Form of Work
Książki
(5)
Status
only on-site
(4)
available
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(4)
Author
Adamczyk Jan
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Foemmel Matthew
(1)
Fowler Martin
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kendefer Marcin
(1)
Koronkiewicz Paweł
(1)
Larose Daniel T
(1)
Markov Zdravko
(1)
Mee Robert
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Rajca Piotr
(1)
Rice David
(1)
Stafford Rendy
(1)
Wilbik Anna
(1)
Year
2000 - 2009
(5)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
Strony WWW
(4)
Marketing elektroniczny
(2)
Reklama internetowa
(2)
Baza danych
(1)
Data mining
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Internet
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marketing
(1)
Promocja
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Sponsoring
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Wizualizacja (psychol.)
(1)
5 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7361-715-9
Cz.I Wprowadzenie : 1. Warstwy aplikacji, 2. Porządkowanie logiki dziedziny, 3. Mapowanie do relacyjnych baz danych, 4. Prezentacja w sieci www, 5. Przetwarzanie współbieżne, 6. Stan sesji, 7. Obiekty rozproszone, 8. Podsumowanie. Cz.II Wzorce : 9. Wzorce logiki dziedziny, 10. Wzorce architektury źródła danych, 11. Wzorce zachowań dla mapowania obiektowo-relacyjnego, 12. Wzorce struktury dla mapowania obiektowo-relacyjnego, 13.Wzorce odwzorowań obiektów i relacyjnych metadanych, 14.Wzorce prezentacji internetowych, 15. Wzorce dystrybucji, 16. Wzorce współbieżności autonomicznej, 17. Wzorce stanu sesji, 18. Wzorce podstawowe
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15868-2
1. Analiza struktury sieci WWW: Wyszukiwanie informacji tekstowych i wyszukiwanie w Internecie; Ranking oparty na strukturze połączeń; 2. Analiza zawartości sieci WWW: Grupowanie; Ocena grupowania; Klasyfikacja; 3. Analiza użytkowania sieci WWW: Wprowadzenie do analizy użytkowania sieci WWW; Wstępne przetwarzanie danych do analizy użytkowania sieci WWW; 8. Eksploracyjna analiza użytkowania sieci WWW; 9. Modelowanie użytkowania sieci WWW: grupowanie, reguły asocjacyjne i klasyfikacja
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7199-296-3
1.Internet jako narzędzie komunikacji, 2.Wykorzystanie stron www w działaniach marketingowych, 3.Promocja w sieci, 4.Badania w Internecie oraz ocena działań marketingowych, 5.Nowe media w marketingu, 6.Zastosowania Internetu w wybranych przykładach działalności marketingowej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1523-1
Cz.I Komunikacja masowa: Reklama jako narzędzie komuni kacji masowej; Serwis World Wide Web (WWW) jako narzę dzie komunikacji masowej; Promocja below the line(BTL) Informatyczne i cyfrowe narzędzia komunikacji; Wizuali zacja; Relacje z mediami oraz rozgłos; Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi; Lobbing; Sponsoring jako instrument komunikowania się przedsiębiorstwa z ryn kiem. Cz.II Komunikacja grupowa: Wystapienia publiczne i prezentacje; Targi jako narzędzie komunikacji grupowej Wydarzenia marketingowe (event marketing); Komunikowa nie się w grupie pracowniczej; Zebrania handlowe jako metoda komunikowania w przedsiębiorstwie; Grupy i listy dyskusyjne jako narzędzia komunikacji grupowej. Cz.II Komunikacja indywidualna: Komunikacja werbalna; Słuchanie; Czytanie; Pisanie; Mowa ciała; Zarządzanie przestrzenią; Wizerunek; Reotyrka; Negocjacje i media cje; Komunikacja indywidualna za pośrednictwem kompute ra; Błędy i trudności w komunikacji. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-89574-95-4
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again