Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(32)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(32)
E-booki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(23)
tylko na miejscu
(23)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(23)
Autor
Kieżel Ewa
(3)
Bylok Felicjan
(2)
Dąbrowska Anna
(2)
Olejniczuk-Merta Anna
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Becker Gary Stanley (1930-2014)
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Foxall Gordon
(1)
Galiński Paweł
(1)
Glapiński Adam (1950- )
(1)
Golka Marian
(1)
Heilbrunn Benoit
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Krzak Maciej
(1)
Królak Sławomir
(1)
Kurczewska Agnieszka
(1)
Kusińska Alicja
(1)
Lambkin Mary
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Marciniak Łukasz T
(1)
Marecki Piotr
(1)
Mikołajczyk Bożena
(1)
Murphy Kevin Miles (1958- )
(1)
Nowak Liliana
(1)
Partycki Sławomir
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Pisarewicz Piotr
(1)
Raaij Fred van
(1)
Sikora Jan
(1)
Sitkiewicz Karolina
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Sowa Jan
(1)
Stasiak Makary K
(1)
Sztumska Bożena
(1)
Słaby Teresa
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Światowy Grażyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(28)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(26)
Spożycie
(8)
Reklama
(5)
Rynek
(4)
Marketing
(3)
Młodzież
(3)
Gospodarka
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Jakość życia
(2)
Postawy
(2)
Socjologia ekonomiczna
(2)
Społeczeństwo
(2)
Stopa życiowa
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Demokracja
(1)
Edukacja
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia polityczna kapitalizmu
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Energetyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka społeczna
(1)
Europa 2020
(1)
Finanse
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Kapitalizm
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Klauzule umowne
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura
(1)
Kultura masowa
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Mieszkania
(1)
Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej (MSSF)
(1)
Motywacja
(1)
Obligacje korporacyjne
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opinia publiczna
(1)
Pieniądz
(1)
Polityka
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Polityka podatkowa
(1)
Polska
(1)
Polska -- gospodarka -- polityka -- od 1989 r
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Przedsiębiorcy -- socjologia -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Public relations
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Publicystyka polska
(1)
Płynność finansowa
(1)
Rodzina
(1)
Rozwój gospodarczy
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Rzemiosło
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Schumpeter, Joseph Alois (1883-1950)
(1)
Socjologia
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Struktura społeczna
(1)
Studenci
(1)
Superkmarkety i hipermarkety
(1)
Szkolnictwo niepubliczne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Turystyka
(1)
Upadłość
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wartość
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wykształcenie
(1)
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna (Łódź)
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Historia
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
36 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ

Książka dotyczy relacji między kupcami na targowiskach polskich i warunków, w jakich one przebiegają. Autor opisuje działania ekonomiczne kupców, ukierunkowane na sprzedaż i zysk oraz działania społeczne, czyli budowanie i zarządzanie relacjami z pozostałymi sprzedającymi na targowiskach, balansującymi między kooperacją a konkurencją. Książka zawiera barwne opisy trajektorii zakupów klientów, strategie manipulowania klientami, liczne taktyki i racjonalizacje kupców wobec siebie, a także kategoryzacje towarów i klientów. Dzięki temu czytelnik uzyskuje obraz społeczności kupieckiej z jej skomplikowanymi podziałami wewnętrznymi i wielowymiarowymi nierównościami.

Publikacja jest kierowana zarówno do socjologów, antropologów, ekonomistów zorientowanych społecznie, jak również działaczy i urzędników samorządowych zajmujących się sprawami targowisk. Jej lektura może być pomocna w zarządzaniu targowiskami i przeciwdziałaniu konfliktom ze środowiskami kupców.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Książka jest zbiorem studiów przypadków i refleksji. Powstała w wyniku inspiracji wykładami prowadzonymi dla studentów Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego w ramach cyklu „Bliżej praktyki”. Te z kolei były następstwem bardzo dużego zainteresowania studentów wykładami organizowanymi przez członków funkcjonującej na wydziale Rady Biznesu. Tematy trzech cykli wykładów obejmowały aktualne zagadnienia z zakresu funkcjonowania gospodarki, ekonomii, inwestycji, finansów, zarządzania, a także zagadnienia społeczne. Dużą zaletą spotkań był bezpośredni kontakt z praktykami oraz zetknięcie się z prawdziwymi problemami biznesowymi. Rosnąca popularność wykładów przyczyniła się do rozwinięcia współpracy i spisania najciekawszych doświadczeń.
Książka doskonale wpisuje się w potrzeby i zainteresowania wszystkich zaangażowanych stron: uczelni (studentów, kadry akademickiej, władz), jak i pracodawców. Przynosi wymierne korzyści społeczności akademickiej i zacieśnia więzi między środowiskami. Współpraca daje dużą szansę wzmocnienia kontaktów i wymiany pomysłów. Stanowi dopełnienie nawiązanych relacji między uczelnią a praktyką gospodarczą.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
1. Czas wolny w naukach społecznych: Definicje czasu wolnego; Czas wolny a jednostka; Czas wolny w wymiarze społecznym; Miary czasu wolnego; Czas pracy. 2. Procesy decyzyjne konsumentów na rynku czasu wolne go: Rynkowe ujęcie czasu wolnego; Procesy decyzyjne konsumentów - aspekt teoretyczny; Zachowanie konsumen ta na rynku; Psychospołeczne determinanty zachowań kon sumentów; Suwerenność konsumenta; Typy decyzji podejmo wanych przez konsumentów; Proces decyzyjny konsumenta na rynku czasu wolnego - ujęcie modelowe; Specyfika procesów decyzyjnych konsumentów na rynku usług. 3. Rynki usługowo związane z czasem wolnym: Handel det aliczny; Rynek usług gastronomicznych; Rynek usłig tu rystyczno-wypoczynkowych; Rynek usług kultury; Czas wolny a media. 4. Czas wolny w świetle badań empirycznych : Budżet czasu wolnego w świetle badań GUS; Czas wolny w sonda żach społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część !. Edukacja konsumencka - zagadnienia podstawowe. Interesariusz znany konsumentom. O naturze praw konsumenckich, w szczególności o prawie konsumentów do edukacji. Działania edukacyjno-informacyjne Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Część II: Postawy konsumenckie - perspektywa teoretyczna i wyniki badań. Etyka w konsumpcji jako problem nie tylko producentów i nabywców. Socjalizacja konsumencka jako czynnik kształtowania odpowiednich postaw konsumentów. Motywacje i typy zachowań konsumentów na rynku ekożywności - na przykładzie mieszkańców Polski Południowo-Wschodniej. Przykładowa reakcja klienta na zwiększanie jego wiedzy o zasadach kredytu konsumenckiego. Wirtuozeria działań marketingowych a świadomość konsumentów. Współczesna edukacja konsumentów. Rola partnerstwa międzysektorowego w równoważeniu wzorców konsumpcji. Ocena wiedzy studentów z zakresu wybranych praw przysługujących konsumentom. Konsumeryzm polityczny - siła współczesnego konsumenta. Część III: Edukacja konsumencka w praktyce - poradnictwo, projekty, kampanie edukacyjne. Skuteczność edukacji konsumenckiej - wybrane aspekty. Ochrona praw konsumenta jako zadanie dla samorządu powiatowego - znaczenie współpracy z mediami lokalnymi dla podnoszenia świadomości w zakresie praw konsumenckich. Działania edukacyjne Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Rola rzecznika konsumentów w kształtowaniu świadomości konsumenckiej - refleksje praktyka. Samorządowa edukacja konsumencka - teoria a praktyka. Zasady dobrych praktyk na rynku Consumer Finance w Polsce. Zarządzanie aktywizacją na rzecz zrównoważonej konsumpcji w gminach. Poradnictwo prawne jako forma edukacji konsumenckiej Federacji Konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I. Wpływ kapitału społecznego na zachowania rynkowe 1. Waga społecznych interakcji: 1.1. Wprowadzenie 1.2. Ceny w literaturze 2. Siły społeczne, preferencje i komplementarność 2.1. Wprowadzenie 2.2. Interakcje społeczne a popyt 2.3. Nierówność 2.4. Wzajemne oddziaływania przyzwyczajeń i kapitału społecznego 2.5. Dwa przykłady 3. Czy wybory są racjonalne, jeśli kapitał społeczny ma tak duże znaczenie? CZĘŚĆ II. Tworzenie się kapitału społecznego 4. Dobór przez małżeństwo 4.1. Konflikt na rynkach małżeństw 4.2. Równowaga doboru elastycznymi cenami 4.3. Altruizm i miłość 4.4. Odkochiwanie się 4.5. Czy rynki małżeńskie prowadzą do optymalnych inwestycji w kapitał ludzki? 4.6. Podsumowanie 5. Segregacja i integracja w wyborze sąsiadów 5.1. „Dobrzy” sąsiedzi 5.2. Segregacja i integracja w warunkach konkurencyjnych cen 5.3. Różnice w udogodnieniach 5.4. Konkurencja i efektywność 5.5. Konkurencja i swoboda wejścia do sąsiedztw 5.6. Polityka segregacyjna rządu 6. Rynek społeczny dzieł wielkich mistrzów i inne przedmioty kolekcjonerskie (wspólnie z Williamem Landesem) 6.1. Motywacja: Społeczne działanie z odległości 6.2. Warunki podaży 6.3. Wycenianie wielkich mistrzów i innych obiektów kolekcjonowania 6.4. Kopie i fałszerstwa 7. Społeczne rynki i narastanie jakości; powrót do świata Veblena (razem z Edwardem Glaeserem) 7.1. Wprowadzenie 7.2. Społeczny popyt na dobra wysokiej jakości 7.3. Eskalacja jakości i efektywność 7.4. Znaki towarowe i prawa autorskie Dodatek 7A 145; 8. Status i nierówność (razem z Ivánem Werningiem) 8.1. Wprowadzenie 8.2. Status i dochód 8.3. Kupowanie statusu 8.4. Prywatny podział dochodu 8.5. „Społecznie optymalne” nierówności dochodów 8.6. Przedsiębiorcze i ryzykowne inwestycje a loterie 8.7. Status, ranga i efektywność CZĘŚĆ III. Przelotne mody, mody i normy 9. Przelotne mody i mody 9.1. Wprowadzenie 9.2. Przelotne mody 9.3. Mody 10. Kształtowanie się norm i wartości 10.1. Wprowadzenie 10.2. Wpływ na kształtowanie się norm 10.3. Przyzwyczajenia i kształtowanie się norm; Literatura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dezerterzy społeczeństwa konsumpcji, 2. W paszczy konsumpcji, 3. Infogra. Kilka słów o mediach, 4. Szkoła bez
klasy, 4.Frustracja polityka. O kryzysie rozumu i po trzebie odnowy ideologii, 5.68%. Kościół, demokracja i
przemiany religijne w Polsce po 1989 roku, 6.Bez prac y nie ma kołaczy, 7.Superman i SuperEwa w supermarkeci e. Reklamowa wizja raju, 8.0.00 PLN+VAT. Młoda polska (pod)kultura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Josepha A. Schumpeter. Życie, kariera i dokonania 2. Schumpeterwska wizja rozwoju myśli ekonomicznej 3. Teoria funkcjonowania i rozwoju gospodarki kapitalistycznej 4. Socjologia kapitalizmu. System ekonomiczny a system spółczesny i polityczny 5. Kryzys państwa podatków 6. Mane, thekel, fares dla kapitalizmu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Public relations na tle procesów komunikacji społecznej - podstawowe pojęcia i zależności, 2. Rynkowe zachowania konsumentów - istota i uwarunkowania, 3. Metodyka badań nad podatnością konsumentów na oddziaływania komunikacyjne występujące w public relations., 4. Narzędzia PR i wrażliwość komunikacyjna jako czynniki kształtujące zachowania rynkowe polskich konsumentów, 5. Ocena komunikacyjnej wrażliwości konsumentów w świetle zaprojektowanej skali pomiarowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Internet we współczesnym świecie; 2. Konsument w wirtualnej przestrzeni; 3. E-usługi publicznej (e-administracja; e-zdrowie; e-edukacja); 4. E-usugi a zagospodarowanie czasu wolnego (e-handel; e-turystyka; e-kultura); 5. E-usługi związane z finansami gospodarstw domowych (e-bankowość i e-ubezpieczenia); 6. Ochrona i edukacja e-konsumentów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2685)
1.Czynniki kulturowe wpływajace na zachowania konsumenckie, 2.Współczesny konsumpcjonizm, 3.Zachowania konsumenckie w myśli socjologiczno-ekonomicznej, 4.Świadomość i kultura prawna konsumentów, 5.Wpływ mediów masowych na zachowania konsumenckie, 6.Kulturowe uwarunkowania percepcji reklamy, 7.Wpływ zmian wtórnych wartości kulturowych na zachowania konsumenckie, 8.Nowy produkt jako zmiana kulturowa, 9.Kulturowe determinanty zachowań nabywczych rolników
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Transformacja rynkowa w Polsce. 2. Pojęcie i uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku. 3. Marketingowa aktywność firm w kształtowaniu zachowań rynkowych młodych konsumentów. 4. Zachowania młodych konsumentów na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Zachowania konsuemtnów na rynku usług finansowych - ujęcie teoretyczne, 2. Modele rynkowych zachowań konsumentów, 3. Rynek usług finansowych - pojęcie, charakterystyka, 4. Metodyczne aspekty badania zachowań konsumentów i budowy modeli na rynku usług finansowych, 5. Zachowania konsuemntów na rynku usług finansowych - ujęcie modelowe, 6. Trójczynnikowy model zachowań konsuemtnów na rynku usług finansowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uwarunkowania i perspektywy rozwoju rynku zielonych obligacji; Czynniki wpływające na poziom włączenia finansowego przedsiębiorstw Grupy Wyszehradzkiej; Mechanizmy regulacji polityki innowacyjnej w Rosji; Dekada zmian regulacji rynków finansowych w Unii Europejskiej; Finansowanie działalności badawczo-rozwojowej w świetle założeń strategii „Europa 2020”; Ocena rozwoju instytucjonalnego jednostek samorządu terytorialnego w Polsce – Barometr 2017; Nieprawidłowości w gromadzeniu dochodów przez jednostki samorządu terytorialnego w kontekście zasad ich finansowania; Zadania i wydatki jednostek samorządu terytorialnego w Polsce; Kategoria „wartości” miarą oceny dojrzałości rynku kapitałowego w Polsce; Jawność i przejrzystość finansów publicznych w kształtowaniu świadomości obywatelskiej; Ewolucja wyliczania wymogów kapitałowych na ryzyko operacyjne w świetle regulacji nadzorczych; Analiza cen akcji w odpowiedzi na informację o przyznaniu ochrony patentowej od Polskiego i Europejskiego Urzędu Patentowego; Kowenanty i ich naruszenia – analiza programów emisji obligacji spółek energetycznych; Efektywność informacyjna rynku kapitałowego w Polsce w sytuacji wystąpienia utraty wartości aktywów; Rozliczanie wartości firmy w praktyce sprawozdawczości finansowej spółek giełdowych; Przeciwdziałanie korupcji jako jeden z wymiarów społecznej odpowiedzialności biznesu; Niedowartościowanie spółek debiutujących na rynku głównym i alternatywnym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie; Fundusze unijne na rozwój start-upów; Społeczna odpowiedzialność biznesu w kontekście strategii wybranych spółek posiadających istotne znaczenie dla gospodarki; Upadłość przedsiębiorstw w Polsce w latach 2008–2018; Raportowanie według segmentów zgodnie z MSSF 8 a wartość przedsiębiorstwa; Samoregulacja rynku farmaceutycznego w Polsce; Źródła finansowania kryzysowego w bankach – wybrane problemy; Uwarunkowania ekonomiczno-prawne w kształtowaniu wybranych pozycji majątkowo-finansowych podmiotów leczniczych z sektora MŚP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
OD REDAKCJI JAK KSZTAŁCIĆ SOCJOLOGÓW? Niniejszy zeszyt Przeglądu Socjologicznego jest poświęcony problemom dydaktycznym. Jakkolwiek dydaktyka dominuje w codziennej działalności nauczycieli akademickich, rzadko jest przedmiotem debaty ponadlokalnej (czyli dotyczącej bieżących spraw organizacyjnych), analizującej sens i charakter studiów socjologicznych. Jesteśmy w trakcie przemian szkolnictwa wyższego ze względu na nowe Ustawy oraz wdrażanie doświadczeń i ustaleń Unii Europejskiej (proces boloński, krajowe ramy kwalifikacyjne). Przemiany te są odpowiedzią na wyzwania współczesności. Są też przedmiotem dyskusji w środowisku socjologów, w ramach Konferencji Instytutów Socjologii, na konferencjach (m.in. w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej – listopad 2010) i na Zjeździe w Krakowie (wrzesień-2010). Takie właśnie są źródła prezentowanych tekstów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1.Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów w świetle teorii, 2.Uwarunkowania konsumpcji polskich gospodarstw domoaych w latach 1990-2002, 3.Problemy koncepcyjno-metodyczne badania racjonalności konsumpcji i zachowań konsumnetów, 4.Ocena racjonalności konsumpcji i zachowań konsumentów - wyniki badań bezpośrednich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Postawy polskich konsumentów w kryzysie; 2. Polski konsument na rynku dóbr usług w czasach kryzysu; 3. Czas wolny a kryzys- szanse i zagrożenia; 4. Rola szarej strefy z zaspokajaniu potrzeb polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego; 5. Wpływ zmian wartości majątku na decyzje w sferze konsumpcji; 6. Upadłość konsumenta jako efekt nadmiernego zadłużania się; 7. Aktywizacja zawodowa osób dotkniętych kryzysem gospodarczym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako instrument komunikowania rynkowego, Reklama a psychologiczne uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych, Reklama a społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka demograficzna i socjologiczna rodzin ludzi młodych. 2. Uznawanie wartości i styl życia rodzin ludzi młodych. 3. Materialne warunki życia rodzin ludzi młodych. 4. Warunki mieszkaniowe rodzin ludzi młodych. 5. Poziom i struktura konsumpcji rodzin ludzi młodych. 6. Zachowania konsumentów z rodzin ludzi młodych na rynku towarów konsumpcyjnych. 7. Rodziny ludzi młodych na rynku usług. 8. Typologia rodzin ludzi młodych jako uczestników rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Miejsce i rola ludzi młodych w krajach Unii Europejskiej. 2. Czynniki kształtujące podaż na rynkach młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej. 3. Czynniki kształtujące popyt na rynkach młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej. 4. Zachowania rynkowe młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej. 5. Perspektywy rozwoju rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej