Form of Work
Książki
(28)
Status
only on-site
(21)
available
(19)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(21)
Author
Robbins Stephen P
(4)
Ehrlich Andrzej
(3)
Kożusznik Barbara
(3)
Gros Urszula
(2)
Barge J. Kevin
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Czarnecki Kazimierz M
(1)
Deutsch Morton
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Goffman Erving
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Hamer Hanna
(1)
Hałas Elżbieta
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kodura Małgorzata
(1)
Kowalska Maria
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kurtyka Andrzej
(1)
Kwiatkowski Paweł
(1)
Leathers Dale G
(1)
Leippe Michael R
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Podgórski Ryszard Adam
(1)
Przytuła Sylwia
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Retter Hein
(1)
Rudnicka Agata
(1)
Sankowska Anna
(1)
Siara Olga
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Stanisławiak Ewa
(1)
Sułek Mirosław
(1)
Tokarz Marek
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Wojdak-Piątkowska Magdalena
(1)
Woroniecka Grażyna
(1)
Wren Kevin
(1)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(1)
Znaniecki Florian
(1)
Śliwerski Bogusław
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(28)
Language
Polish
(28)
Subject
Stosunki interpersonalne
(26)
Zachowanie
(10)
Organizacje
(9)
Kadry
(5)
Komunikacja niewerbalna
(5)
Organizacja
(5)
Komunikacja społeczna
(4)
Manipulacja (psychol.)
(4)
Menedżerowie
(4)
Negocjacje
(4)
Przywództwo
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Grupy społeczne
(3)
Postawy
(3)
Praca
(3)
Socjologia
(3)
Zarządzanie
(3)
Internet
(2)
Język
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt
(2)
Konformizm
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Motywacja
(2)
Perswazja
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Zawód
(2)
Autoprezentacja
(1)
Bhp
(1)
Dyskusja
(1)
Etyka
(1)
Godność ludzka
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Kultura
(1)
Logika
(1)
Metodologia
(1)
Miłość
(1)
Naród
(1)
Osobowość
(1)
Patologia społeczna
(1)
Państwo
(1)
Pedagogika
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Porządek społeczny
(1)
Poznanie
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prognozy -- metody -- podręcznik
(1)
Przestrzeń
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia -- metodologia
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Płeć
(1)
Retoryka
(1)
Rodzina
(1)
Socjologia -- metody -- podręcznik akademicki
(1)
Socjotechnika
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Stosunki interpersonalne -- zagadnienia
(1)
Stres
(1)
Wychowanie
(1)
Wywiady
(1)
Władza
(1)
Zachowanie prospołeczne
(1)
Zaufanie
(1)
Zmianowość pracy
(1)
Życiorysy urzędowe
(1)
34 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-60083-01-0
1. Komunikacja - wstępne pojęcia i klasyfikacje 2. Zawartość informacyjna komunikatu 3. Podtekst i komunikacja niedosłowna 4. Sztuka wnioskowania 5.Sztuka argumentacji 6. Sztuka dyskutowania 7. Perswazja 8. Dwutorowość procesu perswazyjnego 9. Naiwne taktyki manipulacyjne: presja i szantaż 10. Naiwne taktyki manipulacyjne: kłamstwo 11. Czynnik psychologiczny w perswazji 12. Komunikacja niewerbalna 13. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: przesłuchanie podejrzanego 14. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: negocjacje z terrorystą 15. Manipulacje komunikacyjne w praktyce:starania o zatrudnienie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-3844-8
1. Społeczny wymiar działalności biznesowej; 2. Odpowiedzialność społeczna w ujeciu strategicznym; 3. Rola interesariuszy w społecznej odpowiedzialności; 4. Właściciele i pracownicy jako kluczowe interesariusze przedsiębiorstwa; 5. Doskonalenie relacji społecznych; 6. Przykłady międzynarodowych inicjatyw na rzecz społecznej odpowiedzialności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89574-23-3
1. Wprowadzenie. 2. Socjologiczne teorie komunikacji. 3. Filozofia języka i teoria argumentacji. 4. Komunikacja a teoria systemowa. 5. Teorie zorientowane psychologicznie. 6. Komunikacja a doradztwo. 8. Komunikacja i konflikt.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7299-461-5
1.Komunikacja interpersonalna w ujęciu ogólnym: 1.1.Histroyczny kontekst komunikacji społecznej. 1.2. Komunikowanie się jako proces przekazywania informacji. 1.3. Mowa werbalna w procesach przekazu informacji. 1.4.Komunikacja niewrbalna w zachowaniach międzyludzkich. 1.4.1.Główne cele komunikacji niewrbalnej. 1.4.2.Fizjologia i cechy psychiczne a presja w komunikacji. 1.4.3. Znaczenie postawy i ruchów ciała w komunikacji interpersonalnej. 1.4.4.Gesty zamknięte i otwarte. 2. Elementy komunikacji w budowaniu porozumienia biznesowego: 2.1.Źródła potrzeb komunikacji w biznesie. 2.2.Komunikacja interopersonalna w realizacji przywództwa. 2.3.Przemówienia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 2.4. Prezentacje jako formy komunikacji menedżera z otoczeniem. 2.5.Planowanie i realizacja wystąpień biznesowych. 3.Komunikacja interpersonalna w negocjacjach biznesowych: 3.1.Negocjowanie jako sztuka prowadzenia biznesu. 3.2.Motywowanie werbalne w budowaniu porozumienia. 3.2.1.Style negocjowania. 3.2.2.Negocjacje międzykulturowe. 3.3.Skuteczność technik niewerbalnych. 3.4.Środowisko komunikacji w negocjacjach . 3.5.Inteligencja emocjonalna w negocjacjach. 4. Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu biznesem: 4.1.Istota i zasady sprawnej komunikacji interpersonalnej w biznesie. 4.2.Komunikacja interpersonalna między menedżerem a pracownikem. 4.3. Komunikacja interepersonalna menedżera z klientem. 4.4.Relacje interpersonalne biznesmen-menedżer.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-14939-0
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15036-5
Cz. I Komunikacja niewerbalna: 1. Natura komunikacji niewerbalnej, 2. Ekspresja twarzy, 3. Zachowania wzrokowe, 4. KOmunikacja ciałem, 5. Komunikacja proksemiczna, 6. Dotyk, 7. Wygląd fizyczny, 8. Komunikacja wokalna. Cz.II Doskonalenie komunikacji niewerbalnej: 9. Kształtowanie wrażenia, 10. Kierowanie wrażeniem, 11. Sprzedaj się niewerbalnie, 12. Wykrywanie oszustwa, 13. Spójne komunikowanie się. Cz.III Skuteczna komunikacja w praktyce: 14. Niewerbalne determinanty skutecznych rozmów, 15. Interakcja kobieta - mężczyzna, 16. Skuteczna komunikacja międzykulturowa, 17. Interakcja lekarz - pacjent, 18. Komunikacja na sali sądowej, 19. Komunikacyjny wpływ zmiennych mikrośrodowiskowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89964-12-0
1.Nauka, podział nauk, praca naukowa, 2.Nauki społeczne, 3.Stosunki międzynarodwe i nauka o stosunkach międzynarodowych, 4.Rankingi i ratingi w badaniu stosunków międzynarodowych, 5.Modelowanie i pomiar w badanich stosunków międzynarodowych, 6.Metody i modele ideowe (heurystyczne) oraz quasioperacyjne, 7.Metody i modele operacyjne, 8.Zastosowanie syntetycznych miar potęgi w analizach strategicznych, 9.Prognozowanie na podstawie modeli. Symulacja i scenariusze, 10.Podejście i metody systemowe, 11.Metody socjopsychologiczne, 12.Etyczne aspekty badań stosunków międzynarodowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia społeczna : teoria i praktyka / Hanna Hamer. - Warszawa : Difin, 2005. - 334 s. : rys. ; 23 cm.
ISBN: 83-7251-537-9
1. Przedmiot i metody badań w psychologii społecznej, 2. Psychologiczne różnice między kobietami a mężczyznami, 3. Dysonans poznawczy, 4. Konformizm i posłuszeństwo wobec autorytetu, 5. Antypatia, sympatia, przyjaźń, 6. Miłość i szczęście, 7. Poznawanie siebie i innych, 8. Motywacja i motywowanie, 9. Uprzedzenia i tolerancja, 10. Zachowania prospołeczne, 11. Agresja, 12. Manipulacje i makiawelizm, 13. Zasady, techniki i pułapki autoprezentacji, 14. Grupy społeczne i władza, 15. Konflikt i negocjacje, 16. Człowiek racjonalny vs irracjonalny
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia zarządzania : wybrane zagadnienia / Sylwia Przytuła. - Wrocław : Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2008. - 209, [2] s. : fot., rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Skrypty Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu / przewodniczący komitetu red. Andrzej Matysiak)
ISBN: 978-83-7011-929-4
1. Praktyczne aspekty psychologii zarządzania. 2. Psychologiczne koncepcje osobowości. 3. Profil kwalifikacyjny współczesnego menedżera. 4. Determinanty zachowań ludzi w organizacji. 5. Manipulacje w biznesie i sposoby obrony przed nimi. 6. Ekspresja emocji i manipulowanie nimi. 7. Relacje interpersonalne utrudniające i wspierające wzajemne porozumiewanie się. 8. Teoria stresu psychologicznego i wypalenie zawodowe. 9. Dysfunkcje psychologiczne w zarządzaniu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7298-525-1
I.Świat wpływu, 2.Wywieranie wpływu na zachowania, 3.Wywieranie wpływu na postawy poprzez zachowania, 4.Zmienianie postaw za pomocą perswazji, 5.Utrwalenie perswazji, 6.Odpieranie wpływu i uleganie mu, 7.Wpływ, wiadomość i to, co nieświadome, 8.Wywieranie wpływu a system prawny, 9.Wpływ społeczny w służbie zdrowiea i szczęścia
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Socjologiczna)
ISBN: 978-83-01-16761-5
1. Zakres socjologii: Czym jest socjologia?; Pola badań socjologicznych; Humanistyczne a naturalistyczne podejście do pół socjologii; 2. Relacje społeczne: Studia nad relacjami społecznymi w społecznościach; Relacje matka-dziecko; Relacje braterskie; Relacje małżeńskie i erotyczne; Uprzejme relacje towarzyskie; Integracja relacji społecznych; Koncepcja roli społecznej; Osoby; Kręgi społeczne; Prawa osobiste; Funkcje osobiste; Role w społecznościach plemiennych; Role społeczne królów; Różnicowanie funkcjonalne ról religijnych; Różnicowanie ról wojowników; Ewolucja ról politycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Socjologiczna)
ISBN: 978-83-01-16693-9
1. Jednostka jako moduł; 2. Terytoria Ja; 3. Wymiany podtrzymujące; 4. Wymiany naprawcze; 5. Oznaki więzi; 6. Pozory normalności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-233-1892-1
Część I: Procesy interpersonalne i międzygrupowe. 1. Współpraca i rywalizacja. 2. Sprawiedliwość i konflikt. 3. Konstruktywny spór: Wartość intelektualnej opozycji. 4. Zaufanie: istota, rozwój, przywracanie. 5. Konflikt a władza. 6. Konflikt a komunikacja. 7. Perswazja w negocjacjach i sytuacjach konfliktowych. 8. Konflikt międzygrupowy. 9. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji w rozwiązywaniu konfliktów. Część II: Procesy intrapsychiczne. 10. Tendencyjność sądów w rozwiązywaniu konfliktów. 11. Złość i odwet w konflikcie: znaczenie atrybucji. 12. Samoregulacja jako narzędzie w procesie rozwiązywania konfliktów. Część II: Indywidualne różnice. 13. Proces lub wynik. Orientacja na cel w sytuacjach konfliktowych. Znaczenie ram. 14. Osobowość a konflikt. 15. Rozwój umiejętności rozwiązywania konfliktów u dzieci: w okresie od wieku przedszkolnego po dorastanie. Część IV: Twórczość i zmiana. 16. Rozwiązywanie konfliktów a twórczość: rola punktu widzenia. 17. Kilka wskazówek, jak rozwijać twórcze podejście do konfliktu. 18. Konflikt i procesy zmiany. 19. Uczenie się przez refleksję. Część V: Trudne konflikty. 20. Agresja i przemoc. 21. Konflikt trudno rozwiązywalny. Część VI: Konflikt a kultura. 22. Konflikt a kultura. 23. Współpraca i rywalizacja w rozwiązywaniu konfliktów w Chinach. Część VII: Modele praktyki. 24. Uczenie umiejętności rozwiązywania konfliktu podczas szkoleń. 25. Mediacje. 26. Zarządzanie konfliktem w dużych grupach. Część VIII: Patrząc w przyszłość. 27. Ramy teoretyczne badań nad szkoleniami poświęconymi rozwiązywaniu konfliktów. Uwagi na zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-88845-67-3
Część I: Wczoraj. 1. Rozwój nauk społecznych. Geneza i rozwój socjologii. 2. Początki nauki socjologii. 3. Koncepcje definicyjne socjologii. Część II: Dzisiaj. 4. Formy społeczne. 5. Godność człowieka. 6. Deprecjacja człowieka. 7. Konflikt społeczny. 8. Patologia społeczna. 9. Mobbing - terror psychiczny w miejscu pracy. 10. Manipulacja człowiekiem. 11. Rodzina jako naturalne środowisko człowieka. 12. Grupa społeczna. 13. Społeczeństwo. 14. Socjalizacja. 15. Komunikacja interpersonalna. 16. Pojęcie kultury w socjologii. 17. Naród. 18. Państwo. 19. Sposób rozumienia świata: ideologia. 20. Struktury społeczne. Część III: Jutro. 21. Komunikowanie w społeczeństwie informacyjnym. 22. Obywatel społeczeństwa informacyjnego. 23. Komunikacja interpersonalna w społeczeństwie informacyjnym. 24. Wiek XXI stuleciem alienacji człowieka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(Wprowadzenie do psychologii. Psychologia społeczna / red. Wiesław Łukaszewski)
ISBN: 83-89574-88-8
1.Posłuszeństwo, .Konformizm, 3.Zachowania niezależne, 4.Zachowania zbiorowe, 5.Przywództwo, 6.Pomoce naukowe
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88278-51-7
1.Wprowadzenie, 2.Spostrzeganie i ocenianie innych, 3.Porozumiewanie się, 4.Natura wzajemnych relacji, 5.Jednostka w grupie, 6.Proces wywierania wpływu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 269, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-208-1676-1
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 315, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-208-1676-1
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014. - 317, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-208-2100-1
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again