Form of Work
Książki
(37)
Status
only on-site
(28)
available
(17)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(28)
Author
Cialdini Robert
(7)
Wojciszke Bogdan
(5)
Karwat Mirosław
(3)
Pawełczyk Piotr
(3)
Dyoniziak Ryszard
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Abgrall Jean-Marie
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Borówka Ewa
(1)
Boyatzis Richard E
(1)
Brent Mike
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Doktór Kazimierz
(1)
Doliński Dariusz
(1)
Duda Aneta
(1)
Dzieża Wiesława
(1)
Foster Timothy R. V
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hogan Kevin
(1)
Iłowiecki Maciej
(1)
Kampka Agnieszka
(1)
Katolicki Rafał
(1)
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych
(1)
Kenrick Douglas t
(1)
Kowalski Robin M
(1)
Kula Henryk Mieczysła
(1)
Kwiatkowska Grażyna Ewa
(1)
Kwiatkowski Paweł
(1)
Leary Mark
(1)
Leippe Michael R
(1)
Lipa Michał
(1)
Martin Steve J
(1)
McKee Annie
(1)
Miotk Anna
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Neuberg Steven L
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Orski Marek
(1)
Pawłowska Beata
(1)
Piontek Dorota
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Sziuban Anna
(1)
Trzebiatowska Małgorzata
(1)
Waśkiewicz Olena
(1)
Wilson Paul
(1)
Witkowska Magda
(1)
Zaremba Ewa
(1)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(1)
Ziółkowski Jacek
(1)
Zwoliński Andrzej
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Śledź Andrzej
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(2)
Country
Poland
(37)
Language
Polish
(37)
Subject
Socjotechnika
(35)
Perswazja
(13)
Psychologia społeczna
(12)
Manipulacja (psychol.)
(10)
Komunikacja społeczna
(7)
Stosunki interpersonalne
(7)
Polityka
(6)
Decyzje
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Psychologia stosowana
(4)
Public relations
(4)
Autoprezentacja
(3)
Etyka społeczna
(3)
Menedżerowie
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Dziennikarze
(2)
Grupy społeczne
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Opinia publiczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Reklama
(2)
Rynek
(2)
Wywiad socjologiczny
(2)
Autorytet
(1)
Demokracja
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Język
(1)
Kierownictwo duchowe
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kłamstwo
(1)
Liderzy lokalni
(1)
Lęk
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Patologia społeczna
(1)
Politycy
(1)
Polityka a środki masowego przekazu
(1)
Poradnictwo
(1)
Postawy
(1)
Pranie mózgu
(1)
Propaganda
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemoc symboliczna
(1)
Przywództwo
(1)
Psychotechnika
(1)
Sekty i ruchy religijne
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Strach
(1)
Sukces
(1)
Władza państwowa
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zniewaga
(1)
47 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-7545-130-6
1. Akredytacja- droga do uznania: Uznanie jako warunek uczestnictwa i sukcesu; Formalne procedury akredytacji; Akredytacja jako sprawdzian pretendentów; 2. Przesłanki akredytacji pretendentów: Racjonalne przesłanki uznania społecznego; Przesłanki fałszywej akredytacji; 3. Narzędzia i formy fałszywej akredytacji: Wyróżniki i atrybuty fałszywej akredytacji; Hipokryzja, czyli dwulicowość; Typowe metody i taktyki akredytacji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library (1 egz.)
Book
In basket
Badania w public relations : wprowadzenie / Anna Miotk. - Warszawa : Difin , 2012. - 231, [1] s. : rys. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7641-614-4
1. Badania w public realtions; 2. Prowadzenie badań; 3. Praktyczne aspekty realizacji badań; 4. Metody i techniki badawcze stosowane w public relations; 5. Jak zmierzyć efekty działań PR; 6. Mierzenie skuteczności różnych narzędzi PR; 7. Dlaczego pomiar Pr sprawia tyle problemów?; 8. Jak robią to inni? Rozwiązania stosowane na rynkach zagranicznych; 9. Jak to się robi w Polsce?; 10. Nowe trendy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7525-312-2
1. Kultura i procesy społeczne: Internalizacja wzorów kulturowych w procesie socjalizacji w organizacji; Proces wytwarzania McPracownika. Przemoc w reprodukcji wzorów zachowań organizacyjnych; Kultura menedżerów i specjalistów; Ideologia menedżerska i kultura organizacyjna; Wokulski czy Dyzma? Przedsiębiorcy w polskiej literaturze współczesnej - szkic do badań portretu; Siła i przemoc w działaniach menedżerów współczesnych organizacji. Socjotechnika współczesnej korporacji: Doba ma tylko 24, czyli: neutralizacje są konieczne. Temporalne dylematy menedżerów; Kontrola pracowników we współczesnych korporacjach; Monitorowanie pracowników - dążenie do wydajności i efektywności a podmiotowość pracownika; Rola organizacji w kształtowaniu swoich zasobów ludzkich rzeczywistość Polskiego rynku pracy w obliczu zmian w ostatnich latach; Rekrutacja i adaptacja pracownicza - modele, etyka i rzeczywistość. 3. Studia przypadków w perspektywie socjologicznej: Grupa społeczna kierowców zawodowych; Badania jakościowe w przedsiębiorstwach na temat wydłużania życia zawodowego; Transformacja wiedzy jako szansa rozwoju organizacji;
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Akademia Rozwoju Osobistego)
ISBN: 978-83-7561-045-1
1. Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie?, 2. Kreowanie wizerunku przez wygląd, 3. Kreowanie wizerunku przez zachowanie, 4. Kreowanie wizerunku przez pozytywne relacje z ludźmi, 5. Kreowanie wizerunku przez wzbogacanie wiedzy merytorycznej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88615-57-2
1. O prawie do informacji, 2. Dylematy dziennikarskie, 3. Z mitologii mediów, 4. Od reklamy do indoktrynacji. Klasyczne działania medialne, 5. O dobrym informowaniu, 6. Kłopoty z opinią publiczną, 7. W świecie manipulacji, 8. 12 grzechów głównych, 9. Komunikacja społeczna - czyli o porozumiewaniu, 10. Cechy " niusów ", czyli konstrukcja przekazu, 11. Rozrywka, czyli ogłupianie, czyli: kto pogardza kulturą?, 12. Sprawa żyrafy, czyli polityczna poprawność, 13. Nowa propaganda, czyli obraz chrześcijaństwa w mediach, 14. Dwie myśli na zakończenie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Psychologii Społecznej)
ISBN: 83-87957-64-X
R.1 Trema życia codziennego: Definicja; Doświadczanie lęku społecznego; Rodzaje lęku społecznego; Różnice indywidualne; Nauki behawioralne i lęk społeczny. R.2 Interpersonalne podstawy lęku społecznego: Autoprezentacja i zachowania interpersonalne; Autoprezentacyjne podstawy lęku społecznego; Ewolucyjne podstawy lęku społecznego; Implikacje podejścia autoprezentacyjnego. R.3 Motywacja autoprezentacyjna: Kontrola wrażenia wywieranego na innych; Wartość i znaczenie oczekiwanych rezultatów; Wizerunek własny i samoocena; Szukanie aprobaty. R.4 Oczekiwania autoprezentacyjne: Skuteczność autoprezentacji; Ocena obciążenia interpersonalnego; Ocena zasobów autoprezentacyjnych; Tendencyjność ocen skuteczności autoprezentacyjnej. R.5 Katastrofy autoprezentacyjne: Kłopotliwe położenie Zakłopotanie; Teoria zakłopotania; Uleganie zakłopotaniu; Metody zaradcze; Dezadaptacyjne aspekty zakłopotania; Znaczenie zakłopotania. R.6 Lęk społeczny a fobia społeczna: Czy fobia społeczna jest skrajną postacią lęku społecznego?; Podstawy temperamentalne; Rozwój predyspozycji osobowościowych; Podatność na lęk społeczny w specyficznych kontekstach Różnice płci; Zmiany związane z wiekiem. R.7 Subiektywne aspekty lęku społecznego: fizjologia, poznanie i emocje: Pobudzenie fizjologiczne; Lęk w procesach poznawczych; Odczuwanie emocji; Skutki pobudzenia i myślenia lękowego; Rumieńce. R.8 Zachowania interpersonalne: Dysafiliacja; Autoprezentacja; Przyszłe interakcje a autoprezentacja; Nieszkodliwa towarzyskość; Zachowania prospołeczne; Skutki dysafiliacji. R.9 Jak pozbyć się bólu brzucha: Metody leczenia lęku społecznego; Motywacja autoprezentacyjna; Skuteczność autoprezentacyjna; Obniżanie poziomu lęku; Względna skuteczność różnych metod leczenia; Leczenie się na własną rękę; Podsumowanie - na styku psychologii społecznej i klinicznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-8061-554-0
Zawiera: Wstęp. Rozdział I. Brandcasting w mediasferze, czyli założenia wstępne: 1.1. Hybrydowy brandcasting - konceptualizacja zjawiska; 1.1.1. Brandcasting i jego socjotechniki; 1.1.2. Zmiana i efektywność socjotechnik brandcastingu; 1.1.3. Hybrydyzacja przekazów marki; 1.1.4. Cechy hybrydowych przekazów brandcastingu; 1.2. Teoretyczne i metodologiczne podstawy badań; 1.2.1. Analiza dyskursu - ramy teoretyczne; 1.2.2. Translacja wybranych teorii społecznych do analizy dyskursu; 1.2.3. Problemy i techniki badawcze. Rozdział II. Public relations - zacieranie granicy między komercyjnym i dziennikarskim przekazem: 2.1. Public relations - transparentna forma komunikowania o marce?; 2.2. `PR-izacja` treści medialnych?; 2.3. Advertorial - szczególny przypadek PR-izacji prasy; 2.3.1. Advertorial - etyka a praktyka jego stosowania; 2.3.2. Badanie advertoriali - ich typy i odbiór. Rozdział III. Blogi - włączanie treści o markach do blogerskiego dyskursu: 3.1. Blogi - hybrydy o wielu funkcjach; 3.2. Proces komercjalizacji blogów - wiarygodność dyskursu?; 3.3. Uwarunkowania i techniki wpływu blogerów; 3.4. Przypadek dwóch blogów modowych; 3.5. Blogi - demokratyczne komunikowanie? Rozdział IV. CRM - nadawanie wiarygodności marce w dyskursach o społecznym zaangażowaniu: 4.1 CRM - `narzędzie` pomocy potrzebującym?; 4.2. Przypadek społecznego zaangażowania w kampanii marki Dove; 4.2.1. Czynniki kampanijnego sukcesu marki Dove; 4.2.2. Dekonstrukcja dyskursu marki Dove. Rozdział V. Społeczności marki - angażowanie konsumenta w dyskurs marki: 5.1. `Społeczności` marki - czy społeczności?; 5.2. SM: między tym, co indywidualne i społeczne; 5.3. SM w kontekście zjawiska groundswell; 5.4. SM a lojalność konsumencka; 5.5. SM jako socjotechnika wspólnie podzielanych wartości; 5.6. Przypadek `Klubu Moja Nivea`; 5.6.1. Czynniki sukcesu `Klubu Moja Nivea`; 5.6.2. Dekonstrukcja dyskursu marki Nivea. Rozdział VI. Branded gaming - transfer emocji i znaczeń, poziomy integracji i akceptacji: 6.1. Proces komercjalizacji gier; 6.2. Specyfika gier a lokowanie marki; 6.2.1. Interaktywność czy reaktywność?; 6.2.2. Responsywność i grywalizacja; 6.2.3. Immersja - jej poziomy a skuteczność lokowania marki; 6.2.4. Przyjemność grania i transfer emocji; 6.3. Lokowanie marki w grach w kontekście branded entertainment; 6.4. Poziomy zintegrowania marki z treścią rozrywkową gier; 6.5. Efektywność branded gaming a modele przetwarzania informacji; 6.6. Branded gaming w opiniach studentów - pytanie o granice komercjalizacji gier. Zakończenie. Bibliografia. Aneks.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-14966-6
Cz. I Krytyka merytoryczna a chytra napastliwość: 1. istota i standardy krytyki, 2. Krytyka jako narzędzie walki, 3. Dyskredytacja, 4. Krytyka złośliwa i destrukcyjna. Cz. II Pobudki, cele i taktyka złośliwych krytyków: 5. Psychiczno - moralne oblicze tendencyjności, 6. Funkcje i cele manipulatorskiej dyskredytacji, 7. taktyka i narzędzia dyskredytacji podstępnej, 8. Predyskredyctacja. Cz. III Metodyka złośliwości: tendencyjność jako narzędzie piętnowania i wykluczenia. 9. Krzywe zwierciadło, czyli deformacja cudzego wizerunku, 10. Tendencyjne redukcje i znaki równości, 11. Etykietki. Cz. IV Szukanie dziury w całym, czyli punkty zaczepienia i płaszczyzny ataku: 12. Dyskredytacja detaliczna i hurtowa, 13. Niezgodność osoby z wizerunkiem i wymaganiami, 14. Złe wrażenie i podejrzane koneksje, 15. Niegodna postawa i złe zachowanie, 16. Akcenty dyskredytacji grupowej. Cz. V Poniżanie zniewagami i śmiechem: 17. istota zniewag, 18. mechanizm znieważania, 19. konwencjonalne formy znieważania, 20. Napastliwe formy zniewagi, 21. Ośmieszanie i wyśmiewanie, czyli dyskredytacja prześmiewcza. Cz. VI Spektrum form zniesławienia: 22. Tendencyjne osądzanie i fałszywe oskarżenia, 23. Obmowa, czyli dyskredytacja zaoczna i "zaplecza", 24. Typowe narzędzia, 25. arsenał przewrotności, 26. W pajęczej sieci sprostowań0
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89355-89-2
1. Jak opracować własny plan osiągnięcia sukcesu, 2. Jak być wiarygodnym, 3. Jak sprawiać wrażenie człowieka sukcesu, 4. Jak się wyróżniać, 5. Jak poznawać klienta, 6. Jak promować własną działalność, 7. Jak utrzymywać kontakty, 8. Jak wykazywać się zaangażowaniem, 9. Jak stawać się bardziej wiarygodnym, 10. Jak rozwijać relacje, 11. Jak radzić sobie w różnych relacjach, 12. Jak współpracować z klientami w fazie realizacji projektu, 13. Jak pracować na bieżąco z klientami, 14. Jak postępować z klientami w razie pojawienia się problemów, 15. Jak zarabiać, 16. Wnioski
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Perswazja w języku polityki / Agnieszka Kampka. - Warszawa : SCHOLAR Wydaw. Naukowe, 2009. - 248 s. : tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7383-374-6
1. Miejsce perswazji w polityce: Perswazyjność jako wyróżnik języka polityki; definicja perswazji; Rola perswazji w procesie politycznym. 2. Inscenizacja nowego początku - perswazyjna definicja sytuacji: Środki budujące definicję sytuacji; Ogłoszenie nowego początku; Polityka jako gra. 3. Perswazyjne kreowanie wizerunku: Formy autoprezentacji; Sposób określania przeciwników; Retoryczny konflikt.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-227-2839-0
1. Zasada poprawności politycznej- technika manipulacji czy wpływ społeczny?; 2. Władza muzyki i jej korzenie; 3. Modele perswazji; 4. Porównania społeczne- przegląd teorii, motywów, strategii; 5. Utajniona identyfikacja z paleniem- pomiar oraz możliwości manipulacji; 6. Czy czujemy się winni zatrzaskując komuś drzwi przed nosem?- poczucie winy a technika DITF; 7."Jak czarno na białym"- kontrast charakterów próśb w technice "Drzwi zatrzaśnięte przed nosem"
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87704-92-X
1. Symboliczne podstawy demokracji, 2. Socjotechniczny mechanizm globalizacji, 3. Mity budujące treść demokracji, 4. Marketing polityczny w dyktaturze mas, 5. Kondycja współczesnego elektoratu, 6. Dziennikarstwo pakietowe w mediach informacyjnych, 7. Specyfika marketingu politycznego na szczeblu lokalnym
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7441-035-3
1. Czym jest propaganda - istota i właściwości, 2. Propaganda i inne dziedziny działalności politycznej i społecznej, 3. Podstawowe pojęcia teorii propagandy, 4. Elementy procesu propagandowego, 5. Uwarunkowania efektywności procesu propagandowego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-246-0350-6
1. Wielcy przywódcy nas poruszają. 2. Wyzwanie dla przywódcy. 3. Rozdźwięk jako standard. 4. Przebudzenie: odnowa i rezonans. 5. Intencjonalna zmiana. 6. Uważność. 7. Nadzieja. 8. Współczucie. 9. "Uosabiaj zmianę, której oczekujesz od świata".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(Zasady, Ćwiczenia, Materiały Autotreningowe)
ISBN: 83-86821-96-5
Cz.1 Wzory perswazji: Siła perswazji; Myślenie ukierunkowane na cel; Prawa perswazji; Techniki perswazji; Potęga komunikacji niewerbalnej; Informacja-jak ją uzyskać, jak wykorzystać; Style komunikowania się - "kodowanie" wiadomości; Siła wewnętrzna-jak stać się panem samego siebie i zdobyć władzę nad innymi; Szybkie nawiązywanie kontaktu; Doskonałe prezentacje przygotowane bez wysiłku; Zamykanie transakcji; Każdy wygrywa. Cz.2 Techniki perswazji dla zaawansowanych: Struktura perswazji; Mistrz Perswazji-cz.1; Mistrz perswazji-cz.2 Etyka; Pranie mózgu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87957-62-3
R.1 Wprowadzenie do psychologii społecznej : Czym jest psychologia społeczna; Psychologia społeczna-główne perspektywy teoretyczne; Podstawowe zasady zachowania społecznego; jak psycholodzy badają zachowania społe czne; Jakie jest miejsce psychologii społecznej wśród innych nauk? R.2 Osoba a sytuacja : System motywacyjny :motywy i cele; System reprezentacji poznawczych:nasz obrza świata i siebie; System afektywny:uczucia; Od o soby do zachowania. R.3 Poznanie społeczne zrozumienie siebie i innych : Poznawanie świata społecznego; Cel: zminimalizowanie wysiłku umysłowego; cel:zarządzanie w izerunkiem własnej osoby; Cel:słuszność. R.4 Autopre zentacja : Czym jest autoprezentacja?; Cel:wzbudzać sy mpatię; Cel:uchodzić za osobę kompetentną; Cel:dowieść swego statusu i władzy. R.5 Perswazja : Definicja i charakterystyka preswazji; Cel:Trafny obraz rzeczywis tości; Cel:zgodność; Cel:zyskanie aprobaty społecznej. R.6 Wpływ społeczny : Kategorie wpływu społecznego:kon formizm,uległość i posłuszeństwo; Cel:dokonanie właści wego wyboru; Cel:zdobycie aprobaty społecznej; Cel:za rządzanie wizerunkiem własnej osoby.R.7 Afilacja i prz yjażń : Definicja afilacji i przyjaźni; Cel:zdobycie w sparcia społecznego; Cel:gromadzenie informacji; Cel: zdobycie wysokiego statusu; Cel:wymiana korzyści mater ialnych. R.8 Miłość i związki romantyczne : Czym jest miłość i związki romantyczne; Cel:uzyskanie satysfak cji seksualnej; Cel:stworzenie więzi rodzinnych; Cel: zdobycie zasobów materialnych i pozycji społecznej. R.9 Zachowania prospołeczne : Definicja zachowań pro społecznych; Cel:korzyści materialne i genetyczne; Cel :aprobata i pozycja społeczna; Cel:zarządzanie wizerun kiem własnej osoby; Cel:zarządzanie nastrojami i emocj ami; Czy altruizm istnieje? R.10 Agresja : Definiowani e agresji; Cel:rozładowanie napięcia; Cel:osiągnięcie korzyści materialnych i społecznych; Cel:zdobycie lub utrzymanie wyskiej pozycji społecznej; Cel:obrona sie bie lub innych; Przeciwdziałanie przmocy. R.11 Uprze dzenia,stereotypy,dyskryminacja : Globalne uprzedzenia ; Cel:osiagnięcie materialnych korzyści dla własnej grupy; Cel:zyskanie aprobaty społecznej; Cel:zarządza nie wizerunkiem własnej osoby; Cel:oszczędność poznawc za; Przeciwdziałanie uprzedzeniom, stereotypom i dys kryminacji. R.12 Grupy : Natura grupy; Cel:realizacja zadań; Cel:podejmowanie słusznych decyzji; Cel:zdoby cie pozycji lidera. R.13 Globalne dylematy społeczne : Definiowanie dylematów społecznych; Cel:osiąganie na tychmiastowej korzyści; Cel:obrona siebie i własnej gr upy. R.14 Zintegrowana psychologia społeczna : Główne perspektywy teoretyczne psychologii społecznej; Łącze nie różnych perspektyw; Dlaczego metoda badawcza jest ważna?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7298-525-1
I.Świat wpływu, 2.Wywieranie wpływu na zachowania, 3.Wywieranie wpływu na postawy poprzez zachowania, 4.Zmienianie postaw za pomocą perswazji, 5.Utrwalenie perswazji, 6.Odpieranie wpływu i uleganie mu, 7.Wpływ, wiadomość i to, co nieświadome, 8.Wywieranie wpływu a system prawny, 9.Wpływ społeczny w służbie zdrowiea i szczęścia
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
ISBN: 83-85428-98-4
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-85428-98-4
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89574-73-X
1. Sekty i manipulacje umysłowe. 2. Sekty wczoraj i dziś. 3. Guru. 4. Modele organizacji sekty. 5. Werbunek. 6. Perswazja przymuszająca. 7. Uzależnienie. 8. Psychologiczne techniki uzależniania. 9. Techniki uzależniania fizycznego. 10 Udowodnione metody uzależniania: Kościół scjentologii i Zakon Świątyni Słońca. 11. Patologie psychiczne występujące przed wstąpieniem do sekty. 12. Patologie wywołane manipulacją. 13. Leczenie patologii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again