Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(5)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Borowiecki Ryszard
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(6)
angielski
(1)
Temat
System informacji marketingowej
(5)
Badania marketingowe
(4)
Marketing
(3)
Przedsiębiorstwo
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Badania internetowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyka
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Metody badawcze
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Poradnictwo
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przestępstwo przeciw mieniu
(1)
Reklama
(1)
Rezerwy (finanse)
(1)
Spółka europejska
(1)
Spółki akcyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Część I. Formułowanie celów i organizacja badań 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych 1.1. Istota, przesłanki i użyteczność badań marketingowych 1.2. Etapy procesu badania marketingowego; Pytania i zadania kontrolne. Część II. Informacja rynkowa – źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia 2. System informacji marketingowej i organizacja badań 2.1. System informacji marketingowej 2.2. Organizacja badań marketingowych 2.3. Problemy współpracy przedsiębiorstwa z agencją badawczą 2.4. Strategiczne badania marketingowe 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych 3.1. Źródła, rodzaje i procedura gromadzenia danych marketingowych o charakterze wtórnym 3.2. Podsystem wewnętrznej informacji marketingowej o charakterze wtórnym 3.3. Podsystem marketingowej informacji o charakterze zewnętrznym – krajowej 3.4. Podsystem informacji marketingowej zewnętrznej – zagranicznej 3.5. Tworzenie komputerowych baz danych 3.6. Jakość danych wtórnych – korzyści i ograniczenia ich gromadzenia 4. Gromadzenie danych pierwotnych 4.1. Wykorzystanie metody ankietowej w badaniu zachowań podmiotów rynku 4.2. Badania oparte na panelach tradycyjnych 4.3. Metody jakościowe gromadzenia informacji o nabywcach 4.4. Pomiar zmiennych jakościowych 4.5. Eksperymenty 5. Badania marketingowe przez internet 5.1. Specyfika internetu, jego zastosowania i przesłanki rosnącej roli w badaniach marketingowych 5.2. Wykorzystanie internetu do gromadzenia danych o charakterze wtórnym 5.3. Panele internetowe jako kierunek rozwoju ilościowych badań marketingowych prowadzonych przez internet 5.4. Prowadzenie badań jakościowych przez internet 5.5. Internet jako narzędzie wspomagające proces realizacji tradycyjnych badań 5.6. Badania serwisów internetowych 5.7. Zalety i wady badań marketingowych prowadzonych z wykorzystaniem internetu Część III. Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 6.1. Badania czynników makrootoczenia 6.2. Badanie czynników mikrootoczenia 6.3. Analiza konkurencji 6.4. Prognozowanie sprzedaży i badanie potencjału rynku 7. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju 7.1. Analiza udziału w rynku 7.2. Udział w rynku jako podstawa określenia strategii przedsiębiorstwa 7.3 Analiza słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa oraz szans i zagrożeń 8. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych 8.1. Podstawowe pojęcia: rynek, rynek docelowy, segmentacja, poziomy segmentacji 8.2. Podstawy informacyjne i organizacja procesu segmentacji w przedsiębiorstwie 8.3. Proces segmentacji – etapy, poziomy, rodzaje 8.4. Warunki skutecznej i efektywnej segmentacji rynku 8.5. Zastosowanie segmentacji – przykłady procedur 9. Badania produktu 9.1. Przesłanki i istota badań marketingowych produktu 9.2. Badania nowego produktu 9.3. Badanie koncepcji nowego produktu czy usługi 9.4. Badania prototypu/serii próbnej produktu 9.5. Testowanie marketingowe produktu 9.6. Badania istniejącego produktu i jego pozycji rynkowej 9.7. Badanie nazwy, opakowania i etykiety produktu 9.8. Wybrane techniki neurobiologiczne w badaniach produktu i jego wyposażenia 9.9. Wprowadzenie na rynek wody mineralnej Cechini Muszyna wraz z jej wyposażeniem (butelka, etykieta) i jej ewolucja rynkowa 9.10. Eye Tracking w badaniu opakowań kosmetyków 10. Metody badania cen 10.1. Wtórne źródła informacji o cenach 10.2. Badania skłonności nabywców do zaakceptowania danej ceny i prawdopodobieństwa zakupu po danej cenie 10.3. Badanie relacji między przychodami ze sprzedaży a poniesionymi kosztami 10.4. Analiza kosztów krańcowych 10.5. Badanie cen w zależności od fazy cyklu życia produktu 10.6. Badanie relacji między ceną a popytem 10.7. Badanie zewnętrznych czynników wpływających na ceny 11. Badania systemu dystrybucji 11.1. Uwagi wstępne (Władysław Szczepankiewicz) 11.2. Wybór rodzaju kanału dystrybucji (Władysław Szczepankiewicz) 11.3. Dystrybucja fizyczna jako obiekt badań marketingowych (Władysław Szczepankiewicz) 11.4. Analiza i ocena poziomu obsługi konsumentów 11.5. Badanie strat w łańcuchach dostaw (Władysław Szczepankiewicz) 12. Badania skuteczności systemu komunikacji (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 12.1. Podstawowe etapy badań nad reklamą 12.2. Rodzaje testów i innych metod stosowanych w badaniach nad reklamą 12.3. Badanie zasięgu reklamy 12.4. Metody oceny skuteczności reklamy 12.5. Metody pomiaru skuteczności promocji w internecie 12.6. Skuteczność reklamy internetowej w świetle badań 12.7. Bilans (podsumowanie) kampanii reklamowej 12.8. Pomiar efektów promocji sprzedaży 13. Badanie satysfakcji i lojalności klientów 13.1. Istota i podstawy pomiaru satysfakcji 13.2. Program badania i pomiaru satysfakcji klientów 13.3. Metoda Servqual w badaniu satysfakcji klientów 13.4. Badania Mystery Shopping 13.5. Obliczanie wskaźnika satysfakcji klientów 13.6. Krajowe wskaźniki satysfakcji 13.7. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 13.8. Metody pomiaru lojalności konsumentów wobec marki; Pytania i zadania kontrolne; Bibliografia; Przypisy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
1. Jakościowe metody badań marketingowych. 2. Etnograficzne badana marketingowe. 3. Siedem pytań i odpowiedzi na temat technik projekcyjnych, czyli o ich stosowaniu w strategii marketingowej. 4. Badania jakościowe z udziałem dzieci. 5. Specyfika wybranych metod zbierania danych w badaniach ilościowych. 6. Badania trackingowe. 7. Metody doboru prób w badaniach marketingowych. 8. Eksperyment w badaniach marketingowych. 9. O badaniach reklamy, czyli jak na podstawie badań przewidzieć skuteczność reklamy i ocenić stuteczność przeprowadzonej kampanii. 10. Badania segmentacyjne. 11. Jakościowe badania elementów składowych marki. 12. Mystery Shopping - badanie jakości usług. 13. Stan obecny i kierunki rozwoju rynku badań marketingowych w Polsce i na świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Formułowanie celów i organizacja badań. 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych. Część II: Informacja rynkowa - źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia. 2. System informacji marketingowej i organizacja badań. 3. Gromadzenie danych wtórnych. 4. Gromadzenie danych pierwotnych. Część III: Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym. 5. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa. 6. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju. 7. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych. 8. Badania produktu. 9. Badanie cen. 10. Badania systemu dystrybucji. 11. Badania skuteczności systemu komunikacji. 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Europejskie determinanty procesów integracji przepływu informacji. 1. Osobowy charakter europejskiego zgrupowania interesów gospodarczych jako formy międzynarodowej współpracy przedsiębiorców. 2. Spółka europejska jako forma działalności gospodarczej Unii. 3. Modelowe reguły informowania i konsultacji pracowników spółki europejskiej ważnym narzędziem zarządzania w UE. 4. Systemy informatyczne w zarządzaniu a pozyskiwanie wiedzy w warunkach procesu globalizacji i integracji europejskiej. 5. Foresight i benchmarking jako narzędzia wywiadowcze wykorzystywane w kreowaniu polityki rozwoju regionów europejskich. 6. Wykorzystanie technologii informacji i komunikacji w samorządach. 7. Komunikacja w systemie nadzoru właścicielskiego. Część II: Bezpieczeństwo jako fundamentalny komponent współczesnego biznesu. 8. Społeczno-polityczne uwarunkowania współpracy subregionalnej na rzecz bezpieczeństwa. Przykład Polski. 9. Bezpieczeństwo informacji w handlu elektronicznym. 10 System wczesnego ostrzegania jako informacyjne wsparcie decyzji strategicznych. 11. Rezerwy jako narzędzie obrony przedsiębiorstwa przed zagrożeniem. 12. Zarządzanie sytuacją kryzysową na przykładzie napadu rabunkowego na bank. Część III: Rola informacji w wybranych dziedzinach praktyki gospodarczej. 13. Szczegółowe wymagania informacyjne w procesie strategic turnaround management. 14. Udział stanowisk pracy w procesach wiedzy - analiza, opis, źródła informacji. 15. Informacyjna funkcja kreowania wartości w procesie motywowania i oceny organów zarządzania przedsiębiorstwem. 16. Informacja księgowa i rynkowa w ocenie efektywności i kreowania wartości przedsiębiorstwa. 17. Problemy zarządzania informacją w sferze rynkowo zorientowanych działań logistycznych. 18. Systemy informatyczne w zarządzaniu logistycznym. 19. Rola informacji w budowie bazy planistyczno-normatywnej controllingu strategicznego. 20. Rozciąganie łańcuchów wartości Biur Informacji Gospodarczej (BIG). 21. Gromadzenie informacji o kliencie warunkiem osiągnięcia sukcesu przedsiębiorstwa usługowego. 22. System rezerwacyjny "Bookings" jako narzędzie zarządzania przepływem informacji w przedsiębiorstwie hotelarskim (na przykładzie Hotelu Elektor w Krakowie). 23. Przegląd koncepcji kapitału intelektualnego i jego wpływ na konkurencyjność. 24. Informacji w identyfikacji ryzyka działalności jednostki konsultingowej. 25. Księgi wieczyste w systemie informacji o nieruchomościach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Lojalność konsumentów na rynku; 2. Zachowania klientów na rynku usług ubezpieczeniowych jako podstawa działalności lojalnościowej firm; 3. Lojalność na rynku usług bankowych; 4. Marketing w kształtowaniu lojalności klientów przedsiębiorstw handlowych; 5. Marka w kreowaniu lojalności konsumentów na rynku produktów żywnościowym; 6. Wizerunek organizacji non profit w kształtowaniu lojalności donatorów i wolontariuszy; 7. Lojalność na rynku usług artystycznych; 8. Lojalność na rynku politycznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt jest próbą przedstawienia Czytelnikowi stanowiska autorów do współczesnej wiedzy o finansach i zarządzaniu organizacjami złożonymi. Celem autorów artykułów jest poszukiwanie odpowiedzi: jak te organizacje mogą być skonstruowane, zorganizowane oraz jak mogą funkcjonować w sytuacji, gdy tempo zmian zachodzących w sferze społeczno-gospodarczej powodują powstawanie nieznanych dotąd zjawisk i procesów, nasuwają nowe problemy, których rozwiązywać nie da się bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Rozwój wspomnianych nauk, dzięki badaniom naukowym i wiedzy praktycznej, utwierdza nasze przekonanie, ze większość zasad, twierdzeń, metod i procedur posiada ściśle określony przedmiot i zakres racjonalnego zastosowania. Zmieniający się świat często zmusza nas do weryfikacji, a nawet odrzucenia obowiązujących dotąd rozwiązań organizacyjnych, czy standardów postępowania badawczego – dochodzimy bowiem do wniosku, ze mają one ograniczony zakres adekwatności, odpowiedniości do rzeczywistości. Każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer "Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie”, czterdziesty szósty z kolei, tym razem jest ukierunkowany na dostosowywanie analizy świata organizacji i finansów do zmian i tempa rozwoju ekonomicznego i społecznego. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W dużej mierze są one poświęcone problematyce pomiaru rentowności czynników wytwórczych i zagadnieniom analizy dyskryminującej przedsiębiorstwa; badaniu efektywności funkcjonowania rad nadzorczych, skuteczności systemu motywacyjnego potencjału pracy oraz funkcjonalności systemu informacji marketingowej; charakterystyce metod analizy i oceny nowych form turystyki poznawczej; jak również badaniom nad sposobami ograniczenia ubóstwa i kwestiom dynamizowania rozwoju regionalnego (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej