Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(33)
Forma i typ
Książki
(33)
Dostępność
dostępne
(27)
tylko na miejscu
(26)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(26)
Autor
Kożusznik Barbara
(3)
Robbins Stephen P
(3)
Ehrlich Andrzej
(2)
Warecki Marek
(2)
Warecki Wojciech
(2)
Barge J. Kevin
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Deutsch Morton
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Goffman Erving
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Gros Urszula
(1)
Grucza Bartosz
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hamer Hanna
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kaczmarek Bożydar
(1)
Kalin Karl
(1)
Kargul Józef
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kodura Małgorzata
(1)
Korombel Anna
(1)
Kowalska Maria
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kucharski Adam
(1)
Kurtyka Andrzej
(1)
Leathers Dale G
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Muri Peter
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Ogonek Krzysztof
(1)
Pease Allan
(1)
Pease Barbara
(1)
Podgórski Ryszard Adam
(1)
Przytuła Sylwia
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Rusinek Michał
(1)
Sankowska Anna
(1)
Siara Olga
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Stanisławiak Ewa
(1)
Stencel Marcin
(1)
Tokarz Marek
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wasilewski Jacek
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Wilson Paul
(1)
Witkowska Magda
(1)
Woroniecka Grażyna
(1)
Wren Kevin
(1)
Załazińska Aneta
(1)
Żelazik-Rebmann Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Temat
Stosunki interpersonalne
(31)
Manipulacja (psychol.)
(9)
Komunikacja niewerbalna
(6)
Organizacja
(6)
Organizacje
(6)
Zachowanie
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Praca
(5)
Przywództwo
(5)
Grupy społeczne
(4)
Menedżerowie
(4)
Negocjacje
(4)
Zarządzanie
(4)
Język
(3)
Kadry
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Retoryka
(3)
Internet
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt
(2)
Konformizm
(2)
Motywacja
(2)
Perswazja
(2)
Postawy
(2)
Rodzina
(2)
Samoobrona
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Zawód
(2)
Autoprezentacja
(1)
Bhp
(1)
Chorzy
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Decyzje
(1)
Dyskusja
(1)
Gesty
(1)
Godność ludzka
(1)
Interakcja społeczna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logika
(1)
Marketing
(1)
Mimika
(1)
Miłość
(1)
Naród
(1)
Nauczyciele
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Obyczaje towarzyskie
(1)
Osobowość
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Patologia społeczna
(1)
Państwo
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Porządek społeczny
(1)
Poznanie
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przestrzeń
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Przymus
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Płeć
(1)
Socjologia
(1)
Socjotechnika
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Społeczeństwo
(1)
Stres
(1)
Służba zdrowia
(1)
Wywiady
(1)
Władza
(1)
Zachowanie prospołeczne
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zaufanie
(1)
Zmianowość pracy
(1)
Życiorysy urzędowe
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Komunikacja - wstępne pojęcia i klasyfikacje 2. Zawartość informacyjna komunikatu 3. Podtekst i komunikacja niedosłowna 4. Sztuka wnioskowania 5.Sztuka argumentacji 6. Sztuka dyskutowania 7. Perswazja 8. Dwutorowość procesu perswazyjnego 9. Naiwne taktyki manipulacyjne: presja i szantaż 10. Naiwne taktyki manipulacyjne: kłamstwo 11. Czynnik psychologiczny w perswazji 12. Komunikacja niewerbalna 13. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: przesłuchanie podejrzanego 14. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: negocjacje z terrorystą 15. Manipulacje komunikacyjne w praktyce:starania o zatrudnienie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój osobisty, Sytuacyjno-kooperatywny styl kierowania, Analiza transakcyjna na co dzień, Kadra kierownicza z klasą; Rozwój zespołu, Funkcja i znaczenie zespołu w przedsiębiorstwie, Kontrola procesów zachodzących w grupie jako narzędzie kierowania, Rozwój zespołu, Systemy wczesnego ostrzegania przed problemami w grupie, Zwalczanie konfliktów na co dzień, Neurolingwistyczne programowanie w firmie, Rozwój organizacji. Nowa metoda kierowania przedsiębiorstwem, Czy zespól kierowniczy może się sam zreorganizować?, Analiza osób kluczowych środkiem prowadzącym do strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie projektem, 2. Kierownik zespołu projektowego, 3. Budowanie zespołu projektowego, 4. Funkcjonowanie zespołu projektowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja interpersonalna w ujęciu ogólnym: 1.1.Histroyczny kontekst komunikacji społecznej. 1.2. Komunikowanie się jako proces przekazywania informacji. 1.3. Mowa werbalna w procesach przekazu informacji. 1.4.Komunikacja niewrbalna w zachowaniach międzyludzkich. 1.4.1.Główne cele komunikacji niewrbalnej. 1.4.2.Fizjologia i cechy psychiczne a presja w komunikacji. 1.4.3. Znaczenie postawy i ruchów ciała w komunikacji interpersonalnej. 1.4.4.Gesty zamknięte i otwarte. 2. Elementy komunikacji w budowaniu porozumienia biznesowego: 2.1.Źródła potrzeb komunikacji w biznesie. 2.2.Komunikacja interopersonalna w realizacji przywództwa. 2.3.Przemówienia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 2.4. Prezentacje jako formy komunikacji menedżera z otoczeniem. 2.5.Planowanie i realizacja wystąpień biznesowych. 3.Komunikacja interpersonalna w negocjacjach biznesowych: 3.1.Negocjowanie jako sztuka prowadzenia biznesu. 3.2.Motywowanie werbalne w budowaniu porozumienia. 3.2.1.Style negocjowania. 3.2.2.Negocjacje międzykulturowe. 3.3.Skuteczność technik niewerbalnych. 3.4.Środowisko komunikacji w negocjacjach . 3.5.Inteligencja emocjonalna w negocjacjach. 4. Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu biznesem: 4.1.Istota i zasady sprawnej komunikacji interpersonalnej w biznesie. 4.2.Komunikacja interpersonalna między menedżerem a pracownikem. 4.3. Komunikacja interepersonalna menedżera z klientem. 4.4.Relacje interpersonalne biznesmen-menedżer.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Komunikacja niewerbalna: 1. Natura komunikacji niewerbalnej, 2. Ekspresja twarzy, 3. Zachowania wzrokowe, 4. KOmunikacja ciałem, 5. Komunikacja proksemiczna, 6. Dotyk, 7. Wygląd fizyczny, 8. Komunikacja wokalna. Cz.II Doskonalenie komunikacji niewerbalnej: 9. Kształtowanie wrażenia, 10. Kierowanie wrażeniem, 11. Sprzedaj się niewerbalnie, 12. Wykrywanie oszustwa, 13. Spójne komunikowanie się. Cz.III Skuteczna komunikacja w praktyce: 14. Niewerbalne determinanty skutecznych rozmów, 15. Interakcja kobieta - mężczyzna, 16. Skuteczna komunikacja międzykulturowa, 17. Interakcja lekarz - pacjent, 18. Komunikacja na sali sądowej, 19. Komunikacyjny wpływ zmiennych mikrośrodowiskowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych. II. Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług. III. Czynniki pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów. IV. Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej. V. Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość. VI. Podstawy personelu a sukces placówki. VII. Relacje przełożonego z podwładnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Tło, tendencje rozwojowe, szanse i zagrożenia edukacji dorosłych. 2. O całożyciowym uczeniu się. 3. Cielesność człowieka jako obszar edukacji. 4. Edukacja w życiu rodzinnym. 5. Stosunki międzyludzkie z perspektywy edukacji dorosłych. 6. Czas wolny - czas edukacji. 7. Edukacja w procesie pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia społeczna : teoria i praktyka / Hanna Hamer. - Warszawa : Difin, 2005. - 334 s. : rys. ; 23 cm.
1. Przedmiot i metody badań w psychologii społecznej, 2. Psychologiczne różnice między kobietami a mężczyznami, 3. Dysonans poznawczy, 4. Konformizm i posłuszeństwo wobec autorytetu, 5. Antypatia, sympatia, przyjaźń, 6. Miłość i szczęście, 7. Poznawanie siebie i innych, 8. Motywacja i motywowanie, 9. Uprzedzenia i tolerancja, 10. Zachowania prospołeczne, 11. Agresja, 12. Manipulacje i makiawelizm, 13. Zasady, techniki i pułapki autoprezentacji, 14. Grupy społeczne i władza, 15. Konflikt i negocjacje, 16. Człowiek racjonalny vs irracjonalny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zarządzania : wybrane zagadnienia / Sylwia Przytuła. - Wrocław : Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2008. - 209, [2] s. : fot., rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Skrypty Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu / przewodniczący komitetu red. Andrzej Matysiak)
1. Praktyczne aspekty psychologii zarządzania. 2. Psychologiczne koncepcje osobowości. 3. Profil kwalifikacyjny współczesnego menedżera. 4. Determinanty zachowań ludzi w organizacji. 5. Manipulacje w biznesie i sposoby obrony przed nimi. 6. Ekspresja emocji i manipulowanie nimi. 7. Relacje interpersonalne utrudniające i wspierające wzajemne porozumiewanie się. 8. Teoria stresu psychologicznego i wypalenie zawodowe. 9. Dysfunkcje psychologiczne w zarządzaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Relacje jako kluczowy element kapitału niematerialnego organizacji: 1.1. Kapitał niematerialny organizacji; 1.2. Relacje w ujęciu psychospołecznym, organizacyjnym i ekonomicznym; 1.3. Koncepcja kapitału relacyjnego; 1.4. Wartość kapitału relacyjnego – próby pomiaru. 2. Zarządzanie relacjami z klientami: 2.1. Istota zarządzania relacjami z klientami; 2.2. Narzędzia zarządzania relacjami z klientami; 2.3. Pomiar kapitału relacyjnego klienta; 2.4. Obsługa klienta podstawą zarządzania relacjami z klientami; 3. Wewnętrzny kapitał relacyjny organizacji – zarządzanie relacjami z pracownikami: 3.1. Koncepcja zarządzania relacjami z pracownikami; 3.2. Zarządzanie zaangażowaniem jako element zarządzania relacjami z pracownikami; 3.3. Kulturowe uwarunkowania budowania wewnętrznego kapitału relacyjnego; 3.4. Zarządzanie relacjami z pracownikami w organizacji będącej w kryzysie; 3.5. Relacje wymagają zaufania i autentyczności. Etyczny kontekst relacji z pracownikami; 3.6. Praktyka zarządzania relacjami z pracownikami – przyczynek empiryczny: 3.6.1. Źródła trudności w zarządzaniu relacjami z pracownikami w ocenie menadżerów z sektora przedsiębiorstw; 3.6.2. Urzędnicza kadra kierownicza o zarządzaniu relacjami z pracownikami – analiza wyników badania jakościowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Socjologiczna)
1. Jednostka jako moduł; 2. Terytoria Ja; 3. Wymiany podtrzymujące; 4. Wymiany naprawcze; 5. Oznaki więzi; 6. Pozory normalności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Retoryka dominacji / Jacek Wasilewski. - Warszawa : TRIO Wydawnictwo, 2006. - 507, [1] s. : il. ; 24 cm.
Wprowadzenie: 1.Pojęcie dominacji. Poziom przedwerbalny: 2.Biologiczna geneza dominacji. 3.Dominacja w wymiarze niewerbalnym. 4.Dominacja poprzez łamanie tabu. 5.Podstawy mechanizmu dominacji: założenia metodologiczne. Poziom języka: 6.Językowe wyznaczniki dominacji.7.Rola nadawcy i odbiorcy a aspekt informacyjny i relacyjny komunikatów. Poziom ról społecznych: 8.Dominacyjne role społeczne. 9.Agon, czyli walka o dominację. Poziom dyskursu publicznego: 10.Dominacyjne gatunki mówienia. 11.Dominacja w dyskursie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kto mówi ? 2. Kto słucha ? 3. Co nas łączy ? 4. Jak to się układa ? 5. Jak to się klei ? 6. Co przekonuje ? 7. W jakim stylu ?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Procesy interpersonalne i międzygrupowe. 1. Współpraca i rywalizacja. 2. Sprawiedliwość i konflikt. 3. Konstruktywny spór: Wartość intelektualnej opozycji. 4. Zaufanie: istota, rozwój, przywracanie. 5. Konflikt a władza. 6. Konflikt a komunikacja. 7. Perswazja w negocjacjach i sytuacjach konfliktowych. 8. Konflikt międzygrupowy. 9. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji w rozwiązywaniu konfliktów. Część II: Procesy intrapsychiczne. 10. Tendencyjność sądów w rozwiązywaniu konfliktów. 11. Złość i odwet w konflikcie: znaczenie atrybucji. 12. Samoregulacja jako narzędzie w procesie rozwiązywania konfliktów. Część II: Indywidualne różnice. 13. Proces lub wynik. Orientacja na cel w sytuacjach konfliktowych. Znaczenie ram. 14. Osobowość a konflikt. 15. Rozwój umiejętności rozwiązywania konfliktów u dzieci: w okresie od wieku przedszkolnego po dorastanie. Część IV: Twórczość i zmiana. 16. Rozwiązywanie konfliktów a twórczość: rola punktu widzenia. 17. Kilka wskazówek, jak rozwijać twórcze podejście do konfliktu. 18. Konflikt i procesy zmiany. 19. Uczenie się przez refleksję. Część V: Trudne konflikty. 20. Agresja i przemoc. 21. Konflikt trudno rozwiązywalny. Część VI: Konflikt a kultura. 22. Konflikt a kultura. 23. Współpraca i rywalizacja w rozwiązywaniu konfliktów w Chinach. Część VII: Modele praktyki. 24. Uczenie umiejętności rozwiązywania konfliktu podczas szkoleń. 25. Mediacje. 26. Zarządzanie konfliktem w dużych grupach. Część VIII: Patrząc w przyszłość. 27. Ramy teoretyczne badań nad szkoleniami poświęconymi rozwiązywaniu konfliktów. Uwagi na zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czym są manipulacje?, 2. Manipulacje, z którymi możecie się spotkać, 3. Sposoby obrony przed manipulacjami, 4. Miraże, które potrafią zwodzić równie skutecznie, co manipulacje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej