Form of Work
Książki
(2)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Author
Bauman Zygmunt
(1)
Giza Anna
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Sikorska Małgorzata
(1)
Wróbel Paulina
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Społeczeństwo konsumpcyjne
(2)
Demografia
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura masowa
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
3 results Filter
Book
In basket
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
ISBN: 978-83-60807-31-6
1. Społeczeństwo konsumpcyjne, 2. Homo consumens, 3. Życie jako szereg konsumenckich wyborów, 4. Poszukiwanie godności w świecie konsumpcji, 5. Konsumpcja jako powołanie?, 6. Konsumpcjonizm jako gromadzenie wrażeń, 7. Zasada rzeczywistości i zasada przyjemności ubijają interes, 8. Wybór gwarancji, gwarantowany wybór, 9. Konsumpcja jako remedium na niepokoje i lęki, 10. Praca oceniana przez estetykę, 11. Wolność do konsumpcji, 12. Kultura płynnej nowoczesności, 13. Nie wypaść z obiegu, 14. Zakupy jako egzorcyzm, 15. Robienie zakupów, 16. Karta kredytowa i życie na kredyt, 17. Syndrom niecierpliwości, 18. Od zdrowia do "sprawności fizycznej", 19. Funkcje spożywczo-ludyczne, 20. Ponowoczesna niepewność i poradnictwo, 21. Eastenders i wchodzenie w książki, 22. Seks, erotyzm i ekspertyza, 23. Powinowactwo a "bycie razem", 24. Tymczasowość związków międzyludzkich, 25. Dzieci i uczuciowa konsumpcja, 26. Jane Fonda i nadmiar autorytetów, 27. Rozrywka - strategia godzenia się z nieuchronną śmiercią, 28. Kultura jako spółdzielnia spożywcza, 29. Masowa produkcja kopii, 30. Czy po epoce panopticonu jest jakieś życie?, 31. Telewizja : bycie świadkiem bez możliwości działania, 32. Nowe media i nieobecność oryginału, 33. Świat z telewizją, świat w telewizji, 34. Celebrity, 35. Nowy i stary Wielki Brat, 36. Reality show - model współczesności, 37. Rzeczywistość a telewizyjna inscenizacja, 38. Bierni widzowie, 39. Telewizyjne obrazy cierpienia, 40. Obcy w telemieście, 41. Lokalna bieda w globalnych mediach, 42. Architektura lęku, 43. Włóczęga i turysta : typy ponowoczesne, 44. Turystyka i włóczęga, 45. Mobilni i niemobilni w społeczeństwie, 46. Bycie ubogim w społeczeństwie konsumpcyjnym, 47. Wybrakowani konsumenci, Wywiad: Kultura do spożycia na miejscu. Z Zygmuntem Baumanem rozmawia Wojciech J. Burszta
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-17070-7
1. Populacja i kapitał ludzki: Mieszkańcy Polski; Edukacja; Stan zdrowia; Miasto i wieś; 2. Przemiany obyczajowości: Życie rodzinne; Życie religijne; Style zycia; Korzystanie z mediów; 3. Przemiany w sferze publicznej: Kapitał społeczny i dobro wspólne; Polityka i władza; Polska w Unii Europejskiej; 4. W stronę rynku: Rozwój gospodarczy i zachowania ekonomiczne; Rynek pracy; Ubóstwo i zamożność.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again