Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Author
Kiełczewski Dariusz
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Ekorozwój
(2)
Spożycie
(2)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
2 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7431-011-1
1.Trwały i zrównoważony rozwój, 2.Konsumpcja w warunkach trwałego i zrównoważonego rozwoju, 3.Wpływ zmian w układzie podmiotowym konsumpcji na perspektywy trwałego i zrównoważonego rozwoju, 4.zmiany w układzie przedmiotowym konsumpcji a trwały i zrównoważony rozwój, 5.Struktura układu organizacyjnego konsumpcji a trwały i zrównoważony rozwój, 6.Perspektywy zrównoważenia konsumpcji w układzie przestrzennym
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 504 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7556-946-9
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Rozwój zrównoważony i trwały w teorii nauk o zarządzaniu: 1.1. Rozwój zrównoważony i trwały jako zasada i koncepcja zarządzania; 1.2. Kategorie współzależne i warunkujące rozwój zrównoważony i trwały. Rozdział 2. Świadomość i konsumpcja jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem zrównoważonym i trwałym: 2.1. Świadomość i konsumpcja przedmiotem zainteresowania marketingu; 2.2. Sieciowe powiązania w procesach kształtowania świadomości i decyzjach konsumenckich; 2.3. Znaczenie świadomości i konsumpcji dla zarządzania ładem zintegrowanym. Rozdział 3. Procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną: 3.1. Zastosowanie technologii w procesach kształtowania konsumpcji; 3.2. Marketing instrumentem kształtowania konsumpcji odpowiedzialnej; 3.3. Wiedza i edukacja jako instrumenty kształtowania konsumpcji odpowiedzialnej. Rozdział 4. Konsumpcja odpowiedzialna nową jakością w zarządzaniu rozwojem zrównoważonym i trwałym: 4.1. Aspekty zarządzania konsumpcją odpowiedzialną; 4.2. Założenia operacyjne zarządzania konsumpcją odpowiedzialną w rozwoju zrównoważonym i trwałym; 4.3. Konstrukcja modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. Rozdział 5. Implementacja modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki: 5.1. Zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną w rozwiązaniach instytucjonalnych w Polsce; 5.2. Wykorzystanie programu kształcenia w procesie wdrażania modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną; 5.3. Sprawność i efektywność programu wdrożenia modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki 5.3.1. Założenia koncepcyjno-metodyczne przeprowadzonych badań empirycznych; 5.3.2. Badanie zmian świadomości respondentów na temat kwestii związanych z konsumpcją odpowiedzialną; 5.3.3. Badanie zmian opinii ankietowanych na temat konsumpcji odpowiedzialnej. Podsumowanie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety 1. Załącznik 2. Kwestionariusz ankiety 2.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again