Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Grzegorczyk Adam M
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Polska
(1)
Sponsoring
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp; Zagadnienia finansowania kultury; Sponsoring kultury jako narzędzie promocyjne; Media w środowisku kultury; Sponsorowanie mediów; Product placement; Patronat medialny; Sponsorzy w przekazach medialnych; Procedury pozyskiwania sponsorów; Promowanie kultury; Case Studies.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej