Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Sznajder Andrzej
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing
(1)
Sponsoring
(1)
Sport
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing sportu / Andrzej Sznajder. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008. - 268 s. : tab. ; 23 cm.
1. Rozwój współczesnego sportu - profesjonalizacja, komercjalizacja i globalizacja, 2. Koncepcja marketingu sportu i jego uwarunkowania, 3. Charkaterystyka rynku sportu, 4. Podmioty na rynku sportu, 5. Produkty sportu, 6. Dystrybucja i ceny produktów sportu, 7. Promocja organizacji sportowych, 8. Nowe media w maretingu organizacji sportowych, 9. Sponsoring sportu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej