Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Statystyka
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica)
R.1 Metody statystyczne w analizie sprzedaży: Wprowa dzenie; Analiza struktury sprzedaży; Analiza dynamiki sprzedaży; Wskaźnik wykonania planu sprzedaży; Funkcja sprzedaży; Funkcja regresji sprzedaży; Analiza sprzeda ży na podstawie funkcji regresji; Pytania i zadania. R.2 Metody statystyczne w procedurach segmentacji ryn ku: Wprowadzenie; Podejście a priori w segmentacji rynku; Segmentacja post hoc; pytania i zadania. R.3 Metody statystyczne w identyfikacji pozycji marki na rynku: Wprowadzenie; Metody pośrednie określania pozycji marki na rynku; Metody bezpośrednie: podejście atrybutowe; Metody bezpośrednie: podejście bezatrybuto we; Pytania i zadania. R.4 Metody statystyczne w ocenie skuteczności działań marketingowych: Wprowadzenie; Parametryzacja produktu; Ocena wrażliwości sprzedaży na zmianę ceny jednostko wej produktu; Parametryzacja komunikacji z rynkiem; Ocena kanałów dystrybucji pod względem ich drożności oraz efektywności działania; Ocena wrażliwości sprzeda ży na zespół działań marketingowych; Ocene efektywno ści nakładów na marketing; Pytania i zadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej