Form of Work
Książki
(6)
Status
available
(5)
only on-site
(5)
Branch
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(5)
Author
Kieżel Ewa
(2)
Bylok Felicjan
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Marody Mirosława
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
Spożycie
(6)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Gospodarstwo domowe
(2)
Edukacja
(1)
Etyka biznesu
(1)
Globalizacja
(1)
Jakość życia
(1)
Kobieta
(1)
Polityka
(1)
Polska
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rynek pracy
(1)
Rzemiosło
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Wykształcenie
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Subject: place
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
7 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-89437-55-4
Część !. Edukacja konsumencka - zagadnienia podstawowe. Interesariusz znany konsumentom. O naturze praw konsumenckich, w szczególności o prawie konsumentów do edukacji. Działania edukacyjno-informacyjne Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Część II: Postawy konsumenckie - perspektywa teoretyczna i wyniki badań. Etyka w konsumpcji jako problem nie tylko producentów i nabywców. Socjalizacja konsumencka jako czynnik kształtowania odpowiednich postaw konsumentów. Motywacje i typy zachowań konsumentów na rynku ekożywności - na przykładzie mieszkańców Polski Południowo-Wschodniej. Przykładowa reakcja klienta na zwiększanie jego wiedzy o zasadach kredytu konsumenckiego. Wirtuozeria działań marketingowych a świadomość konsumentów. Współczesna edukacja konsumentów. Rola partnerstwa międzysektorowego w równoważeniu wzorców konsumpcji. Ocena wiedzy studentów z zakresu wybranych praw przysługujących konsumentom. Konsumeryzm polityczny - siła współczesnego konsumenta. Część III: Edukacja konsumencka w praktyce - poradnictwo, projekty, kampanie edukacyjne. Skuteczność edukacji konsumenckiej - wybrane aspekty. Ochrona praw konsumenta jako zadanie dla samorządu powiatowego - znaczenie współpracy z mediami lokalnymi dla podnoszenia świadomości w zakresie praw konsumenckich. Działania edukacyjne Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Rola rzecznika konsumentów w kształtowaniu świadomości konsumenckiej - refleksje praktyka. Samorządowa edukacja konsumencka - teoria a praktyka. Zasady dobrych praktyk na rynku Consumer Finance w Polsce. Zarządzanie aktywizacją na rzecz zrównoważonej konsumpcji w gminach. Poradnictwo prawne jako forma edukacji konsumenckiej Federacji Konsumentów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
Book
In basket
Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny / Czesław Bywalec. - Warszawa : C.H.Beck, 2010. - 296, [9] s. : rys., tab. ; 25 cm.
(Ekonomia / C.H.Beck)
ISBN: 978-83-255-1618-5
Rozdział I. Terminologiczne i typologiczne problemy sfery konsumpcji. Rozdział 2. Gospodarstwo domowe jako główny podmiot sfery konsumpcji. Rozdział 3. Przesłanki i uwarunkowania konsumpcji. Rozdział 4. Funkcje konsumpcji oraz prawidłowości jej rozwoju. Rozdział 5. Konsumpcja w teorii ekonomii - ujęcie historyczne. Rozdział 6. Konsumpcja w XXI wieku - nowe zjawiska i wyzwania. Rozdział 7. Konsumpcja społeczeństwa polskiego na tle przemian gospodarczych i społecznych po 1989 roku. Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1560-6
1.Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów w świetle teorii, 2.Uwarunkowania konsumpcji polskich gospodarstw domoaych w latach 1990-2002, 3.Problemy koncepcyjno-metodyczne badania racjonalności konsumpcji i zachowań konsumnetów, 4.Ocena racjonalności konsumpcji i zachowań konsumentów - wyniki badań bezpośrednich
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88469-43-6
1. Rynek konsumencki i jego determinanty rozwoju we współczesnym wysoko rozwiniętym społeczeństwie. 2. Etyka działalności gospodarczej w warunkach gospodarki wolnorynkowej. 3. Wybrane czynniki wpływające na funkcjonowanie współczesnego rynku pracy. 4. Społeczne uwarunkowania rozwoju zawodowego kobiet. 5. Wyższe wykształcenie i jego wartość w poglądach osób aktywnych zawodowo i studiujących zaocznie w uczelniach częstochowskich. 6. Uwarunkowania społeczno-kulturowe i ekonomiczne przedsiębiorczości w społeczności lokalnej. 7. Sytuacja społeczno-ekonomiczna częstochowskiego rzemiosła na rynku lokalnym w świetle badań empirycznych. 8. Społeczno-polityczne determinanty funkcjonowania samorządu lokalnego na przykładzie wybranych gmin województwa śląskiego. 9. Przestrzeń społeczna Częstochowy w świadomości jej użytkowników.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
ISBN: 83-7246-300-X
1.zachowania konsumpcyjne a racjonalność - ujęcie teoretyczne, 2.Ocena racjonalności konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych (ujęcie koncepcyjno-metodyczne), 3.Polscy konsumenci wobec nowych trendów w konsumpcji, 4.Oszczędności polskich gospodarstw domowych w latach 1991-2001, 5.Znaczenie proekologicznych cech produktu przy zakupie sprzętu AGD-racjonlne przesłanki ekokonsumpcji, 6.Przejawy naśladownictwa w zachowaniach młodych konsumentów (na przykładzie młodzieży licealnej), 7.Rola edukacji konsumenckiej w kształtowaniu zachowań konsumpcyjnych młodzieży
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7383-093-6
Cz.I Stare i nowe podziały : 1. Zmieniający się stosunek Polaków do obcych - czy w stronę otwartego świata?, 2. Strukturalne mistyfikacje : współcześni "ludzie luźni", 3. W poszukiwaniu "nowego przymierza" - wzajemne oczekiwania mężczyzn i kobiet w Polsce. Cz.II Wyłanianie się nowego konsumenta : 1. Konsumpcja jako model doświadczenia kulturowego, 2. Konsumpcja doznań w społeczeństwie transformacji, 3. Dzieci w roli konsumentów - przyspieszona socjalizacja konsumencka. Cz.III Polityka w życiu Polaków : 1. Cienie PRL, 2. Polityka symboliczna i pamięć zbiorowa. Zmiany nazw ulic po komunizmie, 3. Socjolog czasu transformacji-portret z negatywu. Cz.IV Przemiany sfery publicznej : 1. Od wartości postmaterialistycznych do materialistycznych - casus Polski, 2. Demokracja w małym mieście, 3. Przemiany więzi społecznych i ich konsekwencje dla sfery publicznej, 4. Brzydkie Kaczątko Europy, czyli Polska po czternastu latach transformacji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again