Form of Work
Książki
(24)
Czasopisma
(1)
Status
only on-site
(21)
available
(12)
Branch
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(21)
Author
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Gardian Renata
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Baran Beata
(1)
Białas Patrycja
(1)
Bielecki Leszek
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Cegiełko Paweł
(1)
Chmielowiec Agnieszka
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Czubakowska Ksenia
(1)
Datko Marek
(1)
Goldman Martin
(1)
Gregory Anne
(1)
Grygiel-Kaleta Żaneta
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Henslowe Philip
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Huras Agnieszka
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(1)
Kwik Marek
(1)
Leja Andżelika
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lityński Adam
(1)
Machoń Mirosław
(1)
Makowiec Aneta
(1)
Matyjaszek Dorota
(1)
Mazur Artur
(1)
Mercik Anna
(1)
Mika Iwona Beata
(1)
Misiołowski Robert
(1)
Morański Wojciech
(1)
Mruk Henryk
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Ożóg Marcin
(1)
Paradowski Mariusz
(1)
Pudło Anna
(1)
Rej Anna
(1)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(1)
Rozkuszka Anna
(1)
Rozpędek Beata
(1)
Samek-Skwara Krystyna
(1)
Sozański Jarosław
(1)
Sporek Tadeusz
(1)
Sternal Szymon
(1)
Szewczyk Helena
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Walulik Magdalena
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Witkowski Jarosław
(1)
Ćwiertniak Bolesław Maciej (1952- )
(1)
Żołyński Janusz
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(25)
Language
Polish
(25)
Subject
Sponsoring
(25)
Public relations
(13)
Przedsiębiorstwo
(6)
Reklama
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Marketing
(4)
Sport
(3)
Targi i wystawy
(3)
Kobieta
(2)
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Mężczyzna
(2)
Promocja
(2)
Prostytucja
(2)
Reklama internetowa
(2)
Administracja publiczna
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Benchmarking
(1)
Controlling
(1)
Ekologia
(1)
Faktoring
(1)
Forfaiting
(1)
Franchising
(1)
Grupy społeczne
(1)
Igrzyska sportowe
(1)
Internet
(1)
Kampania Piwowarska (Poznań)
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konferencja prasowa
(1)
Konferencje
(1)
Leasing
(1)
Leśnictwo
(1)
Lobbing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Merchandising
(1)
Napoje alkoholowe
(1)
Outsourcing
(1)
Paliwa
(1)
Piwowarstwo
(1)
Polska
(1)
Pranie pieniędzy
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo konstytucyjne
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo pierwokupu
(1)
Prawo pracy
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przdsiębiorstwo
(1)
Rachunkowość
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rękojmia za wady rzeczy
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Telewizja
(1)
Transformacja systemu społeczno gospodarczego
(1)
Wizualizacja (psychol.)
(1)
Subject: time
1989-
(3)
Subject: place
Warszawa
(2)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Domain
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
25 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-208-1630-0
1.Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania. 2.Wizerunek oraz system identyfikacji firmy. 3.Reklama. 4.Public Relations. 5.Promocja sprzedaży. 6.Merchandising i opakowanie produktu. 7.Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą. 8.Marketing bezpośredni. 9. Sponsoring. 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych. 11.Komunikacja marketingowa w Internecie. 12.Gadżety promocyjne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1523-1
Cz.I Komunikacja masowa: Reklama jako narzędzie komuni kacji masowej; Serwis World Wide Web (WWW) jako narzę dzie komunikacji masowej; Promocja below the line(BTL) Informatyczne i cyfrowe narzędzia komunikacji; Wizuali zacja; Relacje z mediami oraz rozgłos; Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi; Lobbing; Sponsoring jako instrument komunikowania się przedsiębiorstwa z ryn kiem. Cz.II Komunikacja grupowa: Wystapienia publiczne i prezentacje; Targi jako narzędzie komunikacji grupowej Wydarzenia marketingowe (event marketing); Komunikowa nie się w grupie pracowniczej; Zebrania handlowe jako metoda komunikowania w przedsiębiorstwie; Grupy i listy dyskusyjne jako narzędzia komunikacji grupowej. Cz.II Komunikacja indywidualna: Komunikacja werbalna; Słuchanie; Czytanie; Pisanie; Mowa ciała; Zarządzanie przestrzenią; Wizerunek; Reotyrka; Negocjacje i media cje; Komunikacja indywidualna za pośrednictwem kompute ra; Błędy i trudności w komunikacji. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (22) 2002)
Wprowadzenie; Marketing jako filozofia skutecznych działań na rynku; Marketingowe aspekty transakcji eksportowej; Public relations w kreowaniu wizerunku firmy; Sponsoring jako instrument kreowania wizerunku firmy; Nowe tendencje w badaniach marketingowych; Wykorzystanie programów lojalnościowych w kreowaniu relacji z klientem; Marka jako element Corporate Identity; Marketing polityczny w USA i w Polsce; Franchising w firmie McDonald's; Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw handlowych - aktualny stan i możliwosci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing sportu / Andrzej Sznajder. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008. - 268 s. : tab. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-208-1739-3
1. Rozwój współczesnego sportu - profesjonalizacja, komercjalizacja i globalizacja, 2. Koncepcja marketingu sportu i jego uwarunkowania, 3. Charkaterystyka rynku sportu, 4. Podmioty na rynku sportu, 5. Produkty sportu, 6. Dystrybucja i ceny produktów sportu, 7. Promocja organizacji sportowych, 8. Nowe media w maretingu organizacji sportowych, 9. Sponsoring sportu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Marketing w sporcie / Robert Misiołowski. - Warszawa : Promotor, 2005. - 79 s. ; 24 cm.
ISBN: 83-60095-10-8
1.Formy komunikacji rynkowej, 2.Specyfika komunikacji marketingowej w sporcie, 3.Rynek mediów, 4.Sponsoring w sporcie - rynek w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
MEiP 4(11)/2005. - Warszawa : Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im.Ryszarda Łazarskiego, 2005. - 238 s. : tab. ; 24 cm.
(Myśl Ekonomiczna i Prawna : kwartalnik Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ISSN 1644-4213 ; 4(11)/2005)
1. Polski system gospodarczy w latach 1989-2004, 2. Sprzeczności prawa wspólnotowego i perspektywy ich eliminacji, 3. Prawne regulacje reprywatyzacji w wybranych krajach Europy środkowowschodniej; 4. Tendencje na światowym rynku paliw, 5. Przestępstwo prania brudnych pieniędzy w świetle uregulowań brytyjskich, 6. Czynności poprzedzające powstanie stosunku prawnego sponsoringu, 7. Odpowiedzialność sprzedawcy wobec konsumenta za wady prawne towaru, 8. Inicjatywa uchwałodawcza mieszkańców, 9. Penalizacja Bigamii, 10. Sądowa ochrona członkostwa w stowarzyszeniu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 341 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 657 (1 egz.)
Book
In basket
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd.3 rozszerz. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa, 2007. - 265 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 83-7205-241-7
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7205-241-7
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Book
In basket
ISBN: 83-87658-41-3
R.1 Teoretyczne podstawy public relations: Pojęcie public relations; Public relations w procesie komunikacji marketingowej; Public relations a inne dyscypliny; Analiza otoczenia organizacji w aspekcie działań public relations; Public relations w strukturze organizacyjnej; Procedura public relations; Bariery stosowania public relations; Wymierne i niewymierne efekty public relations; Pomiar efektów public relations; Ochrona wizerunku firmy i menedżera; Kodeks etyczny public relations. R.2 Wybrane sfery zadaniowe public relations: Kryzys i jego implikacje; Media relations (komunikacja ze środkami masowego przekazu); Drzwi otwarte; Sponsoring - skuteczne narzędzie public relations; Inwestor relations; Public participation; Internal relations. R.3 Studia przypadków oraz opracowania do pracy własnej: Adam Małysz - fenomen polskiego sponsoringu; Delphi; Johnson & Johnson - zarządzanie sytuacją kryzysową; Kryzys w firmie Coca-Cola; Kryzys we współczesnej przedsiębiorstwie; Special event firmy Tchibo - "Moda na Kawę"; Filmowe wyzwanie dla public relations w Polsce; Kryzys w firmie Winiary S.A. i jego implikacje dla branży; Jak rodził się orzeł?; ICN Polfa Rzeszów S.A. - komunikacja wewnętrzna.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87658-41-3
R.1 Teoretyczne podstawy public relations: Pojęcie public relations; Public relations w procesie komunikacji marketingowej; Public relations a inne dyscypliny; Analiza otoczenia organizacji w aspekcie działań public relations; Public relations w strukturze organizacyjnej; Procedura public relations; Bariery stosowania public relations; Wymierne i niewymierne efekty public relations; Pomiar efektów public relations; Ochrona wizerunku firmy i menedżera; Kodeks etyczny public relations. R.2 Wybrane sfery zadaniowe public relations: Kryzys i jego implikacje; Media relations (komunikacja ze środkami masowego przekazu); Drzwi otwarte; Sponsoring - skuteczne narzędzie public relations; Inwestor relations; Public participation; Internal relations. R.3 Studia przypadków oraz opracowania do pracy własnej: Adam Małysz - fenomen polskiego sponsoringu; Delphi; Johnson & Johnson - zarządzanie sytuacją kryzysową; Kryzys w firmie Coca-Cola; Kryzys we współczesnej przedsiębiorstwie; Special event firmy Tchibo - "Moda na Kawę"; Filmowe wyzwanie dla public relations w Polsce; Kryzys w firmie Winiary S.A. i jego implikacje dla branży; Jak rodził się orzeł?; ICN Polfa Rzeszów S.A. - komunikacja wewnętrzna.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7361-899-6
1. Komunikowanie się i rola public relations. 2. Zewnętrzne agencje PR. 3. Etyka i prawo. 4. Praca z dostawcami. 5. Praca z wydawcami. 6. Współpraca z drukarnią. 7. Współpraca z fotografikami. 8. Współpraca z projektantami. 9. Tworzenie filmów wideo. 10. Wystawy i inne imprezy. 11. Promocje i imprezy. 12. Wizyty. 13. Sponsoring i działalność edukacyjna. 14. Pisma biznesowe. 15. Zarządzanie kryzysowe. 16. Praca z mediami. 17. Zewnętrzne wsparcie medialne. 18. Planowanie i programowanie. 19. Ocena i ewaluacja. 20 Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
(Vademecum Menedżera)
ISBN: 83-7387-729-0
1. Promocja i public relations w działalności marketingowej, 2. Public relations jako instrument marketingowy w nowoczesnym przedsiębiorstwie, 3. Public relations - praktyczne zastosowanie, 4. Studia przypadków
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prawo dla Firm)
ISBN: 978-83-255-3084-6
Ograniczenia reklamy w systemie polityki alkoholowej: 1. Podstawowe zagadnienia reklamy w polskiej polityce alkoholowej; 2. Reklama alkoholu w prawie unijnym; 3. Samoregulacja w dziedzinie reklamy alkoholu; Reklama napojów alkoholowych: podstawowe pojęcia: 1. Napój alkoholowy; 2. Podmiot reklamujący, promujący lub informujący o sponsorowaniu; 3. Reklama i informacja handlowa; 4. Promocja; 5. Sponsorowanie i informowanie o sponsorowanie; 6. Inne techniki marketingowe; Zasady reklamowania napojów alkoholowych: 1. Przepisy reklamowe ustawy alkoholowej a przepisy reklamowe innych ustaw; 2. Zasady prowadzenia reklamy i promocji napojów alkoholowych; 3. Zasady prowadzenia informowania o sponsorowaniu; 4. Wolność reklamowania alkoholu w miejscu sprzedaży; 5. Pozostałe zagadnienia; Perspektywy nowelizacji przepisów reklamowych ustawy alkoholowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 347.7 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka , ISSN 1644-9126 ; Rok XIII)
1. Zagadnienia prawnokonstytucyjne: Postępowanie z projektami kodeksów jako przykład szczególnego trybu ustawodawczego; Przestrzeganie zasady pomocniczości w polskim parlamencie; 2. Zagadnienia prawno międzynarodowe: Rok 1934 w ZSRR: NKWD, lex Kirov i początek wielkiego terroru; Podmiotowość organizacji i konferencji międzynarodowych (międzyrządowych)- wprowadzenie do zagadnienia; Pojęcie i źródła prawa międzynarodowego; prawno porównawcze aspekty relacji pomiędzy Unią Europejską a beneficjentami funduszy pomocowych; 3. Z problematyki funkcjonowania administracji publicznej: Ograniczenia radnych wynikające z art. 24e ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym; O potrzebie nowelizacji przepisów o zachowaniu terminu w postępowaniu administracyjnym (art. 57 5 k.p.a.) i sądowo-administracyjnym; Administracja leśna w obliczu potrzeb ochrony przyrody; 4. Z problematyki prawa pracy: Ochrona praw i interesów osób zatrudnionych a nietypowe formy zatrudnienia w społecznej gospodarce rynkowej; Problematyka zwolnienia pracownika z obowiązku świadczenia pracy w okresie wypowiedzenia; Żołnierze zawodowi jako nauczyciele akademiccy w uczelniach wojskowych; Kilka uwag na temat praktycznego stosowania zasady obowiązku podnoszenia kwalifikacji zawodowych; Z problematyki przesłanek odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa przy wykonywaniu władzy publicznej; Charakter prawny odpowiedzialności dyscyplinarnej członka korpusu służby cywilnej; Utrata nieposzlakowanej opinii versus niegodne zachowanie w służbie oraz poza nią na przykładzie urzędnika służby cywilnej; Zakres kognicji sądów pracy w sprawach o ustalenie stosunku prawnego lub prawa; Statut publicznej uczelni wyższej jako źródło prawa pracy; Zakładowa organizacja związkowa jako strona zakładowego układu zbiorowego pracy; Równość proceduralna jako podstawowa implikacja zasady dialogu społecznego; Możliwość ograniczenia akcji protestacyjnych; Negatywny aspekt wolności zrzeszania w związkach zawodowych; 5. Z zagadnień prawa cywilnego: Pojęcie gospodarstwa rolnego w kodeksie cywilnym- zagadnienia wybrane; Określenie charakteru prawnego umowy sponsoringu jako przesłanka umożliwiająca podjęcie próby ustalenia jej reżimu prawnego; Jasne i ciemne strony hipoteki po nowelizacji ustawy o księgach wieczystych i hipotece; Problematyka umownego prawa pierwokupu; W kierunku harmonizacji prawa spadkowego w Unii Europejskiej- rozporządzenie (UE) nr 650/2012 z 4 lipca 2012 r.; Essentialia negotii umowy deweloperskiej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 340 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89574-02-0
1. Komunikacja w marketingu, 2. Komunikacja wewnętrzna, 3. Współpraca ze społecznością lokalną, 4. PR w zakresie finansów, 5. Współpraca z rządem i samorządem terytorialnym, 6. Komunikacja pomiędzy firmami, 7. PR w organizacjach niekomercyjnych, 8. Sponsoring, 9. Public realtions w ekologii
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88018-20-5
R.1 Sponsoring jako instrument promocji: Istota sponsoringu; Czynniki rozwoju sponsoringu; Sponsoring w systemie promotion mix; Rodzaje i formy sponsoringu. R.2 Strategia sponsoringu: Formułowanie strategii sponsoringu; Realizacja zaplanowanych działań; Kontrola strategii. R.3 Komunikacja sponsoringowa: Teoretyczne podstawy działania sponsoringu; Nagłośnienie sponsorowania; Sponsoring i środki masowego przekazu. R.4 Metody badania działań sponsoringowych: Badania strategiczne; Pretesting; Badania w trakcie przedsięwzięcia; Badania kontrolne (posttesting). R.5 Obszary sponsorowania: Sponsoring sportowy; Sponsoring kultury; Inne obszary sponsorowania. R.6 Zagrożenia i dylematy sponsoringu: Ryzyko w sponsoringu; Bariery w sponsoringu; Dylematy sponsoringu; Perspektywy sponsoringu. Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88766-47-3
Wstęp; Zagadnienia finansowania kultury; Sponsoring kultury jako narzędzie promocyjne; Media w środowisku kultury; Sponsorowanie mediów; Product placement; Patronat medialny; Sponsorzy w przekazach medialnych; Procedury pozyskiwania sponsorów; Promowanie kultury; Case Studies.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
Sponsoring sportu w warunkach globalizacji : dylematy i wyzwania / Tadeusz Sporek. - Warszawa : Difin, 2007. - 217, [3] s. : rys., wykr., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7251-797-5
Cz. I Internacjonalizacja, globalizacja i procesy integracji regionalnej we współczesnej gospodarce światowej: 1. Przyczyny, warunki i uczestnicy procesu internacjonalizacji, 2. Globalizacja i wybrane problemy globalne wobec wyzwań rozwojowych, 3. Dążenie sportu w kierunku globalizacji, Cz. II Sponsoring 0 miejsce w procesie komunikacji z rynkami międzynarodowymi: 1. Promocja międzynarodowa jako forma komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkami międzynarodowymi: 1. Promocja międzynarodowa jako forma komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkami międzynarodowymi, 2. Sponsoring - istota i uwarunkowania rozwoju, Cz. III Sponsoring w aspekcie internacjonalizacji przedsiębiorstwa: 1. Procesy internacjonalizacji a globalizacja sportu, 2. Internacjonalizacja a promocja międzynarodowa, 3. Sponsoring międzynarodowy jako podejście przedsiębiorstw do współczesnego rynku, 4. Zarządzanie komunikacją międzynarodową na arenie międzynarodowej, 5. Sponsoring sportu a wizerunek firm na arenie rynku międzynarodowego, 6. Przyszłość sponsoringu sportu na rynku globalnym wg scenariuszy krótko i długookresowych, 4. Problemy i wyzwania dla sponsoringu wobec procesu globalizacji: 1. Podstawowe uwarunkowania, 2. "Ambush marketing" - istota i konsekwencje dla skuteczności oficjalnego sponsora, 2. "Ambush marketing" - zagadnienia etyki działania w sponsoringu, 3. Rekomendacje dla zabezpieczenia interesów sponsorowanego i sponsora, 5. Problemy sponsorowania Letnich Igrzysk Olimpijskich - Ateny 2004, Pekin 2008 i Londyn 2012, 6. Mundial 2006 wielkim widowiskiem piłki nożnej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Zarządzania Kulturą ; T. 8)
ISBN: 978-83-62139-26-2
1.Teoretyczne zagadnienia z zakresu sponsoringu: Sponsoring jako element marketingu mix; Sponsoring a strategia marketingowe; Formy sponsoringu; Sponsoring jako element CSR; Rola sponsoringu kultury w promowaniu marki; Ewaluacja działań sponsoringowych; Prawne uwarunkowania sponsoringu w Polsce; 2. Rynek kultury w Polsce: Instytucje kultury w Polsce; Finansowanie kultury w Polsce; 3. Sponsoring w działalności Kompanii Piwowarskiej SA: Rynek piwa w Polsce; KP- droga do lidera rynku; Działania Kompanii Piwowarskiej w zakresie CSR; Sponsoring wydarzeń kulturalnych przez marki KP; Efekty działalności KP w zakresie CSR oraz sponsoringu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again