Forma i typ
Książki
(26)
Dostępność
tylko na miejscu
(15)
dostępne
(14)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(16)
Autor
Alberti Robert Emmons Michael
(1)
Benien Karl
(1)
Benton Debra
(1)
Berne Eric
(1)
Bortnowski Andrzej Wacław
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Charles Sara C
(1)
Covey Stephen R
(1)
Degen Ursula
(1)
Dereszowska Anna
(1)
Doherty Nora
(1)
Emmons Michael
(1)
Ferguson Jan
(1)
Gasz Adrian
(1)
Geller Tatiana
(1)
Glasl Friedrich
(1)
Golik-Skitał Joanna
(1)
Grabka Robert Ireneusz. Lekotr
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Hansburg Freda
(1)
Herriger Catherine
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Karbowski Miłosz
(1)
Karpiński Maciej
(1)
Kennedy Eugene
(1)
Kowalewska Barbara
(1)
Kozak Jarosław
(1)
Kozyra Beata
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Kołacz Jakub
(1)
Kratz Hans-Jürgen
(1)
Maciej Adam Michalski
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Murzyn Andrzej
(1)
Nowak Lidia Teresa
(1)
Payne John
(1)
Payne Shirley
(1)
Perchthaler Arleta
(1)
Piotrowska Dorota
(1)
Popis-Witkowska Anna
(1)
Rusinowski Marek
(1)
Rzędowski Jerzy
(1)
Sajnóg Anita
(1)
Sandberg Sheryl
(1)
Sawicka-Chrapkowska Anna
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Silberman Mel
(1)
Thomson Peter
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Wajszczak Eugeniusz
(1)
Żuławski Juliusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Temat
Stosunki interpersonalne
(23)
Komunikacja społeczna
(5)
Zarządzanie
(5)
Konflikt
(4)
Menedżerowie
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Asertywność
(3)
Rozmowa
(3)
Poradnictwo
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Psychologia
(2)
Alkoholizm
(1)
Bibliotekarze
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inteligencja społeczna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Język
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Mentoring
(1)
Miłość
(1)
Obyczaje towarzyskie
(1)
Oceny pracowników
(1)
Patologia społeczna
(1)
Perswazja
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prawo pracy
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Protokół dyplomatyczny
(1)
Przeznaczenie
(1)
Przyjaźń
(1)
Psychoanaliza
(1)
Psychologia społeczna- stosunki interpersonalne- poradnik
(1)
Psychoterapia
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
Samopoznanie
(1)
Samorealizacja
(1)
Słuchanie
(1)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 83-87957-83-6
Cz.1 Ty i twoje prawo do wyrażania siebie: Asertywność i ty; Twoje pełne prawo; Obserwuj własny rozwój; Jak bardzo jesteś asertywny?; Wyznacz sobie cele. Cz.2 Odkrywanie asertywności: Co to znaczy: być asertywnym; Czy możesz podać mi przykład?; Nie chodzi o to, co mówisz, ale jak to robisz! Cz.3 Stawanie się asertywnym: Asertywne myślenie; Nie ma się czego bać; To umiejętność, której możesz się nauczyć; Rób tylko jeden krok naraz. Cz.4 Zajmowanie stanowiska: Złość to nie słowo na pięć liter; Nie musisz godzić się na upokorzenia. Cz.5 Wykorzystywanie asertywności: Asertywność kształtuje równorzędne relacje; Asertywność, intymność i seksualność; Asertywność przynosi efekty również w pracy; Radzenie sobie z trudnymi ludźmi. Cz.6 Prowadzenie asertywnego życia: Zdecyduj, kiedy być asertywnym; Pomóż innym postępować ze sobą jako nową asertywną osobą; Poza asertywnością. Aneks: Asertywność wymaga ćwiczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik Doskonały)
ISBN: 83-7120-753-0
Podziękowania; Wprowadzenie; Czym jest asertywność; Zachowania nieasertywne i ich następstwa; Czy znajdziesz w tym coś dla siebie?; Jesteś odpowiedzialny; Stań się swoim najlepszym przyjacielem; Idź naprzód, odpuść sobie; Radzenie sobie z konfliktem; Asertywny konsument; Odmawianie i wyznaczanie granic; Etapy osiągania asertywności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
( Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; nr 17)
ISBN: 978-83-6164-47-1
1. Dlaczego asertywność jest nam coraz bardziej potrzebna? Kontekst polityczny; 2. Bibliotekarki odkrywają siłę swojej profesji; 3. Asertywność w zarządzaniu; 4. Konferencja; 5. Czy Polacy są asertywni? Kontekst kulturowy; 6. Lobbing, czyli molestowanie moralne; 7. Dlaczego asertywność jest nam potrzebna coraz bardziej? Kontekst społeczny; 8. Nadać zyciu sens.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7120-455-8
Co mówimy po "dzień dobry"; Podstawy analizy transakcyjnej; Programowanie rodzicielskie; Ludzkie przeznaczenie; Na scenie i za kurtyną; Wpływy prenatalne; Wczesny okres rozwoju; Lata elastyczności; Aparat skryptowy; Późne dzieciństwo; Dojrzewanie; Dojrzałość i śmierć; Funkcjonowanie skryptu; Typy skryptów; Niektóre typowe skrypty; Kopciuszek; Skrypt jak to możliwe; Przenoszenie skryptu; Skrypt w praktyce klinicznej; Naukowe podejście do teorii skryptów; Zarzuty wobec teorii skryptów; Problemy metodologiczne; Lista pytań o skrypt.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-62304-91-2
Zawiera: Wstęp. Co to znaczy „utrzymywać mądre relacje”. Rozwijanie umiejętności interpersonalnych. Jak dobrze radzisz sobie w kontaktach z innymi?. Umiejętność interpersonalna 1. Rozumieć innych. Umiejętność interpersonalna 2. Jasne wyrażanie się. Umiejętność interpersonalna 3. Dbanie o własne potrzeby. Umiejętność interpersonalna 4. Wymiana opinii. Umiejętność interpersonalna 5. Wywieranie wpływu. Umiejętność interpersonalna 6. Rozwiązywanie konfliktów. Umiejętność interpersonalna 7. Gracz zespołowy. Umiejętność interpersonalna 8. „Zmiana biegów”. Podsumowanie. Lektury polecane. Index. O autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 316.6
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7526-667-2
1. Określanie celów; 2. Zwiększenie produktywności; 3. Ustalanie przyczyn problemów; 4. Podejmowanie decyzji; 5. Komunikacja werbalna i sztuka przekonywania; 6. Nakłanianie zespołu do osiągania wyznaczonych celów; 7. Delegowanie obowiązków; 8. Prezentowanie informacji i składanie wniosków; 9. Prowadzenie skutecznych spotkań; 10. Wspieranie podwładnych; 11. Ocena wyników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7318-268-5
1. Główne założenia poradnictwa. 2. Zaangażowanie emocjonalne. 3. Ciężko zdobyta mądrość. 4. Co inni dla nas robią. 5. Co sami robimy w relacjach z innymi. 6. Czego dowiadujemy się o sobie, wchodząc w relacje z innymi ludźmi. 7. W jaki sposób być autonomicznym? 8. Ja jako narzędzie w procesie poradnictwa. 9. Jesteśmy przyjaciółmi czy doradcami? 10. Jak przeprowadzać wywiad. 11. "To nie był mój pomysł". 12. "Jeśli nie chcę tańczyć, to ty mnie nie zmusisz" 13. Planowanie działanie. 14. Diagnozy: ich cele i źródła. 15. Przyglądając się życiu innych ludzi. 16. Do kogo pójdziemy? 17. Kiedy mogę powiedzieć, co czuję? 18. Psychoterapia wspierająca. 19. Odczytywanie znaków: praca z rodzinami. 20. Narkotyki: użycie i nadużycie. 21. Pić, wypić, upić się. 22. Język osób z poważnymi zaburzeniami. 23. Depresja - choroba wszystkich ludzi. 24. Stres i lęk. 25. Problemy zdrowych ludzi. 26. Wstępne uwagi na temat zaburzeń osobowości. 27. Zaburzenia osobowości: grupa A. 28. Zaburzenia osobowości: grupa B. 29. Zaburzenia osobowości: grupa C. 30. Poradnictwo małżeńskie. 31. Udzielanie porad osobom z problemami natury seksualnej. 32. Poradnictwo związane z problemem HIV/AIDS. 33. Samobójstwo: ciężar ryzyka. 34. Śmierć w naszej kulturze. 35. Cierpienie związane z utrata kogoś lub czegoś. 36. Sytuacja kryzysowa - musimy być w pogotowiu. 37. "Doradzanie" samemu sobie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-246-0893-5
1. Zarządzanie zespołem- podstawy: Co to jest zespół; Jak zaplanować stworzenie skutecznego zespołu?; Jak stworzyć skuteczny zespół?; Jak kierować zespołem; Jak rozwiązywać problemy dotyczące zespołu? Jak oceniać osiągane wyniki?; 2. Wskazówki i narzędzia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
ISBN: 978-83-61732-75-4
Ta książka jest poradnikiem, który traktuje: o tym, dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna; o złożoności procesu komunikacji; o podstawowych błędach w komunikacji; o tym, jak unikać błędów i co powinno się robić w zamian; o podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu; o tym, jak sobie radzić z reakcjami swoimi i innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja bez słów : rytuały społeczne / Catherine Herriger. - Wyd.2. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, [b.r.]. - 115, [2] s. ; 20 cm.
ISBN: 83-7249-117-8
1. Pragnienie sukcesu, 2. Komunikacja jako więź, 3. Cudowne uzdrowienia - Pani Mara i spółka, 4. Rytułały społeczne, 5. Rytułały w świecie biznesu, 6. Rytuały dnia powszechnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 182/2000)
ISBN: 83-7291-001-4
1. Klimat organizacyjny- jak powstaje i czym jest w przedsiębiorstwie; Pojęcie klimatu; Przypisywanie znaczenia zdarzeniom organizacyjnym; Koncepcja strukturalna formowania się klimatu; Koncepcja percepcyjna klimatu; Koncepcja interakcyjna klimatu; Koncepcja kulturowa klimatu; Klimat organizacyjny i poziom wykonania zadań. 2. Pracownik jako przedmiot oddziaływań przedsiębiorstwa: Restrukturyzacja i kierowanie zespołami pracowniczymi; Polityka kadrowa czy kreowanie człowieka twórczego; Gospodarowanie zasobami ludzkimi czy obsługiwanie pracowników. 3. Tworzenie układu społecznego organizacji: Adaptacja pracownika; Socjalizacja; Wsparcie społeczne i organizacyjne; Relacje przełożony-podwładny; Pomaganie w pracy; Zachowania obywatelskie. 4. Kształtowanie stosunków władzy w organizacji: Pojęcie władzy i jej badanie; Analiza transakcyjna jako metoda diagnozy i terapii; Pojęcie stosunków władzy; Stosunki wymuszonego podporządkowania i dominacji; Stosunki inicjacji i animacji; Stosunki współudziału we władzy. 5. Konflikt, komunikacja i negocjacje: Zachowania językowe i komunikacyjne; Negocjacje w zarządzaniu; Negocjacje i psychologia kierowania; Negocjacje kontynuacją kooperacji; Negocjacje jako działania intelektualne; Emocje negocjatorów; Motywacja wyboru strategii negocjacyjnej; Czynności komunikowania się - rozmowa; Cechy postaw negocjacyjnych kierowników i pracowników. 6. Zamiana, przystosowanie i uczenie się organizacji: Przystosowanie; Uczenie się organizacji; Zmiany adaptacyjne organizacji; Uczenie się pracy na nowym stanowisku;; Uczenie się pracy kierowniczej; Klimat uczenia się kierowania; Trzy metody badania uczenia się organizacji. 7. Badania własne- cechy organizacji, gotowość do zmian i klimat organizacyjny: Przedmiot badań własnych Metody badań; Próby badawcze; Charakterystyka badanej grupy A1; Charakterystyka badanej grupy B1; Podstawowe wyniki badań; Uwarunkowania organizacyjne funkcjonowania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania informacyjne i komunikacyjne; Podejmowanie decyzji; System motywowania; Warunki dokonywania zmian w przedsiębiorstwie; Ocena wyników działalności przedsiębiorstwa i jego miejsca na rynku; Zmienne demograficzne; Związki korelacyjne; Zmienne niezależne i zależne. Dodatek- Ćwiczenia kierownicze: Diagnoza wsparcia organizacyjnego; Interpretacja zachowania w sytuacjach trudnych; Kierownik w sytuacji pomocy; Kultura ustawicznego uczenia się; Postawy obronne w uczeniu się; Ocena wykorzystania czynników rozwojowych w pracy kierowniczej; Uczenie się kierowania w trakcie pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 978-83-7526-729-7
1. Mediacja w miejscu pracy: Czym właściwie jest mediacja w miejscu pracy?; Przykład załamania relacji międzyludzkich w miejscu pracy: Wendy i Mark; Jak właściwie działa mediacja?; Jak poruszać się po obszarze rozwiązywania konfliktów: dlaczego mediacja jest najlepsza?; Sposoby wykorzystania mediacji w organizacjach; Mediacja w miejscu pracy dla zespołów; Mediacja zespołowa a dynamika grupy; Wprowadzenie mediacji w miejscu pracy: dostawcy mediacji, polityka personalna i praktyczne zastosowanie mediacji w organizacji; 2. Mediacja w praktyce: studia przypadków mediacji w miejscu pracy; Przypadki mediacji pracowniczej w zespołach; Przypadki mediacji pracowniczej w sytuacji konfliktów w zarządzie; 3. Filozofia i procesy mediacji: wspomaganie pracy osób zarządzających konfliktem i rozwojem organizacji: Powody powstawania konfliktów: niektóre modele uniwersalne, indywidualne i międzyludzkie; Dlaczego (i jak) kierownicy powinni reagować na konflikt?; Filozofia mediacji a kwestia prawa do samodzielności pracy; Poza mediację: kultura a rozwój organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-89574-03-9
Wprowadzenie; R.1 Wykazuj inicjatywę; R.2 Oczekuj akceptacji i dawaj ja innym; R.3 Zadawaj pytania i proś o oddanie przysługi; R.4 Przybieraj wyprostowaną postawę i uśmiechaj się; R.5 Bądź ludzki, miej poczucie humoru i osobiście się angażuj; R.6 Posłuchaj, co inni mają do powiedzenia; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-246-0817-1
1. Zjawisko mobbingu - definicja, fakty, przebieg, skutki, 2. Jak zakład pracy może przeciwdziałać mobbingowi?, 3. Jak przełożony może przeciwdziałać mobbingowi? 4. Jak mobbowany może przeciwdziałać mobbingowi?, 5. Jak koledzy z pracy mogą przeciwdziałać mobbingowi?. 6. Jak rada zakładowa może przeciwdziałać mobbingowi?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7251-580-8
1. Jak odkryć najlepsze zasoby do współpracy z innymi 2. Poznaj pierwszy sposób przetwarzania informacji 3. Spotkania, narady i negocjacje - czyli jak byc lubianym 4. Jak błyskawicznie odkryć strategie innych ludzi 5. Zaplanuj swoje zwycięstwo - czyli po co to ribisz 6. Szefie, motywuj! czyli technologia przekonywania 7. Twoje centrum dowodzenia umysłem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Waldorfska)
ISBN: 978-83-7308-786-6
1. Pomocy- konflikty!; 2. Ja jako źródło konfliktów społecznych; 3. W jaki sposób mogę pracować nad sobą w sytuacjach konfliktowych?; 4. Co prowadzi do konfliktów?; 5. Jak może dochodzić do pogłębiania się konfliktów?; 6. Co mogę zrobić gdy zauważę konflikty?; 7. Co mogę zrobić na poszczególnych etapach eskalacji konfliktu?; 8. Profesjonalna pomoc może dokonać więcej!; Samopoznanie i samopomoc w konflikatach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7414-452-0
1. Jak sobie radzić z niepowodzeniami?; 2. Jak potraktować nowego pracownika?; 3. Jak przetrwać w pracy do piątku; 4. Jak wyznaczać sobie cele?; 5. Dobry PR w pracy; 6. Pierwszy dzień w pracy; 7. Jak się obijać w pracy?; 8. Miłość w pracy; 9. Jak nie przynosić pracy do domu?; 10. Jak prosić o podwyżkę?; 11. Jak nie być niezastąpionym?; 12. Jak nie brać na siebie obowiązków innych?; 13. Co zrobić, gdy stracisz panowanie nad sobą?; 14. Jak się tłumaczyć?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-919761-1-4
1. Czym jest mobbing?, 2. Podstawowe regulacje prawne, 3. Jak konflikt przeradza się w mobbing?, 4. Skutki mobbingu, 5. Mobbing a oceny pracownicze, 6. Dział personalny firmy-centrum działań antymobbingowych i zapobiegania prześladowaniom, 7. Komunikacja i procedury przeciwdziałania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej