Form of Work
Książki
(22)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(18)
unknown
(4)
only on-site
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(3)
Author
Covey Stephen R
(2)
Majewska-Opiełka Iwona
(2)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Blanchard Scott
(1)
Chin-Ning Chu
(1)
Ciszewska Magdalena
(1)
Cloud Henry
(1)
Czajkowska Anna
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dorobek Rafał
(1)
Dweck Carol S. (1946- )
(1)
Eichelberger Wojciech
(1)
Forthomme Pierre
(1)
Foster Timothy R. V
(1)
Fuchs Bolko
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Grabka Robert Ireneusz. Lekotr
(1)
Grabka Robert Ireneusz. Lektor
(1)
Górnicka Gabriela
(1)
Handy Charles
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Hill Napoleon (1883-1970). Myśl! ...i bogać się
(1)
Homan Madeleine
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Kubis Iwona
(1)
Michalak Robert
(1)
Nail François
(1)
Niederman Derrick
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Piątkowski Dawid
(1)
Porębski Andrzej
(1)
Ryk Marcin
(1)
Schneider Klaus W
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Trybulski Krzysztof
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wąsiel Marcin
(1)
Ziglar Zig
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Łączek Tomasz
(1)
Year
2020 - 2022
(3)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(5)
1901-2000
(1)
Country
Poland
(22)
Language
Polish
(22)
Subject
Sukces
(22)
Samorealizacja
(11)
Osobowość
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Autoprezentacja
(2)
Bogactwo
(2)
Czas
(2)
Kobieta
(2)
Prakseologia
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Psychologia
(2)
Samowychowanie
(2)
Asertywność
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Hill, Napoleon
(1)
Innowacje
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
Ludzie sukcesu
(1)
Maklerstwo
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Milionerzy
(1)
Molestowanie seksualne
(1)
Myślenie
(1)
Młodzież
(1)
Negocjacje
(1)
Optymizm
(1)
Organizacja
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Poradnictwo
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Praca
(1)
Prognozy
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychotechnika
(1)
Samokontrola (psychol.)
(1)
Samopoznanie
(1)
Sens życia
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Stres
(1)
Sugestia
(1)
Wyobraźnia twórcza
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Zawód
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Poradnik
(4)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Psychologia
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
22 results Filter
Book
In basket
7 nawyków skutecznego działania / Stephen R. Covey ; przeł. Iwona Majewska-Opiełka. - Wyd. 4 uzupeł. [dodruk]. - Poznań : Dom Wydawniczy REBIS, 2007. - 364, [10] s. : rys. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7301-877-8
1. Paradygmaty i zasady; 2. Prywatne zwycięstwo; 3. Zwycięstwo publiczne; 4. Odnowa
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7227-485-1
1. Paradygmaty i zasady; Od wewnatrz... ; Siedem nawyków - zarys; 2. Prywatne zwycięstwo: Bądź proaktywny; Zaczynaj z wizją końca; Rób najpier to, co najważniejsze; 3. Zwycięstwo publiczne: Myśl w kategoriach wygrana-wygrana; Staraj się najpierw zrozumieć, potem być zrozumianym; Synergia; 4. Odnowa: ostrzenie piły; Zasady wszechstronnej samoodnowy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-0202-5
1. Witaj w świecie coachingu, 2. Odległość między dwoma punktami, 3. Trzy perspektywy, 4. Bądź panem swojego świata, 5. Wykorzystaj swoje talenty, 6. Zadbaj o zaspokojenie swoich potrzeb, 7. Pielęgnuj i chroń swoje priorytety, 8. Określ swoje normy i przestrzegaj ich, 9. Wytycz swoje granice i broń ich, 10. Wyeliminuj przyzwolenia, 11. Bliski doskonałości
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8175-317-3
Wprowadzenie; Rozdział 1. Współczesne wyzwania a sukces w biznesie 1.1. Uwarunkowania współczesnego biznesu 1.2. Rozwój społeczno-ekonomiczny a innowacje 1.3. Kreatywność jako źródło innowacji 1.4. Sektory i zawody kreatywne 1.5. Postrzeganie zawodów kreatywnych 1.6. Potencjał i Efekty Kreatywności dla Biznesu Rozdział 2. Sukces i porażka 2.1. Istota i wymiary sukcesu: Istota sukcesu; Sukces w biznesie; 2.2. Jak postrzegają sukces artyści (twórcy)?: Wizja sukcesu; Relatywizm w ocenie sukcesu; Znaczenie oceny odbiorców; Sukces artystyczny i komercyjny – dylematy; 2.3. Miary sukcesu artystów (twórców): Nagrody i recenzje; Akceptacja; Wymiar finansowy sukcesu; Kryteria oceny a ulotność sukcesu; 2.4. Porażki i pułapki: Czy porażka jest porażką?; Symptomy nadciągającej porażki; Przewidywalne okoliczności pojawienia się porażki; Trudne do przewidzenia okoliczności porażki; Obrona przed porażką; Rozdział 3. Osiągnięcia twórcze. Inspiracja, ekspansja, końcowy efekt 3.1. Inspiracja – źródło i mechanizm wykształcania pomysłu: Źródła inspiracji twórczej; Mechanizm gromadzenia idei; Genialna myśl czy żmudne pasmo modyfikacji?; 3.2. Ekspansja – praca nad projektem: Końcowy efekt – ograniczenia działania twórcy; Błędy i znikome efekty działania; 3.3. Podstawy osiągnięć twórczych: Szczęście; Praca; Talent; Odwaga; Rozdział 4. Istota i uwarunkowania kreatywności 4.1. Czym jest kreatywność? Myślenie dywergentne i konwergentne; Twórczość; Definiowanie kreatywności; Kreatywność w opinii artystów; Pomiar kreatywności; 4.2. Kreatywność na poziomie grup społecznych: Kreatywność społeczeństw i grup społecznych; Kultura kreatywności w budowie kapitału społecznego; 4.3. Wybrane uwarunkowania kreatywności: Autonomia działania; Wpływ presji czasu; Osobowość twórcy; Inne uwarunkowania; Rozdział 5. Postawy, pasje i cechy twórców 5.1. Postawa i pasja twórcza: Cechy zachowań kreatywnych; Wyzwalanie, wzmacnianie i osłabianie kreatywności; Pasja i jej źródła; Znaczenie pasji pozazawodowych; 5.2. Twórcy: Cechy osób kreatywnych; Samotność i introwertyczność; Rozdział 6. Wyzwalanie kreatywności – życie w szkole czy szkoła życia 6.1. Sztuka a życie: Rady ze szczyptą ostrożności; Identyfikacja otaczającej rzeczywistości; Specyficzne atuty wybranych dziedzin sztuki; 6.2. Nauczanie czy wyzwalanie kreatywności: Czy można się nauczyć kreatywności?; Jak wyzwalać kreatywność?; Kreatywność a wiek twórców; Wyzwalanie kreatywności w procesie kształcenia; Warsztat teatralny w ramach KAMP; 6.3. Rola liderów (przywódców) 6.4. Metody wyzwalania kreatywności: Kierunki działań szkoleniowych; Wybrane techniki wyzwalania kreatywności; Trening kreatywności; Działania artystyczne; Podsumowanie; Antologia od A do T mniej konwencjonalnych CV; Bibliografia; Załącznik 1; Załącznik 2.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65.01
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-287-2165-4
Wstęp; Rozdział 1. Dwa nastawienia Rozdział 2. Nastawienia od podszewki Rozdział 3. Prawda o umiejętnościach i osiągnięciach Rozdział 4. Sport: nastawienie czyni mistrza Rozdział 5. Biznes: nastawienie na przywództwo Rozdział 6. Związki: jak nastawienia się zakochują (i odkochują) Rozdział 7. Rodzice, nauczyciele i trenerzy: skąd się bierze nastawienie? Rozdział 8. Zmiana nastawienia; Przypisy; Książki polecane; Biografia autorki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89355-89-2
1. Jak opracować własny plan osiągnięcia sukcesu, 2. Jak być wiarygodnym, 3. Jak sprawiać wrażenie człowieka sukcesu, 4. Jak się wyróżniać, 5. Jak poznawać klienta, 6. Jak promować własną działalność, 7. Jak utrzymywać kontakty, 8. Jak wykazywać się zaangażowaniem, 9. Jak stawać się bardziej wiarygodnym, 10. Jak rozwijać relacje, 11. Jak radzić sobie w różnych relacjach, 12. Jak współpracować z klientami w fazie realizacji projektu, 13. Jak pracować na bieżąco z klientami, 14. Jak postępować z klientami w razie pojawienia się problemów, 15. Jak zarabiać, 16. Wnioski
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-283-5572-9
Nim zaczniemy; Słowem wstępu; Wprowadzenie; Rozdział pierwszy. Pragnienie. Punkt początkowy wszelkich osiągnięć: Pragnienie przechytrza Matkę Naturę. Rozdział drugi. Wyobraźnia. Warsztat umysłu: Zaczarowany imbryk; Co bym zrobił, mając milion dolarów; Rozdział trzeci. Wytrwałość. Wytrwały wysiłek niezbędny dla sukcesu: Oznaki braku wytrwałości; Jak rozwijać wytrwałość; Rozdział czwarty. Potęga Superumysłu. Główna siła: Pozyskiwanie wiedzy z Superumysłu; Rozdział piąty. Duchy lęków. Jak przechytrzyć sześć duchów lęku: Sześć głównych lęków; Zmartwienia; Siódmy czart umysłu; Jak uchronić się przed negatywnym wpływem; Znane wymówki; O Napoleonie Hillu i jego fundacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Plan lotu : prawdziwy sekret sukcesu / Brian Tracy ; przekład Konrad Pawłowski. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes sp. z o.o., 2018. - 157 s. ; 21 cm.
ISBN: 978-83-8087-404-6
Wstęp od partnera wydania polskiego Wprowadzenie. Prawdziwa tajemnica sukcesu Rozdział 1. Wybierz cel podróży Rozdział 2. Przeanalizuj warianty lotu Rozdział 3. Sporządź plan lotu Rozdział 4. Przygotuj się do podróży Rozdział 5. Wystartuj pełną mocą Rozdział 6. Przygotuj się na turbulencje Rozdział 7. Dokonuj ciągłych poprawek kursu Rozdział 8. Przyspiesz swój rozwój i proces nauki Rozdział 9. Uruchom nadświadomy umysł Rozdział 10. Unikaj drogi na skróty i kierowania się złudzeniami Rozdział 11. Zapanuj nad strachem Rozdział 12. Wytrwaj, dopóki nie osiągniesz sukcesu Zakończenie. Sukces to nie przypadek; O autorze; Przypisy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia na co dzień)
ISBN: 978-83-89763-54-9
1. Pokora, 2. Autonomia, 3. Wizja, 4. Wiara, 5. Odwaga, 6. Świadomość, 7. Miłość, 8. Wolność
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7033-592-2
1. Ludzie deja vu, 2. Dziewięć reguł niewidocznych na pierwszy rzut oka, 3. Reguła 1: wydobądź to, 4. Reguła 2: wyrwij ząb, 5. Reguła 3: wyświetl film, 6. Reguła 4: zrób coś, 7. Reguła 5: działaj jak mrówka, 8. Reguła 6: nienawidź dobrze, 9. Reguła 7: nie graj fair, 10. Reguła 8: bądź pokorny, 11. Reguła 9: irytuj właściwych ludzi, 12. Stać się człowiekiem deja vu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
(Bliżej Sukcesu)
ISBN: 978-83-7582-128-4
Nie ma znaczenia, czy to w pracy, w szkole, czy w domu- negocjujemy zawsze. Możesz negocjować podwyżkę, wyższą ocenę w szkole, albo miejsce, gdzie spędzisz z ukochaną wakacje. Najwyższy czas i pora, abyś nauczył się zbierać argumenty oraz wykorzystywał je z korzyścią dla Ciebie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
Book
In basket
Sukces życiowy w społeczeństwie konsumpcyjnym / red. nauk. Tomasz Łączek. - Warszawa : Difin SA, 2020. - 307 s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
(Engram)
ISBN: 978-83-66491-11-3
Wprowadzenie; Część I. Sukces w społeczeństwie konsumpcyjnym: Sukces życiowy na kanwie sukcesu edukacyjnego w socjologicznej koncepcji Geerta Hofstede; Rzetelność w ujęciu Bertranda Russella a sukces w społeczeństwie konsumpcyjnym; Idea sukcesu życiowego w kontekście granic społeczeństwa konsumpcyjnego; Sukces życiowy młodzieży w społeczeństwie konsumpcyjnym; Część II. Poczucie własnej wartości – wymiar aksjologiczny sukcesu dzieci w młodszym wieku szkolnym: Pedagogiczne uwarunkowania odniesienia życiowego sukcesu; Aksjologiczny wymiar sukcesu życiowego w opinii uczniów edukacji wczesnoszkolnej; Koncepcja Inteligencji Wielorakich, jako szansa na osiągnięcie sukcesu edukacyjnego przez ucznia; Poczucie własnej wartości jednostki w kontekście osiągania sukcesu życiowego; Kształtowanie poczucia własnej skuteczności jako przyczynek do sukcesu edukacyjnego i życiowego dzieci w młodszym wieku szkolnym; Część III. Sukces zawodowy jednostki: Uwarunkowania wyborów edukacyjno-zawodowych 15–16-latków – determinanty sukcesu; Sukces to nie przypadek. Projekty z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego jako przykład wsparcia karierowego młodzieży i młodych dorosłych; Zawód jako kategoria poznawcza w perspektywie sukcesu zawodowego jednostki; Internet i jego zasoby w planowaniu sukcesu zawodowego – wyzwania edukacyjne w społeczeństwie konsumpcyjnym; Część IV. Znaczenie sukcesu wychowawczego w przestrzeni edukacyjnej: Sukces pedagogiki specjalnej na szczeblu szkoły średniej – z zapisków szkolnego subiekta; Znaczenie nauczycielskich kompetencji z zakresu wyrównywania szans edukacyjnych w procesie kreowania sukcesu szkolnego dziecka z rodziny ubogiej – raport z badań; Komercjalizacja efektów kształcenia jako droga do sukcesu zawodowego absolwentów uczelni wyższych (na przykładzie magisterskich prac wdrożeniowych w naukach społecznych i humanistycznych); Awans zawodowy jako element sukcesu w pracy nauczyciela; Przystosowanie do studiów sposobem dążenia do osiągnięcia sukcesu przez studentów PWSIiP w Łomży; Część V. Uwarunkowania sukcesu społecznego młodych polaków w różnych środowiskach: Sukces życiowy a świat wartości i marzeń w perspektywie oglądu pokolenia Zet; Wpływ oddziaływań reintegracyjnych i postpenitencjarnych na osiągnięcie sukcesu życiowego osób osadzonych w środowisku wolnościowym – odniesienie do wyników badań własnych; Program Rodzina 500+ a aspiracje życiowe Polaków; Resocjalizacja kobiet – poprawa kompetencji opiekuńczo-wychowawczych jako sukces społeczny; O autorach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 316
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 316
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7318-312-4
1. Czym jest pozytywne myślenie, a czym nie jest, 2. Podstawy "pozytywnego myślenia" Siła myśli i sposób jej działania, 3. Śmierć z powodu siły myśli. Sugestywny przykład zasadniczej władzy, jaką dysponuje myśl , 4. O działaniu negatywnych obrazów celowych, 5. O działaniu pozytywnych obrazów celowych, 6. Oddziaływanie pozytywnych i negatywnych myśli na nasze zdrowie, 7. Oddziaływanie pozytywnych i negatywnych myśli na innych ludzi, 8. Prawo aktywizacji sprawności. Droga do optymalnej sprawności przez równoczesną motywację do aktywności i opanowanie, 9. Wzory pozytywnego myślenia. Optymalne radzenie sobie z problemami
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
CD
In basket
(Bliżej Sukcesu)
ISBN: 978-83-7582-779-8
Kiedy zaczynasz realizację swoich celów (np. wzbogacenie się), na początku jest trudno i bardzo ciężko się przełamać do działania. Z czasem, gdy zaczynasz coś robić i robisz to coraz lepiej, to zaczyna przynosić rezultaty. Zadaniem tej publikacji jest wyeliminowanie z Twojego działania, życia- zgadywanki i błędów, które zamiast przybliżyć Cię do tego, czego pragniesz, oddalają Cię od tego. Lekcje, które za chwile przejdziesz, pozwolą Ci być przygotowanym do dążenia do sukcesu. Dadzą Ci wiedzę i świadomość, które ułatwiają i przyspieszą Twoje dążenie do wyznaczonych celów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-65590-26-8
Podziękowania; Idea; Kim jest autor książki Dawid Piątkowski? O czym jest ta książka? CZĘŚĆ 1. Wszystkim wiecznie mało: Mindset sportowca w biznesie; Poważnie chcesz coś osiągnąć? CZĘŚĆ 2. Trening mentalny przedsiębiorców; Przypadkowa osobowość; Myśli samomyślące się; Samokontrola emocji; Świadome nawyki; Rozumienie subiektywności; Brak pragnień; Brak oczekiwań; Zazdrość; Docenianie; Życzliwość bez wyjątków; Wybaczanie; Radość; Naucz się uczyć; Osobowość sukcesu; Historie sukcesu. CZĘŚĆ 3. Mentalność zwycięzcy: Zdrowe odżywianie; Uprawianie sportu; Naładuj baterię; Ambitne wizje; Ustalanie celów i planowanie; Ciężka praca; Delegowanie; Zarządzanie czasem; Potęga wiedzy; Sekret mentalności zwycięzców; CZĘŚĆ 4. Mentalne ograniczenia inwestycyjne: W co najlepiej inwestować? Przekształć marzenie w dochodowy biznes; Twórz nieśmiertelne biznesy; Gen przedsiębiorcy; Co to znaczy ciężko pracować? Czy milionerzy zaciągają kredyty? CZĘŚĆ 5. Jak zarobić pieniądze na start? Poznaj zasady gry; Jak banki obliczają zdolność kredytową? Jak zbudować ogromną zdolność kredytową? Najlepsze formy finansowania; Kredyt i leasing na oświadczenie; Jak zaoszczędzić na kredytach? Pomnażanie źródeł dochodu; CZĘŚĆ 6. Kto nie ryzykuje, ten szampana nie pije: Myśl, jak jest dobrze; Wiarygodność wśród kontrahentów; Kiedy grozi Ci więzienie za długi? Losowi zwycięzcy przegranymi życia; Co to znaczy zbankrutować? Kto gra grubo, wygrać musi; CZĘŚĆ 7. Jak to jest być milionerem? Gdybym zaczynał od zera, jakbym to rozegrał? Posłowie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65.01
No cover
Book
In basket
(Inspiracje)
(Inspiracje) Lektura pomocnicza i dane bibliograficzne.)
ISBN: 83-8747-40-1
Podziękowania; Wstęp do wydania drugiego; Cz.1 Zmiany: Przesłanie; Liczby; teoria. Cz.2 Praca: Wstęp; Organizacja o strukturze koniczyny; Organizacja federalna; Organizacja potrójnego "I". Cz.3 Życie: Wstęp; Portfele; Odkrywanie edukacji na nowo; Społeczeństwo zorganizowane na opak; Epilog.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 0 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87014-49-4
Wstęp; 1. Łowca okazji; 2. Wizjoner; 3. Kontrarianin; 4. Sentymentalista; 5. Sceptyk; 6. Trader; 7. Poszukiwacz przygód; 8. Psychologia analizowania akcji; 9. Kontakty z innymi; 10. Inwestowanie w praktyce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
(Bliżej Sukcesu)
ISBN: 978-83-7582-647-0
Siedem kroków do skutecznego zarządzania czasem; Czym jest prawo wyczucia czasu?; Jak asertywnie zarządzać swoim czasem?; Jak zidentyfikować i unikać Złodziei Czasu?; Jak sobie poradzić z odwlekaniem?; Jak wykorzystać matrycę zarządzania czasem?; Jak zastosować zasadę Pareto?; Jak zwalczyć złe nawyki, tworzyć punkty kontrolne i ustalić priorytety?; Jak planować, tworzyć mapy myśli?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again