Form of Work
Książki
(6)
Status
only on-site
(4)
available
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(4)
Author
Boryczka Bożena
(1)
Okoń Zbigniew
(1)
Owczarz Anna
(1)
Patel Alpesh B
(1)
Płatek Rafał
(1)
Scott David Meerman
(1)
Tasner Michael
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Zawadzki Zbigniew
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
Internet
(5)
Strony WWW
(4)
Marketing elektroniczny
(2)
Bibliotekarstwo
(1)
Blogi
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Inwestycje
(1)
Komunikacja społeczna- internet
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Pajączek (informat.)
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Praca
(1)
Public relations
(1)
Public relations w internecie
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Zatrudnienie
(1)
6 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-1113-7
1. Zmiana nastawienia: od Web 2.0 do Web 3.0; 2. Czy jesteś przygotowany na marketing 3.0?; 3. Marketing treści: jak zrozumieć i wykorzystać zachodzące przemiany; 4. Mobilny marketing: pukanie do miliardów użytkowników komórek; 5. Światy wirtualne: tajniki niezwykłej przestrzeni marketingowej; 6. Wideomarketing: wyższy poziom techniki wideo; 7. Aplikacje sieciowe: jak z nich skutecznie korzystać w działaniach marketingowych; 8. Otwarty kod źródłowy: jak znaleźć i skutecznie wykorzystać owoce ciężkiej pracy innych; 9. Praca zespołowa: szybkie porozumiewanie się i wymiana danych; 10. Firmy ze świata Web 3.0; 11. Plan działania: jak to wszystko pozbierać i przejść do czynów; 12. Zakończenie: o sztuce rewanżu!.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Inwestowanie w internecie / Alpesh B. Patel. - Warszawa : WIG PRESS, 2000. - 278 s. : rys. ; 24 cm.
ISBN: 83-87014-55-9
1. Na początku: Szybki przewodnik; Dla początkujących i zaawansowanych; Sprzęt; Strażnicy bram do sieci- dostawcy usług internetowych; Oblicza internetowych przeglądarek; Potrzeba szybkości: wciskamy gaz do dechy; 2. Droga do zysków: Przygotowanie planów działania; Czego sobie życzysz. Czyli wybór rynku; Chleb powszedni inwestora: dane cenowe; Ciężka praca czyli analiza; Planowanie transakcji; Wykonanie transakcji; Oczy i uszy otwarte; Ogólna orientacja w sytuacji rynkowej oraz edukacja; Jak to wszystko działa w praktyce; 3. Plan ramowy: A teraz konkrety: plan ramowy; 4. Witryny: Witryny zawierające wszystkiego po trochu; Witryny poświęcone analizie technicznej; Maklerzy; Kontrakty terminowe i opcje; Giełdy; Sprzedawcy rekomendacji, czyli giełdowi guru i ich biuletyny; Czy możemy porozmawiać?- czyli grupy dyskusyjne; E-ziny; 5. Prawda jest tam: Podróże po sieci: wyszukiwarki; Według katalogu internetowe katalogi finansowe; Przewodnik wirtualnego mola książkowego; Zalecane lektury
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
Jak wykorzystać internet w poszukiwaniu pracy? / Anna Owczarz. - Gliwice : Helion, 2005. - 236, [2] s. : rys. ; 21 cm.
ISBN: 83-7361-704-3
1. Praca w Polsce, 2. Praca poza granicami kraju, 3. Praca dla absolwenta i nie tylko, 4. Praca dla osób niepełnosprawnych, 5.Inne sposoby zdobywania pracy, 6. Praca u wybranego pracodawcy, 7. Internet skarbnicą informacji
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7601-566-8
I. Jak Internet zmienił zasady marketingu i PR: Stare zasady marketingu i PR są nieskuteczne w dobie Internetu; Nowe zasady marketingu i PR; Bezpośrednie docieranie do nabywcy. II. Komunikacja internetowa - sposób na bezpośrednie dotarcie do nabywcy: Blogi - pozyskaj miliony propagatorów dla swojego przekazu; Nowe zasady komunikatów prasowych; Przekazywanie treści audio za pomocą podcastingu; Fora internetowe, strony typu Wiki i docelowi odbiorcy; Marketing wirusowy - gorączka rozprzestrzenia się w sieci; Bogata w treść strona internetowa. III. Plan działania - wykorzystanie potęgi nowych zasad: Jesteś tym, co publikujesz - budowanie planu marketingowego i PR; Internetowe przywództwo ideowe czyni twoją organizację wiarygodnym źródłem; Jak pisać dla nabywców; Jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy; Jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy; Internetowy pokój medialny - drzwi otwierające drogę nie tylko do mediów; Nowe zasady komunikacji z mediami; Blogowanie jako sposób komunikacji z nabywcą; Podcasting i wideo - jak najprościej; Serwisy społecznościowe a marketing; Serach Engine Marketing - marketing wyszukiwarek internetowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
Pajączek: najlepszy polski edytor stron WWW / Rafał Płatek, Zbigniew Okoń. - Gliwice : HELION, 2000. - 360 s. : rys., tabele ; 23 cm + CD-ROM.
ISBN: 83-7197-359-4
Wprowadzenie; Cz. I Szybki start: Zanim zaczniesz; Poznajemy warsztat pracy; Zabieramy się do pracy. Cz. II Pajączek na serio: Tworzenie nowego dokumentu; Edycja, czyli to co najlepsze; Tekst na WWW; Tabela i formularze; Rozszerzone wyszukiwanie i zamiana; Grafika, multimedia, Flash; Testujemy naszą stronę; Pajączek a sprawa polska; Zarządzanie rozbudowanymi serwisami; Publikowanie; Konfiguracja programu. Cz. III Pajączek dla zaawansowanych: Kompresja plików HTML; Import i eksport plików; Style; Języki skryptowe i Skryba; Java i ActiveX; CGI, PHP, ASP; SSI-Server Side Includes; Edy tor plików definicyjnych TDF. Dodatki: A-Opis menu głównego; B- Paski narzędzi; C-Skróty klawiszowe; D- Lista wykrywanych dodatkowych narzędzi; E- Jak zamówić Pajączka i Skrybę?; F- Przydatne zasoby sieciowe; G- Co na CD-ROM-ie?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89073-35-8
1. Poznajemy Internet. 2. Zdobywamy, oceniamy i przet warzamy informacje (bibliotekarskie zasoby Internetu). 3. Komunikujemy się. 4. Prezentujemy bibliotekę. 5. Wy korzystujemy zasoby Internetu w pracy z czytelnikami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 002 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again