Form of Work
Książki
(27)
Status
only on-site
(19)
available
(17)
unavailable
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(19)
Author
Izdebski Paweł
(4)
Berne Eric
(3)
Goffman Erving
(3)
Stewart John
(3)
Chakowski Maciej
(2)
Barge J. Kevin
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Belbin Meredith
(1)
Blanpain Roger
(1)
Czykwin Elżbieta
(1)
Datner-Śpiewak Helena
(1)
Griffin Em
(1)
Herriger Catherine
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kamińska Aleksandra
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Kratz Hans-Jürgen
(1)
Kraus Ewa
(1)
Kubińska Olga
(1)
Kubiński Wojciech
(1)
Leathers Dale G
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Nowacki Zbigniew
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Paleczny Tadeusz
(1)
Rzędowski Jerzy
(1)
Sałuda Grzegorz
(1)
Siara Olga
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Stanisławiak Ewa
(1)
Szacki Jerzy
(1)
Szulżycka Alina
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Woroniecka Grażyna
(1)
Ślęczka Kazimierz
(1)
Śpiewak Paweł
(1)
Żuławski Juliusz
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(26)
unknown (us)
(1)
Language
Polish
(27)
Subject
Stosunki interpersonalne
(24)
Interakcje społeczne
(11)
Komunikacja społeczna
(9)
Psychologia społeczna
(5)
Grupy społeczne
(4)
Patologia społeczna
(4)
Prześladowanie w miejscu pracy
(4)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Psychoterapia
(3)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Praca
(2)
Prawo pracy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przemoc
(2)
Przywództwo
(2)
Wrogość
(2)
Zarządzanie
(2)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Interakcja społeczna
(1)
Internet
(1)
Język
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja symboliczna
(1)
Konflikt
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Organizacja
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Perswazja
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Porządek społeczny
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prawo
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Przestrzeń
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy - Europa - od 2005 r.
(1)
Retoryka
(1)
Rola społeczna
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Społeczeństwo
(1)
Struktura społeczna
(1)
Służba więzienna -- psychologia
(1)
Wartość
(1)
Więziennictwo
(1)
Więźniowie
(1)
Wywiady
(1)
Zachowanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Życie codzienne
(1)
30 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-86989-77-7
1. Wstępy, 2. Zespoły, 3. Scena i kulisy, 4. Role poboczne, 5. Komunikaty nie w stylu przedstawienia, 6. Sztuka manipulowana wrażeniami, 7. Wnioski
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 341 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-233-2343-3
1. Kulturowe podłoże potrzeb i różnorodności sposobów ich zaspokajania, 2. Wzory kształtowania więzi grupowej i tożsamości kulturowej jednostek, 3. Profile kultury, 4. Postrzeganie innych i komunikacja międzykulturowa, 5. sSposoby definiowania innych, 6. Modele interpersonalnych stosunków międzykulturowych, 7. Wielokulturowość i pluralizm, 8. Komunikacja międzykulturowa w globalizującym się świecie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-61991-99-1
1. Gratulacja, przemyślenia, opinie: Jerzy Kopel o zniewolonej konsumpcji; Treści psychologiczne w pracach naukowych prof. dr. Jerzego Kopla; Motyw społecznego w pracach Profesora Jerzego Kopla; 2. Realia współczesnego społeczeństwa a teoria i praktyka dialogu: Kultura jako czynnik zrównoważonego rozwoju społeczeństwa informacyjnego; Ideologiczne tworzenie rzeczywistości społecznej; Homo consumens; Dealer i klient. O istocie dialogu; 3. Dialog w perspektywie człowieczeństwa- od narodzin do starości człowieka: Dialog a kształtowanie poczucia odpowiedzialności; Psychologia dialogu; Dialog w perspektywie osobowej; Dziecko jako podmiot dialogu w rodzinie; Tworzenie podstaw dla partycypacji osób starszych w życiu społecznym; W trosce o kulturę fizyczną młodego pokolenia polaków; O dialogach, sąsiedztwach literackich i życiowym poszukiwań Jana Pawła II i ks. Jana Twardowskiego; 4. Dialog jako podstawa skutecznej komunikacji: Dialogiczność relacji ze studentami a założenia grzeczności językowej; Swoboda i granice dialogu w Internecie; Dialog lektur a dialog pokoleń; 5. Dialog w dyskursach politycznych: O (nie)możliwości dialogu z komunistami u progu tzw. polski Ludowej- prawnika uwagi luźne; Lekcja Modzelewskiego; Kazimierz Ślęczka- Czy wolno emigrować? (Kilka słów o patriotyzmie); Autonomia terytorialna- płaszczyzna dialogu czy konfliktów?; Wprowadzenie do kapitalizmu państwowego; Dialog jako niezbędny element sprawnego (prawidłowego) funkcjonowania gminy; 6. Dialog w rozważaniach prawnych: Nie ma ugody bez dialogu; Work-life balance jako przestrzeń do dialogu pomiędzy pracownikiem a (odpowiedzialnym) pracodawcą; Dialog interpersonalny i dyskurs prawniczy w mediacji; inicjatywa ludowa jako instytucja dialogu społecznego; Z problematyki korupcji w administracji publicznej; 7. Reminiscencje dialogu w naukach społecznych i praktyce/codzienności współczesnego życia: Historia nauki z medycyną i edukacją w tle; Zastosowanie prostej regresji liniowej w badaniach w naukach społecznych; Kobiety w męskim świecie. Dialog warunkiem osiągnięcia prawdziwej równości płci; Analiza udziału systemów ratowniczych w zarządzaniu kryzysowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja bez słów : rytuały społeczne / Catherine Herriger. - Wyd.2. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, [b.r.]. - 115, [2] s. ; 20 cm.
ISBN: 83-7249-117-8
1. Pragnienie sukcesu, 2. Komunikacja jako więź, 3. Cudowne uzdrowienia - Pani Mara i spółka, 4. Rytułały społeczne, 5. Rytułały w świecie biznesu, 6. Rytuały dnia powszechnego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-14939-0
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15036-5
Cz. I Komunikacja niewerbalna: 1. Natura komunikacji niewerbalnej, 2. Ekspresja twarzy, 3. Zachowania wzrokowe, 4. KOmunikacja ciałem, 5. Komunikacja proksemiczna, 6. Dotyk, 7. Wygląd fizyczny, 8. Komunikacja wokalna. Cz.II Doskonalenie komunikacji niewerbalnej: 9. Kształtowanie wrażenia, 10. Kierowanie wrażeniem, 11. Sprzedaj się niewerbalnie, 12. Wykrywanie oszustwa, 13. Spójne komunikowanie się. Cz.III Skuteczna komunikacja w praktyce: 14. Niewerbalne determinanty skutecznych rozmów, 15. Interakcja kobieta - mężczyzna, 16. Skuteczna komunikacja międzykulturowa, 17. Interakcja lekarz - pacjent, 18. Komunikacja na sali sądowej, 19. Komunikacyjny wpływ zmiennych mikrośrodowiskowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
Mobbing : aspekty prawne / Maciej Chakowski. - Bydgoszcz [i in.] : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2005. - 84 s. ; 21 cm.
ISBN: 83-89073-67-6
1. Pojęcie, zakres i skutki mobbingu, 2. Regulacja prawna mobbingu w wybranych krajach europejskich i drogi jej rozwoju w Unii Europejskiej, 3. Regulacja prawna mobbingu w stanach Zjednoczonych i Kanadzie, 4. Regulacja prawna mobbingu w Polsce, 5. Wewnętrzna polityka antymobbingowa
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (2 egz.)
Book
In basket
Mobbing : aspekty prawno-organizacyjne / Maciej Chakowski. - Wyd. 2 - Bydgoszcz [i in.] : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2011. - 145, [1] s. ; 21 cm.
ISBN: 978-83-61668-32-9
1. Pojęcie, zakres, przyczyny i skutki mobbingu w organizacji; 2. Mobbing a konflikt w organizacji; 3. Mobbing a style zarządzania; 4. Regulacja prawna mobbingu w wybranych krajach europejskich i drogi jej rozwoju w Unii europejskiej; 5. Regulacja prawna mobbingu w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie; 6. Regulacja prawna mobbingu w Polsce- możliwe drogi rozwiązania problemu na poziomie organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-0817-1
1. Zjawisko mobbingu - definicja, fakty, przebieg, skutki, 2. Jak zakład pracy może przeciwdziałać mobbingowi?, 3. Jak przełożony może przeciwdziałać mobbingowi? 4. Jak mobbowany może przeciwdziałać mobbingowi?, 5. Jak koledzy z pracy mogą przeciwdziałać mobbingowi?. 6. Jak rada zakładowa może przeciwdziałać mobbingowi?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-0113298-1
Cz.I Podstawy : 1. Idea książki, 2. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 3. Komunikacja werbalna, 4. Komunikacja niewerbalna. Cz.II Otwartość jako "wdech" : 5. Samoświadomość, 6. Świadomość obecności innych, 7. Słuchanie. Cz.III Otwartość jako "wydech" : 8. Ujawnianie siebie, 9. Męskie i kobiece style ekspresji. Cz.IV Związki : 10. Negocjowanie związku, 11. Przyjaźń, 12. Rodziny, 13. Bliscy partnerzy. Cz.V Ponad podziałami : 14. Konflikt, 15. Komunikowanie się między kulturami. Cz.VI Różne spojrzenia na komunikację między osobami :
16.Spojrzenie nauczyciela, 17.Spojrzenie psychoterape uty, 18.Spojrzenie filozofa
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-01-14513-7
Cz.I Podstawy : 1. Idea książki, 2. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 3. Komunikacja werbalna, 4. Komunikacja niewerbalna. Cz.II Otwartość jako "wdech" : 5. Samoświadomość, 6. Świadomość obecności innych, 7. Słuchanie. Cz.III Otwartość jako "wydech" : 8. Ujawnianie siebie, 9. Męskie i kobiece style ekspresji. Cz.IV Związki : 10. Negocjowanie związku, 11. Przyjaźń, 12. Rodziny, 13. Bliscy partnerzy. Cz.V Ponad podziałami : 14. Konflikt, 15. Komunikowanie się między kulturami. Cz.VI Różne spojrzenia na komunikację między osobami :
16.Spojrzenie nauczyciela, 17.Spojrzenie psychoterape uty, 18.Spojrzenie filozofa
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-14513-7
Cz.I Podstawy : 1. Idea książki, 2. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 3. Komunikacja werbalna, 4. Komunikacja niewerbalna. Cz.II Otwartość jako "wdech" : 5. Samoświadomość, 6. Świadomość obecności innych, 7. Słuchanie. Cz.III Otwartość jako "wydech" : 8. Ujawnianie siebie, 9. Męskie i kobiece style ekspresji. Cz.IV Związki : 10. Negocjowanie związku, 11. Przyjaźń, 12. Rodziny, 13. Bliscy partnerzy. Cz.V Ponad podziałami : 14. Konflikt, 15. Komunikowanie się między kulturami. Cz.VI Różne spojrzenia na komunikację między osobami :
16.Spojrzenie nauczyciela, 17.Spojrzenie psychoterape uty, 18.Spojrzenie filozofa
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 978-83-264-0189-3
1. Znaczenie ról zespołowych, 2. Zespół w krzyżowym ogniu pytań, 3. Zespół czy grupa?, 4. Zrozumieć rolę pracy, 5. Czym naprawdę jest różowa praca, 6. Formuły spotkań, 7. Co się stało z delegowaniem uprawnień?, 8. Nagrody i płace, 9. Wartość dodana do pracy, 10. Informacyjne sprzężenie zwrotne i praca w sieci, 11. Podejmowanie decyzji i dojrzały zespół, 12. Paradoks zarządzania, 13. Superorganizm - model organizacji pracy, 14. Od grup do supergrup, 15. Zróbmy krok we właściwym kierunku, 16. Węże i drabiny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7251-580-8
1. Jak odkryć najlepsze zasoby do współpracy z innymi 2. Poznaj pierwszy sposób przetwarzania informacji 3. Spotkania, narady i negocjacje - czyli jak byc lubianym 4. Jak błyskawicznie odkryć strategie innych ludzi 5. Zaplanuj swoje zwycięstwo - czyli po co to ribisz 6. Szefie, motywuj! czyli technologia przekonywania 7. Twoje centrum dowodzenia umysłem
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Bakalavr. Akademičeskij kurs.)
ISBN: 978-5-534-00926-2
Zawiera: Раздел I. МИКРОПОДХОД К ОРГАНИЗАЦИОННОМУ ПОВЕДЕНИЮ. ЛИЧНОСТЬ И КОЛЛЕКТИВ: Глава 1. Человеческие отношения на работе как основа организационного поведения; Глава 2. Индивидуальное поведение в организации; Глава 3. Коммуникативное поведение в организации; Глава 4. Групповое поведение в организации; Глава 5. Лидерство в организации; Глава 6. Мотивация персонала. Раздел II. СТРУКТУРНЫЕ КОМПОНЕНТЫ ОРГАНИЗАЦИОННОГО ПОВЕДЕНИЯ: Глава 7. Организационный дизайн и проектирование организаций; Глава 8. Организационная культура и корпоративный патриотизм; Глава 9. Власть и властные отношения; Глава 10. Конфликты и их влияние на поведение человека в организации; Глава 11. Управление изменениями и нововведениями в организации. Раздел III. МАКРОПОДХОД К ОРГАНИЗАЦИОННОМУ ПОВЕДЕНИЮ. ОРГАНИЗАЦИЯ И ВНЕШНЕЕ ОКРУЖЕНИЕ: Глава 12. Поведение организации как целостной системы; Глава 13. Современные аспекты организационного поведения; Глава 14. Особенности организационного поведения в России; Глава 15. Организационное поведение в международном бизнесе
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89120-14-3
Cz.I Przegląd ogólny: Słowo o teorii; Ważenie słów Ernesta Bormanna: teoria symbolicznej konwergencji; Wytyczanie terytorium (siedem tradycji w dziedzinie teorii komunikacji). Cz.II Komunikacja interpersonalna: George Herbert Mead Symboliczny interakcjonizm; W. Barnett Pearce i Vernon Cronen: skoordynowane gospodarowanie znaczeniem; Judee Burgoon: teoria niespełnionych oczekiwań; David Buller i Judge Burgoon: teoria interpersonalna oszustwa; Refleksje etyczne; Przetwarzanie poznawcze; Jesse Delia: konstruktywizm; Kształtowanie związku; Teoria penetracji społecznej Irwina Altmana i Dalmasa Taylora; Teoria redukowania niepewności Charlesa Bergera; Utrzymywanie związku; Podejście interakcyjne Paula Watzlawicka; Dialektyka relacji Leslie Baxter i Barbary Montgomery;
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-919761-1-4
1. Czym jest mobbing?, 2. Podstawowe regulacje prawne, 3. Jak konflikt przeradza się w mobbing?, 4. Skutki mobbingu, 5. Mobbing a oceny pracownicze, 6. Dział personalny firmy-centrum działań antymobbingowych i zapobiegania prześladowaniom, 7. Komunikacja i procedury przeciwdziałania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Socjologiczna)
ISBN: 978-83-01-16693-9
1. Jednostka jako moduł; 2. Terytoria Ja; 3. Wymiany podtrzymujące; 4. Wymiany naprawcze; 5. Oznaki więzi; 6. Pozory normalności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Socjologiczna)
ISBN: 987-83-01-14682-6
Twarz: analiza rytualnych aspektów interakcji społecznej, Okazywanie szacunku i autoprezentacja, Zakłopotanie a organizacja społeczna, Zaangażowanie i wyobcowanie, Symptomy psychiatryczne a porządek publiczny, W poszukiwaniu akcji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again