Form of Work
Książki
(8)
Status
available
(7)
only on-site
(6)
Branch
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(6)
Author
Nowicki Adam
(2)
Chibowski Robert
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Perenc Józef
(1)
Sobolewska Olga
(1)
Stefanowicz Bogdan
(1)
Unold Jacek
(1)
Zygała Ryszard
(1)
Year
2000 - 2009
(8)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
Systemy informacyjne
(6)
Informacja dla zarządzania
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Informacja
(2)
Systemy informatyczne zarządzania -- podręcznik akademicki
(2)
Administracja
(1)
Banki internetowe
(1)
Internet
(1)
Kadry
(1)
Komputery
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Obsługa klienta
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Sprzedaż
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
Zintegrowane systemy informatyczne
(1)
11 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-7378-269-3
1. Organizacja gospodarcza (OG), 2. Zarządzanie, 3. Informacja, 4. Zarządzanie informacją, 5. Strumienie i procesy informacyjne, 6. System, 7. System informacyjny (SI), 8. Systemy informatyczne
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
IT w organizacjach gospodarczych / red. nauk. Leszek Kiełtyka. - Toruń : TNOiK "Dom Organizatora", 2007. - 423 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7285-355-4
Część I: Integracja systemów informacyjnych z systemami zarządzania. Technologie informacyjne w kreowaniu wirtualnego środowiska zarządzania przedsiębiorstwem - obszar e-negocjacji; Sterowanie procesem logistycznym przy wykorzystaniu systemu ekspertowego; Koncepcje i technologie informatyczne wspomagania zarządzania logistycznego; Systemy informatyczne wspomagające proces zarządzania w średnim przedsiębiorstwie; Wybór metody prognozowania podstawoą prognozowania sprzedaży produktów z branży FMCG; Bazy danych w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwa; System ekspertowy w roli systemu wczesnego ostrzegania; Sterowanie procesami transportu w przedsiębiorstwie hutniczym. Część II: Zarządzanie poziomem usług IT w organizacjach gospodarczych. Zarządzanie projektami IT z wykorzystaniem programu mindmapper; Internet i jego rola w działalności przedsiębiorstw usługowych w Polsce; Integracyjna rola systemów klasy ERP/ERP II w przedsiębiorstwach adaptacyjnych; Usprawnienie operacji logistyki odwrotnej w kanałach dystrybucji przy zastosowaniu technologii RFID; Ocena efektywności inwestycji w procesie wdrażania technologii informatycznych w dużych przedsiębiorstwach; Rola internetu w marketingowym zarządzaniu firmą; Technologie informatyczne dla handlu a bariery działalności gospodarczej; Informatyczne systemy pomiarowo-rozliczeniowe rynku energii elektrycznej. Część III: Systemy informatyczne w bankowości, rachunkowości i kontrolingu. Zintegrowany system informatyczny i controlling; Teoretyczne i praktyczne aspekty usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych on-line; Bankowość internetowa - wybrane aspekty bezpieczeństwa; Bankowość elektroniczna w ocenie klientów banków detalicznych w Polsce; Wykorzystanie programów statystycznych w prognozowaniu upadłości przedsiębiorstw; Analiza portfelowa jako narzędzie oceny jakości zarządzania na przykładzie danych statystycznych 1988-2004 dawnej nadwiślańskiej spółki węglowej; Outsourcing usług bankowych w Polsce. Część IV: Zarządzanie kapitałem ludzkim z wykorzystaniem systemów informacyjnych. Strategiczne problemy zarządzania kapitałem ludzkim; Specyfikacje i standardy e-learningowe jako podstawa tworzenia nowoczesnego modelu nauczania; Organizacyjne uczenie się w zintegrowanym podejściu do zarządzania wiedzą; Model prognozowania wielkości czynników sukcesu przedsiębiorstwa z bazą metod sztucznej inteligencji; Implikacje e-society dla polskiej administracji skarbowej; Heurystyka bazy reguł lingwistycznego modelu oceny menedżerów. Część V: Analiza, projektowanie, wdrażanie systemów informacyjnych w organizacjach gospodarczych. Problemy wielokryterialnego podejmowania decyzji w zarządzaniu portfelem projektów; Rozwój infrastruktury społeczeństwa informacyjnego w Polsce, a wielkość środków unijnych w poprzednim okresie budżetowym (w latach 2004-2006); Wykorzystanie witryny internetowej do prezentacji produktów firmy handlowej; Integracja generacji rozproszonej i rozsianej w cyberprzestrzeni zarządzania; Cybernetyczny aspekt adaptacji metod sztucznej inteligencji w wybranych obszarach podejmowania decyzji; Możliwości finansowania rozwoju technologii informatycznych przedsiębiorstw z wykorzystaniem funduszy Unii Europejskiej. Część VI: Wykorzystanie IT w dyscyplinach pokrewnych. rejestr usług medycznych formą raportowania świadczeń zdrowotnych; Zastosowanie indeksu malmquista do pomiaru zmian produktywności polskich szpitali; Symulacje kwantowo-chemiczne i molekularno-dynamiczne cząsteczki antracenu przy użyciu pakietu programu hyperchem; Składki na ubezpieczenia społeczne w Unii Europejskiej na przykładzie Niemiec i Szwecji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
ISBN: 978-83-7011-834-1
Wstęp; 1. Przedsiębiorstwo ery informacji i wiedzy, 2. Rola informacji we współczesnym przedsiębiorstwie, 3. Podstawowe komponenty zarządzania informacją, 4. System informacyjny przedsiębiorstwa, 5. Wybrane organizacyjne aspekty zarządzania informacją, 6.Kszałtowanie i realizacja strategii informacyjnej przedsiębiorstwa, 7. Zarządzanie przedsięwzięciami informacyjnymi, 8. Audyt w środowisku informacyjnym firmy, 9. Ekonomiczne wyznaczniki zarządzania informacją w przedsiębiorstwie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89069-62-8
Informacyjna Technologia w usprawnianiu administracji publicznej; Integracja w systemach wspomagających zarządzanie produkcją - przykład Zakładów Przemysłu Mięsnego; MOKATE - Zastosowanie systemów informatycznych wspomagających zarządzanie w firmach średniej wielkości; Wdrożenie serwisu WWW w prywatnej wyższej uczelni; Wykorzystanie systemów Business Intelligence do podejmowania decyzji zarządczych na przykładzie wydawnictwa EGMONT; Citibank Asia-Pacyfic: Przebudowa infrastruktury IT jako metoda na podniesienie kondycji finansowej firmy; Zastosowanie TI w modernizacji systemu administracji ubezpieczeń społecznych w Stanach Zjednoczonych; Wolne i Otwarte Oprogramowanie w administracji publicznej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-515-2
1. Wpływ rewolucji informacyjnej na najnowsze koncep cje marketingu: Technologiczne przesłanki rewolucji informacyjnej; Istota, funkcje i ewolucja marketingu; Narodziny marketingu elektronicznego. 2. Miejsce systemu informacyjnego marketingu w organi zacji: Ch-ka informacji marketingowej; System informa cyjny w zarządzaniu organizacją; Ogólna ch-ka systemu informacyjnego marketingu. 3. Technologiczne aspekty funkcjonowania systemu informacyjnego marketingu: Rola baz danych w systemie informacyjnym marketingu; Multimedia i Internet jako komponenty globalnego systemu informacyjnego marketin gu; Zastosowanie technologii informatycznej w nowocze snej kompozycji marketingowej. 4. Analiza procesów zachodzących w systemie informacyj nym marketingu: Badania marketingowe jako podstawowa kategoria procesów informacyjnych marketingu; Ch-ka konsumenckiego procesu informacyjno-decyzyjnego; Sposoby wpływania na konsumenckie procesy informacyjno -decyzyjne. 5. Wybrane przykłady rozwiązań praktycznych w obszarze systemów informacyjnych marketingu: Oprogramowanie firmy Sawtooth Software (USA) na potrzeby nowoczesnej analizy rynkowej; System Remote Order Entry (ROE) giełdowej spółki Computer-Land SA dla firm o rozproszo nej strukturze; System klasy Customer Relatioship Management (CRM) firmy TETA SA wspomagający zarządza nie relacjami z klientami; System Scala.Solutions firmy Scala Polska jako praktyczne rozwiązanie dla e-commerce. Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7193-268-5
Cz. I Przedsiębiorstwo jako środowisko systemu informacyjnego: Istota przedsiębiorstwa; Rola informacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Dokumentacja działalności techniczno-ekonomicznej przedsiębiorstwa. Cz. II Podstawy systemów informacyjnych zarządzania: Ch-ka systemu informacyjnego zarządzania; Zasoby systemu informacyjnego; Systemy informatyczne zarządzania; Rozwój systemów informacyjnych zarządzania. Cz. III Technologia informacyjna: Tradycyjna technologia przetwarzanych danych; Technologia komputerowa; Technologia komunikacyjna; Wybrane problemy bezpieczeństwa danych. Cz. IV Metodologia tworzenia systemów informacyjnych zarządzania: Cykl życia systemu; Fazy tworzenia systemu informatycznego; Podejścia badawcze stosowane w tworzeniu systemu; Wybrane metody i techniki tworzenia systemu; Organizacja tworzenia systemu; Ekonomika tworzenia systemu informacyjnego. Cz. V Przykłady systemów informacyjnych: Systemy informacyjne; Systemy komputerowego wspomagania zarządzania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7193-160-3
Cz. I Przedsiębiorstwo jako środowisko systemu informacyjnego: Istota przedsiębiorstwa; Rola informacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Dokumentacja działalności techniczno-ekonomicznej przedsiębiorstwa. Cz. II Podstawy systemów informacyjnych zarządzania: Ch-ka systemu informacyjnego zarządzania; Zasoby systemu informacyjnego; Systemy informatyczne zarządzania; Rozwój systemów informacyjnych zarządzania. Cz. III Technologia informacyjna: Tradycyjna technologia przetwarzanych danych; Technologia komputerowa; Technologia komunikacyjna; Wybrane problemy bezpieczeństwa danych. Cz. IV Metodologia tworzenia systemów informacyjnych zarządzania: Cykl życia systemu; Fazy tworzenia systemu informatycznego; Podejścia badawcze stosowane w tworzeniu systemu; Wybrane metody i techniki tworzenia systemu; Organizacja tworzenia systemu; Ekonomika tworzenia systemu informacyjnego. Cz. V Przykłady systemów informacyjnych: Systemy informacyjne; Systemy komputerowego wspomagania zarządzania
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-430-5
R.1 Marketing w procesie pozyskiwania i utrzymania klientów; R.2 System obsługi klienta jako podstawa towrzenia i zarządzania relacjami z klientem; R.3 Podstawowe narzędzia komunikacji marketingowej w CRM; R.4 Zarządzanie kluczowymi klientami; R.5 Analiza opłacalności klientów; R.6 Badania marketingowe w procesie zarządzania relacjami z klientem; R.7 Zarządzanie sprzedażą w systemie CRM w przedsiębiorstwie; R.8 Kształtowanie relacji z klientem w łańcuchu dostaw; R.9 Informatyczne wsparcie zarządzania relacjami z klientem; R.10 CRM - doświadczenia polskich przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again