie ZSBI; 11. Zgodność z przepisami prawa; 12. Terminologia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace PTIN ; nr 9)
ISBN: 978-83-904561-9-5
Accessible information in the knowledge society; Dynamics and stability in multilevel thematic network; The contemporary knowledge worker. Comprehensive and exciting challenges; Information policies from the republic of sciences to the realm of innovation; SME information sharing in emerging economies; A qualitative analysis of the factors influencing findability of the website of Slovak libraries; Information products in the electronic environment: from user experience to information ecology; Library data in higher education institution management. Publishing behavior research as factor of academic assessment; Nowe urządzenia organizacji wiedzy a jakość usług informacyjnych; Słowa kluczowe narzędziem promocji informacji i wiedzy; Aktywni odbiorcy usług informacyjnych w społeczeństwie wiedzy; Indeksy w serwisach www; Wykorzystanie Web 2.0 oraz architektury i informacji w pracy brokera informacji; Wyszukiwanie pełnotekstowe w zasobach bibliotek cyfrowych; Nauka o informacji a naukoznawstwo: siła powiązań; Warsztat naukowca a problem formatu informacji bibliograficznej generowanej przez systemy informacyjne; Źródła informacji prawniczej w Bibliotece Sejmowej; Współczesne bazodanowe systemy informacyjne o sztuce; Innowacja geoinformacyjna; Dostęp do informacji archiwalnej w społeczeństwie wiedzy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 002 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Materiały i Prace Instytutu Funkcjonowania Gospsodarki Narodowej / Instytut Funkcjonowania Gospodarki Narodowej ; T.85)
1. Koncepcje myślenia strategicznego w firmie, 2. Zarządzanie wiedzą w procesie innowacyjnym, 3. Systemy informacyjne w procesie zarządzania wiedzą, 4. Transfer wiedzy ze sfery nauki do przedsiębiorstw, 5. Identyfikacja i wycena zasobów ludzkich
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-385-0
Wstęp; Cz. I: Koncepcje doskonalenia systemów informacyjnych: Przegląd rozwiązań doskonalenia systemów informacyjnych na potrzeby zarządzania; Nowa koncepcja doskonalenia systemu informacyjnego w przedsiębiorstwie - podejście modelowe; Wybrane czynniki wpływające na proces tworzenia systemów informacyjno-decyzyjnych dla strategicznego poziomu zarządzania organizacją; Miejsce controlingu w procesie doskonalenia systemu informacyjnego. Cz. II Realizacja modelowych rozwiązań doskonalenia systemów informacyjnych: Marketing as the Unique Function of Business; Modern Conjoint Analysis in Processing Marketing Information; Marketing partnerski jako sposób usprawnienia marketingowych systemów informacyjnych Wykorzystanie Internetu w doskonaleniu systemu informacyjnego przedsiębiorstw wielozakładowych; Internet jako narzędzie wspomagające system informacyjno - decyzyjny przedsiębiorstwa wielozakładowego; Praktyczne aspekty systemu informacyjno - decyzyjnego działalności marketingowej przedsiębiorstw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1311-5
Ekonomika informacji - przedmiot, metody, pojęcia; Semiotyczne podstawy ekonomiki informacji; Rodzaje i funkcje informacji w gospodarce; Informacja jako kategoria ekonomiczna; Wskaźnik ekonomiczny; Metainformacja i systemy metainformacyjne w gospodarce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7279-421-9
Wstęp; Eksploatacja systemów informatycznych - podstawy, problemy i organizacja; Zarządzanie zmianami w eksploatowanych systemach informatycznych; Outsourcing w energetyce; informatyka w Urzędach Miejskich; Informatyczne i elektroniczne systemy monitorowania pracy; Audyt informatyczny w sieciach lokalnych i oprogramowanie wspomagające; Charakterystyka sprawności aplikacji MIS polskich przedsiębiorstw o wysokim współczynniku wrażliwości sieciowej w aspekcie wirtualizacji ich działalności; Zasilanie minihurtowni danych w środowisku MS SQL Server; Serwis przed awarią; XML/EDI - elektroniczna wymiana dokumentów biznesowych w oparciu o technologię XML; Technologie stosowane w publikowaniu i wymianie danych finansowych w internecie; Wykorzystanie hiperłączy w firmowych serwisach WWW; Rozwój systemów do obsługi procesów pracy; ASP sposobem na piractwo i... zniewolenie klienta; Wdrażanie metodyki ITIL w kompleksowym systemie informatycznym; Proces AAA w eksploatacji sieci rozległej; Wykorzystanie mobilnych nośników danych w eksploatacji systemów informatycznych; Zadania andragogogiki informatycznej w polskiej administracji samorządu terytorialnego; Zarządzanie Małym i Średnim Przedsiębiorstwem (MŚP )według europejskich standardów; Integracja Eksploatowanych systemów informatycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Bakalavr. Akademičeskij kurs)
ISBN: 978-5-534-00259-1
Zawiera: Раздел I. ИНФОРМАЦИЯ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ И ПРОЦЕССЫ. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ Глава 1. Экономическая информация: Экономическая информация как часть информационного ресурса общества; Информация и информационные процессы в организационно-экономической сфере; Сущность, значение и закономерности развития информационных систем и технологий в современной экономике; Экономические законы развития информационных технологий. Глава 2. Информационные технологии: Основные понятия, терминология и классификация; Технология и методы обработки экономической информации; Структура базовой информационной технологии. Глава 3. Информационные системы: Роль и место автоматизированных информационных систем в экономике; Виды информационных систем и принципы их создания; Состав информационных систем; Жизненный цикл информационных систем. Раздел II. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В УПРАВЛЕНИИ ПРЕДПРИЯТИЕМ Глава 4. Организация и средства информационных технологий обеспечения управленческой деятельности: Предприятие как объект управления; Роль и место информационных технологий в управлении предприятием; нформационные технологии организационного развития и стратегического управления предприятием. Глава 5. Методические основы создания информационных систем и технологий в управлении предприятием: Основные понятия; Системный подход; Информационный подход; Стратегический подход; Объектно-ориентированный подход; Методические принципы совершенствования управления предприятием на основе информационных технологий; Разработка информационного обеспечения систем управления предприятием. Глава 6. Информационные технологии документационного обеспечения управленческой деятельности: Основные понятия документационного обеспечения управленческой деятельности; Виды информационных систем управления документационным обеспечением предприятия; Организация электронной системы управления документооборотом. Глава 7. Инструментальные средства компьютерных технологий информационного обслуживания управленческой деятельности: Общие свойства КИС; Типовой состав функциональных модулей КИС; Корпоративная информационная система SAP R/3; Корпоративные информационные системы компании «Microsoft»; Корпоративная информационная система «Галактика»; Корпоративная информационная система «Парус». Глава 8. Компьютерные технологии интеллектуальной поддержки управленческих решений: Корпоративная сеть Интранет; Информационные базы корпоративных информационных систем; Аналитическая обработка данных. Раздел III. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В МАРКЕТИНГЕ Глава 9. Структура и состав информационной системы маркетинга; Маркетинг как объект управления; Информационное обеспечение в системе управления маркетингом; Управление взаимоотношениями с потребителем (CRM); Планирование ресурсов в зависимости от потребности клиента (CSRP); Непрерывная информационная поддержка поставок и жизненного цикла (CALS); Программные продукты в маркетинге. Глава 10. Функциональное назначение и ресурсы Интернета: Технология Интернет в маркетинге; Электронная коммерция. Раздел IV. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БУХГАЛТЕРСКОМ УЧЕТЕ Глава 11. Общая характеристика информационной системы бухгалтерского учета: Сущность и принципы ведения бухгалтерского учета; Учетная политика; Функциональная архитектура бухгалтерского учета. Глава 12. Компьютерные информационные технологии в бухгалтерском учете: Программные продукты ИС бухгалтерского учета; Классы программных продуктов ИС бухгалтерского учета. Раздел V. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В БАНКОВСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 13. Специфика организации банковского дела в России: Сущность банковской деятельности; Операции и услуги банков; Основные тенденции развития банковской системы России. Глава 14. Проблемы создания информационных систем банковской деятельности: Принципы построения автоматизированных банковских систем; Технические решения банковских систем; Информационное и программное обеспечение банковских систем; Электронный документооборот в банке Глава 15. Электронные банковские услуги: Электронные услуги с использованием банковских карт; Электронные услуги дистанционного банковского обслуживания; Автоматизация межбанковских расчетов; Электронные платежные системы в Интернете. Раздел VI. ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ И ТЕХНОЛОГИИ В СТРАХОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ Глава 16. Понятие страховой деятельности и ее организации: Риск как экономическая категория; Основные функции и задачи страхования; Основы финансово-хозяйственной деятельности страховщиков. Глава 17. Автоматизированные информационные системы страховой деятельности: Организационная структура ИС СД; Функциональная структура ИС СД; Информационные технологии ИС СД; Программа «Парус-Страхование»; Программа «ИНЭК-Страховщик»; Развитие ИС СД. Раздел VII. СТАНДАРТИЗАЦИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ Глава 18. Основы построения системы стандартов ИТ: Понятие открытых систем; Международные структуры в области стандартизации информационных технологий; Методологический базис открытых систем; Архитектурные спецификации (эталонные модели); Эталонная модель взаимосвязи открытых систем; Базовые спецификации. Глава 19. Инструменты функциональной стандартизации: Понятие профиля открытой системы; Классификация профилей; Основные свойства и назначение профилей; Пример компоновки функционального профиля. Раздел VIII. БЕЗОПАСНОСТЬ ИНФОРМАЦИОННЫХ СИСТЕМ Глава 20. Защищенная информационная система: Определение защищенной информационной системы; Методология анализа защищенности информационной системы; Требования к архитектуре информационной системы для обеспечения безопасности ее функционирования; Этапы построения системы безопасности ИС; Стандартизация подходов к обеспечению информационной безопасности; Обеспечение интегральной безопасности информационных систем.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7335-403-6
Wstęp, I. Rola komunikacji w procesach informacyjnych, 1. Komunikowanie się jako proces społeczny, 2. Rodzaje komunikowania się, 3. Sieci komunikacyjne, 4. Przeszkody w skutecznym komunikowaniu się, II. Informacji i jej dynamika w przedsiębiorstwie, 1. Pojęcie i rodzaje informacji, 2. Ewolucja informacji, 3. Społeczne funkcje informacji w przedsiębiorstwie, III. Społeczne aspekty systemów informacyjnych w zarządzaniu, 1. Definicja systemu informacyjnego, 2. Projektowanie systemów informacyjnych, 3. Ewolucja i współczesne kierunki rozwoju systemów informacyjnych, IV. Przegląd wybranych metod projektowania i badania systemów informacyjnych zarządzania, 1. Metody projektowania systemów informacyjnych, 2. Metody badania systemów informacyjnych, Podsumowanie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Informacja w Internecie / Magdalena Karciarz, Maciej Dutko. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2010. - 141 s. : rys., tab. ; 21 cm.
ISBN: 978-83-01-16476-8
Cz. I. Wikipedia - zagłada autorytetów; O akredytacji informacji; Informacja a prawo. Cz. II. Informacja - waluta XXI wieku; Google- wierzchołek góry lodowej; Strategie wyszukiwawcze.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
ISBN: 83-7333-175-1
Cz.I Zarządzanie informacją w przedsiębiorstwie- współ czesne koncepcje i dylematy: -Globalizacja gospodarki a nowe tendencje zarządzania przedsiębiorstwem; -Nowe funkcje informacji we współczesnych koncepcjach zarządzania; -Wartość informacji a koszty jej przechowywania i ochrony; -Analiza ekonomiczna jako źródło informacji o przedsiębiorstwie; -Ocena ekspercka jako źródło informacji w procesie projektowania i realizacji zmian w przedsiębiorstwie; -Istota kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa model pomiaru; -Umiejętności przyszłej kadry inżynieryjnej w wykorzystaniu zasobów informacji w przedsiębiorstwach "trzeciej fali"; -Korzyści dobrej praktyki w kształtowaniu przejrzystości systemu informacyjnego spółek publicznych; -Komunikacja w zarządzaniu procesem zmian organizacyjnych. Cz.II Pozyskiwanie oraz bezpieczeństwo informacji w przedsiębiorstwie i państwie: -Informacja strategiczna i jej rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem; -Ochrona i bezpieczeństwo informacji w przedsiębiorstwach; -Zarządzanie wiedzą a bezpieczeństwo transferu informacji w nowoczesnych organizacjach; -Niektóre czynniki wpływające na zagrożenie bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorcy; -Niektóre uwarunkowania prawne prowadzenia wywiadu gospodarczego w Polsce; -Bezpieczeństwo infrastruktury informacyjnej; -Zarządzanie bezpieczeństwem finansowym państwa. Cz.III Wybrane problemy zarządzania informacją w praktyce działalności przedsiębiorstw i instytucji: -Tworzenie efektywnego systemu wywiadu gospodarczego; -Eksperymentalne środowisko profilowanego wywiadu sieciowego; -Zintegrowane systemy informacyjne jako narzędzie wspomagające integrację marketingu i logistyki; -Metody wspomagające zarządzanie informacją w organizacjach non-profit; -Ochrona zasobów informacyjnych przedsiębiorstwa (na przykładzie PPHU "MEX"); -Zagadnienia ochrony danych osobowych w działalności zakładów ubezpieczeń i zakładów opieki zdrowotnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7378-269-3
1. Organizacja gospodarcza (OG), 2. Zarządzanie, 3. Informacja, 4. Zarządzanie informacją, 5. Strumienie i procesy informacyjne, 6. System, 7. System informacyjny (SI), 8. Systemy informatyczne
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
In basket
Najnowsza publikacja X Konferencji Naukowo-Dydaktycznej NTIE organizowanej przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu pt.: Systemy informacyjne w zarządzaniu. Przegląd naukowo-dydaktyczny skłania do refleksji nad tym, co dotychczas udało się osiągnąć w środowisku oraz jakie działania należałoby podjąć, aby w pełni wykorzystać możliwości zmian, które wnosi technologia informacyjna do kształcenia akademickiego. Opracowanie składa się z dwóch obszernych części. Pierwsza poświęcona została zastosowaniom systemów informatycznych w dydaktyce. W drugiej części zawarto artykuły obejmujące rozważania dotyczące systemów informatycznych w nauce.
This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
In basket
Niniejsza praca dzieli się na trzy części tematyczne. W pierwszej części Systemy informacyjne zarządzania znajdują się prace dotyczące takich zagadnień, jak: koncepcja systemu klasy CRM, zastosowanie systemów informacyjnych zarządzania w opiece zdrowotnej, zarządzanie zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie, metody oceny ontologii w systemach informatycznych zarządzania, wykorzystanie intuicji w podejmowaniu decyzji menedżerskich, reinżyniering systemu informacyjnego, zastosowanie deskrypcji przestrzennej w modelowaniu procesów gospodarczych oraz przegląd systemów klasy Business Intelligence. W drugiej części Projekty informatyczne zostały zgrupowane artykuły poświęcone takim zagadnieniom, jak: ocena projektów informatycznych, rola użytkownika w zarządzaniu jakości oprogramowania, wdrażanie zintegrowanego systemu informatycznego, wykorzystanie narzędzi informatycznych do zarządzania wiedzą, czynniki powodzenia projektu informatycznego, metody analizy ryzyka w ocenie bezpieczeństwa systemów informatycznych czy modelowanie procesów zarządzania wiedzą. W trzeciej i ostatniej części Technologie internetowe zawarte są artykuły poświęcone takim szczegółowym zagadnieniom, jak: efektywność serwisów internetowych, czynniki determinujące wartość serwisów internetowych, techniki wzbogacania semantycznego serwisów internetowych dla społeczności uniwersyteckich, informatyczne aspekty funkcjonowania serwisów internetowych oraz analiza użyteczności wybranych serwisów internetowych.
This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7187-989-X
1. Cel i zakres dokumentu, 2. Odpowiedzialność zabezpieczenia danych osobowych przetwarzanych w systemie informatycznym, 3. Ogólne wymagania w zakresie zabezpieczenia systemu informatycznego, 4. Szczegółowe wymagani a w zakresie zabezpieczenia systemu informatycznego; 5. Zarządzanie uprawnieniami do korzystania z systemu informatycznego, 6. Szkolenia w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych przetwarzanych w systemie informatycznym, 7. Instrukcja zarządzania systemem informatycznym przetwarzającym dane osobowe, 8. Instrukcja postępowania w przypadku naruszenia ochrony danych osobowych, 9. Instrukcja korzystania z komputerów przenośnych przetwarzających dane osobowe, 10. Przetwarzanie danych osobowych przez podmiot zewnętrzny, 11. Kontrola przestrzegania wymagań w zakresie ochrony danych osobowych, 12. Wprowadzenie zmian do istniejących wytycznych i ich publikacja
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87133-64-7
1. Wirtualna organizacja działań w rozwoju technologii społeczeństwa informacyjnego, 2.Wybrnae problemy wyzwań, szans i ograniczeń, 3. Podstawy informacyjne i obliczeniowe inteligentnych metod komputerowych, 4. Środowisko informacyjne organizacji wirtualnej, 5. Centra danych i zarządzanie informacją, 6. Wybrane badania przedmiotowe i rozwiązania eksperymentalne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-283-8285-5
Zawiera: Przedmowa; Wprowadzenie. Narodziny chaosu; CZĘŚĆ I. PRZYGOTOWANIE GRUNTU: 1. Spotkanie ze złożonymi systemami: Rozważanie złożoności; Napotkanie złożoności; Konfrontacja ze złożonością; Przyjęcie złożoności; 2. Sterowanie złożonymi systemami: Model Dynamicznego Bezpieczeństwa; Model Ekonomicznych Podstaw Złożoności; Perspektywa systemowa; 3. Przegląd zasad: Czym jest inżynieria chaosu; Czym nie jest inżynieria chaosu; Zaawansowane zasady; Przyszłość "Zasad"; CZĘŚĆ II. ZASADY W DZIAŁANIU: 4. Teatr Katastroficzny Slacka; Wsteczne wpasowanie chaosu; Teatr Katastroficzny; Proces; Jak proces ewoluował; Uzyskanie wsparcia przełożonych; Wyniki; Wnioski; 5. Google DiRT i testowanie odzyskiwania po awarii: Cykl życia testu DiRT; Zakres testów w Google; Wnioski; 6. Zróżnicowanie i priorytetyzacja eksperymentów w Microsoft: Dlaczego wszystko jest takie skomplikowane; Kategorie rezultatów eksperymentów; Priorytetyzacja awarii; Stopień zróżnicowania; Wdrażanie eksperymentów na dużą skalę; Wnioski; 7. LinkedIn uważa na użytkowników: Uczenie się na podstawie katastrofy; Dokładne celowanie; Bezpieczne eksperymentowanie na dużą skalę; W praktyce: LinkedOut; Wnioski; 8. Wdrożenie i ewolucja inżynierii chaosu w Capital One: Studium przypadku Capital One; Na co uważać, projektując eksperymenty z chaosem; Narzędzia; Struktura zespołu; Rozpowszechnianie; Wnioski; CZĘŚĆ III. CZYNNIKI LUDZKIE: 9. Budowanie dalekowzroczności: Inżynieria chaosu i odporność; Kroki cyklu inżynierii oprogramowania; Wsparcie narzędziowe w projektowaniu eksperymentów z chaosem; Skuteczne partnerstwo wewnętrzne; Wnioski; 10. Humanistyczny chaos: Ludzie w systemie; Inżynieria plastycznych zasobów; Przełożenie zasad na praktykę; 11. Ludzie w pętli: Eksperymenty: dlaczego, jak i kiedy; Wnioski; 12. Problem doboru eksperymentów (i jego rozwiązanie): Wybór eksperymentów; Obserwowalność – szansa; Wnioski; CZĘŚĆ IV. CZYNNIKI BIZNESOWE: 13. Zysk z inwestycji w inżynierię chaosu: Efemeryczna natura ograniczania incydentów; Model Kirkpatricka; Alternatywny przykład zysku z inwestycji; Poboczny zysk z inwestycji; Wnioski; 14. Otwarte umysły, otwarta nauka, otwarty chaos: Zespołowe nastawienie; Otwarta nauka, wolne źródła; Wnioski; 15. Model Dojrzałości Chaosu: Przyjęcie; Podsumowanie; CZĘŚĆ V. EWOLUCJA: 16. Ciągła weryfikacja: Skąd bierze się CV; Rodzaje systemów CV; CV na dziko: ChAP; Ciągła weryfikacja zbliża się w systemach dookoła Ciebie; 17. Cyberfizyczność: Rozwój systemów cyberfizycznych; Bezpieczeństwo funkcjonalne spotyka inżynierię chaosu; Oprogramowanie w systemach cyberfizycznych; Inżynieria chaosu jako krok ponad analizę FMEA; Efekt próbnika; Wnioski; 18. HOP spotyka inżynierię chaosu: Czym jest wydajność ludzi i organizacji?; Główne zasady HOP; HOP spotyka inżynierię chaosu; Wnioski; 19. Inżynieria chaosu w bazach danych: Dlaczego potrzebujemy inżynierii chaosu?; Zastosowanie inżynierii chaosu; Wykrywanie awarii; Automatyzacja chaosu; Wnioski; 20. Inżynieria chaosu bezpieczeństwa: Nowoczesne podejście do bezpieczeństwa; Inżynieria chaosu bezpieczeństwa i obecne metody; Testy Wielkiego Dnia w zakresie bezpieczeństwa; Przykładowe narzędzie inżynierii chaosu bezpieczeństwa: ChaoSlingr; Wnioski; 21. Wnioski.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
IT w firmie / Tomasz Teluk. - Gliwice : Helion, 2004. - 244 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 83-7361-410-9
1. Przedsiębiorstwo działające w czasie rzeczywistym ( Real-Time Enterprise), 2.Technologie informacyjne- rdzeń nowoczesnego biznesu, 3. Marketing w czasie rzeczywistym i współczesne systemy wspomagania sprzedaży, 4. Otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa działającego w czasie rzeczywistym
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
IT w organizacjach gospodarczych / red. nauk. Leszek Kiełtyka. - Toruń : TNOiK "Dom Organizatora", 2007. - 423 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7285-355-4
Część I: Integracja systemów informacyjnych z systemami zarządzania. Technologie informacyjne w kreowaniu wirtualnego środowiska zarządzania przedsiębiorstwem - obszar e-negocjacji; Sterowanie procesem logistycznym przy wykorzystaniu systemu ekspertowego; Koncepcje i technologie informatyczne wspomagania zarządzania logistycznego; Systemy informatyczne wspomagające proces zarządzania w średnim przedsiębiorstwie; Wybór metody prognozowania podstawoą prognozowania sprzedaży produktów z branży FMCG; Bazy danych w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwa; System ekspertowy w roli systemu wczesnego ostrzegania; Sterowanie procesami transportu w przedsiębiorstwie hutniczym. Część II: Zarządzanie poziomem usług IT w organizacjach gospodarczych. Zarządzanie projektami IT z wykorzystaniem programu mindmapper; Internet i jego rola w działalności przedsiębiorstw usługowych w Polsce; Integracyjna rola systemów klasy ERP/ERP II w przedsiębiorstwach adaptacyjnych; Usprawnienie operacji logistyki odwrotnej w kanałach dystrybucji przy zastosowaniu technologii RFID; Ocena efektywności inwestycji w procesie wdrażania technologii informatycznych w dużych przedsiębiorstwach; Rola internetu w marketingowym zarządzaniu firmą; Technologie informatyczne dla handlu a bariery działalności gospodarczej; Informatyczne systemy pomiarowo-rozliczeniowe rynku energii elektrycznej. Część III: Systemy informatyczne w bankowości, rachunkowości i kontrolingu. Zintegrowany system informatyczny i controlling; Teoretyczne i praktyczne aspekty usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych on-line; Bankowość internetowa - wybrane aspekty bezpieczeństwa; Bankowość elektroniczna w ocenie klientów banków detalicznych w Polsce; Wykorzystanie programów statystycznych w prognozowaniu upadłości przedsiębiorstw; Analiza portfelowa jako narzędzie oceny jakości zarządzania na przykładzie danych statystycznych 1988-2004 dawnej nadwiślańskiej spółki węglowej; Outsourcing usług bankowych w Polsce. Część IV: Zarządzanie kapitałem ludzkim z wykorzystaniem systemów informacyjnych. Strategiczne problemy zarządzania kapitałem ludzkim; Specyfikacje i standardy e-learningowe jako podstawa tworzenia nowoczesnego modelu nauczania; Organizacyjne uczenie się w zintegrowanym podejściu do zarządzania wiedzą; Model prognozowania wielkości czynników sukcesu przedsiębiorstwa z bazą metod sztucznej inteligencji; Implikacje e-society dla polskiej administracji skarbowej; Heurystyka bazy reguł lingwistycznego modelu oceny menedżerów. Część V: Analiza, projektowanie, wdrażanie systemów informacyjnych w organizacjach gospodarczych. Problemy wielokryterialnego podejmowania decyzji w zarządzaniu portfelem projektów; Rozwój infrastruktury społeczeństwa informacyjnego w Polsce, a wielkość środków unijnych w poprzednim okresie budżetowym (w latach 2004-2006); Wykorzystanie witryny internetowej do prezentacji produktów firmy handlowej; Integracja generacji rozproszonej i rozsianej w cyberprzestrzeni zarządzania; Cybernetyczny aspekt adaptacji metod sztucznej inteligencji w wybranych obszarach podejmowania decyzji; Możliwości finansowania rozwoju technologii informatycznych przedsiębiorstw z wykorzystaniem funduszy Unii Europejskiej. Część VI: Wykorzystanie IT w dyscyplinach pokrewnych. rejestr usług medycznych formą raportowania świadczeń zdrowotnych; Zastosowanie indeksu malmquista do pomiaru zmian produktywności polskich szpitali; Symulacje kwantowo-chemiczne i molekularno-dynamiczne cząsteczki antracenu przy użyciu pakietu programu hyperchem; Składki na ubezpieczenia społeczne w Unii Europejskiej na przykładzie Niemiec i Szwecji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Komputerowe wspomaganie biznesu : praca zbiorowa / pod red. Adam Nowicki. - Warszawa : PLACET, 2006. - 291, [4] s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-7488-111-9
1. Przedsiębiorstwo jako środowisko biznesu. 2. Charakterystyka procesów biznesowych. 3. Systemy informatyczne w komputerowym wspomaganiu biznesu. 4. Infrastruktura techniczna wspomagania biznesu. 5. Elementy technologiczne wspomaganiu biznesu. 6. Strategia zarządzania systemami informatycznymi biznesu. 7. Integracja w systemach informatycznych biznesu. 8. Systemy e-biznesu. 9. Bezpieczeństwo zasobów informacyjnych biznesu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again