Form of Work
Książki
(3)
Czasopisma
(1)
Status
available
(4)
only on-site
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(3)
Author
Baran Beata
(1)
Białas Patrycja
(1)
Bielecki Leszek
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Cegiełko Paweł
(1)
Chmielowiec Agnieszka
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Grygiel-Kaleta Żaneta
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Huras Agnieszka
(1)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(1)
Kwik Marek
(1)
Leja Andżelika
(1)
Lityński Adam
(1)
Machoń Mirosław
(1)
Makowiec Aneta
(1)
Matyjaszek Dorota
(1)
Mazur Artur
(1)
Mercik Anna
(1)
Morański Wojciech
(1)
Mruk Henryk
(1)
Paradowski Mariusz
(1)
Pudło Anna
(1)
Rej Anna
(1)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(1)
Rozkuszka Anna
(1)
Rozpędek Beata
(1)
Samek-Skwara Krystyna
(1)
Sozański Jarosław
(1)
Sternal Szymon
(1)
Szewczyk Helena
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Witkowski Jarosław
(1)
Ćwiertniak Bolesław Maciej
(1)
Żołyński Janusz
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Sponsoring
(4)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Reklama
(2)
Reklama internetowa
(2)
Administracja publiczna
(1)
Grupy społeczne
(1)
Internet
(1)
Kampania Piwowarska (Poznań)
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konferencje
(1)
Leśnictwo
(1)
Merchandising
(1)
Piwowarstwo
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo konstytucyjne
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo pierwokupu
(1)
Prawo pracy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Targi i wystawy
(1)
Wizualizacja (psychol.)
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Domain
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
4 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-208-1630-0
1.Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania. 2.Wizerunek oraz system identyfikacji firmy. 3.Reklama. 4.Public Relations. 5.Promocja sprzedaży. 6.Merchandising i opakowanie produktu. 7.Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą. 8.Marketing bezpośredni. 9. Sponsoring. 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych. 11.Komunikacja marketingowa w Internecie. 12.Gadżety promocyjne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1523-1
Cz.I Komunikacja masowa: Reklama jako narzędzie komuni kacji masowej; Serwis World Wide Web (WWW) jako narzę dzie komunikacji masowej; Promocja below the line(BTL) Informatyczne i cyfrowe narzędzia komunikacji; Wizuali zacja; Relacje z mediami oraz rozgłos; Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi; Lobbing; Sponsoring jako instrument komunikowania się przedsiębiorstwa z ryn kiem. Cz.II Komunikacja grupowa: Wystapienia publiczne i prezentacje; Targi jako narzędzie komunikacji grupowej Wydarzenia marketingowe (event marketing); Komunikowa nie się w grupie pracowniczej; Zebrania handlowe jako metoda komunikowania w przedsiębiorstwie; Grupy i listy dyskusyjne jako narzędzia komunikacji grupowej. Cz.II Komunikacja indywidualna: Komunikacja werbalna; Słuchanie; Czytanie; Pisanie; Mowa ciała; Zarządzanie przestrzenią; Wizerunek; Reotyrka; Negocjacje i media cje; Komunikacja indywidualna za pośrednictwem kompute ra; Błędy i trudności w komunikacji. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka , ISSN 1644-9126 ; Rok XIII)
1. Zagadnienia prawnokonstytucyjne: Postępowanie z projektami kodeksów jako przykład szczególnego trybu ustawodawczego; Przestrzeganie zasady pomocniczości w polskim parlamencie; 2. Zagadnienia prawno międzynarodowe: Rok 1934 w ZSRR: NKWD, lex Kirov i początek wielkiego terroru; Podmiotowość organizacji i konferencji międzynarodowych (międzyrządowych)- wprowadzenie do zagadnienia; Pojęcie i źródła prawa międzynarodowego; prawno porównawcze aspekty relacji pomiędzy Unią Europejską a beneficjentami funduszy pomocowych; 3. Z problematyki funkcjonowania administracji publicznej: Ograniczenia radnych wynikające z art. 24e ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym; O potrzebie nowelizacji przepisów o zachowaniu terminu w postępowaniu administracyjnym (art. 57 5 k.p.a.) i sądowo-administracyjnym; Administracja leśna w obliczu potrzeb ochrony przyrody; 4. Z problematyki prawa pracy: Ochrona praw i interesów osób zatrudnionych a nietypowe formy zatrudnienia w społecznej gospodarce rynkowej; Problematyka zwolnienia pracownika z obowiązku świadczenia pracy w okresie wypowiedzenia; Żołnierze zawodowi jako nauczyciele akademiccy w uczelniach wojskowych; Kilka uwag na temat praktycznego stosowania zasady obowiązku podnoszenia kwalifikacji zawodowych; Z problematyki przesłanek odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa przy wykonywaniu władzy publicznej; Charakter prawny odpowiedzialności dyscyplinarnej członka korpusu służby cywilnej; Utrata nieposzlakowanej opinii versus niegodne zachowanie w służbie oraz poza nią na przykładzie urzędnika służby cywilnej; Zakres kognicji sądów pracy w sprawach o ustalenie stosunku prawnego lub prawa; Statut publicznej uczelni wyższej jako źródło prawa pracy; Zakładowa organizacja związkowa jako strona zakładowego układu zbiorowego pracy; Równość proceduralna jako podstawowa implikacja zasady dialogu społecznego; Możliwość ograniczenia akcji protestacyjnych; Negatywny aspekt wolności zrzeszania w związkach zawodowych; 5. Z zagadnień prawa cywilnego: Pojęcie gospodarstwa rolnego w kodeksie cywilnym- zagadnienia wybrane; Określenie charakteru prawnego umowy sponsoringu jako przesłanka umożliwiająca podjęcie próby ustalenia jej reżimu prawnego; Jasne i ciemne strony hipoteki po nowelizacji ustawy o księgach wieczystych i hipotece; Problematyka umownego prawa pierwokupu; W kierunku harmonizacji prawa spadkowego w Unii Europejskiej- rozporządzenie (UE) nr 650/2012 z 4 lipca 2012 r.; Essentialia negotii umowy deweloperskiej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 340 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Zarządzania Kulturą ; T. 8)
ISBN: 978-83-62139-26-2
1.Teoretyczne zagadnienia z zakresu sponsoringu: Sponsoring jako element marketingu mix; Sponsoring a strategia marketingowe; Formy sponsoringu; Sponsoring jako element CSR; Rola sponsoringu kultury w promowaniu marki; Ewaluacja działań sponsoringowych; Prawne uwarunkowania sponsoringu w Polsce; 2. Rynek kultury w Polsce: Instytucje kultury w Polsce; Finansowanie kultury w Polsce; 3. Sponsoring w działalności Kompanii Piwowarskiej SA: Rynek piwa w Polsce; KP- droga do lidera rynku; Działania Kompanii Piwowarskiej w zakresie CSR; Sponsoring wydarzeń kulturalnych przez marki KP; Efekty działalności KP w zakresie CSR oraz sponsoringu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again