Form of Work
Książki
(15)
Status
only on-site
(10)
available
(9)
Branch
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(10)
Author
Cialdini Robert
(5)
Wojciszke Bogdan
(5)
Wojcik Krystyna
(2)
Brent Mike
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Doliński Dariusz
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hogan Kevin
(1)
Karwat Mirosław
(1)
Katolicki Rafał
(1)
Kwiatkowska Grażyna Ewa
(1)
Kwiatkowski Paweł
(1)
Leippe Michael R
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Sziuban Anna
(1)
Wilson Paul
(1)
Witkowska Magda
(1)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(1)
Śledź Andrzej
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(15)
Language
Polish
(15)
Subject
Socjotechnika
(15)
Perswazja
(10)
Psychologia społeczna
(10)
Stosunki interpersonalne
(7)
Manipulacja (psychol.)
(6)
Decyzje
(4)
Psychologia stosowana
(4)
Komunikacja społeczna
(3)
Dziennikarze
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Opinia publiczna
(2)
Public relations
(2)
Public relations w internecie
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Interakcje społeczne
(1)
Kłamstwo
(1)
Postawy
(1)
Przemoc symboliczna
(1)
Zachowanie
(1)
Zniewaga
(1)
17 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-14966-6
Cz. I Krytyka merytoryczna a chytra napastliwość: 1. istota i standardy krytyki, 2. Krytyka jako narzędzie walki, 3. Dyskredytacja, 4. Krytyka złośliwa i destrukcyjna. Cz. II Pobudki, cele i taktyka złośliwych krytyków: 5. Psychiczno - moralne oblicze tendencyjności, 6. Funkcje i cele manipulatorskiej dyskredytacji, 7. taktyka i narzędzia dyskredytacji podstępnej, 8. Predyskredyctacja. Cz. III Metodyka złośliwości: tendencyjność jako narzędzie piętnowania i wykluczenia. 9. Krzywe zwierciadło, czyli deformacja cudzego wizerunku, 10. Tendencyjne redukcje i znaki równości, 11. Etykietki. Cz. IV Szukanie dziury w całym, czyli punkty zaczepienia i płaszczyzny ataku: 12. Dyskredytacja detaliczna i hurtowa, 13. Niezgodność osoby z wizerunkiem i wymaganiami, 14. Złe wrażenie i podejrzane koneksje, 15. Niegodna postawa i złe zachowanie, 16. Akcenty dyskredytacji grupowej. Cz. V Poniżanie zniewagami i śmiechem: 17. istota zniewag, 18. mechanizm znieważania, 19. konwencjonalne formy znieważania, 20. Napastliwe formy zniewagi, 21. Ośmieszanie i wyśmiewanie, czyli dyskredytacja prześmiewcza. Cz. VI Spektrum form zniesławienia: 22. Tendencyjne osądzanie i fałszywe oskarżenia, 23. Obmowa, czyli dyskredytacja zaoczna i "zaplecza", 24. Typowe narzędzia, 25. arsenał przewrotności, 26. W pajęczej sieci sprostowań0
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-227-2839-0
1. Zasada poprawności politycznej- technika manipulacji czy wpływ społeczny?; 2. Władza muzyki i jej korzenie; 3. Modele perswazji; 4. Porównania społeczne- przegląd teorii, motywów, strategii; 5. Utajniona identyfikacja z paleniem- pomiar oraz możliwości manipulacji; 6. Czy czujemy się winni zatrzaskując komuś drzwi przed nosem?- poczucie winy a technika DITF; 7."Jak czarno na białym"- kontrast charakterów próśb w technice "Drzwi zatrzaśnięte przed nosem"
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
(Zasady, Ćwiczenia, Materiały Autotreningowe)
ISBN: 83-86821-96-5
Cz.1 Wzory perswazji: Siła perswazji; Myślenie ukierunkowane na cel; Prawa perswazji; Techniki perswazji; Potęga komunikacji niewerbalnej; Informacja-jak ją uzyskać, jak wykorzystać; Style komunikowania się - "kodowanie" wiadomości; Siła wewnętrzna-jak stać się panem samego siebie i zdobyć władzę nad innymi; Szybkie nawiązywanie kontaktu; Doskonałe prezentacje przygotowane bez wysiłku; Zamykanie transakcji; Każdy wygrywa. Cz.2 Techniki perswazji dla zaawansowanych: Struktura perswazji; Mistrz Perswazji-cz.1; Mistrz perswazji-cz.2 Etyka; Pranie mózgu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7298-525-1
I.Świat wpływu, 2.Wywieranie wpływu na zachowania, 3.Wywieranie wpływu na postawy poprzez zachowania, 4.Zmienianie postaw za pomocą perswazji, 5.Utrwalenie perswazji, 6.Odpieranie wpływu i uleganie mu, 7.Wpływ, wiadomość i to, co nieświadome, 8.Wywieranie wpływu a system prawny, 9.Wpływ społeczny w służbie zdrowiea i szczęścia
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
ISBN: 83-85428-98-4
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-85428-98-4
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-283-3315-4
Zawiera: 1. Rzut oka na świat socjotechniki: Z czego wynika wartość tej książki; Socjotechnika - przegląd zagadnienia; Podsumowanie. 2. Gromadzenie informacji: Gromadzenie informacji; Źródła gromadzonych informacji; Tworzenie modelu komunikacji; Zalety modeli komunikacji. 3. Wywoływanie: Na czym polega wywoływani?; Cele wywoływania; Jak opanować technikę wywoływania?; Podsumowanie. 4. Wchodzenie w rolę, czyli jak zostać kimkolwiek: Na czym polega wchodzenie w rolę?; Zasady wchodzenia w rolę oraz etapy planowania roli; przykłady skutecznego wchodzenia w rolę; Podsumowanie. 5. Sztuczki socjotechniczne - psychologiczne zasady stosowane w socjotechnice: Tryby myślenia; Mikroekspresje; Programowanie neurolingwistyczne (NLP); Rozmowa i przesłuchanie; Sprawne budowanie wspólnej płaszczyzny porozumienia; Przepełnienie bufora u człowieka; Podsumowanie. 6. Wywieranie wpływu, czyli siła perswazji: Pięć podstaw wywierania wpływu; Taktyki wywierania wpływu; Ramowanie, czyli zmiana rzeczywistości; Manipulacja, czyli kontrolowanie ofiary; Manipulacja w socjotechnice; Podsumowanie. 7. Narzędzia socjotechnika: Narzędzia fizyczne; Internetowe narzędzia gromadzenia informacji; Podsumowanie. 8. Analiza przypadków. Socjotechnika rozłożona na czynniki pierwsze: Przypadek Mitnicka nr 1. Atak na wydział komunikacji; Przypadek Mitnicka nr 2. Atak na system ubezpieczeń społecznych; Przypadek Hadnagy’ego nr 1. Nadmiernie pewny siebie dyrektor generalny; Przypadek Hadnagy’ego nr 2. Skandal w parku rozrywki; Tany przypadek nr 1. Misja nie tak do końca niewykonalna; Tajny przypadek nr 2. Socjotechniczny atak na hakera; Dlaczego warto analizować przypadki; Podsumowanie. 9. Zapobieganie atakom socjotechnicznym i ograniczanie ich skutków: Doskonalenie umiejętności rozpoznawania ataku socjotechnicznego; Tworzenie programu podnoszenia świadomości osobistych zagrożeń; Uświadamianie ludziom wartości informacji, które mogą zachęcić pozyskać socjotechnicy; Aktualizacja oprogramowania; Praca nad scenariuszami; Wyciąganie wniosków z audytów socjotechnicznych; Uwagi końcowe; Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-233-2133-7
1. Potęga perswazji. 2. Dwanaście uniwersalnych praw skutecznej perswazji. 3. Prawo dysonansu. Sekretem jest nacisk wewnetrzny 4. Prawo zobowiązania. jak sprawić, by każdy chciał ci oddac przysługę. 5. Prawo dobrego kontaktu. Zaraźliwe współdziałanie 6. Prawo aprobaty społecznej. Sztuka nacisku społecznego7. Prawo niedoboru. Spraw, by ludzie natychmiast podejmywali decyzje 8. Prawo doboru słów. Potega języka 9. Prawo kontrastu. Jak stworzyć dodatkową wartość 10. Prawo oczekiwań. Potęga sugestii. 11. Prawo zaangażowania. Wzbudzaj i podsycaj ciekawość. 12. Prawo poczucia wartości. W jaki sposób pochwały wyzwalają energię. 13. Prawo skojarzeń. Stwórz klimat. 14. Prawo równowagi. Logiczny umysł kontra emocjonalne serce. 15. Lista kontrolna opracowywana przed przeprowadzeniem procesu perswazji. Sekrety sztuki wywierania wpływu dla zaawansowanych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
Techniki wpływu społecznego / Dariusz Doliński. - Warszawa : SCHOLAR Wydaw. Naukowe, 2008. - 334 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Wykłady z psychologii / red. nauk. Jerzy Brzeziński ; Tom 12)
ISBN: 978-83-7383-304-3
1. Wprowadzenie;2. Sześć reguł podstawowych. Propozycja Roberta Cialdiniego; 3. "Stopa w drzwiach"; 4. Inne techniki sekwencyjne; 5. Techniki odwołujące się do mechanizmów egotystycznych i autoprezentacyjnych; 6. Wahanie, wahanie i decyzja na "tak"; 7. Blisko, bliżej, najbliżej; 8. Nastrój i pobudzenie emocjonalne; 9. Emocje kontrolujące; 10. Huśtawka emocji; 11. Wyobraźnia i przewidywanie; 12. Słowa, słowa, słowa; 13. Jak się dzisiaj czujesz?; 14. Siła dialogu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-233-2703-5
1. Wprowadzenie: znaczenie wywierania wpływu, 2. Zrozumienie środowiska wywierania wpływu: ogólny obraz, 3. Postawy i umiejętności związane z wywieraniem wpływu: co wnosisz do grupy?, 4. Styl wywierania wpływu: twardziel, najlepszy kumpel, słoń w składzie porcelany czy idealista?, 5. Świadomość innych: "Postawić się w ich sytuacji", 6. Metody i techniki: jak korzystać z dostępnych narzędzi?, 7. Wybór i wprowadzenie w życie własnej strategii wywierania wpływu: zastosowanie praktyczne, 8. Podsumowanie: wskazówki, techniki i przesądy!
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-7489-319-0
Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania?; Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji?; Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął?; Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy, psychologów, kierowników' specjalistów od reklamy i marketingu, prawników' ekonomistów' wykładowców i nauczycieli.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87957-52-6
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-85416-25-0
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (3 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-85416-25-0
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-85416-25-0
Narzędzia wpływu; Reguła wzajemności, Zaangażowanie i konsekwencja; Społeczny dowód słuszności; Lubienie i sympatia; Autorytet; Niedostępność; Wpływ w mgnieniu oka
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (2 egz.)
Authority data
Socjotechnika - podręcznik (hasło przedmiotowe)
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again