Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(82)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(80)
E-booki
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(57)
dostępne
(55)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(56)
Czytelnia
(57)
Autor
Panowicz-Lipska Janina (1944-2022)
(5)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Dondziłło Grzegorz
(3)
Kawałko Agnieszka (1973- )
(3)
Kozielski Robert
(3)
Witczak Hanna (1972- )
(3)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Buzan Tony
(2)
Dzieciuchowicz Jerzy
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Hędrzak Anna
(2)
Israel Richard
(2)
Rosell Lennart
(2)
Schenk George
(2)
Sut Piotr
(2)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Winch Anna
(2)
Winch Sławomir
(2)
Anderson James C
(1)
Artymiak Jacek
(1)
Bajan Bartłomiej
(1)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Bańka Michał
(1)
Bereżnicka Joanna
(1)
Bettger Frank
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Bieda Agnieszka
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Biskup Józef
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Borówka Ewa
(1)
Brittain Paul
(1)
Brown Stanley H
(1)
Bryła Paweł
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Cegielska Katarzyna
(1)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(1)
Cox Roger
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czekaj Marta
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czerniawski Michał
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Czubak Wawrzyniec
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Dawson Roger
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Deptuła Rafał
(1)
Dietl Jerzy. Większe zyski dzięki systemowi motywacji zorientowanemu na obronę marży (pol.)
(1)
Dittman Paweł (1950- )
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Domański Tomasz
(1)
Doroszczak Jan
(1)
Drabik Ewa
(1)
Durand Barbara
(1)
Fedorowicz Zdzisław (1922-2007)
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Fischer Ewa
(1)
Fox Jeffrey J
(1)
Franke Mateusz
(1)
Futrell Charles M
(1)
Girard Joe
(1)
Greinert Agnieszka
(1)
Grubalska Aleksandra
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Grzelak Maria M
(1)
Gumularz Mirosław
(1)
Guzek Marian
(1)
Górska Grażyna
(1)
Górski Marcin
(1)
Halamska Maria
(1)
Hopkins Tom
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Huras Agnieszka
(1)
Izydorczyk Tomasz
(1)
Jacyszyn Jerzy
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jaworski Jacek
(1)
Juszkis Agnieszka. Shopper marketingu: sposób na zwiększenie sprzedaży (pol.)
(1)
Jędruchniewicz Andrzej
(1)
Kadyszewski Borys
(1)
Kalinowski Sławomir
(1)
Kil Jan
(1)
Klepacki Laura
(1)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(1)
Kociuba Dagmara
(1)
Kocot Wojciech (1968- )
(1)
Kokoszka Katarzyna
(1)
Kolupa Michał
(1)
Konrath Jill
(1)
Kosikowski Cezary (1942- )
(1)
Koszewski Mirosław. Zaufanie: tajna broń sprzedawcy (pol.)
(1)
Kowal Jakub
(1)
Kozieł Karol
(1)
Kozik Patrycja
(1)
Kołodziej Anastazja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(85)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(86)
angielski
(1)
Temat
Techniki sprzedaży
(26)
Sprzedaż
(24)
Marketing
(17)
Obsługa klienta
(15)
Konsumenci (ekon.)
(14)
Kupno i sprzedaż
(14)
Umowa kupna i sprzedaży
(10)
Handel
(8)
Najem
(8)
Leasing
(5)
Obligacje
(5)
Papiery wartościowe
(5)
Prawo zobowiązań
(5)
Promocja handlowa
(5)
Przyrzeczenie publiczne
(5)
Reklama
(5)
Ubezpieczenia gospodarcze
(5)
Umowa
(5)
Umowa sprzedaży
(5)
Umowa użyczenia
(5)
Weksle
(5)
Zabezpieczenie wierzytelności
(5)
Artykuły konsumpcyjne
(4)
Marketing partnerski
(4)
Negocjacje
(4)
Promocja sprzedaży
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Sprzedaż konsumencka
(4)
Bezpodstawne wzbogacenie
(3)
Darowizna
(3)
Dzierżawa
(3)
Dług
(3)
Gwarancja jakości
(3)
Internet
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Marketing sieciowy
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Prawo zobowiązaniowe
(3)
Usługi
(3)
Wierzytelność
(3)
Badania marketingowe
(2)
Handel detaliczny
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Mentoring
(2)
Nieruchomości
(2)
Prawo Unii Europejskiej
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Zakupy
(2)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bhp
(1)
CISG (umowa międzynarodowa)
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Coaching
(1)
Dozwolony użytek
(1)
Dozór techniczny
(1)
Dyskrecjonalność sędziowska
(1)
E-sądy
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Europejska Konwencja Praw Człowieka
(1)
Europejski Urząd ds. Pracy
(1)
Finanse publiczne
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Grunty rolne
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Innowacje
(1)
Inspekcja pracy
(1)
Instytucje kultury
(1)
Jakość
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Klauzule abuzywne
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Logistyka
(1)
Lokata
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Menedżerowie
(1)
Mieszkania
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Obrót towarowy
(1)
Obywatelstwo
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność za produkt
(1)
Organizacja
(1)
Oskarżony
(1)
Oznaczenie CE
(1)
Państwowa Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Kosowo
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Poradnik
(6)
Opracowanie
(5)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Psychologia
(1)
87 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dajemy im to, czego chcą, 2. Koncentrujemy się, 3. Zatrudniamy najlepszych ludzi, 4. Przekazuejmy włądzę konsultantkom, 5. Motywujemy konsultantki, 6. Ciągła innowacyjność, 7. Nadążamy za nowymi czasami, 8. Mówimy we wszystkich językach, 9. Korzystamy z ztechnologii, 10. Kontakt z klientami, 11. stawiamy na kreatywność, 12. Odnowa wizerunku moze być kwestią piękna, 13. Oddajemy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wstęp; Cele, potrzeby i przekonania konsumenta; Potrzeby bez nabywania; Nabywanie jako zachowanie wyznaczone regułami; Wybierania bez decydowania i wybór bez decyzji; Racjonalność procesu zakupu; Podstawy podejmowania decyzji; Komentarz na temat sprawozdań z opinii konsumenta; Podstawy podejmowania decyzji; Komentarz na temat sprawozdań z opinii konsumenta dotyczącej zakupu komputera osobistego; Rozważania, preferencje, intencje nabywcy i satysfakcja po dokonaniu zakupu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Vademecum Podatnika ; 248)
CZ.I komentarz. Ogólnie o elektronicznych dokumentach : 1.To co najważniejsze o elektronicznym podpisie potrzebnym na elektronicznych dokumentach, 2.Wszystko o elektronicznych fakturach, 3.Przydatne informacjie, 4.Inne możliwości w sprawie e-dokumentów podatkowych. Cz.II Komunikaty, opinie i akty prawne: 1.Komunikaty i opinie dotyczące rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie e-faktur, 2.Polskie przepisy dotyczące faktur i e-faktur, 3.Unijne przepisy dotyczące faktur i e-faktur, 4.Polskie przepisy dotyczące zastosowania bezpiecznego podpisu elektronicznego w prawie cywilnym, 5.Polskie przepisy dotyczące bezpiecznego podpisu elektronicznego, 6.Unijne przepisy dotyczące bezpiecznego podpisu elektronicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem tego opracowania jest przede wszystkim identyfikacja stopnia zróżnicowania obecnej struktury przestrzennej placówek handlowych i ich pracowników, jak też dostępności tych placówek w przestrzeni wielkomiejskiej, na przykładzie Łodzi. Podjęto również próbę typologii przestrzennej łódzkiego handlu. Tło dla tej problematyki stanowiło naświetlenie genezy oraz głównych nurtów badawczych nowej geografii handlu, w nawiązaniu do tradycyjnego podejścia stosowanego w tej dziedzinie geografii ekonomicznej. Omówienie współczesnej roli handlu w kształtowaniu przestrzeni miejskiej Łodzi zostało też poprzedzone charakterystyką rozwoju historycznego działalności handlowej w mieście, przy uwypukleniu jej przemian strukturalnych i wpływu tej sfery życia gospodarczego na kierunki zagospodarowania przestrzennego miasta.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Celem tego opracowania jest przede wszystkim identyfikacja stopnia zróżnicowania obecnej struktury przestrzennej placówek handlowych i ich pracowników, jak też dostępności tych placówek w przestrzeni wielkomiejskiej, na przykładzie Łodzi. Podjęto również próbę typologii przestrzennej łódzkiego handlu. Tło dla tej problematyki stanowiło naświetlenie genezy oraz głównych nurtów badawczych nowej geografii handlu, w nawiązaniu do tradycyjnego podejścia stosowanego w tej dziedzinie geografii ekonomicznej. Omówienie współczesnej roli handlu w kształtowaniu przestrzeni miejskiej Łodzi zostało też poprzedzone charakterystyką rozwoju historycznego działalności handlowej w mieście, przy uwypukleniu jej przemian strukturalnych i wpływu tej sfery życia gospodarczego na kierunki zagospodarowania przestrzennego miasta.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. The Rainmaker's Credo; 2. Always Answer the Question, Why Should This Customer do business with Us; 3. Obey Marketing's First Commandment; 4. Customers Don't Care About Yoy; 5. Always Precall Plan Every Sales Call; 6. Fish Where the Big Fish Are; 7. Show Them the Money!; 8. Earthquakes Don't Count; 9. Killer Sales Question #1; 10. Take the Best Seat in a Restaurant; 11. Don't Drink Coffee on a Sales Call; 12. You're Not AT Lunch to Eat Lunch; 13. Never Wear a Pen in Your Shirt Pocket; 14. Killer Sales Question #2; 15. Rainmakers Turn Customer Objections into Customer Objectives; 16. Always Make a Mid-Job Next-Job Recommendation; 17. Treat Everybody You Meet as a Potential Client; 18. Heed the Biggest Buy Signal; 19. Killer Sals Question #3; 20. Always Return Every Call Every Day; 21. Learn the "Miles Per Gallon" of Selling; 22. Beware the Myth of Time and Territory Management; 23. Always taste the Wine Befora a Wine Tasting; 24. Dare to Be Dumb; 25. Always Do an Investment Return Analysis; 26. Never Forget Everybody Is Sombody's Somebody; 27. Always Be on High Receive; 28. Onionize; 29. If You Don't Care About the Answer, Don't Ask the Question; 30. Never Be in a Meeting; 31. Present for Show, Close for Dough; 32. Advice to a Baby-sitter; 33. Killer Sales Question#4; 34. Give and Get; 35. Sell on Friday Afternoons; 36. Break ihe Ice AT the End od the Sales Call; 37. Use the Point System Every Day; 38. A Shot on Goal Is Never a Bad Play; 39. Don't Make Cold Calls; 40. Show the Chain, Sell the First Link; 41. Don't Talk with Food in Your Mouth; 42. Killer Sales Questions #5; 43. Love Voice Mail; 44.Park in the Back; 45. Be the Best-Dresses Person You Will Meet Toay; 46. Why Breakfast Meetings Bring Rain; 47. Here's My Card; 48. Killer Sales Questions #6; 49. Ten Things to Do Today Get Business; 50. How to Recognize Rainmaker; The Rainmaker Extra: How to Dollarize; A Case Study: Mr. K.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Towar dobrze podany to towar sprzedany!

Czym jest merchandising? Definicje są bardzo różne i skomplikowane, jednak najprościej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Trudno jednoznacznie określić, kiedy narodził się merchandising. Można jednak pokusić się o stwierdzenie, iż pojawił się w momencie powstania pierwszych sklepów samoobsługowych. Dlaczego wtedy? Bo od tej chwili klient może stanąć przed regałem, zastanowić się, czy woli mąkę A czy B, i wybrać jedną z nich. Dziś, gdy konkurencja między producentami jest ogromna, a klient wybredny i świadomy własnych potrzeb, odpowiedni sposób prezentacji towaru może okazać się czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firmy. Albo o jej porażce…

Ta książka w sposób kompleksowy wprowadzi Cię w świat merchandisingu. Lekturę zaczniesz od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie spojrzysz na swój towar oczami klienta - poznasz mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu, wnikniesz w serce, duszę i portfel konsumenta. Uzbrojony w tę wiedzę, nauczysz się w dyskretny sposób namawiać potencjalnego klienta do zakupu - już przy sklepowej półce! Wreszcie zrozumiesz, jak „robią to” najlepsi. I najgorsi. Wszak najlepiej uczyć się od mistrzów oraz na cudzych błędach. Zatem zacznij działać! Sięgnij po tę książkę. Teraz albo nigdy. Póki jeszcze masz okazję, bo za chwilę już jej nie dostaniesz!


Aleksander Binsztok - doktor nauk ekonomicznych, wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz współpracownik innych renomowanych uczelni w kraju i za granicą; właściciel Firmy Szkoleniowo-Usługowej „Binsztok i Partnerzy”. Trener komunikacji i biznesu, znany w wąskich kręgach specjalistów jako ekspert i doradca, który podczas swoich szkoleń i warsztatów potrafi wzbudzić olbrzymie zainteresowanie wśród uczestników i wywołać w nich różne stany emocjonalne.

Tymoteusz Zuzański - absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu; trener merchandisingu w Firmie Szkoleniowo-Usługowej „Binsztok i Partnerzy”. Na swoim koncie posiada wiele praktycznych wdrożeń dla sieci detalicznych i banków. Jest autorem wielu prac poświęconych między innymi marketingowi czy szeroko pojętej komunikacji w procesach biznesowych.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Cz.1 Pomysły, które pozwoliły mi się podźwignąć z upadku: Jak pewien pomysł pomnożył moje dochody i moje szczęciście; Dlaczego wróciłem do handlu, chociaż postanowiłem z tym skończyć; Co pomogło mi pokonać naj większego wroga, jakiemu kiedykolwiek musiałem stawić czoło; Jedyny sposób, w jaki mogłem się zorganizować. Cz.2 Recepta na sukces w handlu: Jak poznałem najwa żniejszy sekret handlu; Złapać byka za rogi; Kontrakt za 250 tysięcy dolarów w piętnaście minut; Analiza pod stawowych zasad wykorzystanych przy zawarciu tej tran sakcji; Jak zadawanie pytań zwiększyło efektywność moich rozmów handlowych; Jak nauczyłem się odkrywać powód, który powinien skłonić klienta do zakupu; Najwa żniejsze słowo w handlu ma tyklo trzy sylaby; Jak dowiaduję się o ukrytych obikecjach kilenta; Zapomnia na umiejętność, która w handlu czyni cuda. Cz.3 Jak zdobyć i utrzymać zaufanie: Najważniejsza lekcja- jak zdobyć zaufanie; Czego nauczyłem się o zau faniu od lekarza; Najszybszy sposób zdobycia zaufania; Nie kop dołków sam pod sobą; Niezawodna metoda zdoby cia zaufania; Nienaganny wygląd. Cz.4 Jak skłonić innych do robiena z tobą interesów: jak pomysł Lincolna pomógł mi w zawieraniu przyjaźni; Dlaczego wszędzie byłem mile widzianym gościem; Jak nauczyłem się zapamiętywać twarze i nazwiska; Przyczy na niepowodzeń w interesach; Jak pewna rozmowa nauczy ła mnie pokonania tremy podczas spotkań z ważnymi oso bistościami. CZ.5 Kolejne stadia sprzedaży: Sprzedaż przed sprzeda żą; Jak umówić się kliemtem; Jak nauczyłem się korzy stać z pomocy sekretarek; Pomusł, który pomógł mi dostać się do "pierwszej ligi"; Jak klient może pomóc ci w sprzedaży; Jak sprawić, aby stali klienci byli twoją najlepszą reklamą; Siedem zasad, których przestrzegam przy finalizowaniu umowy; Zaskakujący spo sób zawierania umowy, którego nauczył mnie najlepszy agent ubezpieczeniowy. Cz.6 Nie obawiaj się przegranej: Nie obawiaj się przegranej; Beniamina Franklina spoób na sukses i jego wpływ na moje życie; Porozmawiajmy sobie od serca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Spójrz w głąb siebie: określ i przedstaw swoje atuty. 2. Wyznacz swoją drogę do sukcesu: postępuj zgodnie z planem, a osiągniesz zamierzony cel. 3. "Obierz cebulę": znajdź osobę, która będzie w stanie Ci pomóc. 4. Przedstaw właściwy obraz: zrób doskonałe wrażenie. 5. Dopracuj swój wizerunek: poznaj podstawowe zasady supernetworkingu. 6. Przyciśnij ich: nakłoń do złożenia obietnic i zobowiązań. 7. Nie wypadnij z gry: działaj konsekwentnie i utrzymuj kontakt. 8. Złóż raport mentorowi: sformalizuj proces i nie trać celu z oczu. 9. Stawiaj sobie wymagania: śledź postępy i mierz wyniki.10. Śmiało patrz w przyszłość: zbuduj sieć kontaktów na całe życie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kryteria wyodrębnienia sprzedaży w obrocie konsumenckim, 2. Charakterystyka ustawowego uprawnienia do odstąpienia od umowy, 3. Wykonanie i skutki konsumenckiego prawa odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny (praw do namysłu), 4. Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową a wadliwość rzeczy, 5. Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy jako uprawnienie wynikające z gwarancji ustawowej oraz rękojmi za wady rzeczy, 6. Konsumenckie praw odstąpienia od niektórych innych umów dotyczących rzeczy, 7. Związki umów w obrocie konsumenckim
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 20 list kontrolnych dotyczących orgaznizacji sprzedaży i optymalizacji jej wyników; Cz.2 20 list ko ntrolnych dotyczących prowadzenia sprzedaży oraz motyw owania i kontroli przcowników; Cz.3 29 list kontrolnyc h dotyczących sztuki negocjacji i obsługi klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
R.1 Charakterystyka rynku środków produkcji; R.2 Przed siębiorstwo produkcyjne-podstawowy przedmiot rynku śro dków produkcji; R.3 Jak sprzedawać środki produkcji; R.4 Strategie marketingowe na rynku środków produkcji; R.5 Marketing zakupów, czyli jak kupować środki pro dukcji; R.6 Działania w ramach marketingu zakupów; R.7 Dyscyplina dostaw i gospodarka zapasami jako elementy marketingu ne rynku środków produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne aspekty marketingu produktów żywnościowych; 2. Rozwój eksportu polskiej żywności po akcesji do Unii Europejskiej; 3. Konkurencyjność polskich produktów żywnościowych na jednolitym rynku europejskim; 4. Analiza wyników badania polskich producentów żywności; 5. Strategie wiodących producentów artykułów mleczarskich na polskim rynku- studia przypadków; 6. Strategie wiodących producentów mięsa i wędlin na rynku polskim; 7. Strategie wiodących producentów soków i przetworów owocowo-warzywnych na rynku polskim- studia przypadków; 8. Strategie wybranych dystrybutorów produktów żywnościowych na rynku polskim- studia przypadków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zabójcza lista podziękował liderom, mentorom i coachom...; Paliwo: lider, mentor, coach, czyli synonimy i pierwsze metry; Kim jest lider, czyli 62 synonimy do znaczenia tej roli; Kim jest mentor, czyli 50 synonimów do znaczenia tej roli; Kim jest coach, czyli 11 synonimów do znaczenia tej roli; Mądrość 1 /2 . Znaki na drodze mądrości mentoringu i inteligencji coachingu w sprzedaży; Na początek kilka obrazów ludzi z 27. Biegu Powstania Warszawskiego; Google Maps, szkolenia za karę, złota rybka i konsekwencje dla nas; Edukacja w sprzedaży zamiast rozwoju, siła woli i kompetencje; Wiedza — trudna do upilnowania, a niezbędna w sprzedaży; Mariaż profesji sprzedaży z technologii, czyli sprzedawca pracownikiem wiedzy; Osobiste doświadczenia, czyli paradoksalnie o pracy w sprzedaży; Kilka słów o etyce 39 Korzystanie w środowisku sprzedaży z nauki, „popnauki”; i „nienauki” — choć to wszystko to jakaś wiedza; Przebudzenie w zarządzaniu ludźmi, czyli styl kierowania; Uwaga, ślisko 3 /4 . Zespoły sprzedaży — rety, co się dzieje?; Strategicznie, operacyjnie i zarządczo o wyzwaniach; Konstrukcja książki, czyli ślisko na 3 /4; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha; Przypowieść: „Możliwości — słuchaniem można zobaczyć”; Przystanek 1. Temperatura zespołów sprzedaży; Złożone zaangażowanie; Planowanie czy działanie? Oto jest pytanie!; Wywoływanie temperatury sprzedaży; Sposoby prowadzenia rozmowy, czyli przyczyny, skutki, emocje i wulkan Teide; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 1; Rozmowa ekspertów: Jacek Rozenek — trener biznesu, mentor, coach biznesu, aktor; Przypowieść dla mentora i coacha: „Oddychanie”. Przystanek 2. Narracja w mentoringu i coachingu — wymiany doświadczeń z dobrym wpływem: Narrator nie tylko w filmach; Narracja w sprzedaży, czyli menedżerka Lilka, trener-prezes i Łukasz wyglądacz; Perswazja narracyjna i retoryczna — wykorzystanie w sprzedaży; Znów powrót do sensu; Perswazja narracyjna, czyli mentor lub coach w końcu ekspertem w sprzedaży; Za co cenią ludzi w środowisku sprzedaży?; Adidasy, czyli gdzie jeszcze jest obecna perswazja narracyjna, tyle że w marketingu; Przykład z zarządzania zmianą (w zakresie nauki dobrych praktyk); dla refleksji mentora i coacha ; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 2; Rozmowa ekspertów: Grzegorz Turniak — prezes Akademii Rekomendacji, Przedsiębiorca; Przypowieść dla mentora i coacha: „Pobudzanie”; Przystanek 3. Przebudzenie w sprzedaży — otwarcie tunelu wyobrażonego: Przebudzenie zasobów i wyobraźnia; Przebudzenie do roli menedżera; Obiektywnie i subiektywnie osiągać więcej — kompetencje vs wyniki; Przebudzenie w rozwoju, czyli co tak naprawdę osiągamy w sprzedaży; Doświadczenie z doradztwa i z sali szkoleniowej w branży farmaceutycznej; Przypadki zaobserwowane, czyli brak rozwiązań agencji wyjazdów nagrodowych; Obudzić w sobie lepszy nastrój czy jednak uczyć się profesji?; Wsparcie, wyniki i rozwój; Różnice w sprzedaży, czyli masz swoją niezdobytą górę; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 3.; Mentor z przystanku 3.; Coach z przystanku 3.; Rozmowa ekspertów: Danuta Dunajska — prezes zarządu ODiTK Consulting w grupie ODiTK w Gdańsku; Przypowieść dla mentora i coacha: „Rozwijanie”. Przystanek 4. Mapy mentoringowe i coachingowe, czyli stosunek do doświadczeń decyduje: Jakość doświadczeń i liczba wniosków, czyli zbuduj mapę; Jakościowa aktywność zawodowa; Talenty a fluktuacja pośród sprzedawców; Opinia psychologa, czyli przymusić samego siebie do kolejnego kroku; Budować doświadczenia jak najwięksi piłkarze; Potrzeba przestrzeni do zarządzania zasobami; Zasoby z perspektywy coachee; Najlepsze i najgorsze cechy w sprzedaży okiem ekspertów; Układanie doświadczeń czyli czy dołożyłeś wszelkich starań?; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 4. Rozmowa ekspertów: Paweł Fortuna — psycholog biznesu, trener biznesu, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Instytutu Psychologii KUL; Przypowieść dla mentora i coacha: „Unoszenie”. Przystanek 5. Mentor, coach — założenia, efektywność, szlifowanie doskonałości; Przypadek firmy Nike, czyli si ̄a mentoringu doświadczeń; Warunki i okoliczności do mentoringu i coachingu; Szerzej, czyli gdzie właściwie wjeżdżasz; Podróż z przeszłości do sprzedaży z sensem; Szlify menedżerskie w roli mentora i coacha; Studium przypadku z praktyki — branża ubezpieczeniowa; Studium przypadku z praktyki — branża przewozowa i logistyczna; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 5. Rozmowa ekspertów: Jonathan Passmore — profesor psychologii w Katedrze Przywództwa i Coachingu na Uniwersytecie Evora w Portugalii; Przypowieść dla mentora i coacha: „Odkrywanie — paryskie bordo”. Przystanek 6. Mentoring w sprzedaży, czyli zachowanie ma kolosalne znaczenie: Mentor — źródło postawy i metodyki; Różnice między autorytetem a ekspertem — dlaczego to ma znaczenie?; Z dziennika eksperta sprzedaży; Mentoring i coaching a bycie liderem, czyli kto odpowiada za to, gdzie przyłożyć dźwignię; Role jako część edukacji mentora; Role wypełnione skryptami zachowań; Mentor jako badacz, etnograf; Zachowania asertywne, czyli nieoczywiste podejście; Konformizm i jego rola w zachowaniach zbiorowych i indywidualnych; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 6. Rozmowa ekspertów: Jakub B. Bączek — trener mentalny sportowców, mistrz świata w siatkówce z reprezentacją Polski w 2014 roku; Przypowieść dla mentora i coacha: „Nauczanie”. Przystanek 7. Elastyczność, nauka, adaptacja do nowej inności: Podatny grunt dla sprzedawcy, menedżera, trenera, dyrektora sprzedaży; Sztuka, nauka i rzemiosło sprzedaży; Mentor i coach a mentee i coachee, czyli konieczność preferencji osobowościowych; Wymiary mentoringu ułatwiają rozumienie i dopasowanie; Formuły smart learningowe jeszcze bardziej uelastyczniają uczenie; Nauka, uczenie, dynamika uczenia w sprzedaży; Leszno, garnki i apteka; Wdrożenie i nauka na błędach — z życia; Co czyni lidera efektywnym, czyli wciąż ta nauka; Adaptacja, czyli przekleństwo wiedzy a reguły i wnioski; Skuteczne nauczanie umiejętności — wyzwanie?; Świat VUCA i antykruchość, czyli dlaczego wyzwaniem jest uczyć innych i uczyć się w sprzedaży; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 7. Rozmowa ekspertów: prof. David Clutterbuck — visiting professor, Sheffield Hallam & Oxford Brookes Universitites; Ashridge Coaching MBA; Przypowieść dla mentora i coacha: „Inspirowanie”. Przystanek 8. Mądrość świadomości w sprzedaży i uskrzydlanie, czyli jak się edukujemy; Przemiana, refleksja, trendy; Poziomy rozwoju społecznego; Jak wygląda komunikacja w tej spirali?; Uskrzydlanie w sprzedaży; Uruchamianie strumieni racjonalnego i emocjonalnego myślenia w sprzedaży; Coaching a edukacja — kiedy się uczymy, a kiedy możemy mieć trudności nie do pokonania 370 Coaching, czyli pytania coacha i eksperta; Kiedy mówimy o sprawczym coachingu? Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 8. Rozmowa ekspertów: Rafa ̄ Schmidt — wieloletni dyrektor oddziału w firmie ubezpieczeniowej we Wrocławiu; CEO w SCHMIDT Recruitment & Sales; Przypowieść dla mentora i coacha: „Pragnienie”; Przystanek 9. Szósta funkcja menedżera sprzedaży; Piła inteligencji emocjonalnej menedżera u Menkesa; Feedback, czyli saldo zaangażowania i przekraczania; Teoria samodeterminacji prof. Edwarda Deciego, czyli kwestie ważne dla lidera; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 9. Przypowieść dla mentora i coacha: „Czekanie na przełom”. Przystanek 10. Jak uprawiasz zaufanie, tak kwitną standardy — choć ich nie weźmiesz w ręce: Procesy dydaktyczne w sprzedaży, czyli co to takiego; Uprawianie zaufania, czyli na ile to ma znaczenie w sprzedaży; Rozwiązanie: uprawianie produktywność; Narzędzia do uprawiania produktywności; Innowacyjne patrzenie, czyli coachingowe myślenie, nawykowe działanie, nowatorskie nazywanie; Menedżer, coach, trener, koordynator, administrator — jeden człowiek, wiele ról; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 10. Przypowieść dla mentora i coacha: „Uczenie, czyli płyń i przy tym pozostań mądrym”; Przystanek 11. Osiągniecia, czyli wzmocnienia ewolucji i determinacji sprzedażowych: Warunki i tło wyuczalności w zespole; Metody i techniki mentoringowe bezcenne w ewolucji; GOLD; EDIC; PURE; CLEAR; Ekologicznie uczyć sprzedaży; Kierowanie jako trenowanie; Jaka kultura, taka absorpcja, czyli wciąż mały procent. Narracje do budowy zaangażowanego i pełnego sensu środowiska; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 11. Przypowieść dla mentora i coacha: „Poszukiwanie”; Przystanek 12. Coaching jako metoda realizacji aspiracji: Fioletowe krowy i czarne łabędzie, czyli ćwicz magnes uwagi; Zachowania Twojego pierwszego szefa; Homo coachingus i trzecia zasada dynamiki Newtona a oczekiwania działów sprzedaży; Ewolucja, czyli strumień pracy oraz nawyki w pierwszej kolejności; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 12. Przypowieść dla mentora i coacha: „Nadawanie”; Na koniec, by dopełnić proces mentoringowo-coachingowy; Biogram autora; Bibliografia; Netografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Prognozowanie w przedsiębiorstwie; Proces prognozowania wielkości sprzedaży; Dane statystyczne; Prognozowanie na podstawie szeregu czasowego; Modele ekonometryczne; Inne modele prognozowania sprzedaży; Jakościowe metody prognozowania sprzedaży; Dezagregacja prognozy sprzedaży; Wskazówki dla konstruktorów i użytkowników prognoz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Myśl Ekonomiczna i Prawna : kwartalnik Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ISSN 1644-4213 ; 2/2003)
Sylwetka naukowa prof. dr hab. Zdzisława Federowicza doktora Honoris Causa Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie; - Kryzys finansów publicznych w Polsce; - Twórczość Kaleckiego po latach; -Efekty dochodowe Unii Europejskiej generowane przez jej handel z Polską; -Słabe ogniwa wśród czynników determinujących poziom konkurencyjności gospodarki polskiej; -Podatek liniowy w teorii i praktyce; -Krótka sprzedaż- podstawy teoretyczne i spojrzenie matematyczne na problem; -Oceny ilościowe obiektów i działań w badaniach ekonomicznych; -Ekologiczne uwarunkowania wzrostu gospodarczego ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania zasobów energetycznych; -Tabelaryczne ujęcie reorganizacji i optymalizacji systemu działania przedsiębiorstwa - wybrane problemy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ratio legis. Społeczno-gospodarcze determinanty ustawy o ochronie prawa nabywcy lokalu lub domu od dewelopera; 2. Schemat działania mającego na celu nabycie lokalu lub domu od dewelopera; 3. Zakres stosowania norm dotyczących nabycia lokalu lub domu od dewelopera; 4. Wybór i nabycie nieruchomości; 5. Określenie sposobu finansowania przedsięwzięcia; 6. Przygotowanie przedsięwzięcia; 7. Umowa rachunku powierniczego i kredytu dla dewelopera; 8. Umowa gwarancji bankowej i umowa o gwarancję ubezpieczeniową; 9. Przygotowanie harmonogramu przedsięwzięcia; 10. Przygotowanie prospektu informacyjnego i dokumentów do wglądu; 11. Zawarcie umowy deweloperskiej; 12. Realizacja przedsięwzięcia; 13. Zakończenie przedsięwzięcia; 14. Alternatywny schemat działania mającego na celu nabycie lokalu lub domu od dewelopera (nieuwzględniający stosowania przepisów ustawy o ochronie praw nabywcy lokalu lub domu od dewelopera). Umowa gwarancji bankowej i umowa o gwarancję ubezpieczeniową; 15. Ocena wpływu ustawy o ochronie praw nabywcy lokalu lub domu na schemat działania mającego na celu nabycie lokalu lub domu od dewelopera.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Racjonalność w negocjacjach, 2. Strategie negocjacyjne, 3. Perswazja, 4. Techniki sprzedaży, 5. Kulturowa perspektywa analizy negocjacji - wyniki badań, 6. Techniki perswazyjne - wyniki badań, 7. Mity negocjacji, 8. Negocjacje z perspektywy kultury organizacyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej