Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(3)
Autor
Chmielarska Marzanna
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Jurczyńska-McCluskey Ewa
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Szczepański Marek S
(1)
Zagała Zbigniew
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Bibliotekarstwo
(1)
Polska
(1)
Sektor prywatny
(1)
Sektor publiczny
(1)
Struktura społeczna
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Świadomość narodowa
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdział I. Społeczeństwo informacji i wiedzy - wizja a rzeczywistość : 1. Biblioteka w społeczeństwie informacyjnym 2. Edukacyjny paradygmat biblioteki naukowej w tworzeniu społeczeństwa wiedzy 3. Społeczeństwo informacyjne a czytelnictwo 4. Potrzeby informacyjne - klucz do zrozumienia użytkowników biblioteki akademickiej 5. Biblioteki naukowe wobec przemian społeczeństwa informacyjnego na przykładzie Biblioteki Głównej Politechniki Opolskiej 6. Specjalista informacji i jego warsztat jako element społeczeństwa wiedzy na przykładzie Biblioteki Głównej Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej Rozdział II. Bibliotekarz przyszłości - synteza tradycji i nowoczesności 1. Bibliotekarz jako główne ogniwo społeczeństwa informacyjnego 2. Bibliotekarz przyszłości - synteza tradycji i nowoczesności 3. Wizerunek zawodu bibliotekarza XXI wieku 4. Rola bibliotekarza w kształtowaniu społeczeństwa wiedzy 5. Bibliotekarz jako zawód sfeminizowany - przyczyny i skutki 6. Stres w pracy bibliotekarza - subiektywne odczucia pracowników bibliotek i czytelników Rozdział III. Rola bibliotek w rozwiązywaniu informacyjnych problemów współczesności 1. Kultura organizacyjna w niewielkiej bibliotece niepaństwowej szkoły wyższej 2. Biblioteka jako organizacja ucząca się 3. Informatyczne aspekty nowoczesnych publikacji elektronicznych 4. Customer Relationship Management (CRM) jako metoda zarządzania wiedzą biblioteki naukowej 5. Zarządzanie relacjami z klientem w bibliotece szkoły wyższej 6. Współpraca z czytelnikiem w tworzeniu kolekcji przewodników turystycznych w bibliotece Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie 7. Biblioteki akademickie z perspektywy public relations 8. Standardy w ocenie bibliotek akademickich 9. Ograniczenia w dostępie do zasobów bibliotek szkół wyższych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe i Konferencyjne)
Cz. I Dynamika przemian struktur społecznych: Społeczne koszty polskiej transformacji; Odroczony koniec chłopów w Polce; Inteligencja - zanikanie, Trwanie czy przemiana? Zmiana statusu i pozycji inteligencji w społeczeństwie polskim na przełomie XX i XXI wieku; Menedżer - człowiek organizacji czy przedstawiciel polskiej creative class?; Bezrobocie a kapitał społeczny; Chałupnicza przedsiębiorczość. Cz. II Młodzież, kobiety i mężczyźni wobec nowoczesności i tradycji: Młodzież akademicka Podbeskidzia wobec nowoczesności; Transformacja ustrojowa a postawy młodzieży akademickiej wobec małżeństwa i rodziny; Z młodzież trzeba rozmawiać; Dysonans wychowawczy, doświadczany przez polską młodzież przyczyną wolnego tempa procesów integracyjnych ze środowiskami Unii Europejskiej; Społeczno - ekonomiczna sytuacja mieszkanek województwa śląskiego w okresie transformacji ustrojowej; Struktura, jakość i rola wykształcenia kobiet w województwie polskim; Uczestnictwo kobiet w procesie podejmowania decyzji na szczeblu lokalnym; Kobiety w świecie polskich mediów; Kryzys mężczyzny w ponowoczesnym świecie. Cz. III Tożsamość lokalna, regionalna i etniczna w dobie globalizacji: Globalizacja a miejsce społeczności lokalnych we współczesnym świecie; Nowe wspólnoty lokalne; Regionalny habitus a lokalny patriotyzm; Tożsamość regionalna Śląska Opolskiego; Migracje na Śląsk a ewolucja tożsamości Ślązaków; Identyfikacja etniczna, obywatelstwo narodowe, europejskość; Rezydenci i przybysze. Refleksje wokół przemian etnicznych w Polsce; Problemy kształtowania się tożsamości regionalnej w Polsce; Specyfika etnickiej kultury so zretelom na kulturu slovanskich minorat zijucich v Madarsku ( slovati, chorvati, bulhari); Doświadczenie tożsamości; Rola i funkcje metafor wykluczenia w dyskursach kultury dominującej. Cz. IV Społeczeństwo informacyjne w Polsce - wizja czy rzeczywistość? : Społeczeństwo informacyjne jako kategoria socjologiczna; Internet i nowe technologie komunikowania. Ich rola w procesie wyrównywania szans edukacyjnych na przykładzie krakowskich uczelni; E-student, czyli formy wykorzystania Internetu przez studentów krakowskich uczelni: AGH, UJ i AE; "Włączeni i wykluczeni" - użytkowanie Internetu jako element normatywny w amerykańskim i polskim środowisku akademickim; Kierunki zmian kultury organizacyjnej w polskich instytucjach; Wpływ trendów globalnych na funkcjonowanie społeczności lokalnych. Cz. V Patologie i bezpieczeństwo w trakcie transformacji ustrojowej: Patologiczne struktury społeczne w procesach transformacji ustrojowej; Miejsce bezpieczeństwa publicznego w przestrzeni miejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój społeczeństwa informacyjnego a przemiany struktur i procesów administracji publicznej. Doskonalenie procesu zarządzania zasobami ludzkimi w administracji publicznej. Podnoszenie efektywności procesu zarządzania SP ZOZ w oparciu o system Strategicznej Karty Wyników. Pozycja prawna menedżera we współczesnym przedsiębiorstwie. Funkcja personalna w urzędach samorządu terytorialnego oraz przesłanki zmian w jej realizacji. Zarządzanie jakością a prakseologia. Lokalny samorząd terytorialny a instytucjonalizacja polityki rozwoju podregionów. Zmiany organizacyjne jako czynnik wzrostu konkurencyjności firmy na przykładzie MPEC Tarnów. Zdolność adaptacji jako podstawowy atrybut nowoczesnej organizacji. Zarządzanie organizacją z uwzględnieniem roli interesariuszy. Proces planowania negocjacji gospodarczych. Problemy nadzoru korporacyjnego w przedsiębiorstwach komunalnych. Wyzwania w procesach przekształceń strukturalno-własnościowych mienia komunalnego we współczesnym samorządzie gminnym. Rola i miejsce kapitału ludzkiego w zarządzaniu strategicznym. Aspekty zrównoważonego rozwoju turystyki i rekreacji w regionie Tarnowa. Zarządzanie komunalnym zasobem nieruchomości mieszkaniowych. Wspieranie sektora prywatnego przez sektor publiczny (analiza przypadku). Bariery rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Koncepcja organizacji uczącej się oparta na benchmarkingu na przykładzie Urzędu Miasta Poznania. Metodyczne aspekty budowy strategii konkurowania czasem w przedsiębiorstwie. Istota i źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Zastosowanie teorii interesariuszy w rachunkowości zarządczej. Organizacja procesów informacyjnych dla potrzeb zarządzania firmą. Region a rozwój przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy. Sektor telekomunikacyjny w rozwoju społeczeństwa informacyjnego. Diagnoza potencjału kwalifikacyjnego pracowników banku. Kultura organizacyjna współczesnej organizacji. Dostosowanie polskiego sektora energii elektrycznej do specyfiki konkurencji w Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej