Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(21)
IBUK Libra
(8)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(21)
E-booki
(9)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(19)
dostępne
(12)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(20)
Autor
Janasz Władysław
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Becht Adam
(1)
Bieda Agnieszka
(1)
Biniecki Jerzy
(1)
Cadle James
(1)
Cegielska Katarzyna
(1)
Churski Paweł
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czornik Małgorzata
(1)
Domański Tomasz
(1)
Drobniak Adam
(1)
Dudek Agata (1979- )
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Gorzelak Grzegorz
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Grzelak Maria M
(1)
Jeżak Jan
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kassay Stefan
(1)
Kociuba Dagmara
(1)
Koćwin Lesław
(1)
Kudas Dawid
(1)
Kuźmińska-Haberla Aleksandra
(1)
Moszkowicz Krystyna
(1)
Patkowski Paweł
(1)
Prozorowicz Magdalena
(1)
Rok Jakub
(1)
Roszko-Wójtowicz Elżbieta
(1)
Rutkowski Jerzy
(1)
Sołoducho-Pelc Letycja
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szadkowska-Rucińska Małgorzata
(1)
Szczupak Bogumił
(1)
Szmytkowska Magdalena
(1)
Szylar Marta
(1)
Waters Donald (1949- )
(1)
Yeates Donald
(1)
Zawalińska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Przedsiębiorstwo
(6)
Strategia rozwoju
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Miasta
(3)
Ceny
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Innowacje
(2)
Inwestycje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Konkurencja
(2)
Marka*
(2)
Marketing
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Samorząd gminny
(2)
Unia Europejska
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Administracja
(1)
Akademia Humanitas (Sosnowiec)
(1)
Benchmarking
(1)
Bezrobocie
(1)
Budownictwo miejskie
(1)
Centra handlowe
(1)
Controlling
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Emerytura
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Holdingi
(1)
IKEA
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Jakość produktu
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Kujawsko-pomorskie, województwo
(1)
Kłodzko (woj. dolnośląskie)
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polska
(1)
Popyt
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produkt*
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przemysł
(1)
Przywództwo
(1)
Reformy nauki i szkolnictwa wyższego
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Rynek
(1)
Ryzyko
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sektor publiczny
(1)
Sieć handlowa
(1)
Siła robocza
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Turystyka
(1)
Umasowienie szkolnictwa wyższego
(1)
Urbanistyka
(1)
Usługi
(1)
Współdziałanie
(1)
Wyższa Szkoła Humanitas (Sosnowiec)
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zdolność produkcyjna
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
30 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Teoretyczne podstawy formułowania strategii rozwoju: 1.1. Pojęcie strategii; 1.2. Rodzaje strategii; 1.3. Proces formułowania strategii; 1.4. Zarządzanie przez cele jako technika zarządzania strategicznego; 1.5. Cele a funkcje strategii rozwoju organizacji. Rozdział II. Akademia Humanitas na rynku szkolnictwa wyższego: 2.1. Okoliczności powstania i kierunki rozwoju Akademii Humanitas; 2.2. Struktura organizacyjna i oferta rynkowa Akademii Humanitas; 2.3. Współpraca Akademii Humanitas z otoczeniem społeczno-gospodarczym. Rozdział III. Analiza strategii rozwoju Wyższej Szkoły Humanitas na lata 2008-2018: 3.1. Konkurencyjność w szkolnictwie wyższym; 3.2. Rola strategii w zarządzaniu uczelnią; 3.3. Strategia Wyższej Szkoły Humanitas na lata 2008-2018. Rozdział IV. Formułowanie strategii rozwoju Akademii Humanitas na lata 2021-2030: 4.1. Przygotowania uczelni do procesu opracowania nowej strategii rozwoju; 4.2.Opracowanie strategii rozwoju uczelni – etapy i wyzwania. Zakończenie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Geografia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 79)
1. Wprowadzenie. 2. Rozwój regionalny, polityka regionalna i czynniki rozwoju regionalnego. 3. Polityka interregionalna w Polsce w okresie rozszerzenia Unii Europejskiej; 4. Stan i zróżnicowanie poziomu rozwoju społeczno-gospodarczego województwa kujawsko-pomorskiego. 5. Polityka intraregionalna w Polsce na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego. 6. Podsumowanie i wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Socio-economic situation of the Śląskie Voivodeship: Location of the voivodeship and its general characteristics; Socio-demographic situation; Economy of the voivodeship; Technical infrastructure; International and interregional co-operation, including cross-border cooperation; Condition of the natural environment. Strategic diagnosis of the Śląskie Voivodeship. Strategic fields and vision of development of the Śląskie Voivodeship. Priorities, goals, action targets of the voivodeship - measures. Monitoring and evaluation of the implementation process. Persons involved in the proceedings of the development strategy of the Śląskie Voivodeship.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 338
E-book
W koszyku

Zagadnienie omówione w tym numerze "Debiutów Studenckich" dotyczą działań marketingowych różnych podmiotów, przede wszystkim w przestrzeni międzynarodowej. Cztery artykuły nawiązują do kreowania marki i wizerunku firm oraz marki stworzonej przez organizację pozarządową, jeden prezentuje znaczenie marketingu relacyjnego, w tym również dla kreowania marki, kolejny zaś odnosi się do wpływu kultury na komunikację marketingową. Pozostałe dwa artykuły nawiązują do znaczenia języka angielskiego w biznesie międzynarodowym oraz do zrównoważonego rozwoju w obliczu kryzysu wodnego.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Bezpośrednie konsekwencje wejścia do Unii Europejskiej dla polskich przedsiębiorstw; Pozyskiwanie finansowania we wczesnych fazach rozwoju przedsiębiorstwa; Polityka proeksportowa Unii Europejskiej; Strategia rozwoju rynku; Skutecznie konkurować; W poszukiwaniu źródeł oszczędności; Analiza kondycji spółki; Jak zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku UE poprzez strategię wzrostu zewnętrznego?; Ocena ryzyka strategicznego; Kompleksowe podejście do zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie; Zarządzanie ryzykiem a wpływ na reputację firmy; Ocena ryzyka regulacyjnego Współpraca czy rywalizacja?; Podglądać liderów - benchmarking; Zarządzanie marką a pozycja konkurencyjna polskich przedsiębiorstw; Ile warta jest wolność wybory - opcje rzeczowe; Uwolnić kapitał - jak usprawnić procesy zarządzania kapitałem obrotowym; Zarządzanie należnościami; Restrukturyzacja finansowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
8. Instrumenty marketingu mix. 8.1. Marketingi mix. 8.2. Strategia produktu. 8.3. Strategia rozwoju nowych produktów. 8.4. Strategia cenowa. 8.5. Strategia kanałów dystrybucji. 8.6. Strategia komunikacje marketingowej. 9. Wdrażanie i weryfikacja strategii marektingowej korporacji. 9.1. Systemy informacji dla wdrazania strategii marketingowej. 9.2. Planowanie marketingowe. 9.3. Zarządzanie wdrażaniem i jego ocena. 9.4. Kontroling korporacyjny, firmowy i marketingowy. 9.5. Projekt efektywnej struktury organizacyjnej marketingu korporacji. 9.6. Wybór struktury organizacyjnej. 9.7. Możliwości organizacji globalnych firm marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Ocena ex ante jako etap planowania projektów publicznych, 2.Ocean społeczno-ekonomiczna projektów z wykorzystaniem analizy kosztów i korzyści, 3.Ocena wielokryteriowa projektu, 4.Ocena oddziaływania projeku, 5.Ocena ryzyka projektu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 410)
Wprowadzenie; 1. Proces kształtowania jakości produktów; 2. Ekonomiczne stymulatory kształtowania jakości produktów; 3. Metody zarządzania jakością i wartościowania jakości; 4. Przejawy polityki projakościowej w wybranych przedsiębiorstwach; 5. Długofalowa strategia jakości przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cele i uwarunkowania: Cele polityki społeczno-gospodarczej; Wizja Polski 2025; Trendy rozwojowe świata a wyzwania dla Polski; Gospodarka i społeczeństwo Polski u progu XXI wieku; 2. Kierunki działań: Społeczeństwo; Gospodarka; państwo; 3. Wdrożenie i monitorowanie strategii: Instytucje; Źródła finansowania; Monitorowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
1. Jak marka buduje wartość firmy?; 2. Jak marka tworzy przewagę konkurencyjną?; 3. Jak zarządzać potencjałem konkurencyjnym marki?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
W książce określono skalę ekonomicznego znaczenia przedsiębiorczości rodzinnej dla gospodarki polskiej. Przedstawiono też rolę i znaczenie przedsiębiorczości rodzinnej na świecie oraz cechy specyficzne, decydujące o potrzebie odrębnego traktowania tej kategorii przedsiębiorstw. Na podstawie wyników próby 1501 polskich przedsiębiorstw, zidentyfikowano liczebność firm rodzinnych, ich znaczenie ekonomiczne (mierzone m.in. uzyskiwanymi przychodami ze sprzedaży i wielkością zatrudnienia) oraz uzyskano opinie na temat zalet i wad firm rodzinnych w ocenie ich właścicieli. Uzasadniono potrzebę myślenia strategicznego, role wspólnej wizji przyszłości rodziny i firmy oraz najważniejsze rodzaje strategii oparte na klasycznym podziale na strategie ekspansji oraz dywersyfikacji. Opisano innowacyjność traktowaną jako źródło ich konkurencyjności, procesy internacjonalizacji działalności firm rodzinnych, źródła ich finansowania, w tym klasyczne oraz nowoczesne formy pozyskiwania kapitału finansowego, przydatne przy obsłudze bieżących potrzeb firmy oraz finansowaniu procesów rozwoju, zarządzanie kapitałem ludzkim, specyficzne relacje pomiędzy pracownikami – członkami rodziny a pracownikami „z zewnątrz”. Ukazano wpływ właściwie zorganizowanego procesu zarządzania ludźmi na konkurencyjność firmy rodzinnej oraz jej efektywność rynkową i finansową, a także bardzo specyficzny problem, jakim jest sukcesja, czyli międzypokoleniowy transfer władzy i własności w firmach rodzinnych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
OD REDAKCJI "Zaczęła się wprawdzie przed 30 laty, ale wiek XXI przynosi jej wyraźną intensyfikację i konkretyzację. Chodzi o debatę na temat znaczenia wiedzy dla gospodarki i życia społecznego. Debata jest tym bardziej potrzebna, że problem nie jest jednoznaczny, a rozmaite perspektywy badawcze i praktyczne, niekiedy bardzo różniące się między sobą, wzbogacają argumentację. Niniejszy zeszyt „Przeglądu Socjologicznego” poświęcamy zagadnieniu „społeczeństwa wiedzy” (knowledge-based society) w zróżnicowanym interdyscyplinarnie i analitycznie ujęciu".(fragment)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka miasta Sosnowca: Rys historyczny; Położenie i ogólna charakterystyka Miasta Sosnowca; Sytuacja społeczna i demograficzna; Sytuacja gospodarcza; Infrastruktura techniczna; Środowisko naturalne; 2. Strategia Rozwoju Miasta Sosnowca
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 930.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 930.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczna odnowa przedsiębiorstwa / Piotr Banaszyk, Szymon Cyfert. - Warszawa : Difin, 2007. - 92, [4] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
1. Rekonstrukcja istoty strategicznej odnowy przedsiębiorstwa we współczesnych koncepcjach teoretycznych: Istota strategicznej odnowy organizacji; Koncepcje strategicznej odnowy organizacji; Mechanizmy odnowy strategicznej – koncepcja Baden-Fullera i Volbredy; Proces odnowy strategicznej. 2. Zakres i metodyka odnowy strategii biznesowej w przedsiębiorstwie: Wprowadzenie; Treść odnowy strategii przedsiębiorstwa; Metodyka rekonstrukcji strategicznej przedsiębiorstwa; Metodyka racjonalnej i inkrementalnej analizy strategicznej; Podsumowanie. 3. Podstawy teoretyczne i hipotezy badawcze: Wprowadzenie; Podstawa teoretyczna; Podstawowe hipotezy badawcze; Metodologia badań; Próbka badawcza. 4. Wyniki badań empirycznych: Charakterystyka próbki badawczej; Wyniki badań empirycznych. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Strategia rozwoju gminy: wychodzenie z chaosu pojęciowego, 2. Logika budowy strategii rozwoju; usystematyzowany dialog o przyszłości gminy, 3. Warunki sukcesu strategii rozwoju gminy; od czego zaczynać, na czym kończyć?, 4. Memento strategiczne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia metodologiczne kreowania strategii rozwoju produkcji. Problemy zarządzania strategicznego; Proces tworzenia i elementy składowe strategii produkcji; Strategie produkcji przedsiębiorstw w otoczeniu międzynarodowym; Aksjologiczne podstawy procesu innowacji; Metoda wielokryterialnej analizy decyzyjnej problemu. 2. Rola wiedzy w kształtowaniu strategii produkcji. Kierunki rozwoju wiedzy w dobie globalizacji; Kapitał ludzki a perspektywy gospodarki opartej o wiedzę na przykładzie Białegostoku; Rola wiedzy w kształtowaniu innowacyjnej strategii produkcji; Rola współpracy w tworzeniu innowacji w gospodarce opartej na wiedzy; Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach wysokiej techniki; Dyferencyjność organizacji uczących się w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Rola edukacji w gospodarce opartej na wiedzy. 3. Społeczne, ekonomiczne i techniczne uwarunkowania strategii rozwoju produkcji. Cechy charakterystycznej strategii przedsiębiorstw w warunkach kształtowania się nowej ekonomii (na przykładzie UE, Białorusi i Rosji); Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw produkcyjnych; Nauczanie współpracy i zarządzania konfliktem w programach studiów wyższych uczelni; Konkurencyjne priorytety białoruskiej gospodarki w kontekście rozwoju i efektywnego wykorzystania zasobów naturalnych i kapitału ludzkiego; Podstawowe założenia kulturowe w zarządzaniu produkcją; Strategie finansowania inwestycji zagranicznych; Ochrona kapitału intelektualnego jako konieczny warunek innowacyjnego rozwoju gospodarki narodowej. 4. Doświadczenia zagraniczne w zakresie kształtowania produkcji i poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw. Znaczenie zwiększania wydajności w warunkach globalnej konkurencji; Czynniki konkurencyjności niemieckich przedsiębiorstw na rynkach globalnych; Polityka kształtowania produkcji i handlu na przykładzie gospodarki argentyńskiej przed i po kryzysie; Relacje pomiędzy innowacjami w organizacji, satysfakcja z pracy oraz podnoszeniem kwalifikacji na przykładzie Eti Mining Corporation Bandirma Boron and Acid (Boracite) Factory; Rola rynku w rozwoju systemu edukacji Białorusi w okresie transformacji; Konkurencyjność przygranicznych regionów (W oparciu o badania empiryczne przeprowadzone w Polsce, Litwie, Łotwie i na Białorusi); Strategiczne problemy zarządzania kosztami w przedsiębiorstwie w gospodarce narodowej Białorusi; Aktywna polityka na rynku pracy w systemie innowacyjnych priorytetów realizacji narodowej strategii ustawicznego rozwoju republiki Białoruś; Międzynarodowe alianse strategiczne jako instrument rozwoju innowacyjnego. 5. Strategie produktowe i kształtowania struktury asortymentowej. Opinie respondentów o koncepcji produktów ekologicznych w regionie Polski północno-wschodniej; Postęp produktowy jako czynnik kształtowania strategii produkcji; Strategia innowacji produktu na rynku międzynarodowym; Venture capital jako forma finansowania innowacji produktowych; Zarządzanie wartością firmy (VBM) podstawą kształtowania strategii asortymentu produkcji w przedsiębiorstwie uczącym się; Kształtowanie asortymentu a pozycjonowanie firmy na rynku. 6. Strategie procesowe. Strategia i ekonomika technologii jako podstawa postępowego państwa; Wzrost efektywności procesu produkcyjnego jako warunek funkcjonowania przedsiębiorstwa (na przykładzie metodyki pracy grupy roboczej w Biazet S.A.); "Centra doskonałości" jako alternatywa dla tradycyjnego zarządzania produkcją; Taśma produkcyjna nowej gospodarki - modele zarządzania procesami biznesowymi; Outsourcing produkcji jako źródło przewagi; Wizualizacja jako narzędzie w zarządzaniu procesem produkcyjnym. 7. Strategie kształtowania jakości produkcji, powiększania zdolności produkcyjnych i logistyki. Strategie zdolności produkcyjnych. Studium przypadku; Podstawy sformułowania polityki zarządzania zapasami materiałów na bazie modelu probabilistycznego; Problematyka zarządzania jakością w procesach wytwórczych; Standard SA8000 a strategia produkcji przedsiębiorstwa; Podnoszenie jakości produktów przy wykorzystaniu macierzy cech produktu i jej wybranych modyfikacji; Logistyczne strategie produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Strategie niskich cen - przypadek sieci dyskontowych, 2.Strategie rozwoju marki własnej, 3.Strategie konkurencji przez jakość, 4.Centra handlowe nowej generacji - strategiczne zarządzanie dużymi projektami inwestycyjnymi, 5.Strategie oparte na bliskości sieci wobec klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISSN: 1509-4995 W numerze [Contents] Marta Götz: The Winner Takes It All? – Syntetyczna i wieloaspektowa ocena czynników wzrostu w niemieckich krajach związkowych [Does the Winner Take It All? – A Synthetic and Multidimensional Evaluation of Growth Factors in the German Federal States], s. 5–25; Ryszard Czyszkiewicz, Włodzimierz Durka: Regionalne i środowiskowe granice rekrutacji na uczelnię wyższą. Przykład Uniwersytetu Szczecińskiego [Regional and Environmental Recruitment Ranges of Universities. The Szczecin University Example], s. 26–41; Paulina Rychlewska: Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na rozwój województwa podkarpackiego [The Impact of FDI on the Development of the Podkarpackie Voivodeship], s. 44–60; Monika Murzyn-Kupisz: Podmioty na rynku dziedzictwa kulturowego [The Cultural Heritage Market, its Producers and Consumers], s. 61–80; Klaudia Kozłowska: Zróżnicowanie rozwoju zrównoważonego województwa kujawsko-pomorskiego w latach 2004–2007 w świetle wyników analizy taksonomicznej [Differentiation of a Balanced Development of the Kujawsko-Pomorskie Voivodeship in the Years 2004–2007 in the Light of the Results of a Taxonomic Analysis], s. 81–98; Roman Kosmalski: Zróżnicowanie poziomu wydajności pracy i jego przyczyny w polskich województwach w latach 1998–2008 [Differentiation of Productivity Levels and its Causes in Polish Voivodeships in the Years 1998–2008], s. 99–114. RECENZJE Maciej J. Nowak: Wojciech Radecki (red.), Instytucje prawa ochrony środowiska. Geneza – rozwój – perspektywy, s. 115–118; Bohdan Jałowiecki: Jan Gehl, Życie między budynkami. Użytkowanie przestrzeni publicznych, s. 119–121. Periodyk wydawany przez Wydawnictwo Naukowe Scholar Sp. z o.o. wraz z Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych UW.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
W NUMERZE [CONTENTS] Artykuły [Articles] Agnieszka Bieda: Urban renewal and the value of real properties [Rewitalizacja przestrzeni miejskiej a wartość nieruchomości], doi 10.7366/1509499536901, s. 5–28; Katarzyna Zawalińska, Jakub Rok: Wojewódzkie tablice przepływów międzygałęziowych dla Polski: konstrukcja i interpretacja [Regional Input-Output tables for Polish voivodeships: Their construction and interpretation], doi 10.7366/1509499536902, s. 29–53; Dagmara Kociuba: Delimitacja miejskich obszarów funkcjonalnych ośrodków wojewódzkich w realizacji zintegrowanych inwestycji terytorialnych w Polsce – teoria versus praktyka [Delimitation of Functional Urban Areas of Voivodeship Centres in the implementation of Integrated Territorial Investments: Theory vs. practise], doi 10.7366/1509499536903, s. 54–78; Marta Szylar, Katarzyna Cegielska, Dawid Kudas: Wykorzystanie metody ścieżki rozwoju Hellwiga do badania zrównoważonego rozwoju województwa śląskiego [Application of Hellwig’s development measure method for the analysis of sustainable development of Silesia Province], doi 10.7366/1509499536904, s. 79–101; Elżbieta Roszko-Wójtowicz, Maria M. Grzelak: Zastosowanie wybranych metod statystyki wielowymiarowej do oceny systemu edukacji w krajach członkowskich UE [The use of selected methods of multidimensional statistical analysis to compare education systems in EU Member States], doi 10.7366/1509499536905, s. 102–131; Janina Kotlińska: Nieruchomości komunalne przedmiotem obrotu na rynku nieruchomości [Municipal property traded on the real estate market], doi 10.7366/1509499536906, s. 132–150. Recenzje [Book review] Magdalena Szmytkowska: Krzysztof Bierwiaczonek, Małgorzata Dymnicka, Katarzyna Kajdanek, Tomasz Nawrocki, Miasto, przestrzeń, tożsamość. Studium trzech miast: Gdańsk, Gliwice, Wrocław, doi 10.7366/1509499536907, s. 151–154. prof. dr hab. Grzegorz Gorzelak – redaktor naczelny periodyk redagowany wraz z Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych UW
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej