Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Autor
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(1)
Gołuchowski Jerzy
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Sektor publiczny
(2)
Administracja publiczna
(1)
Sektor prywatny
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Zarządzanie publiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
R. I Technologia wiedzy: Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym; Zarządzanie wiedzą w systemie ochrony zdrowia - wykorzystanie technologii informacyjnych; Sieci Outsourcingowe w przedsiębiorstwach hotelarskich Dolnego Śląska; Stan i perspektywy wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) w marketingu terytorialnym; Zarządzanie wiedzą z wykorzystaniem narzędzi Oracle; Możliwości zastosowania metod inteligentnych na potrzeby tworzenia mechanizmów rekomendacji w e-administracji; Możliwości zastosowania metod inteligentnych na potrzeby tworzenia mechanizmów rekomendacji w e-administracji; Wykorzystanie technologii RFID w sektorze medycznym; Zastosowanie pryncypiów architektury korporacyjnej w organizacjach publicznych; R. II Rozwój usług elektronicznych w zarządzaniu publicznym: Stadium rozwoju systemów e-administracji w Polsce; Rozwój usług e-government w Polsce; Knowledge dissemination through virtual communities; Problematyka świadczeń e-usług publicznych z wykorzystaniem interoperacyjnych rozwiązań na poziomie regionalnym - prezentacja rozwiązania terregov; Implementacja zdarzeń życiowych obywateli na podstawie produktów OfficeObjects®; Efekt skali a efekt usług publicznych; R. III Analiza i modelowanie procesów w zarządzaniu publicznym: Procesowa orientacja organizacji publicznych; Monitorowanie i prognozowanie zjawisk zdrowotnych jako element wspomagający zarządzanie jednostkami samorządów terytorialnych; Model zarządzania przepływem informacji urzędzie miasta; Determinanty aktywnego zarządzania finansami w gminach wiejskich w świetle badań; Rola budżetowania w procesie zarządzania zakładem opieki zdrowotnej; Pozyskiwanie, wykorzystanie i ochrona informacji niezbędnych do podejmowania decyzji w ochronie zdrowia; Problemy wdrażania rozwiązań controllingowych w sektorze służby zdrowia; Metody doskonalenia kwalifikacji kadr kierowniczych; Doskonalenie zasobów informatycznych w jednostkach administracji skarbowej; R. IV Zarządzanie wiedzą w organizacjach publicznych. Uwarunkowania praktycznej realizacji informatyzacji zarządzania wiedzą w organizacjach publicznych: wiedza o krytycznych czynnikach sukcesu jako istotny element poprawy efektywności przedsięwzięć informatycznych w sferze zarządzania publicznego; Zarządzanie siecią placówek służby zdrowia; Informatyczne uwarunkowania realizacji strategii inteligentnego wspomagania biznesu; New forms or organizations in the knowledge economy. The koncept of a fleki organization; Knowledge management In logistics; Społęczna odpowiedzialność szkoły wyższej; Grupy niejawne w wirtualnym otoczeniu organizacji; Model semantyczny interpretacji norm ISO serii 9000 w procesie przejścia od systemu zarządzania jakością do systemu zarządzania wiedzą. Na przykładzie organizacji wytwarzającej oprogramowanie; Standaryzacja informacji o zdrowiu - podstawa do zarządzania wiedzą; Rozwój sektora prywatnego w systemie opieki zdrowotnej; R. V Rozwiązania praktyczne w zarządzaniu publicznym: Ekonomika kosztów świadczeń zdrowotnych w systemie OSOZ; Internetowy wizerunek gmin województwa śląskiego; Wykorzystanie podejścia lean six sigma do usprawniania procesów usługowych; Wspomaganie informatyczne procesu monitorowania warunków udzielania świadczeń w jednostkach służby zdrowia; XBRL jako standard opisu sprawozdań finansowych na przykładzie projektu dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów; Zarządzanie indywidualna dokumentacją medyczną w zakładach opieki zdrowotnej; Elektroniczna kartoteka pacjenta w kontekście zarządzania wiedzą o zdrowiu; Internetowa gra decyzyjna "E-musiuc Businnes Game" w kształtowaniu umiejętności menedżerskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój społeczeństwa informacyjnego a przemiany struktur i procesów administracji publicznej. Doskonalenie procesu zarządzania zasobami ludzkimi w administracji publicznej. Podnoszenie efektywności procesu zarządzania SP ZOZ w oparciu o system Strategicznej Karty Wyników. Pozycja prawna menedżera we współczesnym przedsiębiorstwie. Funkcja personalna w urzędach samorządu terytorialnego oraz przesłanki zmian w jej realizacji. Zarządzanie jakością a prakseologia. Lokalny samorząd terytorialny a instytucjonalizacja polityki rozwoju podregionów. Zmiany organizacyjne jako czynnik wzrostu konkurencyjności firmy na przykładzie MPEC Tarnów. Zdolność adaptacji jako podstawowy atrybut nowoczesnej organizacji. Zarządzanie organizacją z uwzględnieniem roli interesariuszy. Proces planowania negocjacji gospodarczych. Problemy nadzoru korporacyjnego w przedsiębiorstwach komunalnych. Wyzwania w procesach przekształceń strukturalno-własnościowych mienia komunalnego we współczesnym samorządzie gminnym. Rola i miejsce kapitału ludzkiego w zarządzaniu strategicznym. Aspekty zrównoważonego rozwoju turystyki i rekreacji w regionie Tarnowa. Zarządzanie komunalnym zasobem nieruchomości mieszkaniowych. Wspieranie sektora prywatnego przez sektor publiczny (analiza przypadku). Bariery rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Koncepcja organizacji uczącej się oparta na benchmarkingu na przykładzie Urzędu Miasta Poznania. Metodyczne aspekty budowy strategii konkurowania czasem w przedsiębiorstwie. Istota i źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Zastosowanie teorii interesariuszy w rachunkowości zarządczej. Organizacja procesów informacyjnych dla potrzeb zarządzania firmą. Region a rozwój przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy. Sektor telekomunikacyjny w rozwoju społeczeństwa informacyjnego. Diagnoza potencjału kwalifikacyjnego pracowników banku. Kultura organizacyjna współczesnej organizacji. Dostosowanie polskiego sektora energii elektrycznej do specyfiki konkurencji w Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej